مزایای فروش آنلاین از طریق سایت

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=7565

5/5 - (1 امتیاز)

فروش آنلاین یکی از مهمترین بخش های هر تجارتی است که باعث ایجاد ارزش برای کسب و کار های مختلف می شود. در واقع با فروش آنلاین مزایا و ارزش های زیادی برای کاربران ایجاد می شود. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری های جدید مانند طراحی سایت، مردم از دریافت خدمات و محصولات از طریق کانال های آنلاین استقبال زیادی کردند. طبق مطالعات فروش آنلاین در حال رشد و توسعه است و روزانه طرفداران بیشتری پیدا می کند. فروش آنلاین کانال های متعددی دارد، اما می توان گفت مزایای فروش آنلاین از طریق سایت نسبت به سایر کانال ها بیشتر می باشد. در فروش آنلاین از طریق سایت کاربران بیشتر به یک کسب و کار اعتماد می کنند. مدیران مشاغل با فروش آنلاین از طریق سایت می توانند گستره ی وسیعی از کاربران را مورد هدف قرار دهند و هر چه بیشتر به معرفی برند خود و فروش و کسب درآمد بپردازند.

اگر در ابتدای راه تجارت هستید و قصد دارید به صورت آنلاین محصول و یا سرویسی را بفروشید بایستی بگوییم یکی از بهترین راههای فروش، راه اندازی وبسایت و فروش از طریق سایت می باشد. طبق مطالعات بخصوص در دوران کویید 19، مردم در ماه حداقل یکبار خرید آنلاین انجام می دهند و پیش بینی می شود این میزان در سال های آتی روبه افزایش باشد. راحتی در خرید، هزینه ی کم راه اندازی یک سایت، اعتماد بیشتر کاربران به وبسایت های معتبر، کارایی و انعطاف پذیری برخی از مزایای فروش آنلاین از طریق سایت می باشند.

چرا فروش آنلاین؟

در عصر دیجیتالی امروز، سطح توقع کاربران بیشتر از قبل شده است. آنها انتظار دارند سرویس و یا محصولی که می خواهند را خیلی سریع و بدون دردسر و در هر ساعتی از شبانه روز به دست آورند. همین دلایل کافیست تا بسیاری از مشاغل به خدمت رسانی و فروش آنلاین رو بیاورند. از سوی دیگر مشاغل و صنایع مختلف با راه اندازی وبسایت و دسترسی به کاربران بیشتر این فرصت را دارند تا بیشتر از پیش به معرفی برند خود بپردازند و هر چه بیشتر اعتماد کاربران را نسبت به برند خود به دست آورند و متعاقباً به درآمد بیشتری دست پیدا کنند. همچنین با توجه به اینکه رقبا در هر صنعت و حرفه ای به کسب و کار های اینترنتی بخاطر مزایای بیشماری مانند نیاز به سرمایه گذاری کمتر، دریافت نتیجه ی سریع و … جذب شده اند، برای عقب نماندن از بازار رقابت جهانی راه اندازی وبسایت و فروش محصولات و خدمات از این طریق به یک الزام تبدیل شده است.

در واقع تکنولوژی جدید یعنی اینترنت و طراحی سایت دنیای تجارت و کسب و کار را متحول کرده است. امروزه دیگر حتی خرده فروشی ها هم فروش آنلاین انجام می دهند. با فروش آنلاین نه تنها می توانید زمان و بودجه ی خود را ذخیره کنید، حتی می توانید با برند های بزرگ و معتبر دنیا به رقابت بپردازید. برخی از کانال های بازاریابی آنلاین عبارتند از فیسبوک، Google Ads، اینستاگرام و …. اما مهمترین و پرمزیت ترین آنها طراحی سایت است. مزایای فروش آنلاین از طریق سایت بسیار زیاد است. با طراحی سایت شما می توانید رفتار مشتریان و بسیاری از داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و در جهت بهبود کسب و کار خود اقدامات لازم را انجام دهید.

منافع و مزایای فروش آنلاین از طریق سایت چیست؟

یکی از بهترین استراتژی ها و کانال های فروش آنلاین راه اندازی وبسایت می باشد. راه اندازی وب سایت مزایای بیشماری دارد. از جمله:

معرفی برند

خیلی از کاربران پیش از اقدام به خرید آنلاین درباره ی محصول و یا سرویسی که می خواهند، اینترنت و وب سایت های مختلف را برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر جستجو می کنند. مدیران مشاغل و صنایع مختلف با راه اندازی یک وبسایت زیبا، جذاب و کاربردی نه تنها حضور آنلاین خود را تقویت و برند خود را معرفی می کنند، بلکه برای کاربران خود این فرصت را ایجاد می کنند تا بتوانند محصولات و خدمات آنها را بیابند. وقتی مشتریان بتوانند محصولات و خدمات شما را در اینترنت بیابند، احتمال اینکه به مشتریان دائمی تبدیل شوند نیز بیشتر است. اگر حضور آنلاین شما به اندازه ی کافی قدرتمند نباشد، بسیاری از کاربران و مشتریان خود را به طور حتم از دست خواهید داد.

منحصر به فرد بودن

اگرچه برای فروش آنلاین، کانال ها و راههای متفاوتی مانند فروش در وبسایت های معروف و … وجود دارد، اما با راه اندازی یک وب سایت این فرصت را دارید که کسب و کار خود را به یک تجارت منحصر به فرد تبدیل کنید. فروش از طریق وبسایت های دیگر باعث می شود تا کاربران آنطور که باید با برند تجاری شما آشنا نشوند و یک شکاف بین مشتریان و برند شما به وجود آید. اما با ایجاد وبسایت می توانید تجارت خود را شخصی سازی کنید. طراحی سایت یک ایده ی بسیار کارآمد و کم هزینه است که با آن می توانید مستقیماً به معرفی برند خود بپردازید.

اگر به دنبال طراحی سایت برای برند و تجارت خود هستید در صورت تمایل می توانید سفارش طراحی وب خود را به شرکت دارکوب بسپارید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای، پیشرو در ارائه ی خدمات طراحی و سئو سایت می باشد و سفارش صنایع مختلف را می پذیرد.

فروش آنلاین به صورت شبانه روزی

یکی دیگر از مزایای فروش آنلاین از طریق سایت این است که می توانید خدمات و محصولات خود را در هر ساعتی از شبانه روز به کاربرانتان ارائه دهید. این موضوع باعث ایجاد تجربه ی کاربری خوب و جلب اعتماد کاربران می شود. فروش آنلاین از طریق سایت نه تنها افزایش هزینه ای را برای مدیران مشاغل به همراه ندارد، حتی می تواند باعث کاهش هزینه ها نیز بشود. زیرا یادگیری مدیریت وبسایت های مبتنی بر وردپرس بسیار ساده است و شما از استخدام توسعه دهنده ی سایت و کارمند برای مدیریت سایت بی نیاز می کند.

فروش آنلاین از طریق وبسایت چه مزایایی دارد؟

مزایای فروش آنلاین از طریق سایت

دسترسی به گستره ی وسیعی از مشتریان

فروش خدمات و محصولات از طریق سایت می تواند شما را به گروه بزرگی از مشتریان هدف در دنیا متصل کند. بنابراین فرصت های رشد و کسب درآمد بی پایانی خواهید داشت. دستیابی به گستره ی وسیعی از مخاطبان یکی از محکم ترین دلایلی است که مدیران کسب و کار های مختلف می خواهند وب سایت داشته باشند.

با طراحی سایت می توانید تجارت خود را از هر جایی مدیریت کنید

در ایجاد وب سایت و انجام تجارت الکترونیک از طریق سایت، مرز های جغرافیایی از بین خواهند رفت. شما از هر جایی که هستید می توانید تجارت خود را مدیریت و کنترل کنید. فقط کافیست به یک کامپیوتر متصل به اینترنت دسترسی داشته باشید.

توانایی قیاس

با ایجاد یک وب سایت تجاری می توانید موضوعات مختلفی را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهید. به طور مثال می توانید متوجه شوید که کدام محصولات بیشتر به فروش می رسند و کدامیک فروش کمتری دارند. در چنین حالتی می توانید تنوع محصولات خود را در یک زمینه ی خاص افزایش و تجارت خود را به نحو احسن گسترش دهید.

در طراحی سایت قابلیت اندازه گیری نسبت به سایر رویکرد های فروش آنلاین بیشتر است

در طراحی وبسایت از طریق سیستم های مختلفی مانند Google Analytics می توانید موارد مختلفی را در وب سایت خود اندازه گیری و ردیابی کنید. شما حتی می توانید گزارش های مختلفی در فواصل زمانی مختلف از وبسایت خود داشته باشید و موضوعات مختلفی به طور مثال نرخ ترک از صفحه، میزان درآمد و … را بررسی کنید. قابلیت اندازه گیری معیار های مختلف در طراحی سایت نسبت به سایر رویکرد های فروش آنلاین بیشتر است.

هزینه ی بازاریابی و فروش آنلاین از طریق سایت به نسبت کانال های دیگر بسیار کمتر است. شما با سرمایه گذاری بر روی سئو و بهینه سازی سایت خود برای موتور های جستجو با صرف یک هزینه ی بسیار کم می توانید ترافیک ارگانیک خوبی به دست آورید. بسیاری از کاربرانی که از این طریق به دست می آیند به مشتریان دائمی شما تبدیل خواهند شد.

بهینه سازی سایت نیاز به دانش فنی دارد. اگر خودتان به اندازه ی کافی در این زمینه مهارت و دانش ندارید بهتر است سئو وب سایت خود را متخصصین سئو بسپارید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و متخصصین سئو، سئو و طراحی سایت مشاغل مختلف را می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان شرکت دارکوب استفاده نمایید.

پرداخت راحت

پرداخت هزینه از طریق سایت برای کاربران بسیار راحت است. همچنین وبسایت های رسمی بیشتر مورد اعتماد هستند و کاربران با خیال آسوده عملیات پرداخت هزینه را انجام می دهند. بعلاوه پرداخت وجه از طریق وبسایت های معتبر در هر ساعتی از شبانه روز می تواند انجام شود. انجام تنظیمات پرداخت آنلاین از طریق سایت برای کاربران بسیار ساده و قابل درک است. تنها کاری که صاحبین وب سایت های تجارت الکترونیک بایستی انجام دهند این است که روش پرداخت خود را انتخاب کنند.

ذخیره ی بیشتر زمان

با راه اندازی یک وب سایت تجارت الکترونیک دیگر لازم نیست زمان زیادی را برای اجرای مراحل فروش انجام دهید. در واقع تمام مراحل فروش از سفارش گرفته تا پرداخت هزینه از طریق وبسایت قابل انجام است. بنابراین صاحبین وب سایت های تجاری می توانند زمان زیادی ذخیره کنند و آن را به انجام امورات دیگر مانند پیشنهاد های ویژه و یا گسترش محصولات و بهبود تجارتشان و … اختصاص دهند.

فروش آنلاین از طریق سایت

مزایای فروش آنلاین از طریق سایت

چگونه می توانم میزان فروش آنلاین زیاد و وب سایتی موفق داشته باشم؟

برای اینکه بتوانید در فروش آنلاین از طریق سایت موفق تر باشید انجام برخی اقدامات می تواند کمک کننده باشد.

بهینه سازی محتوا

محتوای یک وبسایت می تواند متنی، تصویری و یا ویدئویی باشد. اگر یک وبسایت تجارت الکترونیک دارید که از طریق آن محصولات و یا خدماتی را می فروشید، بهتر است با بهینه سازی اطلاعات مربوط به محصولات و یا خدمات و قرار دادن آنها در دسته بندی های درست به کاربران در سریع و راحت پیدا کردن محصولی که می خواهند، کمک کنید. برای یافتن کلمات کلیدی مناسب و مرتبط، بهینه سازی تصاویر مربوط به محصولات، استفاده از تگ های متا، ایجاد توصیفات واقعی و درست و جذاب برای محصولات به اندازه ی کافی وقت بگذارید.

طراحی زیبا و جذاب وبسایت

ظاهر وب سایت شما در جذب کاربر تأثیر بسزایی دارد. اگر وب سایتی زیبا و کارآمد باشد در جذب کاربر موفق تر است. بنابراین بهتر است با استفاده از تصاویر زیبا و با کیفیت مناسب، جنبه ی زیبایی وب سایت خود را تأمین کنید.

شرکت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه ی کار، طراحی و سئو صنایع مختلف را می پذیرد.

ارائه ی تجربه ی کاربری خوب

کاربران معمولاً به وب سایتی مجدداً بازمی گردند که تجربه ی خوبی از آن به دست آورده اند. وب سایتی در ارائه ی تجربه ی کاربری خوب است که پیمایش راحتی داشته باشد و ساده و قابل درک باشد. معمولاً چنین وب سایت هایی در جذب کاربر موفق تر هستند. در واقع وب سایت تجاری شما بایستی کارآمد باشد.

طراحی ریسپانسیو

با توجه به رشد روزافزون کاربران موبایل خیلی مهم است وب سایتی که طراحی می کنید، ریسپانسیو باشد و از هر دستگاهی مانند تبلت ها و یا گوشی های همراه قابل مشاهده و مرور باشد. اگر وب سایت تجاری شما ریسپانسیو نباشد بخش اعظمی از کاربران خود را از دست خواهید داد.

اگر به دنبال طراحی سایت ریسپانسیو هستید، در صورت تمایل می توانید سفارش طراحی خود را به شرکت دارکوب بسپارید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای، بالاترین میزان کیفیت را در طراحی و سئو سایت مشاغل مختلف ارائه می دهد.

نتیجه

فروش آنلاین محصولات از طریق سایت با پتانسیل زیادی همراه است و می تواند فرصت های بیشماری را چه برای کاربران و چه برای مدیران صنایع و صاحبین وب سایت های تجاری ایجاد کند. برخی از مزایای فروش آنلاین از طریق سایت عبارتند از:

فروش آنلاین به صورت 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته. کاربران در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهند می توانند اقدام به خرید محصول مورد نظرشان کنند.

مدیریت وب سایت تجاری از هر جایی. در فروش آنلاین از طریق سایت مرزهای جغرافیایی حذف می شود و مدیران سایت می توانند از هر جایی فقط با دسترسی به اینترنت، تجارت خود را مدیریت کنند.

دریافت گزارش های ماهانه درباره ی هر موضوعی. صاحبین وب سایت ها می توانند موارد مختلف مانند میزان فروش و کسب درآمد، رفتار کاربران، میزان فروش یک محصول خاص و … را در وبسایت خود مورد بررسی قرار دهند و در صورت لزوم اصلاحات لازم را انجام دهند تا بتوانند تجارت خود را گسترش دهند.

اعتماد بیشتر کاربران به وب سایت های رسمی و معتبر. طبق مطالعات بسیاری از کاربران برای خرید یک محصول و یا سرویس ترجیح می دهند از وب سایت های رسمی و معتبر خرید کنند. در واقع وب سایت های رسمی نسبت به سایر کانال های بازاریابی مانند صفحات اینستاگرام و … بیشتر مورد اعتماد هستند.

با طراحی سایت می توانید حضور آنلاین خود را تقویت و اعتماد کاربران را به تجارت خود جلب کنید. با سفارش طراحی سایت خود به شرکت دارکوب بیشترین میزان کیفیت را دریافت کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز