طراحی قالب وردپرس از پایه یا خرید قالب وردپرس

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2364

5/5 - (2 امتیاز)

طراحی یک سایت ممکن است سخت به نظر بیاید اگر ندانید که از کجا شروع کنید! ولی نگران نباشید. انتخاب هایی ساده و آسان برای طراحی سایت وجود دارند.

در این مقاله به شما کمک می کنیم و نشان می دهیم چگونه از یک قالب وردپرس ساده و اولیه استفاده و سایت خود را راه اندازی کنید.

چرا از طراحی ساده وب سایت وردپرس استفاده کنیم؟

وقتی صحبت از وردپرس به میان می آید هیچ محدودیتی در کیفیت قالب هایی که برای موقعیت های گوناگون مناسب هستند وجود ندارد.از تجارت گرفته تا وب سایتی برای مقام وزارت. و یا ممکن است هر کسی یک ایده خاصی در ذهنش داشته باشد.ما حتی می توانیم موضوعات چند هدفی داشته باشیم.قالب های وردپرس ساده ای وجود دارند که انتخاب بسیار عالی برای هرکسی که یک طراحی وب ساده و سریع می خواهد،می باشد.

قالب های وب سایت وردپرس ساده مزایایی دارند که آن را جذاب تر می کند.

1.زمان بارگذاری سریع تر

به خاطر طراحی سبک شان، قالب های وب سایت های ساده تاثیر مثبتی روی زمان بارگذاری سایت شما دارند.

2.راه اندازی آسان و سریع

قالب های طراحی سایت ساده برای شخصی سازی سخت و حوصله بر نیستند. راه اندازی و شخصی سازی معمولا گزینه هایی هستند که کد نویسی نیاز ندارند.

3.سئو بهتر

یک مزیت دیگر قالب های سایت ساده اینست که آنها رتبه بندی موتور های جستجو شما را ارتقا می دهند چرا که سایت شما سریعتر بارگذاری می شود.

4.تمرکز بیشتر روی محتوا

همانطور که قبلا اشاره شد طراحی سایت ساده محتوای سایت شما را در مرکز قرار می دهد، که این موضوع شما را متفاوت می سازد.

سه مسئله کلیدی برای جستجوی طراحی قالب سایت ساده

اگر دنبال راهی ساده برای راه اندازی سایت خود هستید ممکن است بخواهید بدانید که چگونه یک قالب درست را انتخاب کنید. مثلا اینکه باید قالب HTML یا قالب وردپرس را انتخاب کنید. اگرچه نصب قالب های HTML ساده است اما بایستی در نظر داشته باشید که شما برای این کار نیاز دارید اساس HTML و CSS را برای سفارشی سازی سایت خود بدانید.

برخلاف قالب های HTML قالب های وردپرس نیازی به دانستن کد خاصی ندارد. وردپرس این امکان را به مبتدیان می دهد که پست ها و صفحات خود را با استفاده از یک ویرایشگر صفحه که یک رابط شبیه پردازشگر لغت دارد،  درج کنند.قالب های وردپرس برای سفارشی سازی همچنین بسیار ساده تر هستند چرا که بیشتر آنها صفحه تنظیم قالب دارند و به شما این امکان را می دهد از برش دهنده ها و یا از منو کشویی  برای انتخاب رنگ ها، فونت و یا گزینه های طراحی سایت ساده استفاده کنید.

طراحی کمینه  و حداقلی

راه اندازی قالب سایت وردپرس ساده ساده و آسان است و با یک طراحی کمینه و ساده و حروف چینی پر رنگ و چشم نواز مشخص می شوند. فضا های سفید بین همه صفحات آشکار و معلوم هستند و محتوا فضای کافی برای دیده شدن و جلب توجه بازدیدکنندگان سایت دارد.

ورود نمونه نمایشی با یک کلیک

اگر شما یک گارانتی برای ساده بودن قالب خود برای استفاده می خواهید به دنبال آن دسته از اقلامی باشید که با یک کلیک وارد نمونه نمایشی میشود.این موضوع  این امکان را به شما می دهد که قالب خود را نصب کنید و سپس محتوای نمایشی را وارد کنید و با کلیک موشواره آن را لایه بندی کنید. به جای اینکه چند ساعت تلاش کنید تا بفهمید چگونه می توانید لایه ای را که در نسخه نمایشی دیده اید ایجاد کنید،تمام چیزی که باید انجام دهید ویرایش صفحات با محتوای دلخواه و سفارشی سازی رنگ ها و فونت ها می باشد.

گزینه های سفارشی سازی

طراحی قالب سایت ساده تنظیماتی دارد که در یک جا گروه بندی شده اند که شما را قادر میسازد رنگ ها،فونت ها و یا هر چیز دیگری که از برش دهنده ها و منو های کشویی استفاده میکند را بدون نیاز به نوشتن کد های CSS سفارشی تغییر دهید.

قبل از شروع

ما شما را راهنمایی می کنیم که چگونه یک قالب وردپرس ساده برای طراحی سریع سایت خود راه اندازی کنید. برای آموزش، ما از یک قالب وردپرس هوشمند استفاده می کنیم که آن یک کیف با حداقل نمونه کارها و قالب وردپرس تجاری با فضای سفید کافی و راه اندازی سریع با استفاده از آیتم های ورود نمایشی یک کلیکی می باشد.

قبل از شروع کار با وب سایت خود شما نیاز دارید یک نام دامنه بخرید و یک برنامه میزبانی امن انتخاب کنید، یک قالب سایت عالی انتخاب کنید و محتوایی را که می خواهید روی سایت شما قرار بگیرد را بنویسید.

1.نام دامنه قاتل

اولین قدم انتخاب نام دامنه می باشد. بسته به هدف سایت شما، شما ممکن است نام تجاری خود را انتخاب کنید و یا اگر سایت شما بیشتر حالت شخصی دارد نام دلخواه دیگری انتخاب کنید.

گزینه دیگر استفاده از کلمات کلیدی است که مربوط به عنوان و دسته بندی محتوایی است که شما میخواهید در موردش بنویسید.

در بیشتر موارد شما نام دامنه ای را میخواهید که به .com ختم می شود چرا که این بهترین خاتمه است. اگرچه خاتمه دامنه هایی مانند .NET و یا .ME هم گزینه های خوبی هستند .

2.برنامه میزبانی حرفه ای

بعد از اینکه نام دامنه خود را مشخص کردید، بایستی یک برنامه میزبانی خریداری کنید.برنامه های میزبانی از 5 دلار در ماه شروع می شوند. ولی شما نیاز دارید که تحقیقات خود را انجام دهید و یک شرکت انتخاب کنید که بازدید خوبی دارد و قابل اعتماد است.

3.قالب وردپرس برتر

بعد از انتخاب نام دامنه و برنامه میزبانی شما نیاز دارید برای انتخاب یک قالب مناسب برای سایت خود تصمیم گیری کنید.

قالب های وردپرس ساده ای که هر کدام قابلیت های مجزایی دارند، وجود دارد که میتوانید انتخاب کنید.

4.محتوا

در نهایت شما بایستی محتوای سایت خود را بنویسید.لیستی از تمام صفحاتی که می خواهید در صفحه وب خود داشته باشید تهیه کنید و یک پاراگراف در مورد هر کدام بنویسید.اگر وب سایت شما تجاری است ممکن شما بخواهید یک صفحه خدمت رسانی که بسته های شما را لیست بندی می کند نیز اضافه کنید. فراموش نکنید که وب شما شامل صفحه تماس و ارتباط نیز باشد. اینگونه بازدیدکنندگان از سایت شما می توانند در مورد شما بیشتر بدانند و با شما ارتباط برقرار کنند.

چگونه سایت خود را در قالب وردپرس طراحی کنید

بعد از انجام تمام اقدامات اولیه حالا نوبت به راه اندازی سایت می شود. ما شما را راهنمایی میکنیم چگونه وردپرس و قالب و افزونه های مورد نیاز خود را نصب کنید و وب سایت خود را ایجاد نمایید.

نصب وردپرس

در ابتدا شما نیاز به نصب وردپرس دارید.وقتی شما یک برنامه میزبانی می خرید، پشتیبان میزبانی شما به شما در مورد جزئیات مورد نیاز برای ورود به سیستم را، در پس زمینه اکانت شما ایمیل میزند.از نام کاربری و پسوردی که دریافت میکنید استفاده کنید و لینک cPanel خود را مشاهده کنید.

در داشبورد خود به دنبال آیکون وردپرس باشید. بیشتر میزبان های وب، امروزه نصب وردپرس یک کلیکی دارند. ولی اگر میزبان شما آن را ندارد به دنبال بخشی بگردید Website Installers ،Softaculous ،  یا One Click Installers نامیده می شوند. وردپرس را پیدا و انتخاب و نصب کنید.

شما ممکن است با یک فرم که از شما تقاضای بیان نام کاربری و پسوردی را که برای ورود به سایت استفاده کرده اید، مواجه شوید. شما همچنین نیاز دارید آدرس ایمیل خود، نام سایت و متن آن را، وارد کنید و یک دایرکتوری برای نصب وردپرس انتخاب کنید.

اگر دلیل مناسبی برای انجام ندادن آن دارید بخش دایرکتوری را خالی رها کنید و دکمه نصب را بزنید.

بعد از اتمام نصب شما یک پیغامی خواهید دید که می گوید وردپرس نصب شد.  اکنون شما می توانید با استفاده از نام کاربری و پسوردی که طی پروسه نصب انتخاب کرده بودید، وارد داشبورد وردپرس خود شوید.

نصب قالب وردپرس شما

بعد از اینکه وارد داشبورد وردپرس خود شدید بهAppearance>Themes>Add new  بروید. سپس قالب را بارگذاری نمایید.

از آنجا شما نیاز به انتخاب پوشه زیپ شده که شامل فایل های قالب می باشد، دارید.آنها را بارگذاری نمایید و صبر کنید نصب تمام شود، سپس روی Activate  کلیک کنید.

نصب افزونه های وردپرس مورد نیاز

با فعال شدن قالب ها، قدم بعدی نصب هرگونه افزونه مورد نیاز می باشد. شما یک اعلامیه در داشبورد خود دریافت خواهید کرد که با توجه به پیوندی که بین دایرکتوری شما و نمایش نصب برقرار می باشد به شما می گوید چه افزونه هایی مورد نیاز است.

تمام افزونه ها را انتخاب کنید و گزینه نصب را از منو کشویی انتخاب کنید. بعد از اتمام نصب افزونه ها به Plugins>All Plugins بروید و افزونه های غیر فعال را انتخاب کنید و از منو کشویی فعالشان کنید.

سفارشی سازی طراحی وب ساده

بعد از اینکه قالب وردپرس فعال شد و تمام افزونه ها نصب شد زمان سفارشی سازی طراحی سایت و ظاهر محتوا و نصب سریع صفحات شما فرا می رسد.

1.وارد کردن و اضافه کردن محتوا

سریع ترین راه برای راه اندازی سایت وارد کردن اطلاعات نمایشی می باشد. در داشبورد خود به Appearance>Import Demo Data بروید.روی کلید کلیک کنید و صبر کنید تا پروسه وارد شدن تمام شود. ابزار تمام صفحات، پست ها و تنظیمات قالب را وارد می کند.

بعد از اینکه تمام محتوا وارد شد به Pages>All Pages بروید و برای دیدن هر صفحه کلیک کنید. اینگونه می توانید یک لایه بندی مناسب برای سایت خود پیدا کنید.

وقتی یک لایه مناسب برای صفحه اصلی خود پیدا کردید به Setting>Reading بروید و یک صفحه به عنوان صفحه اصلی خود پیدا کنید. همین کار را برای صفحه پست ها نیز انجام دهید و سپس روی Save کلیک کنید.

برای جا به جایی محتوا نمایشی توسط خوتان به سادگی روی Edit with Visual Composer کلیک کنید. این کار این امکان را به شما می دهد که محتوا را به سادگی جا به جا کنید یا مقوله های جدید اضافه کنید.

اگر میخواهید صفحات بیشتری اضافه کنید یا اگر می خواهید یک صفحه جدید ایجاد کنید به Pages>Add new بروید. صفحه خود را نامگذاری و سپس از visual composer برای ایجاد یک لایه استفاده کنید و اقلامی از قیبل ردیف ها و ستون ها و یا برش دهنده ها و یا هر چیز دیگری را اضافه کنید.

2.تنظیمات منو

بعد از بارگذاری صفحات شما نیاز به یک منو پیمایش دارید. اینگونه بازدیدکنندگان می توانند راه خود را به سایت شما پیدا و اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.در داشبورد خود به Appearance>Customize>Menus بروید. ازآنجایی که شما محتوای نمایشی خود را وارد کرده اید، منو های مختلفی ایجاد شده اند.

برای اضافه کردن صفحاتی به وب سایت خود روی +sign کلیک کنید و تمام صفحاتی که میخواهید در پیمایش اصلی شما ظاهر شوند را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که پیمایش ساده داشته باشید و برای ساده سازی مرورگر وب سایت خود  فقط مهمترین صفحات را اضافه کنید.

شما همچنین نیاز دارید جعبه کنار پیمایشPrimary  را چک کنید و سپس صفحات را ذخیره کنید.

3.ظاهر سازی قالب وب ساده

این اخرین قدم برای سفارشی سازی طراحی سایت شما اس . در داشبورد خود به منو Smart Options بروید. از اینجا شما می توانید لوگو و فاویکن خود را انتخاب و برای آن یک توضیح  وارد و برای سایت خود یک عنوان انتخاب کنید و سپس تنظیمات بلاگ را سفارشی کنید.

گزینه های ظاهر سازی این امکان را به شما می دهد که رنگ ها و فونت ها را برای قالب خود انتخاب کنید.

در آخر،فراموش نکنید پیاده رو خود را شکل دهید. شما می توانید پروفایل رسانه اجتماعی خود را با رفتن به Footer Options و وارد کردن لینک برای پروفایل در جعبه Footer Link و وارد کردن نام سایت رسانه اجتماعی در Footer Text Link  پیوند دهید.

مقایسه قالب های آماده و یا تنظیم شده و یا طراحی شده

در واقع انتخاب قالب یک موضوع بسیار مهم است. تاثیر بصری یک کارت دعوت به خوانندگان بلاگ شما و یا بازدیدکنندگان وب سایت شما است که تصوری از هدف وب سایت را به آنها می دهد و می تواند علاقه آنها را جلب کند. انتخاب با دقت قالب می تواند تضمینی برای موفقیت و جذب مخاطب بیشتر باشد. این بدان معناست که کاربران در راه شروع تعامل خود با وردپرس CMS باید نسبت به یک دو راهی تصمیم بگیرند. اینکه باید از یک قالب آماده استفاده کنند و یا یک قالب طراحی کنند؟ یک قالب عمومی بهتر است و یا یک قالب به خصوص؟ بایستی قالب ها را تغییر دهند و یا به طراحی حرفه ای ها اعتماد کنند؟ جواب به این سوال ها خیلی راحت نیست. و یک جواب کلی و عمومی برای تمام این سوالات وجود ندارد و همین موضوع باعث شده بازار قالب های وردپرس امروزه بسیار مقایسه ای و پویا باشد. موضوع انتخاب قالب بایستی جوابی برای سوال های گوناگونی داشته باشد:

هدف وب سایت چیست و برای چی راه اندازی شده است؟

  • مخاطبین وب سایت چه کسانی هستند؟ انگیزه آنها از استفاده از وب سایت شما چیست؟ شما چه مشکلی از آنها می توانید حل کنید؟ ترجیحات کلی و خصوصیات روانشناختی آنها چیست؟
  • طرح رنگ متناسب با محتوای شما و ترجیحات بازدیدکنندگان آینده نگر شما چیست؟
  • چه دسته از اطلاعاتی باید در صفحه اصلی نمایش داده شود؟
  • به نظر شما چه نوع پیش نمایش هایی موثر است؟
  • چه نوع مطالبی ارائه می شود؟

این ها و بسیاری از سوالات دیگر ممکن است کاملا خاص به نظر برسند، به خصوص اگر ما در مورد ایده ای صحبت کنیم که فقط برای برقراری ارتباط باشد و نه سود، مثلا در مورد یک وبلاگ شخصی. اگرچه هر پروژه ای حتی با یک هدف ساده می تواند توجیحی برای استفاده از ابزار طراحی برای پوشش هدف را داشته باشد. طراحی با تعاملات فکر شده تجارب مثبت کاربر را به همراه دارد و یک پایه محکم برای استفاده موفق از CMS می باشد.

قالب های رایگان

قالب های رایگان می توانند به خوبی کار کنند. به خصوص زمانی که کاربران تازه شروع به کار با وردپرس می کنند. آنها می توانند تمام سودمندی های پلت فرم های CMS را داشته باشند و کاربران می توانند قالب هایی را انتخاب کنند که با هدف آنها هم راستا می باشد.  اگر چه کاربران بایستی بدانند که واریانس های زیادی آنها را محدود می کند و شاید قالب های زیادی برای اهداف آنها طراحی نشده باشد. و به علاوه ساختن یک وب سایتی که به نظر اصل بیاید با قالب هایی که در دسترس عموم است سخت است. اما برای کاربرانی که مهارت های محدود دارند و یا تجربه کدگذاری ندارند، استفاده از پلت فرم های رایگان موقعیت مناسبی برای آشنایی آنها با پروسه کار را فراهم می آورد. دانش برنامه نویسی امکان تغییر برخی تنظیمات و ویژگی های موجود در موضوع را فراهم می آورد.

اگرچه برای کابرانی که با وب سایت هایی با اهداف تجاری یا شخصی و چهارچوب زمانی مشخص و به خصوصی برای موفقیت، شروع به کار میکنند این انتخاب می تواند بسیار محدود کننده و خیلی کند در به نتیجه رسیدن، می باشد. برای این دسته از کاربران این موضوع حیاتی است که با وب سایتی مشخص و از پیش فکر شده و طراحی قابل قبول شروع کنند و اینگونه مخطبین بیشتری که در تعامل با محتوای وب سایت هستند، جذب کنند. در اینگونه موارد کمک فعال و هرچه بیشتر طراحان حرفه ای مسیر صحیح را می تواند مشخص کند که از دو طریق انجام می شود.

خرید قالب های آماده

کاربران می توانند قالب ها متناسب را در دایرکتوری هایی که آنها را ارائه می دهند انتخاب کنند. در این دایرکتوری ها قالب های زیادی در دسترس خریداران می باشد که پس از بررسی کیفیت طراحی و کدهای نوشته شده می توانند خریداری شوند. شما می توانید پیش نمایش قالب را که مشخصه های اصلی قالب را نمایش می دهد را ببیند. قالب های توسط متخصصینی که می دانند چگونه با راه حل های کاربر پسند کنار بیایند و همچنین به تاثیر قابلیت استفاده نهایی و نرخ تبدیل فکر کرده اند طراحی شده اند. اگر میخواهید اطمینان حاصل کنید که طراحان قالب ها متخصص و حرفه ای هستند می توانید یا خودشان را ببینید و یا  نمونه کارهایشان را بررسی کنید. یک موضوع مثبت دیگر این هست که قالب ها دسته بندی شده هستند، بنابراین با داشتن هدف مشخص انتخاب قالب مناسب راحت تراست.برای مثال، اگر می خواهید یک وب سایت شرکتی ایجاد کنید، این فیلتر را تنظیم کنید. در نهایت لیستی متمرکز بر آنچه که متناسب با خواسته شماست ایجاد خواهد شد. این به نوعی شروع هدف گذاری است که بهترین همجوری را پیدا می کند.

قالب های طراحی سفارشی

مرحله بعدی که می تواند در فرایند انتخاب موضوع و اجرای آن برای وب سایت کاربر محور و کارآمد نیز مورد استفاده قرار گیرد، قالب طراحی سفارشی است. این بدان معناست که تمام مشخصه های وب سایت مانند رنگ، لایه های صفحات وب سایت، انتقال، انیمیشن حرکتی، تطابق پاسخگو و خیلی دیگر از جنبه های طراحی، آزمایش و کد نویسی به خصوص برای متقاضیان این وب سایت ویژه و مخاطبین خاص آن ایجاد خواهند شد. این روش به سازندگان وب سایت اجازه می دهد تا به کوچکترین جزئیات که با مزایای عمومی وردپرس CMS توانمند می شوند، فکر کنند. این طراحی به طور ویژه روی اهداف و روش های دست یابی به آنها و ارائه راه حل های منحصر به فرد و کاربر پسند بر اساس تحقیقات کاربر و سپس آزمایش کاربر خواهد بود.

برای بهبود شرایط، طراحان یا گروه پشتیبان سایت می توانند تغییرات کوچکی بر اساس تحلیل های عملی و یا طراحی دوباره بر اساس راه حل هایی که قبلا خود را موثر نشان دادند، ایجاد کنند.

به طور خلاصه، هر رویکرد فوق دارای نکات و ویژگی های خاص خود در جنبه های قیمت گذاری، سازگاری، گردش کار، نگهداری، قابلیت استفاده در طراحی وب و بسیاری دیگر است. به هر حال باید تاکید کنیم که هر گزینه ذکر شده مزایای خاص خود را برای بخش کاربران خود دارد. هیچ برتری کلی وجود ندارد: هر یک از آنها وقتی مطابق با شرایط مربوطه استفاده شوند خوب و مناسب هستند.

اگر شما به عنوان یک وبلاگ نگار میخواهید خودتان را امتحان کنید، شروع از ارسال یادداشت های کوتاه در مورد سفر به شهر های مختلف یا دیدار از وقایع جالب و سپس امتحان قالب های رایگان برای آشنا شدن با داشبورد و به طور کلی سیستم می تواند کاملا قابل قبول باشد.

برای تجارت های هدف مند یا بلاگ نویسی های شخصی، تنظیم کردن اهداف مشخص و زمان بندی، انتخاب با دقت و خرید قالب های آماده مناسب، بهتر است. از آنجا که قالب های پولی در دسترس همگان نیستند و همچنین عملکرد و الگوهای طراحی و ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند شانس بازدید وب سایت را افزایش می دهند.

برای وب سایت های بزرگ با یک رابط پیچیده یا برای آن وب سایت هایی که یک عمومیت کلی را تقاضا می کنند ایجاد قالب سفارشی که به طور کلی با تقاضاهای خاص سازگاری دارد و توسط مزایا و توانایی های CMS حمایت می شود، می تواند خود را به عنوان گزینه بهتر با بالاترین عملکرد نشان دهد. اما از طرفی سرمایه گذاری بیشتری را نیز ایجاب می کند.

هر انتخاب فردی از رویکرد بایستی بر اساس اهداف مشخص، الزامات، مخاطبین و بودجه انجام شود.

مزایا و معایب قالب های آماده و طراحی سایت از پایه

قالب های آماده قالب هایی است که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد و برای استفاده از آن فقط کافیست که عملیات نصب را بر روی میزبان خود انجام دهید.

مزایای استفاده از قالب های آماده

  • قیمت ارزان
  • زمان کم برای ایجاد وب سایت

معایب استفاده از قالب های اماده

  • در دسترسی عموم بودن که میتواند منجر به صدمه در برند سازی شود
  • اگر وب سایت با قالب های آماده توسط افراد نه چندان حرفه ای راه اندازی شود ممکن است مشکلات امنیتی ایجاد کند
  • قالب های آماده به دلیل اینکه در دسترس همه هستند هم از لحلظ سئو، سایت دچار مشکل می شود.
  • ممکن است از یک قالب آماده که در اینترنت وجود دارد هزاران نفر خریداری کنند و سایت های هم شکل سایت شما در اینترنت به وفور دیده شود. این باعث می شود که کاربران زمانی که سایت شما را ببنید حس کنند با یک سایت غیر حرفه ای و تکراری مواجه شده اند. بنابراین با خرید قالب های آماده سایت مسلما سایت منحصر به فردی نخواهید داشت.

مزایای استفاده از طراحی سایت از پایه

  • انعطاف بیشتر

بهره وری و توسعه نامحدود از سایت هایی که با طراحی قالب ها، پیاده سازی می شوند دلیل مهم و اصلی شرکت ها و افراد برای استفاده از این قالب هاست. قالب های آماده قطعا محدودیت هایی را با خود به همراه دارند که در طراحی قالب ها این محدودیت ها حذف می شوند. با استفاده از طراحی قالب، طراحان سایت می توانند سایتی مطابق سلیقه شما ایجاد کنند. اگر میخواهید وب سایتی حرفه ای داشته باشید می بایست حتما از طراحی قالب ها در ایجاد وب سایت خود بهره ببرید.

  • تطابق و سازگاری با برند

با استفاده از طراحی قالب برای پیاده سازی وب سایت خود می توانید سایتی حرفه ای و در خور کسب و کار برند خود داشته باشید.

  • خلاقیت بیشتر

استفاده از قالب های آماده طراحان سایت را بسیار محدود می کند چرا که قالب های آماده معمولا ظاهری یکسان دارند اما با طراحی قالب ها شما می توانید نمایی حرفه ای از سایت خود در دید عموم قرار دهید و بین خود و دیگران تفاوت ایجاد کنید.

اگر به دنبال حرفه ای بودن هستید و برای آینده کاری و همچنین سایت خود برنامه دارید، توصیه می کنیم از طراحی قالب در راه اندازی وب سایت خود توسط طراحان حرفه ای هر چه بیشتر بهره ببرید.

نتیجه گیری

با توجه به مواردی که در مقاله بالا گفته شد و ذکر تمام مزایا و معایب وب سایت های آماده و طراحی وب سایت از پایه ، مسما اگر می خواهید سایتی منحصر به فرد داشته باشید که با تمام اصول سئو سازگاری داشته باشد که به راحتی بتواند در صفحات جستجو گوگل به بالاترین رتبه ها دست یابد، باید سایت خود را از پایه طراحی کنید.

همچنین با طراحی سایت خود از پایه  می توانید آن را دقیقا مطابق نیازهای خود و نیازهای برند خود طراحی کنید و هر نوع تغییر و یا خلاقیتی که بخواهید می توانید بر روی سایت خود اعمال کنید.

تیم طراحی سایت دارکوب متشکل از متخصصان حرفه ای در حوزه طراحی  سایت و سئو و بهینه سازی سایت ، می تواند سایت شما را با توجه به آخرین الگوریتم های گوگل و اصول سئو طراحی و بهینه سازی کند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز