چگونه محصولات خود را در اینترنت بفروشیم؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=14057

5/5 - (2 امتیاز)
بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

چگونه محصولات خود را در اینترنت بفروشیم؟

توسعه اینترنت باعث تغییر سبک زندگی مردم شده است. امروزه افراد زیادی برای خرید به اینترنت و فضای مجازی مراجعه می کنند. فروش آنلاین نیاز به سرمایه گذاری کلان را حذف کرده است. دنیای مجازی به صاحبین مشاغل امکان فروش آنلاین به صورت شبانه روزی را داده است. خریداران خیلی ساده و از هر جایی که هستند می توانند سرویس های مورد نیاز خود را از طریق وبسایت ها و شبکه های آنلاین تهیه کنند.

چطور می توانم فروش آنلاین داشته باشم؟

برای فروش آنلاین محصولات و خدمات بهترین راهکار راه اندازی وب سایت است. راه اندازی وب سایت به شما امکان می دهد تا به مشتریانی از سراسر دنیا دسترسی داشته باشید. با طراحی وب سایت می توانید به صورت 24 ساعته فعالیت آنلاین داشته باشید. طراحی وب سایت باعث برند سازی و ایجاد اعتبار برای صنعت کاری شما می شوند. راه اندازی وب سایت به معنای توسعه ی کسب و کار و خدمت رسانی بهتر به کاربران است.

طراحی سایت فروشگاهی

با طراحی سایت فروشگاهی می توانید فرصت های فروش بسیاری به دست آورید. برای طراحی سایت فروشگاهی به یک نام دامنه مناسب نیاز دارید. نام دامنه بهتر است تا حد امکان ساده باشد. کاربران برای دسترسی به وبسایت فروشگاهی شما از نام دامنه استفاده می کنند. سعی کنید نام دامنه ای انتخاب کنید که مرتبط به شغل و صنعت کاری شما باشد. پس از انتخاب نام دامنه بایستی هاست مناسب خریداری کنید. در ابتدای ساخت فروشگاه اینترنتی به فضای زیادی از هاست نیاز ندارید.

در مرحله بعد بایستی اقدام به طراحی وب سایت کنید. طراحی وب سایت به دو صورت اختصاصی و با استفاده از سایت ساز ها انجام می شود. استفاده از سایت ساز هایی مانند وردپرس بسیار کم هزینه تر از طراحی وب سایت از طریق برنامه نویسی تمام می شود. اگر به تازگی کسب و کاری راه اندازی کرده اید و نمی خواهید برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود زیاد هزینه کنید بهتر است از یک وبسایت ساز استفاده نمایید. وردپرس حاوی قالب ها و افزونه های زیادی است که تمام امکانات لازم برای طراحی سایت فروشگاهی را در اختیار شما قرار می دهد. با وردپرس می توانید خیلی سریع صاحب یک طراحی سایت فروشگاهی شوید. بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی می توانید اقدام به بارگذاری تصاویر محصولات و معرفی خدمات کسب و کار خود و فروش آنلاین و کسب درآمد کنید. برای انواع طراحی وب سایت در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات طراحی وب سایت، ساخت فروشگاه اینترنتی، سئو و بهینه سازی سایت، بازاریابی اینترنتی و …. می باشد.

سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

سئو و بهینه سازی سایت باعث جذب ترافیک ارگانیک به طراحی وب سایت شما می شود. سئو و بهینه سازی سایت یعنی پیاده سازی قواعد موتور های جستجو در طراحی سایت. سئو و بهینه سازی سایت باعث ایجاد تجربه کاربری خوب و جلب اعتماد موتور های جستجو می شود. سئو و بهینه سازی سایت زمانبر است. به همین دلیل خیلی از دارندگان وب سایت ها برای بهینه سازی سایت خود کارشناس سئو استخدام می کنند. یک کارشناس سئو می تواند رتبه طراحی وب سایت شما را در موتور های جستجو افزایش دهد و باعث بیشتر دیده شدن وبسایت شما شود.

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت است. تولید محتوا ابتدا بایستی برای کاربران باشد و سپس برای موتور های جستجو. تولید محتوا با کیفیت باعث ایجاد ارزشمندی برای کاربران می شود و آنها را بیشتر در طراحی سایت شما نگه می دارد. برای تولید محتوا سئو بایستی از کلمات کلیدی به اندازه استفاده کنید. تولید محتوا اشکال مختلفی دارد. برخی از انواع تولید محتوا عبارتند از: تولید محتوا ویدئویی، تولید محتوا متنی و ….

چرا آموزش سئو سایت؟

اگر به سئو علاقه مند هستید با آموزش سئو سایت می توانید مهارت های لازم برای کار در این زمینه را به دست آورید. با آموزش سئو سایت همچنین می توانید اقدام به بهینه سازی سایت خود کنید. سئو و بهینه سازی سایت یک تخصص است. برای آموزش سئو سایت بهتر است از کلاس های آموزشی در این زمینه استفاده کنید. با شرکت در دوره های آموزش سئو سایت می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. برای آموزش سئو سایت در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات آموزشی آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب ارائه دهنده ی خدمات آموزش سئو سایت، آموزش طراحی وب سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ و …. می باشد.

برای افزایش فروش آنلاین کسب و کار خود چه کنم؟

اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید و می خواهید به درآمد بیشتری برسید دیجیتال مارکتینگ و استفاده از راه حل های تبلیغاتی بهترین ایده برای افزایش فروش آنلاین است.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از بستر آنلاین برای تبلیغ محصولات و خدمات. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی استراتژی های زیادی دارد. برخی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی عبارتند از: طراحی وب سایت، اینستاگرام مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی و ….

بازاریابی محتوایی

منظور از بازاریابی محتوایی تولید محتوا با هدف تبلیغات محصولات و خدمات است. بازاریابی محتوایی مشتریان بالقوه را به طراحی سایت شما جذب می کند. بازاریابی محتوایی باعث فروش بیشتر و افزایش آگاهی کاربران از برند تجاری شما می شود. بازاریابی محتوایی ترافیک خوبی برای وبسایت شما به دست می آورد و به افزایش اعتبار کسب و کار شما کمک می کند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

یکی از تکنیک های تبلیغات آنلاین، بازاریابی شبکه های اجتماعی است. افراد زیادی در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتوب و …. هستند. دارندگان مشاغل آنلاین با بازاریابی شبکه های اجتماعی می توانند به این دسته از کاربران دست پیدا کنند و با پیاده سازی استراتژی های تبلیغات آنلاین آنها را به صنعت کاری خود جذب کنند. بازاریابی شبکه های اجتماعی به ایجاد تعاملات بیشتر با کاربران کمک می کند.

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ از روش های بازاریابی اینترنتی است. با توجه به اینکه اینستاگرام کاربران و محبوبیت زیادی دارد، اینستاگرام مارکتینگ باعث افزایش شناخت کاربران از کسب و کار شما می شود. با اینستاگرام مارکتینگ می توان اطلاع رسانی خوبی به کاربران داشت. در اینستاگرام مارکتینگ روش های تبلیغات آنلاین مختلفی مانند برگزاری لایو، برگزاری مسابقات و …. وجود دارد. با توجه به اینکه اینستاگرام ماهیت تصویری دارد، استفاده از روش های تبلیغاتی اینستاگرام مارکتینگ به فروش آنلاین بیشتر بسیار کمک می کند. اینستاگرام مارکتینگ برای تمام مشاغل مفید است و محدود به صنعت خاصی نیست. برای بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، اینستاگرام مارکتینگ و …. در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات بازاریابی اینترنتی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

چرا تبلیغ در گوگل برای توسعه ی کسب و کار ها مهم است؟

با تبلیغ در گوگل می توانید طراحی سایت خود را به کاربران هدف نمایش دهید. با تبلیغ در گوگل می توانید در صدر نتایج اولیه گوگل قرار بگیرید. با تبلیغ در گوگل می توانید فروش آنلاین خود را چندین برابر کنید. با تبلیغ در گوگل می توانید آگاهی و شناخت برند تجاریتان را افزایش دهید. تبلیغ در گوگل خیلی سریعتر از سئو سایت به نتیجه و بازدهی می رسد. با تبلیغ در گوگل می توانید بر مخاطب خود تأثیر بگذارید و آنها را کسب و کار خود جذب کنید.

گوگل ادوردز چیست؟

فروش از طریق گوگل رواج زیادی دارد. برای فروش از طریق گوگل بایستی تبلیغات آنلاین داشته باشید. گوگل ادوردز پلتفرمی برای تبلیغ در گوگل است. تبلیغ در گوگل با استفاده از گوگل ادوردز بسیار منعطف است. دارندگان وب سایت ها با تبلیغات گوگل ادوردز می توانند هزینه تبلیغاتی را کنترل کنند. شما با گوگل ادوردز و یک ارزیابی صحیح می توانید تبلیغات محصولات و خدمات خود را در زمان مناسبی به کاربران هدف نمایش دهند. با گوگل ادوردز اطلاعات جمعی کاربران در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید بهترین استراتژی های تبلیغاتی بر اساس این اطلاعات را پیاده سازی نمایید. با گوگل ادوردز شما زمانی هزینه پرداخت می کنید که بر روی تبلیغات شما کلیک شده است. با گوگل ادوردز می توانید ناحیه جغرافیایی خاصی را هدف قرار دهید. با گوگل ادوردز می توانید بازگشت سرمایه خود را پیگیری کنید.

بازاریابی از طریق گوگل

بازاریابی از طریق گوگل طرفداران زیادی دارد. با بازاریابی از طریق گوگل می توانید مخاطبان زیادی از سراسر دنیا به دست آورید. تبلیغات آنلاین بسیار ارزشمند است. برای بازاریابی از طریق گوگل ابزار های زیادی وجود دارد. گوگل ادوردز و یا google my business از ابزار های رایج تبلیغات اینترنتی هستند. بر اساس مطالعات روزانه 3.5 میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می شود. دارندگان وب سایت ها با تبلیغات اینترنتی می توانند به حجم ترافیک بالایی دسترسی داشته باشند و موقعیت های فروش بسیاری به دست آورند. فروش از طریق گوگل با استفاده از ابزار تبلیغات آنلاین PPC مورد استقبال افراد زیادی است. با تبلیغات آنلاین PPC می توان مشتریان بالقوه را ترغیب به خرید کنید. تبلیغات آنلاین PPC محصولات شما را در نتایج جستجو نمایش می دهد.

خلاصه

برای فروش آنلاین محصولات و خدمات روش های مختلفی وجود دارد. برای فروش از طریق گوگل ابتدا بایستی اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی کنید. طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از وردپرس بسیار سریع و ساده است. پس از ساخت فروشگاه اینترنتی با روش های بازاریابی اینترنتی مانند اینستاگرام مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، تبلیغ در گوگل از طریق گوگل ادوردز و …. به توسعه کسب و کار شما و افزایش فروش آنلاین کمک زیادی می کند. استفاده از روش های تبلیغات آنلاین باعث شناخت بیشتر کاربران از برند تجاری شما، جذب مشتریان بالقوه، ایجاد تعاملات گسترده با کاربران، ایجاد فرصت های کسب درآمد و …. می شود. دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی از طریق گوگل خیلی زودتر از سئو سایت به نتیجه می رسند. سئو سایت زمانبر است. اما در عوض ترافیکی که از سئو سایت به دست می آید معمولاً ماندگار است. پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی سایت در کنار بازاریابی اینترنتی باعث رونق مشاغل و فروش بیشتر محصولات و خدمات آنها می شود. برای طراحی سایت، ساخت فروشگاه اینترنتی، پیاده سازی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات آنلاین و … در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز