دیجیتال مارکتینگ سعادت آباد

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=11420

5/5 - (22 امتیاز)

امروزه اینترنت در اغلب نقاط جهان در دسترس مردم است. حتی کوچکترین کشور ها با  کمترین امکانات نیز متصل به شبکه اینترنت هستند. در سال های اخیر استفاده از اینترنت توسط مردم حدودا ۵ درصد افزایش داشته است و این رقم نشان دهنده اهمیت استفاده از  اینترنت در زندگی امروز می باشد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی، سفارش آنلاین غذا و خودرو، خرید غیر حضوری، دریافت خدمات آنلاین، آموزش آنلاین و … از جمله فعالیت هایی هستند که مردم با استفاده از اینترنت به آنها می پردازند.

از زمان گسترش استفاده از اینترنت، شکل و نحو فعالیت های تجاری و نوع کسب و کار ها نیز تفاوت های زیادی کرده است. مشاغل مختلف در جهت ارائه خدمات آنلاین و فروش غیر حضوری پیش می روند. به همین دلیل هم بازاریابی به شیوه سنتی و آفلاین بسیار کم رنگ شده است و جای خود را به بازاریابی اینترنتی داده است.

دیجیتال مارکتینگ شیوه نوین بازاریابی و تبلیغات است که بستر اصلی آن اینترنت و وب سایت ها هستند. اولین قدم برای بازاریابی اینترنتی طراحی وب سایت و قدم بعدی سئو و بهینه سازی سایت می باشد. این دو قدم از مهمترین کار هایی هستند که هر کسب و کار باید در جهت افزایش فروش و افزایش مشتری به آنها بپردازد.

با توجه به اهمیت دیجیتال مارکتینگ و ارائه خدمات آنلاین، در سال های اخیر شرکت های مختلفی تحت عنوام شرکت طراحی سایت و شرکت سئو راه اندازی شده اند که امروزه آنها را با نام شرکت دیجیتال مارکتینگ می شناسیم.

شرکت دیجیتال مارکتینگ سعادت آباد

شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب نیز حدود 20سال قبل فعالیت خود را با ارائه خدمات طراحی سایت آغاز نمود. این شرکت بعد ها با توجه به اهمیت سئو و بهینه سازی سایت، خدمات بهینه سازی موتور جستجو را به خدمات خود افزود و در سال های اخیر نیز با توجه به اینکه بازاریابی به شیوه سنتی دیگر کارایی کافی را ندارد، آغاز به ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ نموده است. این خدمات عبارتند از:

از جمله خدماتی هستند که این شرکت به صورت گسترده در تهران و سایر شهر ها و همچنین کشور های دیگر به مشتریان خود ارائه می دهد. خدمات شرکت دارکوب به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز قابل ارائه می باشد. شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب به تازگی شعب جدید خود را در شهر های مازندران، متل قو، کیش و … راه اندازی نموده است و در تلاش است تا در کشور های همسایه نیز دیگر شعب خود را راه اندازی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آدرس های ما در شهر های دیگر و همچنین اخذ نمایندگی می توانید همه روزه و به صورت 24 ساعته با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجموعه دارکوب همچنین در چند سال گذشته اقدام به تاسیس آموزشگاه طراحی سایت دارکوب کرده است. این آموزشگاه نیز در کنار شرکت دیجیتال مارکتینگ سعادت آباد (شرکت دارکوب) واقع شده است. آموزشگاه طراحی وب سایت دارکوب دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد و در پایان دوره های آموزشی به دانش آموختگان خود مدرک فنی و حرفه ای اعطاء می کند.

آموزش سئو و بهینه سازی سایت، آموزش طراحی سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ و … از جمله دوره هایی هستند که در این آموزشگاه ارائه می گردد. تمامی دوره ها هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و آفلاین قابل برگزاری هستند.

همچنین برای آشنایی بیشتر کارگاه های یک روزه آموزش سئو و آموزش وردپرس نیز به صورت رایگان برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر دوره های آموزشی و شرکت در کارگاه های رایگان با آموزشگاه طراحی سایت دارکوب تماس حاصل نمایید.

دیجیتال مارکتینگ چیست

Digital marketing به طور کلی تبلیغاتی را شامل می شود که از طریق کانال های دیجیتالی و اینترنتی نظیر موتور های جستجو، شبکه های اجتماعی، نرم افزار های موبایلی، ایمیل و … انجام می شوند. شرکت ها و برند های مختلف با استفاده از بازاریابی اینترنتی می توانند خدمات و کالا های خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنند و به جذب مشتری بپردازند.

در سال های اخیر شاهد بودیم که اغلب مردم برای دریافت خدمات یا خرید کالا های مختلف به شدت به کانال های دیجیتالی متکی بوده اند. بیشتر آنها حتی قبل از خرید حضوری نیز در کانال های دیجیتالی در مورد کالا و خدماتی که می خواهند تحقیق می کنند.

مردم این روز ها قبل از هر خریدی، ابتدا نام کالای مورد نظر خود را در گوگل جستجو می کنند. تا از این طریق هم اطلاعات بیشتری در مورد کالا بدست بیاورند و هم از قیمت آنها با خبر شوند. این کار در مورد خدمات شرکت ها نیز اتفاق می افتد.

قیمت کالا چقدر است، آدرس فروشگاه های عرضه کننده کالا، آدرس نمایندگی های برند ها، طرز استفاده از محصولی خاص و … از متداول ترین جستجو ها در موتور های جستجو می باشد. به همین دلیل است که در بالاتر گفتیم قبل از هر اقدامی، صاحبان کسب و کار ها باید برای فعالیت تجاری خود یک سایت طراحی کنند، تا مردم از طریق جستجو در گوگل به سایت آنها برسند.

بازاریابی نوین که همان دیجیتال مارکتینگ است، کار بازاریاب ها و صاحبان کسب و کار های مختلف را بسیار ساده کرده است. کانال های تبلیغاتی و بازاریابی متعلق به دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده هستند و می توان گفت تمامی صنف ها و موضوعات کسب و کار های مختلف را شامل می شود. افراد به راحتی می توانند برند خود را تبلیغ و مردم را به سمت خود جذب نمایند. بازاریابی اینترنتی، بازاریابی تعاملی است و سبب می شود مشتریان با برند ها تعامل مستقیم و واقعی داشته باشند.

بازاریابی تعاملی روشی از بازاریابی است که باعث ایجاد تعاملات مفید و پر بازده با مشتریان بالقوه می شود. همچنین باعث جمع آوری داده های مهمی از رفتار مشتریان می شود و با درگیر کردن مخاطبان در یک چشم انداز دیجیتال، آگاهی از برند را ایجاد می کند. این نوع بازاریابی رهبری فکری صنعت را به همراه خواهد داشت و مشتری را برای خرید از برند آماده خواهد کرد.

برای بازدهی بازاریابی اینترنتی نیاز به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است. بدون این استراتژی، دیجیتال مارکتینگ عملا بدون فایده و سود خواهد بود. هدف از این استراتژی جمع آوری رفتار های مخاطبان و همچنین شناخت نظر و سلایق آنها است و همچنین سبب ایجاد روش های جدید تعامل با مشتری می شود. تمامی این موارد نتیجه ی جذب مشتری بیشتر، افزایش فروش، حفظ مشتری و تعامل با مشتریان بیشتر را به همراه خواهد داشت.

در مورد آینده بازاریابی دیجیتال باید گفت که شاهد افزایش کانال های دیجیتالی و افزایش تنوع دستگاه های تحت دیجیتال مارکتینگ خواهیم بود. به طوری که بازاریابی سنتی به طور کلی از یاد ها خواهد رفت و مشاغلی که بازاریابی اینترنتی را شروع نکرده باشند با شکست بزرگی رو به رو خواهند بود.

انواع دیجیتال مارکتینگ

مهمترین کانال های بازاریابی اینترنتی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

  • بهینه سازی موتور های جستجو
  • پرداخت به ازای کلیک
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی موبایلی
  • تجزیه و تحلیل بازاریابی
  • بازاریابی وابسته

بازاریابی اینترنتی طیف عظیمی از روش ها و فناوری های بازاریابی (حتی بازاریابی سنتی) را در بر می گیرد که از آن برای دسترسی به مشتریان آنلاین استفاده می شود. این نوع بازاریابی جدید به کسب و کار ها این امکان را می دهد که هویت جدید برای برند خود ایجاد کرده تا بتوانند صنعت خود را متحول کنند.

بسیاری از مشاوران کسب و کار بر این باور هستند که بازاریابی اینترنتی مبتنی بر بازاریابی سنتی است با این حال، دنیای جدید از دیجیتال را در بر می گیرد که باعث ایجاد تعامل با مخاطبان می شود. بدون شک این نوع از بازاریابی نیاز به دانش کافی و فنی دارد. بازازیابی سنتی به طیف گسترده ای از مخاطبان حضوری دسترسی دارد و بازاریابی اینترنتی تنها به مشتریان خاص و هدف مرتبط می شود که این تفاوت یکی از بهترین مزایای دیجیتال مارکتینگ است. در واقع در دیجیتال مارکتینگ روی رفتار مشتری و مخاطب تحقیق و بررسی های گسترده ای انجام می شود که نتیجه آن جذب مشتریان واقعی و خاص است.

سئو و بهینه سازی موتور های جستجو مهمترین کانال دیجیتال مارکتینگ

SEO: Search Engine Optimization یکی از مهمترین انواع بازاریابی است که هدف از انجام آن رسیدن به صفحه اول گوگل در نتایج جستجو می باشد. با این کار ترافیک سایت هر روز بیشتر از قبل خواهد شد که نتیجه آن افزایش مشتری و فروش است.

سئو کار های شرکت دارکوب در مورد کلمات و عباراتی که کاربران برای جستجوی اطلاعات آنلاین استفاده می کنند، تحقیق کرده و از آن عبارات در محتوای خود استفاده می کنند. یکی از مهمترین خدماتی که ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب ارائه می دهیم، بهینه سازی سایت می باشد. ما با بررسی کسب و کار کارفرما و یافتن بهترین کلمات کلیدی به بهینه سازی وب سایت مورد نظر می پردازیم.

سئو شامل روش ها و تکنیک های مختلفی است که باید به صورت مداوم تا رسیدن به رتبه بهتر در گوگل بر روی سایت انجام شود. بعد از رسیدن به صفحه اول گوگل نیز برخی از روش ها جهت تثبیت جایگاه به صورت دائمی انجام می گیرد.

متخصصین سئو این روز ها یکی از پر درآمد ترین افراد هستند. سئو نیاز به دانش فنی و مطالعه دارد. به روز بودن دانش این افراد در حوزه سئو بسیار مهم است. سئو کار باید دائما الگوریتم های گوگل را مورد بررسی قرار دهد. برخی از تکنیک های سئو در حال تغییر هستند که اطلاع از آنها بسیار مهم می باشد. از مهمترین کار هایی که سئو کار باید انجام دهد موارد زیر می باشد:

  • تولید محتوا
  • نمایه سازی محتوا
  • بک لینک سازی مناسب و خوب
  • بهینه سازی url ها
  • انتخاب بهترین و مناسب ترین کلمات کلیدی
  • هدف گذاری در استفاده از کلمات کلیدی در محتوا
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • بررسی مداوم سرعت لود سایت

در شرکت دارکوب برای سئو تیم های مختلفی وجود دارد که هر کدام از اعضای آن مسئولیت انجام موارد بالا را دارند. به همین دلیل است که ارائه خدمات سئو در شرکت دارکوب در سال های گذشته در ایران بی نظیر بوده است. در سال های اخیر تیم های سئو شرکت دارکوب بیش از صد پروژه از سئو را به صفحه اول گوگل رسانده اند.

ما در شرکت طراحی سایت دارکوب به صورت تخصصی و فنی وب سایت ها را طراحی و سپس به بهینه سازی آنها می پردازیم به همین دلیل در قبال خدماتی که ارائه می دهیم پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته داریم تا با این کار مسئولیت خدمات ارائه شده را تضمین کنیم.

شما عزیزان می توانید همه روزه برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین همکاری با ما در زمینه های مختلف و آموزشی در ارتباط باشید. شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب مفتخر است در 20 سال گذشته خدمات صادقانه و ارزنده خود را به کسب و کار های مختلف ارائه داده است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز