طراحی سایت سالن زیبایی

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2717

4.6/5 - (8 امتیاز)

چرا کسب و کار زیبایی به وب سایت نیاز دارد؟

بیشتر سالن های زیبایی و شبکه های بزرگ به وضوح اهمیت داشتن یک وب سایت را برای توسعه تجارت خود را درک کرده اند. برعکس، شرکت های کوچکتر شک بیشتری نسبت به راه اندازی و طراحی وب سایت برای کسب و کار خود دارند. اما مسئله اینست، مهم نیست که تجارت شما در زمینه زیبایی چقدر بزرگ یا کوچک است و یا اینکه روی چه تخصصی تمرکز دارید، داشتن وب سایت می تواند ابزار قدرتمندی برای افزایش سود شما باشد.

جذب مشتری جدید

ارائه داده های جامع

اولین و مهمترین هدف از طراحی سایت تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه است. در بیشتر موارد، مشتریان برای کسب اطلاعات لازم درباره خدمات یا محصولات و سفارش به وب سایت ها مراجعه می کنند.

جداکردن هزینه های موثر و غیر موثر

در هر نوع تجارتی تبدیل آنلاین نقش اساسی و کلیدی بازی می کند. در حالی که نرخ تبدیل بالا می رود، تجربه فروش نیز افزایش می یابد. با این حال تبدیل فقط مربوط به فروش مستقیم نیست. بازدیدکنندگانی که قرار ملاقات ها را رزرو می کنند و یا برای یک خبرنامه ثبت نام می کنند یا فرم تماس را پر می کنند بر نرخ کلی تبدیل تاثیر می گذارند. با داشتن یک وب سایت نه تنها همه اینها امکان پذیر است بلکه قابل تنظیم و پیگیری نیز می باشد.

اعتماد مشتری را بهبود ببخشید

طبق گزارشات متعدد، 63% از مشتریان ترجیح می دهند از وب سایت ها برای یافتن هدف مورد نظر خود استفاده کنند. 46% از افراد وب سایت را یکی از عوامل اعتماد خود می دانند. 30% از مردم اعتقاد دارند که با کسب و کار هایی که وب سایت ندارند نبایستی وارد معامله شد. به طور کل یک وب سایت روشن و هوشمند اعتبار بیشتری به یک تجارت می دهد.

انتخاب یک تبلیغات موثر

یک وب سایت فرصت های بی پایان برای ارتقا آنلاین از جمله بهینه سازی، AdWords ، بک لینک ها و موارد دیگر فراهم می کند، که استفاده همه آنها با هم، بدون طراحی سایت عملا غیر ممکن است. به طور کلی تبلیغات آنلاین از تبلیغات آفلاین موثرتر است زیرا تبلیغات آنلاین می تواند مخاطبان مورد نظر را هدف قرار دهد و پوشش گسترده تری داشته باشد و همچنین هزینه های پرداخت شده کاملا قابل اندازه گیری است.

وب سایت یک سالن زیبایی چگونه باید به نظر بیاید؟

یکی از دلایل طراحی سایت آسان تر کردن زندگی مشتریان و صرفه جویی در وقت برای جستجوی اطلاعات در مورد سالن زیبایی شماست. اگر شما به عنوان صاحب یک سالن زیبایی بتوانید یک وب سایت حرفه ای راه اندازی کنید نه تنها در فروش و ارائه خدمات موفق تر خواهید بود بلکه مردم بیشتر می توانند به شما اعتماد کنند، زیرا همه چیز را به وضوح می بینند.

به همین دلیل وب سایت یک سالن زیبایی بایستی:

کاربر پسند و شهودی باشد

هنگام طراحی سایت انتظارات کاربران را بایستی در نظر بگیرید. کاربران هنگام بازدید از سایت شما نباید مشکلی داشته باشند، همه چیز بایستی روشن و شفاف باشد. همچنین طراحی سایت شما بایستی ریسپانسیو باشد، به این معنی که در هر دستگاهی قابل مشاهده باشد. زیرا طبق تحقیقات 60% تا 80% از کاربران از گوشی های همراه خود برای بازدید یک سایت استفاده می کنند.

اطلاع رسان باشد

وب سایت سالن زیبایی شما علاوه بر محتوای گرافیکی بایستی محتوای متنی به اندازه داشته باشد. قرار دادن محتوای متنی کم و یا بیش از اندازه هر دو می تواند مخرب باشد.

موثر باشد

طبق آمار، بازدیدکنندگان از یک وب سایت به ندرت از دو صفحه فراتر می روند. پس بایستی محتوای وب سایت به گونه ای باشد که بتواند بازدیدکنندگان را در همان دو صفحه اول به مشتریان بالقوه تبدیل کند.

ساختار وب سایت سالن زیبایی

یک سلسله مراتب به خوبی سازمان یافته صفحات در هنگام تجربه کاربر حائز اهمیت است و ساختار همچنین به رتبه بندی بهتر موتور های جستجو کمک می کند. در مورد تجارت زیبایی واقعا به صفحات زیادی نیاز نیست. هر آنچه که مشتریان می خواهند، راحت تر به دست آید، اثر بخشی سایت بهتر خواهد بود.

اکنون ببینیم چه صفحاتی واقعا مورد نیاز است

صفحه اصلی

قابل مشاهده ترین صفحه، صفحه اصلی است که بخش قابل توجهی از وب سایت را تشکیل می دهد. این صفحه یک تصور از برند و کسب و کار شما در ذهن مخاطب می سازد. بنابراین شما در این صفحه بایستی:

با متن دقیق و واضح بگویید که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید

یک تصویر واقع گرایانه از کسب و کار خود داشته باشید

بازدیدکنندگان را تشویق کنید که جلوتر بروند و روی صفحات داخلی وب سایت شما کلیک کنند

برای هر یک از سرویس هایی که ارائه می دهید صفحات جداگانه داشته باشید

هر یک از خدماتی که شما در سالن زیبایی خود ارائه می دهید بایستی شرح مفصلی داشته باشد چرا که رویکرد منحصر به فرد سالن شما را نشان می دهد. همچنین استفاده از گالری تصاویر “قبل و بعد” ، داده های مربوط به متخصصین زیبایی و اطلاعات تماس و توصیفات و فرم های رزرو در هر صفحه حائز اهمیت است.

صفحه ای در مورد کار

در این صفحه بایستی داستانی جذاب از کسب و کار خود برای کاربران قرار دهید و به آنها اجازه دهید به پشت صحنه کار شما نگاهی بیاندازند.

وبلاگ

داشتن یک وبلاگ در افزایش ترافیک بازدید سایت شما موثر و مفید خواهد بود.

صفحه مخاطب

این صفحه بایستی شامل اطلاعات تماس، فرم تماس با ما و نقشه گوگل باشد که مکان فیزیکی سالن شما را نشان دهد. علاوه بر این می توانید از عکس نمای سالن خود استفاده کنید و به مشتریان جدید فرصت آسانتر پیدا کردن سالن خود را بدهید.

محتوای تصویری و متنی برای یک وب سایت سالن زیبایی

محتوا چیزیست که باعث متمایز شدن شما از رقبایتان می شود. داشتن یک محتوای خوب باعث می شود تا بتوانید پیام خود را هر چه راحت تر و بهتر به مخاطبین خود انتقال دهید.

محتوای تصویری و بصری

داشتن محتوای در متمایز شدن شما از دیگران نقش اساسی بازی می کند. 65% از افراد محتوای بصری را بهتر درک می کنند و هیچ چیز سخت تر از پیدا کردن محتوای بصری نیست.

مهمترین انواع تصویر عبارتند از

تصویر آثار شما

داشتن گالری تصاویر از قبل و بعد از ارائه خدمات زیبایی در جذب مشتریان تاثیر بسزایی دارد. از این طریق مشتریان می توانند مهارت متخصصین زیبایی را ارزیابی کنند.

عکس هایی از فضای داخلی سالن

این عکس ها نشان دهنده جو و سبک و فضای سالن زیبایی شما می باشد.

همه تصاویر بایستی از وضوح تصویر بالا برخوردار باشند. معیار های یک عکس خوب اینست که:

واضح باشد و رزولوشن خوبی داشته باشد

تصویر در کادر باشد

عکس روشن و شفاف باشد

عکس ها به عنوان محتوای بصری طراحی سایت شما را جذاب تر می کنند و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کنند، ترک صفحه کاهش می یابد و باعث بهبود اعتبار می شوند.

محتوای متنی

اگرچه محتوای تصویری جذابیت بیشتری دارد اما محتوای متنی نیز اهمیت خاص خود را دارد، زیرا:

سرعت لود بیشتری دارد

در محتوای متنی می توانید هر آنچه را که می خواهید مشتریان بدانند، بازگو کنید.

متنی که توسط یک فرد حرفه ای نوشته شده بخاطر داشتن کلمات کلیدی باعث افزایش رنکینگ سایت می شود.

متن وب سایت سالن زیبایی شما بایستی شامل

اطلاعات سالن زیبایی شما از قیبل آدرس و اطلاعات تماس، شرح خدمات ارائه شده و پست های ارسال شده باشد.

یک متن خوب باعث دستیابی هر چه راحت تر بازدیدکنندگان به اطلاعات وب سایت شما و تبدیل آنها به مشتریان بالقوه و افزایش رنکینگ سایت شما در موتور های جستجو می شود.

شکی نیست که داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری از جمله یک سالن زیبایی مهم است. یک سایت بایستی کاربر پسند، چشم نواز، آموزنده و موثر باشد. همچنین بایستی یک سلسله مراتب به خوبی سازمان یافته داشته باشد تا کاربران بتوانند در موتور های جستجو آن را به راحتی پیدا کنند. اگر اصول و استاندارد های لازم در یک سایت رعایت شود می تواند به یک منبع درآمد بسیار خوب تبدیل شود.

شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت، متخصص در  طراحی وب سایت های حرفه ای برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی است. برای مشاوره بهتر در این زمینه می توانید با متخصصان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز