طراحی سایت در سریعترین زمان ممکن

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=8892

5/5 - (1 امتیاز)

اگر به دنبال طراحی سایت هستید، احتمالاً می خواهید که در سریعترین زمان ممکن بهترین طراحی وب سایت را داشته باشید. شاید برای خیلی از کاربران تخمین اینکه طراحی یک وب سایت چقدر طول می کشد، کار سختی باشد. طراحی وب سایت های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. عناصر زیادی در طراحی وب سایت وجود دارد. به همین دلیل تخمین مدت زمان لازم برای انواع طراحی وب سایت سخت است و نمی توان گفت که تمام طراحی ها به یک اندازه زمان نیاز دارند. اما بر اساس فاکتور هایی می توان به طور تقریبی مدت زمان لازم برای طراحی سایت را حدس زد.

ساخت و طراحی وب سایت سفارشی نیازمند صرف زمان است. اگر یک طراحی وب حرفه ای می خواهید، بایستی نه تنها از نظر مالی بلکه از نظر زمانی نیز برنامه ریزی داشته باشید. اگر به یک طراحی وب سایت عالی و کاربردی نیاز دارید، بایستی مراحل آن را به خوبی بدانید.

چرا طراحی سایت مهم است؟

در دنیای رقابتی امروز، طراحی سایت اهمیت زیادی پیدا کرده است. داشتن یک طراحی سایت حرفه ای و عالی یک مزیت رقابتی محسوب می شود. کاربران و صاحبین مشاغل با طراحی سایت حرفه ای و سریع می توانند حضور آنلاین خود را تقویت کنند، در زمینه ی کاری خود به رقابت بپردازند و از همه مهمتر به بهترین نحو به مشتریان و مخاطبان خود خدمت رسانی کنند.

طراحی سایت سریع و آسان

با وجود سایت ساز ها و انواع قالب سایت، طراحی سایت دیگر مانند گذشته سخت نیست. اما خیلی از کاربران از مراحل طراحی سایت اطلاعات زیادی ندارند، اما از سوی دیگر به یک طراحی سایت سریع، زیبا و کاربردی نیاز دارند. در چنین مواردی استخدام یک شرکت طراحی سایت بهترین راه حل است. زیرا یک شرکت طراحی سایت معتبر با داشتن منابع متعدد قادر به ساخت و طراحی وب سایت عالی و حرفه ای در سریعترین زمان ممکن است. شرکت طراحی سایت دارکوب با استفاده از قالب های تولید شده توسط خود این شرکت سفارش طراحی سایت و سئو سایت صنایع مختلف را می پذیرد.

قالب سایت چیست؟

قالب سایت طرحی از پیش طراحی شده است. انواع قالب سایت امکانات متعددی را برای کاربران فراهم می کند. قالب ها ویژگی های مختلفی دارند. با استفاده از مضامین و پلاگین های درون یک قالب سایت می توان عملکرد های مختلفی را در طراحی سایت ایجاد نمود. اما در خرید قالب سایت بایستی به چند نکته توجه داشته باشید. قالبی که می خرید بایستی ریسپانسیو باشد، از خدمات پشتیبانی برخوردار باشد، زیبا و جذاب باشد و با کار و تجارت شما همخوانی داشته باشد. برای خرید قالب سایت در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن فرمایید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب سایت با ویژگی ها و امکانات مختلف می باشد. تمامی قالب سایت های فروشگاه دارکوب به سفارش این شرکت طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی شرکت دارکوب برخوردارند.

طراحی وب سایت چگونه است؟

وب سایت ها متفاوت از یکدیگرند. به همین دلیل نمی توان زمان مشخص و قطعی را برای تمام طراحی سایت ها مشخص کرد. کاربران مختلف، انتظارات متفاوتی از طراحی سایت خود دارند. پیاده سازی برخی ویژگی ها در طراحی سایت ها واقعاً زمانبر است. عوامل زیادی در یک طراحی سایت زیبا و کاربردی دخیل هستند. به همین دلیل تخمین یک زمان مشخص برای طراحی سایت سخت است. اما طراحی وب سایت تقریباً یک روند کلی دارد که برای تمامی وب سایت ها صدق می کند. در ابتدا کاربران بایستی نیاز ها و اهداف خود از طراحی وب سایت را به  تیم توسعه دهنده ی وب سایت ارائه دهند. در جریان قرار دادن تیم طراحی سایت از نیاز ها و اهداف تجاری کاربران کمک زیادی به آنها در تخمین زمان مورد نیاز می کند.

شما می توانید نمونه کار های قبلی شرکت طراحی سایت خود را بررسی کنند. اگر از نمونه کار و قالب سایتی خوشتان آمد، می توانید همان پروژه را به طراح خود پیشنهاد دهید. در صورت لزوم می توانید تغییراتی در آن ایجاد کنید. در تمام مراحل طراحی سایت لازم است تا کاربران با تیم توسعه دهنده ی وب سایت خود در ارتباط باشند تا اگر لازم بود تغییراتی ایجاد شود، براحتی بتوانند با هم در اینباره صحبت کنند.

اگر به دنبال یک طراحی سایت سریع هستید، بعد از مشخص کردن نیاز ها و اهداف طراحی سایت خود بایستی یک قالب سایت تهیه کنید. وردپرس قالب های بسیار زیادی دارد. برخی از این قالب ها رایگان و برخی غیر رایگان هستند. اگرچه قالب وردپرس رایگان برای افرادی که نمی خواهند برای طراحی سایت خود بودجه زیادی صرف کنند و یا در ابتدای کار خود هستند، خوب است، اما استفاده از قالب وردپرس رایگان از چندین جهت مناسب نیست.

یک قالب وردپرس رایگان احتمالاً توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل طراحی سایت شما ممکن است مشابه زیاد داشته باشد. قالب وردپرس رایگانی که انتخاب می کنید، ممکن است برای برند تجاری شما مناسب نباشد. بعلاوه یک قالب وردپرس رایگان ممکن است نتواند به خوبی نیاز های تجاری شما را برآورده کند. در بیشتر موارد خرید قالب سایت بهتر است. در خرید قالب سایت می توانید آن را مطابق میلتان سفارشی سازی نمایید.

طراحی سایت فوری

طراحی سایت در سریعترین زمان ممکن

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است. وردپرس یک پلتفرم منبع باز است. وردپرس را می توانید براحتی از سایت رسمی آن دانلود نمایید و شروع به طراحی سایت کنید. وردپرس رایگان است و برای انواع طراحی سایت مناسب است. بر اساس گزارشات، بیش از 35% از وب سایت های کل دنیا بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده اند.

ساخت وب سایت چقدر طول می کشد؟

اگرچه فاکتور های زیادی در تعیین مدت زمان لازم برای طراحی سایت وجود دارد، اما می توان حدس هایی زد.

تعیین نیاز های تجاری

تعیین نیاز های تجاری از سوی کاربر در بهترین حالت تقریباً دو هفته زمان می گیرد. کاربران اگر بدانند دقیقاً چه می خواهند بسیار موفق تر خواهند بود. تعیین نیاز ها مشخص می کند که سایت شما چگونه خواهد بود و چه عناصری خواهد داشت. مشخص کردن عناصر طراحی سایت تخمین زمان مورد نیاز را خیلی راحتتر می کند.

شروع کار طراحی وب سایت

بعد از مشخص کردن عناصر طراحی سایت، نوبت به طراحی وب سایت می رسد. در این مرحله می توانید تغییراتی که می خواهید را بگویید. این مرحله به طور تقریبی و در بهترین حالت یک تا سه هفته طول می کشد. این مرحله، مرحله ی شکل گیری طراحی وب سایت شما می باشد. مدت زمان انجام این مرحله به شرکت طراحی وب سایتی که استخدام کرده اید نیز بستگی زیادی دارد. اگر می خواهید که خیلی سریع صاحب وب سایت شوید با سفارش طراحی سایت خود به شرکت دارکوب، می توانید در سریعترین زمان ممکن صاحب یک وب سایت عالی و کاربردی با بالاترین میزان کیفیت شوید. شرکت دارکوب با برخورداری از متخصصین گوناگون در هر زمینه ای سریعترین طراحی سایت را برای مشاغل گوناگون انجام می دهد.

مرحله ی توسعه طراحی سایت

مرحله توسعه طراحی سایت در بهترین حالت بین یک تا دو ماه طول می کشد. در این مرحله می توانید طراحی سایت خود را تغییر دهید. اما بایستی در نظر داشته باشید که ایجاد تغییرات بر مدت زمان تحویل طراحی می افزاید. خیلی از شرکت های طراحی سایت، مدت زمان توسعه ی طراحی سایت را بیشتر اعلام می کنند تا اگر طراحی سایت به تغییری نیاز داشت با کمبود وقت مواجه نشوند. بهتر است در این مرحله با تیم توسعه در ارتباط باشید تا از پیشرفت توسعه طراحی سایت خود مطلع شوید.

بازبینی نهایی

بازبینی نهایی معمولاً بین یک تا دو هفته طول می کشد. در این مرحله عملکرد هایی که در سایت پیاده سازی شده اند، بررسی می شوند که آیا با آنچه که کاربر می خواسته مطابقت دارد یا خیر! در این مرحله شاید متوجه شوید که لازم است تغییراتی در طراحی سایت ایجاد کنید. اما اصلاً نگران نشوید. در مورد وب سایت های پیچیده معمولاً چنین مسائلی وجود دارد. اگر اصلاحات و تغییرات جزئی باشند، این مرحله تقریباً دو هفته زمان نیاز دارد.

اگر نیاز به طراحی وب سایت در سریعترین زمان ممکن داشته باشم، چکار کنم؟

برای اینکه طراحی وب سایتی کارآمد، زیبا و کاربردی، در سریعترین زمان ممکن داشته باشید، راه حل هایی وجود دارد. یک طراحی وب سایت خوب شاید بین 2 تا 4 ماه زمان لازم داشته باشد. اگرچه شاید این مدت زمان از دیدگاه خیلی از کاربران زیاد باشد، اما وقتی به این فکر کنید که طراحی سایت بخشی از کسب و کار شماست، احتمالاً به این نتیجه می رسید که ارزش این صرف زمان را خواهد داشت.

اگرچه برای طراحی وب سایت ابزار های زیادی وجود دارد و خیلی از کاربران به دنبال طراحی سایت ساده هستند، اما استخدام یک شرکت طراحی سایت معتبر تضمینی بر کیفیت و ارائه ی پروژه طراحی سایت شما در سریعترین زمان ممکن است. یک شرکت طراحی سایت معتبر با داشتن منابع مختلف می تواند بهترین طراحی سایت را ارائه دهد. شرکت طراحی سایت دارکوب با استفاده از انواع قالب سایت که به سفارش این شرکت طراحی شده اند، می تواند در سریعترین زمان ممکن بالاترین کیفیت را ارائه دهد. تمامی قالب سایت های شرکت دارکوب ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی برخوردارند.

سایت ساز چیست؟

سایت ساز ها نرم افزار هایی هستند که با آنها خیلی ساده و راحت می توان اقدام به طراحی سایت فوری و طراحی سایت ارزان نمود. وجود سایت ساز ها پیچ و خم های طراحی سایت را حذف کرده اند. با سایت ساز ها علاوه بر طراحی سایت می توان سایت ها را ویرایش و مدیریت نمود. سایت ساز ها نیاز به دانش برنامه نویسی ندارند. اگر می خواهید خودتان طراحی سایت کنید و خیلی سریع صاحب سایت شوید، می توانید از سایت ساز ها استفاده کنید. کار کردن با سایت ساز ها نیاز به بودجه و مهارت خاصی ندارد. با یک سایت ساز خوب و مناسب می توانید هر نوع عملکردی را در طراحی سایت خود پیاده سازی کنید. سایت ساز ها حاوی انواع و اقسام قالب با ویژگی های گوناگون هستند. کار کردن با سایت ساز ها ساده است و حتی افراد مبتدی نیز می توانند با آن کار کنند. سایت ساز های زیادی در بازار وجود دارد. برخی از محبوب ترین سایت ساز ها عبارتند از: وردپرس، جوملا، ویکس و ….

پشتیبانی سایت چیست؟

همه ی وب سایت ها حتی بهترین آنها نیاز به پشتیبانی دارند. زیرا وب سایت ها بایستی به طور مرتب بروزرسانی شوند. منظور از پشتیبانی سایت بررسی مرتب سایت می باشد تا هیچگونه خطا و اشتباهی در سایت وجود نداشته باشد. پشتیبانی سایت باعث می شود تا سایت شما کارآمد باشد. دو نوع پشتیبانی سایت وجود دارد: پشتیبانی محتوایی و پشتیبانی فنی. پشتیبانی محتوایی بروزرسانی مطالب سایت، انتشار مطالب جدید در سایت و فعالیت هایی از این دسته می باشد.  پشتیبانی فنی سایت شامل رفع خطاهای سایت، بهبود سرعت سایت، بهبود امنیت سایت و فعالیت هایی از این دسته می باشد.

طراحی سایت ارزان و طراحی سایت فوری

طراحی سایت در سریعترین زمان ممکن

طراحی سایت ارزان

خیلی از کاربرانی که به تازگی کسب و کاری راه انداخته اند، به دنبال طراحی سایت ارزان هستند. بایستی در نظر داشته باشید که طراحی سایت ارزان به معنای پایین بودن کیفیت طراحی وب سایت نیست. با قالب های از پیش طراحی شده می توان خیلی از هزینه های طراحی سایت را کاهش داد. اگر به دنبال طراحی سایت ارزان هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی سایت دارکوب استفاده نمایید. شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از 19 سال سابقه کار ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت و سئو سایت با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت برای تمامی مشاغل می باشد.

برای خرید سایت چکار کنم؟

اگر می خواهید برای کسب و کار خود اقدام به خرید سایت کنید، بایستی یک شرکت طراحی سایت معتبر انتخاب کنید. نمونه پروژه های شرکت مورد نظر را بررسی کنید. نمونه پروژه ای که بیشترین شباهت به طراحی سایت دلخواه شما دارد را انتخاب کنید و سفارش خود را به شرکت مربوطه بدهید. خرید سایت نکات زیادی دارد. در خرید سایت علاوه بر زیبایی و جذابیت سعی کنید برخی جنبه های فنی طراحی سایت مانند ریسپانسیو بودن، سرعت خوب بارگذاری، سبک بودن وب سایت، ویژگی ها و امکاناتی که می خواهید را در نظر بگرید. برای خرید سایت در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره ی رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

طراحی سایت فوری

طراحی وب سایت شما یکی از مهمترین جنبه های کاری شماست. شما با یک طراحی سایت خوب می توانید ارتباطتان با کاربرانتان را گسترش دهید، هر چه بهتر به کاربرانتان خدمت رسانی کنید، آگاهی از برند تجاری خود را افزایش دهید و به طور کل کسب و کارتان را توسعه دهید. خیلی از کاربران می خواهند که یک طراحی سایت فوری داشته باشند. برای اینکه بتوانید از یک طراحی سایت فوری بهره مند شوید، نکات ذیل می تواند کمک کننده باشد:

تا می توانید از طراحی UI ساده استفاده کنید. طراحی UI ساده هم زودتر انجام می شود و هم امتیازات دیگری دارد. به طور مثال برای کاربران بیشتر قابل درک است. کاربران را بیشتر جذب می کند. در طراحی سایت فوری بایستی محتوای سایتتان را از قبل آماده کنید. اگر در ابتدای راه هستید می توانید از یک سری محتوای معمولی شروع کنید و بعداً با پیشرفت کاری از محتوای جذاب و بروز شده استفاده نمایید.

یک نام دامنه و هاست برای طراحی سایت فوری خود انتخاب کنید. اگرچه این اقدامات زمانی از شما نمی گیرد، اما بهتر است مشخص باشد. در طراحی سایت فوری به سرعت بارگذاری سایت خود نیز توجه داشته باشید. سرعت کند بارگذاری وب سایت باعث افزایش نرخ ترک از صفحه می شود. در طراحی سایت فوری می توانید از قالب های فروشگاه دارکوب استفاده نمایید. فروشگاه دارکوب حاوی انواع قالب سایت می باشد که تمامی آنها به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی این شرکت برخوردارند.

نتیجه

امروزه طراحی سایت به یکی از الزامات در هر تجارتی تبدیل شده است. طراحی وب سایت یک امتیاز رقابتی محسوب می شود که شما را قادر می سازد تا در دنیای رقابتی تجارت به رقابت بپردازید. طراحی سایت برای تقویت حضور آنلاین ضروری است. کاربران به طراحی سایت بیشتر اعتماد دارند. مشاغل مختلف با طراحی سایت می توانند کسب و کار خود را رونق ببخشند.

خیلی از کاربران به دنبال طراحی سایت در سریعترین زمان ممکن هستند. استفاده از قالب سایت مدت زمان طراحی سایت را کاهش می دهد. عناصر زیادی در طراحی سایت دخیل هستند و طراحی وب سایت های مختلف با یکدیگر متفاوتند. به همین دلیل تخمین مدت زمان لازم برای طراحی سایت کمی سخت است. طراحی سایت در بهترین حالت بین 1 تا 2 ماه طول می کشد. این در حالیست که طراحی سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت معتبر بسپارید. برای اینکه بتوانید مدت زمان لازم برای طراحی وب سایت خود را حتی الامکان کاهش دهید بهتر است نیاز ها و اهداف تجاری خود را مشخص کنید و مرتباً با تیم طراحی و توسعه سایت در ارتباط باشید.

اگر خودتان با استفاده از سایت ساز ها بخواهید طراحی سایت انجام دهید، شاید این مدت افزایش پیدا کند. سایت ساز ها طراحی سایت فوری و راحت را برای کاربران فراهم کرده اند. اما اگر کیفیت برایتان مهم است، بهتر است برای طراحی وب سایت خود یک شرکت طراحی سایت استخدام کنید. یک شرکت طراحی سایت معتبر با داشتن منابع مختلف می تواند بالاترین میزان کیفیت را ارائه دهد. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و استفاده از قالب های سایت تولید توسط خود این شرکت می تواند بهترین طراحی سایت را در کمترین زمان ممکن ارائه دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز