ترامپ: پسر 13 ساله ی من می توانست سایت بهتری طراحی نماید

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=3477

4.2/5 - (5 امتیاز)

از این خبر که سرتیتر بسیاری از سایت های معتبر دنیا شده است، می توان به اهمیت طراحی وب سایت پی برد.

امروزه هیچ تجارتی بدون وب سایت نمی تواند رونق چندانی داشته باشد، چرا که مردم اغلب زمان خود را فضای مجازی و بازدید از وب سایت ها می گذرانند.

کاربران اعتبار یک تجارت را با توجه به وب سایت آن قضاوت می کنند و یک تجارت برای موفقیت هر چه بیشتر بایستی مخاطبان خود را بشناسد تا آنها را هدف قرار دهد.

یک طراحی وب سایت کارآمد می تواند باعث ایجاد ترافیک شده و کاربران را به وب سایت شما جذب کند. شما به عنوان یک طراح وب یا کسی که صاحب تجارتی می باشد بایستی به دنبال راه های تازه و جدید برای جذب مخاطبین بیشتر باشید. اگرچه نیمی از طراحان وب اذعان داشته اند که جذب مخاطبین جدید از سخت ترین کار ها می باشد اما شما با طراحی منحصر به فرد وب و استفاده از محتوای جذاب می توانید موقعیت های زیادی برای خود ایجاد کنید.

تأثیر گذاری اولیه وب سایت

اینکه بتوانید توجه مخاطبین خود را در دنیای دیجیتالی امروز برای مدت طولانی جلب کنید، کار سختی است. طبق آمار و تحقیقات تأثیر گذاری اولیه از هر چیزی برای وب سایت شما برای جلب مخاطب بیشتر، مهمتر است.

نکاتی که در مورد طراحی وب سایت باید بدانیم:

  • افزایش سرعت بارگیری وب سایت شما می تواند از، از دست دادن 7% از تبدیل های احتمالی جلوگیری کند.

  • اگر محتوا و یا چیدمان وب سایت شما غیر جذاب باشد، 38% از بازدیدکنندگان با وب سایت شما قطع همکاری خواهند کرد.

  • 47% از مردم انتظار دارند که وب سایتی را پیمایش می کنند در کمتر از 2 ثانیه بارگذاری شود.

  • 64% از بازدیدکنندگان می خواهند که اطلاعات تماس در صفحه اصلی قابل درج شده باشد.

  • در صورت عدم ارائه ی اطلاعات تماس 44% از کابران وب سایت شما را ترک می کنند.

اهیمت محتوای وب سایت

محتوا، اطلاعاتی را ارائه می دهند و درج هر نوع محتوا و اطلاعات می تواند گروه خاصی از مخاطبین را جذب کند. وقتی کاربران به سایت شما سر می زنند به دنبال اطلاعات خاصی هستند. اگر محتوای وب سایت شما شفاف و واضح باشد می تواند به بیشتر نگه داشتن کاربران شما در وب سایتتان کمک زیادی کند.

طراحی وب چیست؟

طراحی وب سایت شامل مهارت ها و رشته های مختلفی در زمینه ی تولید و نگهداری وب سایت است. بخش های مختلف طراحی وب شامل طراحی وب گرافیکی، طراحی رابط، کدهای استاندارد و نرم افزار اختصاصی، طراحی تجربه ی کاربر و بهینه سازی موتور های جستجو می باشد. اغلب افراد زیادی در تیم های مختلف حضور بهم می رسانند تا فرایند طراحی را پوشش دهند، اگرچه برخی از طراحان به تنهایی می توانند تمام این کار ها انجام دهند.

نظر برخی از اشخاص معروف دنیا در مورد طراحی سایت

به قول دونالد میلر: در پیمایش وب سایت مردم به بهترین محصولات و خدمات جذب نمی شوند، بلکه مردم به سمت چیز هایی جذب می شوند که بتوانند درک کنند. در اصل مغز انسان به وضوح و شفافیت جذب می شود. او در ادامه می گوید که ما بایستی به مخاطبین خود اهمیت دهیم و خوشبختانه رؤسای جمهور ما اینگونه اند.

نلسون نرمن می گوید: کاربران غالباً در 10 الی 20 ثانیه تصمیم می گیرند که یک صفحه ی وب را ترک کنند یا نه؟ ، اما صفحاتی که گزارش و اطلاعاتی با ارزش واحد دارند، می توانند توجه مردم را برای مدت طولانی تری حفظ کنند. برای جلب توجه چند دقیقه ای کاربران، شما بایستی به طور واضح طی 10 ثانیه با استفاده از گزاره های ارزشمند خود با آنها ارتباط برقرار کنید.

امروزه کاربران وب سایت ها را خیلی سریعتر نسبت به گذشته ترک می کنند. زیرا ما یک فرهنگ پراکنده داریم. کاربران دائماً وب سایت ها را پیمایش می کنند و هر کسی به دنبال هدفی ویژه است و ما هرچه بیشتر در حال غرق شدن در دنیای دیجیتالی هستیم. اما هنگامی که می دانیم مشکل چیست می توانیم برای آن راه حل مناسبی ارائه دهیم.

اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا و ترامپ رئیس جمهور حال آمریکا می گویند: رؤیا ها را بفروشید و نه ویژگی ها را.

رؤیا ها در مقابل ویژگی ها

اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا و ترامپ توانسته اند با موفقیت توجه همگان را به خود جلب کنند و با فروش یک رؤیا و نه یک برنامه ی 5 دقیقه ای، میلیون ها نفر را به سمت خود سوق دهند. این موضوع دقیقاً در فروش کار می کند.

آیا شما ترجیح می دهید که از ویژگی های یک شرکت مطلع شوید و یا اینکه بدانید دقیقاً یک شرکت چه چیزی به شما ارائه می دهد و چگونه بر کیفیت زندگی شما و وضعیت ظاهری زندگی شما اثر می گذارد؟

اوباما شعار های زیادی داشت مانند: ما می توانیم، امیدواریم و یا رأی دهید. اما همه ی اینها واژه ها را هدف قرار می دهند. تأکید اصلی اوباما بر تغییر بود و تأکید ترامپ بر بزرگ جلوه دادن آمریکا و هدف اصلی از تمام این حرف ها و شعار ها مطمئناً جذب مخاطبین بیشتر است.

ترامپ با بیان اینکه پسر 13 ساله اش قادر به ایجاد وب سایت بهتری برای باراک اوباما بوده است، توجه گستره ی وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کرده است. او ادعا کرده است که پسر 13 ساله اش نخبه ی کامپیوتر است و برای اوباما سایتی طراحی کرده است که چندین میلیارد دلار می ارزد.

درج این خبر در سایت های خبری معتبر باعث مهمتر شمرده شدن طراحی سایت در دنیای دیجیتالی امروزی شده است.

نتیجه

بعد از گذر از تمام این حرف ها به این نتیجه خواهیم رسید که شرکت ها برای ایجاد اولین تصور با استفاده از وب سایت و تأثیر گذاری اولیه بر روی مخاطبان پراکنده زمان محدودی دارند. اگر طرح وب سایت خود را با ویژگی های گوناگون شروع کنید، مطمئناً مخاطبین شما روی گزینه ی بعدی کلیک می کنند. وب سایت، پست های رسانه های اجتماعی و تبلیغات خود را بررسی کنید تا ببینید شرکت شما در کجا قرار دارد. با طراحی وب سایت خود فروش ویژگی ها را متوقف کنید و سعی کنید رؤیا ها را به فروش برسانید و از موفقیت خود لذت ببرید.

امروزه با طراحی وب سایت و استفاده از محتوای درست و جذاب در وبسایت خود می توانید کسب و کار و تجارت خود را به شدت تحت تأثیر قرار دهید و مخاطبین زیادی را به کسب و تجارت خود جذب کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز