ساخت سایت | ساخت وب سایت

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
ساخت سایت

ساخت سایت از روش های مختلفی امکان پذیر است که در این مقاله سعی به معرفی روش های ساخت وب سایت می نمایم. اما قبل از آغاز بحث در مورد روش های طراحی و ساخت قصد دارم اندکی در مورد دلایل و فواید ساختن سایت بیان نمایم. امروززه با توجه به حضور و گسترش اینترنت در تمامی جنبه های زندگی ما حضور در اینترنت می تواند به کسب و کار افراد ، شرکت ها و موسسات کمک نماید زیرا امروزه کاربران بسیاری در کشور عزیزمان ایران از طریق اینترنت موارد مورد نیاز خود را تهیه می نماید و هر روز به میزان استفاده از اینترنت برای خرید کالا و خدمات افزوده می شود. چه بسا شرکت ها و افرادی که قبلا کسب و کار خوبی داشته اند و کم کم و با توجه به ظهور و گسترش استفاده از اینترنت کسب و کار آنان به دلیل عدم فعالیت در این زمینه افت نمود. امروزه حضور و تبلیغات در اینترنت یکی از بهترین روش های بازاریابی برای شرکت ها می باشد و نسبت به سایر روش های تبلیغات بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. شرکت هایی دیده شده که هزینه های بسیار کمتر از سایر روش های تبلیغاتی خود صرف ایجاد سایت و تبلیغات اینترنتی خود نمودند اما میزان بهره وری از اینترنت بسیار بیشتر از سایر روش های تبلیغاتی بوده است. هنوز بستر اینترنت در ایران بسیار بکر می باشد و هم اکنون اینترنت زمینه مناسبی برای افراد و شرکت ها برای ارائه کالا و خدمات خود و جذب مشتری بیشتر را دارد. در صورتی که هنوز اقدام به راه اندازی وب سایت خود ننموده اید بهتر است از همین امروز برنامه ریزی های لازم جهت طراحی سایت خود را انجام دهید. البته روش های مختلفی برای حضور در اینترنت وجود دارد که استفاده از تمامی این روش ها می تواند باعث رونق کسب و کار شما گردد و در ادامه توضیحاتی به شما در مورد روش های مختلف حضور در اینترنت را معرفی می نمایم و در نهایت توضیحات کاملی در مورد انواع و روش های ساخت سایت که بهترین روش حضور در اینترنت می باشد را بیان می نمایم.

روش های حضور در اینترنت

ساخت وبلاگ

یکی از روش های راه اندازی صفحه اختصاصی در اینترنت ساخت وبلاگ می باشد که وبلاگ به شما این امکان را می دهد که با آدرسی مربوط به خود صفحه ای داشته باشید که بتواند آن را مدیریت نمایید. آدرس وبلاگ شما زیر ساب دامنه از وب سایت ارائه دهنده وبلاگ می باشد به عنوان مثال در صورتی که نام وب سایت ارائه دهنده خدمات ساخت وبلاگ WeblogName.com باشد آدرس شما چیزی شبیه به YourWeblogUsername.WeblogName.com می باشد و در حقیقت نام زیر دامنه خود توسط خود شما مشخص می گردد. وبلاگ به مانند وب سایت به شما قابلیت ساخت منو و دسته بندی مطالب را می دهد و خدمات سایت های وبلاگ معمولا به صورت رایگان عرضه می گردد اما در مقابل وبلاگ ها تبلیغات خود را در وبلاگ شخصی شما نمایش می دهند که ممکن است این موضوع به اعتبار کسب و کار شما لطمه وارد آورد. در صورتی که تا کنون وبلاگی نداشته اید همین امروز می توانید اقدام کنید. سایت بلاگفا و Blog.ir دو سایت معتبر ایرانی در زمینه ارائه خدمات وبلاگ رایگان هستند که سایت http://blog.ir توصیه می گردد زیرا این وب سایت تبلیغات خود را در صفحه شخصی شما نمایش نمی دهد. البته با ثبت دامنه و پارک آن بر روی وبلاگ خود می توانید آن را تبدیل به وب سایت نمایید اما وبلاگ ها کیفیت مناسبی ندارند و تبلیغات خود را نیز در صفحه شما نمایش می دهند.

راه اندازی شبکه های اجتماعی

امروزه کاربران بسیاری عضو شبکه های اجتماعی هستند و با حضور در این شبکه ها و فعالیت در آنها می توانید مشتریان جدیدی از طریق این شبکه ها کسب نمایید. شبکه های اجتماعی که در ایران کاربرد فراوانی دارد و کاربرانی ایرانی بسیاری در آنها عضو هستند لینکدین، گوگل پلاس، اینستاگرام، لاین، فیس بوک از این دست شبکه های اجتماعی هستند. فعالیت در شبکه های اجتماعی سبک جدید بازاریابی و تبلیغات می باشد و می تواند سهم بسیاری در برند سازی و افزایش فروش شما داشته باشد. برای فروش بیشتر در صورتی که حساب های شبکه های اجتماعی خود را ایجاد ننموده اید بهتر است همین امکان اقدام به ساخت و فعالیت در این شبکه های اجتماعی نمایید.

ساخت سایت

ساخت وب سایت در حقیقت بهترین و موثرترین روش حضور در اینترنت می باشد و استفاده از سایر روش های ساخت وبلاگ و شبکه های اجتماعی در حقیقت مکمل این روش می باشد. ساخت و طراحی وب سایت را می توان از روش های مختلفی انجام دهید که در ادامه این روش ها توضیحات داده خواهد شد.

راه اندازی وبلاگ و تبدیل آن به وب سایت

یکی از راه های ساخت سایت راه اندازی وبلاگ و تبدیل آن به وب سایت از طریق ثبت دامنه می باشد. البته وبلاگ ها تبلیغات خود را در سایت شما نمایش می دهند و تنها وبلاگی که می توانید صفحه شخصی خود بدون تبلیغات را داشته باشید blog.ir می باشد. البته وبلاگ ها معمولا امکانات محدودی دارند و رشد و توسعه آنها ممکن نمی باشد. همچنین کیفیت وبلاگ ها معمولا نسبت به وب سایت ها بسیار پایین تر می باشد و در صورتی که قصد حضور قوی و حرفه ای در محیط وب را داشته باشید این روش توصیه نمی گردد.

استفاده از سایت سازها

سایت هایی وجود دارند با نام سایت ساز که به شما این امکان را می دهند سایت خود را با امکانات محدود راه اندازی نمایید و برای گرفتن امکانات اضافی می توانید مبلغ اضافه پرداخت نمایید. دو نمونه از این سایت ساز ها see5.ir و vcp.ir می باشد که البته استفاده از این روش نیست توصیه نمی گردد زیرا ساخت سایت نیز به تخصص فراوان دارد و در صورتی که نتوانید سایت خود را به درستی پیکربندی نمایید ممکن است سایت شما در آینده به مشکل بر بخورد.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوا

ساخت سایت توسط سیستم های مدیریت محتوا یکی از راه ها می باشد. سیستم مدیریت محتوای رایگانی نظیر جوملا، وردپرس و دروپال به شما این امکان را می دهند که با دانلود و بارگذاری سیستم مدیریت محتوا بر روی سرور وب هاستینگ خود و نصب و راه اندازی آن وب سایت خود را به راحتی راه اندازی نمایید. البته این روش نیز نیاز به تخصص فراوان دارد زیرا ممکن است در اثر استفاده اشتباه از این سیستم ها وب سایت شما در آینده دچار مشکلات امنیتی، سئو و بهینه سازی وب سایت گردد و حتما می بایست توسط کارشناسان و طراحان با تجربه وب نصب و پیکر بندی گردند.

طراحی سایت توسط شرکت ها و طراحان وب سایت

بهترین روش ساخت و طراحی سایت سپردن کار ساخت وب سایت به افراد و شرکت های با تجربه در این زمینه می باشد. می توانید کار ساخت سایت خود را از پکیج های اولیه شروع نمایید و رفته رفته به امکانات وب سایت خود اضافه نمایید. هر هزینه ای که برای راه اندازی و ساخت وب سایت خود پرداخت می نمایید باعث توسعه و افزایش فروش کالا و خدمات شما خواهد گردید و هر چه وب سایت شما حرفه ای تر و به روز تر باشد می تواند باعث جذب مشتری بیشتری برای شما گردد. بنابراین بهتر است همین امروز کار طراحی سایت حرفه ای خود را آغاز نمایید و کار طراحی خود را به شرکت های با سابقه و پر تجربه واگذار نمایید. یک سایت در آینده نیاز به پشتیبانی دارد بنابراین بهتر است عملیات ساخت سایت و پشتیبانی خود را به جای فرد و طراح وب به شرکت طراحی سایت واگذار نمایید. شرکت طراح بسیاری در ایران وجود دارند که در کار خود خبره و توانمند هستند و دارکوب یکی از این شرکت ها می باشد. این مجموعه در سال 1381 آغاز به فعالیت نمود و در این سال و تا زمان نوشتن این مقاله در حدود 2500 وب سایت راه اندازی نموده است. این مجموعه تجربه فراوانی در زمینه پیاده سازی و راه اندازی سایت های اینترنتی دارد و می توانید سایت طراحی شده دارکوب را در این آدرس مشاهده نمایید. دارکوب پلان های مختلفی را برای طراحی سایت در نظر گرفته است که در این بخش به شما این پلان ها را توضیح خواهم دارد.

طراحی سایت با استفاده از قالب های رایگان آماده وب سایت

قالب های رایگان فراوانی در اینترنت وجود دارند که به راحتی می توانید از طریق آنها سایت خود را راه اندازی نمایید. البته که آنها رایگان هستند و اما نصب و راه اندازی آنها می بایست توسط افراد با تجربه انجام گردد. دارکوب راه اندازی و پشتیبانی وب سایت از طریق این قالب ها را با هزینه بسیار پایین برای مشتریان خود انجام می دهد. هزینه راه اندازی وب سایت با استفاده از قالب های رایگان و بدون درج اطلاعات 250 هزار تومان می باشد. در این پکیج نحوه درج مطالب وب سایت به کارفرما آموزش داده می شود تا کارفرما مطالب وب سایت را خود در سایت بارگذاری نماید و سایت پس از راه اندازی یک سال پشتیبانی نیز دارد تا در صورتی برای وب سایت مشکلی پیش آمد و یا سوالی برای کارفرما مطرح شد دارکوب بتواند موارد را رفع رجوع نماید. می توانید عملیات درج اطلاعات وب سایت خود را به دارکوب واگذار نمایید که در این روش 500 هزار تومان می بایست از بابت درج و بارگذاری اطلاعات جداگانه پرداخت نمایید. مدت زمان ساخت سایت به این روش در حدود یک روز کاری می باشد.

* دارکوب یک دامنه و هاست 100 مگابایتی در این روش به وب سایت شما به صورت رایگان اختصاص می دهد.

خرید قالب از فروشگاه قالب دارکوب

یکی از پکیج های سریع و ارزان طراحی سایت که دارکوب ارائه نموده است خرید قالب سایت از فروشگاه قالب دارکوب می باشد که در این روش می توانید قالب وب سایت مورد نظر خود را از بین 100 هزار قالب موجود در این فروشگاه قالب انتخاب نمایید. پس از انتخاب قالب دارکوب عملیات پیاده سازی وب سایت قالب را انجام می دهد و پس از پیاده سازی قالب می بایست در دفتر دارکوب به جهت آموزش پانل کاربری و تبادل نظر حاضر شوید. پس از آموزش نیز وب سایت یک سال پشتیبانی خواهد داشت. هزینه طراحی سایت به این روش 500 هزار تومان می باشد که در صورت تمایل می توانید درج اولیه اطلاعات را به دارکوب واگذار نمایید که می بایست 500 هزار تومان از بابت درج مطالب پرداخت نمایید. مدت زمان ساخت سایت به این روش 7 روز کاری می باشد و در صورت نیاز به درج اطلاعات توسط دارکوب 7 روز کاری به این زمان اضافه می گردد.

* دارکوب یک دامنه و هاست 100 مگابایتی در این روش به وب سایت شما به صورت رایگان اختصاص می دهد.

* در صورت واگذاری درج اطلاعات به دارکوب هاست 500 مگابایتی ارائه می گردد.

طراحی قالب توسط گرافیست

یکی دیگر از روش ها طراحی قالب اولیه وب سایت توسط گرافیست می باشد که در این روش ساخت سایت قبل از شروع پیاده سازی وب سایت کارفرما می بایست نقطه نظرات خود را در مورد قالب وب سایت به گرافیست اعلام نماید و گرافیست بر اساس موارد اعلام شده قالب وب سایت را طراحی می نماید و پس از طراحی قالب کارفرما می تواند نظرات خود را بر روی طرح اعلام نماید تا زمانی که طرح به تایید کارفرما برسد. پس از تایید طرح نیز بقیه موارد به مانند خرید قالب از فروشگاه انجام می گردد.

* دارکوب یک دامنه و هاست 500 مگابایتی در این روش به وب سایت شما به صورت رایگان اختصاص می دهد.

در پایان

برای هر گونه مشاوره در زمینه طراحی و ساخت وب سایت می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین، ایمیل های مجموعه و شماره تلفن های دارکوب با این مجموعه در تماس باشید. امروزه با توجه به نقش اینترنت در کسب و کارها و افزایش رونق خرید ها و سفارش های اینترنتی وجود وب سایت برای همه ی شرکت ها و افراد ارائه کننده کالا و خدمات ضروری به نظر می رسد و همچنین کیفیت حضور دی اینترنت مهم باشد و هر چه وب سایت با کیفیت تر باشد و مطالب بهتر و کامل تری برای ارائه داشته باشد تاثیر بهتری در کسب و کار شما خواهد داشت و بنابراین به شما توصیه می نماییم هر چه پر رنگ تر در راه اندازی سایت اینترنتی خود تلاش نمایید و ساخت سایت خود را به شرکت های با تجربه وب واگذار نمایید تا وب سایت با بالاترین کیفیت ممکن برای شما طراحی گردد و همچنین در کنار داشتن وب سایتی شکیل در تولید محتوای وب سایت خود تلاش نمایید تا وب سایت شما اطلاعات کاملی در زمینه شغلی شما داشته باشد

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز