طراحی وب سایت کاریابی

نوشته شده توسط مدیر وب سایت

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=624

طراحی سایت ارزان با وردپرس
5/5 - (10 امتیاز)

امروزه در اغلب کشورهای جهان نرخ بیکاری بالا می باشد و تعداد کشور هایی که نرخ بیکاری آنها زیر 4 درصد باشد خیلی کم می باشند. مشکلات متعددی وجود دارند که سبب افزایش بیکاران یک جامعه می شوند. بسیاری از افراد شاغل نیز در شغل مورد نظر و مرتبط با حرفه شان مشغول به کار نیستند. مسئله شغل و داشتن کسب و کار مناسب یک امر حیاتی برای هر فردی است.

این روز ها حتی نوجوانان هم به فکر داشتن یک شغل مناسب هستند. اوضاع اقتصادی جوامع مختلف باعث شده است که همه افراد یک خانواده به دنبال شغل باشند و با طراحی سایت کاریابی، شرکت ها می توانند برای مردم شغل سازی و افزایش درآمد کنند.

در گذشته مردم برای یافتن شغل مناسب به روزنامه ها مراجعه می کردند شاید شما هم به یاد داشته باشید که مردم روزنامه به دست در باجه های تلفن های عمومی مشغول یافتن شغل مورد نظر خود بودند . البته هنوز هم روزنامه نیازمندی های همشهری موجود است و افراد بسیاری از آن استفاده می کنند. اما این جستجو برای یافتن شغل با درد سر های زیادی همراه است و همچنین یافت شغل را برای مردم سخت و دشوار می کند.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی های مختلف اینترنت و فضای مجازی به جای هر روش سنتی دیگر قرار گرفته است. از زمانی که اینترنت رشد کرده است، تعداد وب سایت ها و کاربران آن نیز افزایش یافته اند. مردم برای بر طرف کردن نیاز های خود، دیگر از روش های سنتی و قدیمی استفاده نمی کنند بلکه با مراجعه به اینترنت و جستجو در وب سایت ها به نیاز های خود پاسخ می دهند.

وب سایت هایی از قبیل: فروشگاه های آنلاین، کتابخانه های مجازی، آموزشگاه های آنلاین، درخواست آنلاین غذا، سایتهای کاریابی و … این روز ها بازدیدکننده های بسیاری را به سمت خود هدایت کرده اند. استفاده از وب سایت ها برای بر آورده کردن نیاز های روزمره، مزیت های زیادی نسبت به روش های سنتی دارد:

  • دسترسی به افراد بیشتر در زمان کمتر
  • امکان انجام کار ها بدون نیاز به هدر رفتن زمان یا پول
  • استفاده از وب سایت ها در زمان دلخواه
  • امکان آگاهی از آخرین اخبار روز

تنوع وب سایت ها به سرعت در حال افزایش است، به طوری که دیگر بسیاری از کسب و کار ها دارای وب سایت هستند. مردم نیز با توجه به نیازهایشان به وب سایت های مورد نظرشان مراجعه می کنند.

موضوع بیکاری و نیاز به نیروی کار باعث شده است بسیاری از شرکت ها و مشاغل آگهی های استخدام خود را در وب سایت قرار دهند. همانطور که بیکاری افزایش یافته است نیاز به نیروی کار نیز زیاد است. این مسائل در سال های اخیر باعث مشکلاتی مختلفی شده است. امّا امروزه با طراحی وب سایت کاریابی، شرکت ها توانسته اند بسیاری از این مشکلات را بر طرف نمایند و افراد زیادی را نیز مشغول به کار کنند.

وب سایت های کاریابی

سایت های کاریابی و استخدامی یکی از انواع قدیمی سایت ها می باشند که به علت کاربران کم اینترنت در گذشته بازدید کننده و متقاضی زیادی نداشتند . اما در سال های اخیر این وب سایت ها میزبان تعداد زیادی از کارجویان و کارفرمایان شده اند . وب سایت های کاریابی واسطه ای بین کارفرما و افراد جویای کار هستند.

از آنجایی که دسته بندی مشاغل مختلف بسیار گسترده است، از این رو همه دسته بندی های مشاغل موجود در وب سایت باید درج شود. بهتر است در معرفی هر شغل، حرفه یا رشته تحصیلی مورد نیاز و دیگر توضیحات ذکر شود. وب سایت کاریابی می تواند سایت اطلاع رسانی نیز باشد با درج مقالات مفید در زمینه معرفی مشاغل مختلف می توانید کاربران زیادی را جذب کنید.

اساس کار اغلب وب سایت های کاریابی و استخدامی به این صورت می باشد که با دریافت مبلغی آگهی استخدام کارفرما را در وب سایت به اشتراک می گذارند و همچنین آگهی ها را به کارجویان مرتبط با آن ارسال می کنند. برای ارسال آگهی استخدام به کارجو برخی از وب سایت هزینه ای را از آنها دریافت می کنند اما برخی دیگر این کار را به صورت رایگان انجام می دهند.

در گذشته موسسات کاریابی مختلفی درسطح شهر وجود داشت این موسسات برای کارجویان شغل مورد نظرشان را جستجو می کردند و در صورت استخدام درصدی از حقوق اول آنها را به عنوان دستمزد دریافت می کردند. البته این موسسات هنوز هم وجود دارند، امّا با طراحی وب سایت های استخدامی و کاریابی، مراجعه کنندگان این موسسات کاهش یافته اند.

طراحی وب سایت استخدامی

طراحی وب سایت های کاریابی باعث شده است که افراد بتوانند به راحتی شغل مورد نظر و مرتبط با رشته تحصیلی و حرفه خود را به راحتی پیدا نمایند. مخاطب این نوع وب سایت ها اغلب دانشجویان و جوانان هستند. همچنین اغلب شرکت ها که آگهی استخدام می دهند شرکت های مطرح و معروف می باشند . از امکانات و ویژگی های عمده ای که در ساخت سایت کاریابی استفاده می شود به موارد زیر می توان اشاره نمود:

پنل کاربری مخصوص کارفرما

طراحی این نوع وب سایت ها باید به گونه ای باشد که افراد بتوانند به عنوان کارفرما در سایت ایجاد حساب کاربری کنند. در حساب کاربری، کارفرما باید بتواند تمام مشخصات نیرو مورد نظر خود را وارد نماید. همچنین در دسته بندی های مشخص باید بتواند شهر ، نوع شغل و … را انتخاب نماید.

کارفرما باید بتواند مشاهده کند که چه تعداد از افراد از آگهی او بازدید کرده اند و چه تعداد ارسال رزومه کرده اند. برای درآمدزایی بهترین روش، پولی کردن آگهی هایی است که یک کارفرما در سایت می گذارد.

پنل کاربری کارجو

کاربران وب سایت های کاریابی علاوه بر کارفرمایان، متقاضیان کار هم هستند برای ساماندهی آگهی ها و ارسال آنها به کارجویان باید برای کارجو هم پنل کاربری ایجاد نمود. در این پنل کاربری کارجو باید شغل مورد نظر، حرفه و … که مربوط به خودش است را انتخاب نماید. کارجو باید بتواند رزومه خود را به صورت PDF بارگذاری کند و همچنین قابلیت رزومه ساز در سایت باشد.

امکان جستجو پیشرفته

کاربران باید بتوانند با استفاده از جستحو پیشرفته، عنوان شغل، زمینه کاری، استان و شهر و دیگر فیلتر هایی مانند:

  • میزان حقوق
  • سابقه کاری
  • زمان انتشار آگهی
  • نوع همکاری (تمام وقت، پاره وقت، دورکاری، کارآموزی)
  • جنسیت
  • سن
  • وضعیت سربازی

سیستم رزومه ساز

کاربرانی که به عنوان متقاضی کار به وب سایت های کاریابی مراجعه می کنند می توانند در این سیستم با وارد کردن اطلاعات و سوابق خود یک رزومه رسمی داشته باشند.

درگاه پرداخت بانک

برای دریافت هزینه های مربوطه لازم است در وب سایت درگاه پرداخت طراحی شود . لازمه داشتن درگاه پرداخت آنلاین نماد اعتماد است.

طراحی وب سایت ساده

طراحی وب سایت باید به گونه ای باشد که هر کاربر بتواند به راحتی در آن فعالیت نماید . بهبود تجربه کاربری و رابط کاربری در این نوع وب سایت ها که ترافیک بالایی دارند  مورد اهمیت است.

این روز ها تعداد سایت های استخدامی زیاد شده است لذا اگر طراحی سایت به درستی انجام نشود و پیچیده باشد به طوری کاربر نتواند به راحتی در وب سایت فعالیت کند، به سرعت به وب سایت کاریابی دیگری مراجعه می کند.

طراحی واکنش گرا

بسیاری از افراد با استفاده از موبایل های خود از سایت ها بازدید می کنند برای سهولت استفاده آسان از وب سایت با تلفن همراه طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا مهم است.

بهبود سرعت سایت

سرعت بار گذاری وب سایت برای هر کاربری مهم است . کاربران در بازدید از هر سایتی عجول هستند. پس بهبود سرعت برای انواع وب سایت ها مهم است.

قابلیت نمایش آمار بازدید کننده ها

برای یک کافرما ممکن است مهم باشد که چه تعدادی از افراد از آگهی او بازدید کرده و چند نفر ارسال رزومه با تصمیم به تماس. این باعث می شود تا کارفرما متوجه شود که شاید آگهی او مشکل دارد یا برعکس آگهی او خوب بوده است و نه تنها بازدید داشته است افراد زیادی ارسال رزومه کرده اند.

قابلیت ارسال رزومه

کارجویان باید بتوانند رزومه خود را در آگهی های موردنظرشان ارسال کنند.

پشتیبانی آنلاین

این قابلیت به بهبود تجربه کاربری بسیار کمک می کند. پشتیبان آنلاین به صورت تلفنی یا چت آنلاین امکان پذیر می باشد و باعث جلب اعتماد کابران می شود.

امنیت وب سایت

وب سایت باید کاملا در برابر نفوذ هکر ها ایمن باشد. اطلاعات فردی افراد بهتر است رمزگذاری شود و سرور از SSL/TLS استفاده کند. سایت باید در برابر حمله های امنیتی معروفی همچون SQL Injection و XSS و دیگر موارد امن باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حفظ امنیت سایت میتوانید این مقاله را مطالعه کنید.

بهینه سازی وب سایت و سئو

از آنجایی که تعداد وب سایت های کاریابی افزایش یافته است برای آنکه بتوانید در کار خود موفق شوید لازم است در موتور های جستجو جایگاه خوبی داشته باشید به همین دلیل سئو و بهینه سازی وب سایت ضروری می باشد. اگر می خواهید یک وب سایت کاریابی آنلاین موفق داشته باشید، سئو و بهینه سازی از مهم ترین مسائل می باشد.

انتخاب هاست مناسب

نوع هاست و سرور بر سرعت و کیفیت وب سایت تاثیر می گذارد لذا باید هاست مناسب را خریداری نمایید و سرعت لود از سمت سرور را کاهش داد. همچنین ترفند های دیگری مانند استفاده از عکس های مخصوص هر دستگاه و کاهش حجم عکس ها و تبدیل آن به Webp و بسیاری از موارد مورد استفاده برای افزایش سرعت سایت موجود می باشند.

برای راه اندازی وب سایت کاریابی می توانید به شرکت طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید تا از تمامی خدمات ما برخوردار شوید . خدماتی که در شرکت طراحی سایت دارکوب ارائه می شود به قرار زیر است :

  • طراحی وب سایت به صورت حرفه ای
  • طراحی قالب سفارشی و آماده
  • طراحی وب سایت بر اساس سئو
  • طراحی سایت بر اساس آخرین الگو های طراحی
  • ارائه هاست مناسب با هر سایت
  • بهینه سازی و سئو سایت
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • طراحی سایت موبایلی
  • بازاریابی و تبلیغات آنلاین

اصول طراحی سایت کاریابی

هزینه طراحی سایت کاریابی

قیمت طراحی سایت کاریابی بستگی به عوامل بسیاری دارد. عواملی همچون، اختصاصی بودن سایت یا خرید قالب آماده، کیفیت کار شرکت طراحی سایت، تلاش به کار رفته برای انجام کار و قیمتی که هر شرکت تعیین می کند. برای سفارش طراحی سایت می توانید با شرکت دارکوب تماس بگیرید.

 طراحی سایت کاریابی اختصاصی

بعضی از سایت ها، اختصاصی طراحی شده اند و اگر می خواهید سایت کاریابی اختصاصی داشته باشید و با سایت های برتر رقابت کنید، باید آماده هزینه چند صد میلیونی یا چند میلیاردی باشید، چرا که سایت های برتر استاندارد های بسیار بالایی نسبت به دیگر سایت های ایرانی دارند و این باعث می شود، کمتر طراح یا شرکتی امکان ساخت همچین سایتی داشته باشد.

البته اگر شما سرمایه بسیاری دارید، سفارش طراحی سایت کاریابی اختصاصی بهترین انتخاب می باشد، البته به شرطی که شرکت درست را انتخاب کنید، هزینه بالا به معنای کار با کیفیت یا استاندارد نمی باشد. سایت های برتر در این زمینه هم طراحان خود را داشته اند تا با تکنولوژی های جدید همچون React و Next.js یا Vue و Nuxt یا دیگر تکنولوژی های بروز. استخدام چنین طراحانی هزینه بر است و برای شروع این کار در صورت نبود سرمایه امکان پذیر نمی باشد.

طراحی سایت کاریابی با قالب آماده

اگر شما می خواهید سایت کاریابی داشته باشید و سرمایه بسیار زیادی ندارید، این گزینه بهترین گزینه برای شما می باشد. انتخاب های بسیاری وجود دارد همچون طراحی سایت کاریابی وردپرس یا خرید سایت های آماده شده یا حتی سایت های در اینترنت برای فروش.

اگر شما تصمیم به انتخاب سایت وردپرسی دارید، دست شما باز می باشد و می توانید هر قالبی را که می خواهید انتخاب کنید. فقط در انتخاب قالب عجله نکنید و قبل از خرید، از سازگاری قالب با امکاناتی که می خواهید داشته باشید و با کیفیت بودن طراحی سایت قالب مطمئن شوید.

اصول طراحی سایت کاریابی

اکثر بزرگترین و موفق ترین سایت های ایران و خارج از کشور، اصول طراحی سایت را رعایت می کنند. این اصول باعث می شوند یک سایت از طراحی UI و UX با کیفیتی برخوردار باشند و کاربرپسند و حرفه ای باشند. در ادامه به توضیح چند مورد از این اصول می پردازیم:

طراحی ساده

یکی از اشتباهات رایج طراحان سایت شلوغ کردن صفحه می باشد، یک سایت استاندارد هیچ گاه شلوغ نیست و همیشه فواصل و قسمت های خالی دارد. طراحی ساده و پرهیز از شلوغی سایت باعث، خسته نشدن کاربر هنگام بازدید از سایت، افزایش ماندن کاربر در صفحه، خوانایی بهتر و تعامل و ارتباط برقرار کردن بهتر کاربر با سایت می شود.

برای مثال بهترین سایتهای کاریابی طراحی ساده ای دارند و معمولا، بیشتر صفحه سفید است و از دو یا سه رنگ اصلی ملایم استفاده می کنند. سایت کاربرد برای مثال از رنگ های سبز و سفید و مشکی استفاده کرده است که البته درصد استفاده از این رنگ ها با یکدیگر متفاوت هستند.

اصول طراحی وب سایت کاریابی

استفاده از صفحه سفید

صفحه سفید به معنای قسمت های خالی یک صفحه می باشند. اصطلاح انگلیسی آن Whitespace می باشد که از مهم ترین اصول طراحی سایت کاریابی است. استفاده از صفحه سفید زیاد، باعث خسته نشدن کاربر و دلنشین بودن سایت شما می شود. در مثال بالا این سایت طراحی ساده دارد و از صفحه سفید هم استفاده کرده است که باعث تجربه دل نشین برای یک کاربر می شود.

استفاده از دو یا سه رنگ

استفاده از رنگ های بسیار باعث گیج شدن کاربر و از دست دادن اعتبار سایت شما می شود. سایت های برند ها، معمولا از رنگ های خود برند استفاده می کنند و اکثرا دو یا سه رنگ اصلی دارند. استفاده از رنگ های برند در قسمت های بخصوص باعث افزایش اعتبار برند شما می شود. البته رنگ بندی و انتخاب رنگ بحث عمیقی است که می توانید راجع به آن بیشتر مطالعه کنید.

رنگ بندی مناسب از اصول طراحی سایت

انتخاب فونت مناسب

انتخاب فونت خوانا و زیبا و بهینه شده با انوع مرورگر ها می تواند کاربران بسیاری رو به سایت شغل یابی جذب کند. انواع فونت های ایرانی مانند: ایران سنس، ایران یکان، فونت دانا و … باعث افزایش زیبایی و حرفه ای تر شده سایت شما می شود. اگر سایت شما از فونت انگلیسی هم استفاده می کند یک منبع رایگان و بسیار کاربردی Google Fonts می باشد، که بسیاری از بهترین فونت ها را دارد که رایگان هم می باشند.

ثبات و تکرار

ثبات یا به زبان انگلیسی Consistency یکی از مهم ترین اصول طراحی می باشد. اگر شما ثبات در طراحی سایت‌تان نداشته باشید باعث می شود سایت‌تان بی نظم، شلخته، غیر استاندارد و غیر حرفه ای به نظر برسد. در عکس زیر مشاهده می کنید که با استفاده از تکرار اندازه و ساختار و فواصل عکس ها و محتوای داخل آنها چگونه یک طراحی حرفه ای و زیبا انجام داده شده است.

ثبات در طراحی وب سایت

فواصل

رعایت فاصله ها بین هر قسمت از سایت باعث می شود که کاربر به راحتی سایت را بازدید کند. استفاده از فواصل صحیح و تکرار آنها از مهم ترین اصول طراحی سایت حرفه ای می باشند.

استفاده از چند فاصله مشخص برای استفاده های مختلف در سایت مانند 15px برای فاصله دو دکمه یا 20px برای فاصله بین دو عکس و غیره بسیار کار حرفه ای می باشد. برای ساخت سایت کاریابی حرفه ای، طراح سایت شما بهتر است، این اصول را رعایت کند. اگر که می خواهید با سایت های در این زمینه رقابت کنید.

راه اندازی سایت کاریابی

قبل از تصمیم به شروع ساخت سایت استخدامی نیاز دارید عواملی همچون سرمایه مورد نیاز، مجوز های لازم، نیروی انسانی را در نظر بگیرید. داشتن یک سایت کاریابی کافی نیست شما برای رقابت در این زمینه نیاز به تخصص بسیار یا استخدام متخصصین دارید یا سرمایه‌ی بسیار.

در هر صورت اگر تصمیم دارید که این نوع سایت را راه اندازی کنید باید تحقیقات لازم را انجام دهید و گام به گام با گذر زمان تصمیم های درست بگیرید. شما برای سبقت از رقیب های تان نیاز به خلاقیت و رعایت استاندارد ها دارید. برای مثال سایت ای استخدام امکان انجام آزمون های هوش و شخصیت را به کاربران می دهد. شما حتی می توانید امکاناتی همچون رزومه ساز، امتحان های تخصصی را قرار دهید و … را در سایت خود قرار دهید.

1. سفارش طراحی سایت

تصمیم گرفتن درباره اینکه از چه شرکتی سفارش طراحی سایت بگیرید بسیار مهم می باشد. تحقیقات لازم را راجع به انواع طراحی سایت های اختصاصی یا وردپرسی و تکنولوژی های مورد استفاده و هزینه سفارش آنها انجام دهید. شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند و اکثر آنها طراحی سایت فوق العاده ای انجام نمی دهند. بسته به میزان سرمایه شما شرکت های مختلف هستند.

شما حتی می توانید بعد از موفقیت سایت‌تان سفارش طراحی اپلیکیشن هم بدهید تا برند و شرکت خود را گسترش دهید. امّا انجام این کار ضرورتی ندارد و اگر این کار را انجام می دهید مطمئن شوید که به طرز حرفه ای انجام شود.

2. مقاله نویسی و رشد در شبکه های اجتماعی

اصل و اساس ترافیک طبیعی از موتور های جستجو از طریق سئو است، و بدون انتشار مقالات در سایت موفق به رنکینگ در گوگل نخواهید شد. با استفاده از نوشتن مقاله های مختلف مانند مقاله های افزایش آگاهی از برند، انتشار مطالب کاربردی و مفید شما به ارتقا سایت‌تان کمک خواهید کرد. البته یک استراتژی محتوا نیز نیاز می باشد.

امروزه اکثر افراد وقت قابل توجه شان را در شبکه های اجتماعی می گذارند و دسترسی به کارفرمایان و افراد جویای کار را بسیار راحت تر و موثر تر می کنند. پست های مفید و ویدیو های آموزشی در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرم، توضیح شغل های پردرآمد و مهارت های مورد نیاز و… همگی باعث تعامل بیشتر با برند شما شده و آگاهی از سایت و شرکت شما را بیشتر می کند.

البته بحث برندسازی و جلب اعتماد مردم بحث بسیار مهم است و از نکات کلیدی برای رقابت در این زمینه می باشد. شما با پلتفرم های شبکه اجتماعی می توانید با کارجویان ارتباط مستقیم داشته باشید و با گوش دادن به نظرات آنها طراحی سایت کاریابی موفق تری داشته باشید.

3. سئو و بهینه سازی

تعداد زیادی از افراد برای جستجوی شغل از گوگل هم استفاده می کنند درنتیجه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بسیار اهمیت زیادی دارد و باعث گسترش سایت شما می شود. با کمک از متخصصین سئو شرکت دارکوب می توانید سایت خود را سئو کنید و با گذر زمان در رتبه های برتر گوگل باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سئو می توانید بیشتر مطالعه کنید.

4. مارکتینگ و تبلیغات

برای تبلیغات و مارکتینگ نیاز به یک برنامه صحیح و خلاقیت دارید تا هم کارفرمایان و هم افراد جویای کار را جذب سایت و برندتان کنید، اعتماد آنها را با دادن خدمات به آنها و موفقیت در کارشان جلب کنید. اگر می خواهید موفق شوید باید بقیه را موفق کنید، پس هدف شما باید هم رضایت کارفرمایان باشد و هم رضایت کارجویان.

برای تبلیغات راه های بسیاری وجود دارد که بسته به سرمایه شما انتخاب های متفاوتی هست. مثلا تبلیغات در سایت های پربازدید یا تبلیغ در پیج های اینفلوئنسر های اینستاگرم یا پست مهمان و بسیار روش های دیگر که باعث رشد سایت شما می شود.

5. امتحان کردن و بهبود سایت

موفق ترین کسب و کار ها آنهایی هستند که دائم در حال بهبود، پیشرفت و رشدشان هستند و مدام تحقیق و پیاده سازی چیز های جدید و بروز می باشند. پس برای بهبود سایت‌تان نیاز به متخصص های بسیار در زمینه های متفاوتی است، مانند طراحان گرافیک، سایت و متخصصان سئو، مارکتینگ، کنترل کیفیت، پشتیبانی، تست و امتحان و دیگر افراد.

علت موفقیت سایت های برتر

علت های موفقیت سایت های برتر کاریابی

سایت هایی مانند جابینجا، جاب ویژن، کاربرد و دیگر سایت های موفق کاریابی در ایران به علت های متفاوتی موفق شده اند که بعضی از آنها مهم تر از بعضی دیگر هستند.

پشتوانه مالی قوی

یکی از مهم ترین علت های موفقیت هر کسب و کاری سرمایه اولیه آن است. اگر شما پشتوانه مالی قوی داشته باشید بسیار سریع تر و راحت تر می توانید موفق در چنین کسب و کاری شوید. شما می توانید طراحان مجربی انتخاب کنید و تبلیغات و مارکتینگ انجام دهید.

رشد طولانی مدت

تعدادی از سایت های برتر، کارشان را بسیار قبل تر شروع کردند، کاری که شما بخواهید انجام بدهید آن ها از قبل تر انجام داده اند، البته این به معنای عدم امکان موفقیت در این زمینه نیست زیرا، همیشه جای بهبود هست مخصوصا در کشوری مثل ایران. پس شما با رعایت کیفیت و استاندارد های سایت های برتر و بعد بهبود و پیشرفت آن می تونید جزو سایت های برتر قرار بگیرید.

بسیاری از کسانی که سفارش سایت می دهند بعد مدتی آن را ترک می کنند، در صورتی که یک کسب و کار آنلاین اصلا به این گونه نمی باشد که انتظار داشته باشید بعد 6 ماه سایت شما آن چنان موفق باشد، مگر آنکه سایتی مانند شما وجود نداشته باشد. بلکه موفقیت در بیزنس های آنلاین زمان بسیاری می برد و بعد آن اگر تصمیم های درستی گرفته باشید، کسب و کار شما می تواند به بیزنسی تبدیل شود که درآمدزایی کاری آسان است و از اکثر کسب و کار های جلو خواهید افتاد.

طراحی سایت اصولی

از دیگر علت های موفقیت سایت های برتر رعایت اصول طراحی سایت استاندارد می باشد. البته این مسئله تقریبا در کشور ما جا نیوفتاده است و بسیاری از شرکت هایی که حتی اسم خود را شرکت معتبر می گذارند هنوز این اصول را رعایت نمی کنند. راجع به این اصول قبل تر صحبت کرده ایم و قبل از سفارش چنین سایتی مطمئن شوید که سایت شما این اصول و اصول دیگر دیزاین را رعایت کند.

ارائه با کیفیت و کسب اعتبار

داشتن یک سایت اصولی و استاندارد و تبلیغ آن کافی نیست، می توان گفت مهم تر از آن امکانات و کیفیتی که ارائه می دهید است. اگر شما سایت خوبی دارید امّا کارفرما برای ثبت آگهی باید 5 میلیون تومان بدهد، کسی برای کاریابی و ایجاد شغل به سایت شما مراجعه نخواهد کرد.

یا برای مثال اگر به کارفرما ها یا افراد جویای کار آموزش برای ایجاد کار و کاریابی ندهید، چگونه کیفیت سایت خود را کنترل خواهید کرد؟ شما به علاوه امکان ایجاد آگهی و جستوی آن، باید کیفیت آگهی ها را افزایش دهید و در کنار آن آموزش ها یا منابعی برای یادگیری کارجویان بدهید. با کنترل کیفیت کسب و کارتان و تقلب نکردن و دروغ نگفتن و ارائه اطلاعات صحیح و مفید و کاریابی برای کارجویان می توانید اعتماد افراد را جلب کنید.

سئو و بهینه سازی و تبلیغات و مارکتینگ

پیشتر راجع به این مسائل صحبت کردیم، شما اگر بهترین سایت را داشته باشید و با کیفیت ترین خدمات هم ارائه دهید، سایت شما اگر بازدیدی نداشته باشید موفقیتی کسب نخواهد شد. پس رعایت اصول سئو و تبلیغات و مارکتینگ از مهم ترین عوامل موفقیت یک سایت است.

خلاقیت و نوآوری

بخشی که بیشترین امکان پیشرفت در آن است قسمت خلاقیت و نوآوری می باشد. شما برای جلو افتادن از رقبای خود باید امکانات، خدمات با کیفیت‌تر و جدیدتر . کاربردی‌تر ارائه دهید. برای مثال به علاوه امکان کاریابی قسمتی از سایت خود را برای آموزش انواع مهارت ها قرار بدهید. یا امکان آزمون گرفتن و ارزیابی دقیق کارجویان. یا مهم تر از آن کنترل کیفیت کار ها و آگهی های کارفرمایان که بسیار نادیده گرفته می شود.

نتیجه گیری

برای ساخت سایت کاریابی و موفقیت در آن نیاز به یک سایت بسیار استاندارد دارید که ویژگی و طراحی سایت های رقبا را داشته باشد یا فراتر از آن هم برود. با رعایت اصول طراحی و سئو و بهینه سازی سایت و مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهید و با خلاقیت و نو آوری از شرکت های برتر فراتر بروید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز