طراحی سایت در مالزی

نوشته شده توسط مهندس کلانتری

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=1863

5/5 - (12 امتیاز)

شرکت طراحی وب سایت و سئوی دارکوب بیش از 16 سال است که در این حوزه فعالیت می کند. این شرکت دارای رتبه چهار از سازمان انفورماتیک ایران است. به پشتوانه برند و اعتماد مردم به دارکوب مشتریان آن را از سراسر کشور های جهان (انگلیس، استرالیا، کانادا، ترکیه و غیره) تشکیل شده اند.

این شرکت توانسته است بیش از 3500 پروژه موفق در این حوزه پیاده سازی نماید. وب سایت هایی در انواع: فروشگاهی، شرکتی یا معرفی، خبری، بازاریابی و غیره. اما شاید بپرسید چطور دارکوب توانسته به این جایگاه با این تعداد و تنوع مشتری دست پیدا کند؟ در ادامه برای شما توضیح خواهم داد.

 

گزینه های بازار برای طراحی سایت

طراحی وب سایت امروز بسیار ارزان تر از گذشته انجام می شود. پیشرفت تکنولوژی های طراحی سایت، افزایش تعداد برنامه نویسان و توسعه بیشتر اینترنت و دسترسی به منابع آموزشی، همه این ها کمک کرده اند که صنعت طراحی سایت به اینجا برسد.

شما برای طراحی سایت گزینه های زیادی دارید: وب سایت های وب ساز، شرکت های رسمی طراحی و فریلنسر ها. حتی اگر تمایل به یاد گیری داشته باشید می تواند خودتان اقدام به طراحی سایت نمایید.

اما وجود گزینه های متعدد نشان می دهد که هر کدام از آن ها به دسته خاصی از مشتریان و نیاز های خاصی پاسخ می دهند. البته مسئله کیفیت و هزینه هم هست. شما می توانید با یک وب ساز یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. اما مسلما این سایت حرفه ایی نبوده و تنها برای آزمایش ایده ها موثر است. اما از طرفی دیگر می توانید همان سایت را با همان قیمت و با کیفیت بهتر به یک شرکت طراحی سایت یا طراح فریلنسر سفارش داد. همانطور که می بینید گزینه های متعدد با نتایج ظاهرا یکسان اما در واقع متفاوتی وجود دارند. من شخصا تبلیغات را عامل اثر گذاری بر روی رونق سایت های وب ساز می دانم تا اینکه ابزاری باشند با قابلیت و ارزش فنی.

با این حال اگر وب سایت شما نیاز به برنامه نویسی برای امکانات پیشرفته داشته باشد یا سئو و سرعت برای شما اهمیت داشته باشد وب ساز نمی تواند گزینه ایی برای سایت شما باشد.

از سوی دیگر شرکت های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که پروژه های طراحی سایت را در کشور های غربی گرفته و آن ها را به شرکت هایی غالبا در آسیا می سپارند. سود این شرکت ها از بابت اختلاف دستمزد بسیار قابل توجه است.

 

طراحی وب سایت در مالزی

طبق تجربه شخصی، که چند سالی در مالزی حضور داشته ام تا حدود زیادی با وضعیت بازار طراحی وب در این کشور آشنا هستم. فضای فناوری اطلاعات در مالزی در این سال ها شاهد سرمایه گذاری های زیادی بوده است: از دانشگاه های مالزی که تعداد زیادی دانشجو در این رشته دارند تا سرمایه گذاری شرکت های خارجی در مالزی.

شرکت های زیادی از قبیل Orangesoft ،Justsimple ،Bikebear ،Webz  و Ideaone در زمینه طراحی سایت در مالزی فعال هستند. با این حال درباره شرکت های طراحی سایت و حتی پروژه های برنامه نویسی ما شاهد برون سپاری شدیدی به کشور هند و حتی ایران هستیم.

چون ساخت وب سایت در مالزی گران است و برون سپاری آن به شرکت های خارجی هزینه کمتری در پی خواهد داشت. اما این اختلاف هزینه اغلب نصیب مشتریان اصلی نشده و بلکه شرکت های واسطه از آن بهره می برند.

از نظر کیفیت نیز نمی توان یک نظر کلی ارائه داد. هر پروژه نسبت به هزینه، زمان و تیم توسعه دهنده می تواند کیفیت های متفاوتی داشته باشد. اما آنچه مسلم است بر خلاف آنچه از مالزی با سرمایه گذاری های زیاد در آی تی انتظار می رود، هیچ برتری نسبت به سایر کشور ها به صورت بومی در آن دیده نمی شود.

 

مقایسه تعرفه ها

در دنیای وب شیوه قیمت دهی بسیار متفاوت است. مثلا هزینه سالیانه و ماهانه، هزینه پشتیبانی کوتاه و بلند مدت، هزینه وب سایت پایه یا حرفه ایی، همه این ها در پکیج های مختلف با تعاریف و نرخ های بسیار متفاوتی ارائه می شوند. با این شیوه نرخ گذاری گاهی سایت ها تا ده برابر با یکدیگر متفاوت هستند. مثلا قیمت طراحی سایت یک شرکت بسیار پایین است اما پکیج یکساله پشتیپانی آن به اندازه قیمت توسعه همان سایت است. یا اینکه در نرخ گذاری ها وب قیمت یکساله تعیین می کنند در حالی که شما باید با سفارش یک وب سایت مالک آن شناسایی شده و با پرداخت هزینه سالانه هاست و دامنه محدودیتی از این بابت مالکیت یا انتقال پشتیبانی آن به شرکتی دیگر نداشته باشید. یعنی برخی شرکت ها کد وب سایت را در اختیار صاحبان آن قرار نمی دهند یا برای دریافت آن هزینه جداگانه ایی طلب می کنند (ما در دارکوب سفارش دهنده وب سایت را تنها مالک سایت دانسته و تمامی کدها و حساب های کاربری را به نام مشتریانمان ثبت می نماییم).

در چنین شرایطی اگر شما درخواست تغییر یا اضافه کردن بخشی به سایت خود را داشته باشید با صورت حساب های بیش از انتظار و غیر عادی روبرو خواهید شد.

 

تعرفه های طراحی سایت دارکوب

دارکوب با مدیریت و بهینه سازی روش بازاریابی و روش های توسعه پروژه هایش توانسته پروژه ها را در کوتاه ترین زمان، کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه دهد. برای همین تعرفه دارکوب در سال های اخیر افزایش نیافته و نسبت به سایر شرکت های مشابه پایین ترین تعرفه را دارد.

اگر بخواهیم تعرفه دارکوب را با مالزی مقایسه کنیم تقریبا تعرفه دارکوب 70 درصد ارزان تر است. علت آن هم تفاوت نرخ ارز و نیروی کار ارزان در ایران می باشد. اما در مقایسه با سایر کشور ها می توان به عنوان یک روش سر انگشتی حداقل حقوق ماهیانه در هر کشور برابر با هزینه توسعه یک وب سایت پایه در آن کشور است. بنابراین این نرخ پایه یک وب سایت استاتیک در ایران حدود یک میلیون تومان است و در مالزی 1000 رینگیت و در کانادا حدودا 2400 دلار می باشد.

 

خدمات طراحی سایت دارکوب

ما در دارکوب انواع وب سایت های داینامیک و استاتیک را در مقیاس های کوچک و بزرگ طراحی و پشتیبانی می کنیم. برخی خدمات ما عبارتند از:

  • طراحی وب سایت های چند زبانه
  • سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو
  • طراحی سایت های فروشگاهی متصل به درگاه های بانکی محلی و بین المللی
  • طراحی سایت با قالب اختصاصی و سفارشی
  • پشتیبانی دراز مدت از پروژه ها
  • ثبت و خریدرای دامنه و هاست
  • توسعه APP برای کاربران اندروید و iOS
  • آموزش پنل مدیریتی وب سایت به صورت حضوری یا از طریق اسکایپ
  • طراحی ریسپانسیو برای کاربران موبایل
  • و غیره

 

پکیج های طراحی سایت دارکوب

ما نسبت به نیاز و بودجه مشتری پکیج های مختلفی را تنظیم کرده ایم که مشتریانمان می توانند نسبت به نیاز خود یکی را انتخاب کنند. برای مثال یک وب سایت شرکتی یا فروشگاهی می تواند نسبت به استفاده از قالب سفارشی، قالب های تولیدی دارکوب یا قالب توسعه داده شده از روی نمونه، هزینه متفاوتی داشته باشد.

همچنین وب سایت های فروشگاهی می توانند امکانات بسیار متفاوتی را در خود جای دهند که برای همه ی فروشگاه ها نیاز نیست. بنابراین مشتریان ما می توانند با ایمیل یا تماس تلفنی (واتس اپ و اسکایپ) نیازمندی های خود را با کارشناسان دارکوب در میان گذاشته تا آن ها بتوانند بهترین پیکیج و ارزیابی را به آنها ارائه دهند.

 

پشتیبانی

محصول بدون پشتیبانی تقریبا بی ارزش است. ما باید محصولی ارائه بدهیم که توان پشتیبانی آن را نیز داشته باشیم. از طرف دیگر هزینه پشتیبانی باید برای صاحبان وب سایت به صرفه باشد. برای همین ما از تمامی محصولاتی که توسعه می دهیم در سال اول به صورت رایگان و بعد از آن با هزینه ناچیزی پشتیبانی می کنیم.

از سوی دیگر دارکوب با در اختیار قرار دادن کدها و رمز های وب سایت به مشتریانش اجازه می دهد هر زمان که خواستند پشتیبانی سایت را به شرکت دیگر انتقال داده یا صاحب وب سایت خود آن را بر عهده بگیرند. البته همه شرکت ها مانند دارکوب این حق را برای صاحبان سایت ها قائل نیستند.

 

سئو

یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی است. شما می توانید با سرمایه گذاری روی سئو وب سایت خود را برای کلمات کلیدی کسب و کارتان به رتبه مطلوبی برسانید. که از این طریق سئو به شناسایی برند و جذب مشتریانتان کمک کند. داشتن رتبه برتر در صفحه نتایج جستجوی گوگل می تواند سر نخ های ارتباطی زیادی بین جستجو کننده و کاربر وب سایت شما به وجود آورد.

یک سایت می تواند با به دست آوردن رتبه و نگهداری آن در پر رفت و آمد ترین صفحه فضای مجازی یعنی گوگل حضور داشته باشد. برای همین دارکوب در کنار طراحی وب سایت به کار سئو می پردازد. که می توانید برای اطلاعات بیشتر نسبت به نوع کسب و کارتان با کارشناسان ما مشورت کنید.

 

مزایای طراحی سایت توسط دارکوب

سابقه روشن دارکوب در زمینه طراحی سایت سرمایه ایی است که باعث شده در تمام این سال ها این شرکت با سرعت هر چه تمام تر در حال توسعه و پیشرفت باشد. از مزیت های کار با دارکوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعرفه طراحی و پشتیبانی پایین: تعرفه طراحی سایت، سئو و نگهداری سایت در دارکوب حتی در ایران جزء پایین ترین نرخ ها در شرکت های رسمی است.

کیفیت بالای برنامه نویسی: با کنترل پروژه و بهینه سازی ها به پشتوانه تجربه دراز مدت در طراحی سایت، پروژه های دراکوب دارای کیفیت مطلوبی هستند.

پشتیبانی دراز مدت و متعهدانه: دارکوب از تمامی پروژه های خود پشتیبانی کرده و هیچ محدودیتی برای انتقال پشتیبانی سایت به سایر شرکت ها ندارد. چون تمامی کدهای وب سایت را در اختیار صاحبین سایت قرار می دهد.

 

کلام آخر

اگر تعرفه طراحی وب سایت را در ایران با هر کشور دیگری مقایسه کنید درخواهید یافت که هزینه آن در ایران بسیار پایین تر است. بنابراین با سپردن پروژه طراحی سایت خود به یک شرکت ایرانی می توانید در هزینه توسعه وب سایت خود بسیار صرفه جویی کرده و این هزینه را در زمینه سئو، تبلیغات و توسعه کسب و کار خود سرمایه گذاری نمایید. کارشناسان ما نیز در دارکوب همیشه آمده ارائه مشاوره برای پروژه های شما هستند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز