تأثیر بی نظیر"قالب سایت" در آنلاین مارکتینگ

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
تأثیر بی نظیر"قالب سایت" در آنلاین مارکتینگ

 بر اساس متخصصان طراحی وب‌ سایت در شرکتی معتبر در لندن، "قالب وب‌ سایت" درواقع یک قالب پیش‌ساخته از وب‌ سایت است که کمک شایانی در طراحی وب‌ سایت ارائه می­کند. "قالب سایت" یک طرح پیش‌ ساخته و آماده است که توسط متخصصان این حرفه تهیه‌ می­شود و شما به‌ عنوان مشتری می­توانید این الگو را به‌ دلخواه تغییر دهید. ویژگی­های قابل‌ تغییر این الگوهای پیش­ ساخته مواردی مثل رنگ، محتوا و تصاویر و عکس­های مرتبط باهدف شرکت شما می­باشد.

آیا "الگوی وب سایت"­ها قابلیت ویرایش دارند؟
این قالب­های پیش‌ساخته توسط نرم­افزارهایی مثل Dreamweaver و Photoshop که برای ویرایش تنظیمات HTML استفاده می­شوند قابل ‌تغییر هستند. برای استفاده کردن از نرم‌افزارهای ویرایشHTML نیازی به تخصص زیاد در این زمینه نیست چراکه این نرم ­افزارها از رابط کاربری مناسبی برخوردار هستند. توصیه می­شود اگر از دانش کافی درزمینه‌ی علوم کامپیوتر برخوردار نیستید از یک شرکت مجرب برای این کار استفاده نمایید و از این طریق در زمان خود نیز صرفه­ جویی خواهید کرد.
ویژگی­های برتر "الگوی وب‌سایت"
ویژگی­های برتر"الگوی وب­سایت" بر اساس شرکتی معتبری در لندن به شرح زیر است:
این الگوی پیش ­ساخته باید با نرم­افزارهای رایج ویرایش HTML، مثل Photoshop و Dreamweaver و FrontPage سازگاری داشته باشند. چراکه در صورت وجود این سازگاری شما قادر خواهید بود در مواقع لزوم به‌ راحتی ویرایش­های موردنظر خود را انجام دهید.

الگوی پیش‌ساخته‌ی مناسب باید از کد نویسی معتبری برخوردار باشد به‌ طوری ‌که در صورت ایجاد تغییرات در رنگ و یا ظاهر طراحی سایت دچار مشکل و  تغییر نشوند. در غیر این صورت، تغییر الگوی پیش‌ ساخته مطابق باهدف دلخواه بسیار مشکل و گاه غیرممکن خواهد شد.

الگوی پیش‌ ساخته وب‌ سایت باید شرایطی داشته باشد که به‌ راحتی و به‌ سرعت آپلود شود. باید به این نکته توجه کرد که قالب وب‌سایت به‌گونه‌ ای نباشد که سرعت لود شدن صفحات وب‌سایت تان برای مخاطب‌ها و بازدیدکنندگان وب‌ سایت شما کند و سنگین باشد.

مزایای استفاده از "الگوی وب‌ سایت"
استفاده از الگوی مناسب برای وب­سایت ظاهری بسیار جذاب برای مخاطبان شما به ارمغان خواهد آورد. با انتخاب قالب پیش‌ساخته مناسب شما قادر خواهید بود سایت خود را در میان میلیون­ها وب ‌سایت برجسته­ تر نمایید.
استفاده از "الگوی وب‌سایت" منجر به‌صرفه جویی در زمان خواهد شد
همان­طوری که می­دانید، پروسه­ ی طراحی وب‌ سایت بسیار زمان‌بر است. اما گاهی نیازاست که وب­سایت در اسرع وقت منتشرشده و شمارا به اهداف تجاری­تان برساند. استفاده از قالب­های پیش‌ ساخته مناسب این امکان را فراهم می­کند که در کمترین زمان وب‌ سایت خود را طراحی و منتشر نمایید و آنلاین مارکتینگ خود را آغاز نمایید.
استفاده از "الگوی وب‌سایت" ازنظر مالی بسیار مقرون‌به‌صرفه است
استفاده کردن از قالب­های پیش ­ساخته در طراحی وب‌ سایت بسیار مقرون ‌به‌ صرفه است. برای استفاده از این تکنولوژی توصیه می­شود که از متخصصان استفاده شود. به‌ کارگیری "الگوی وب‌سایت" تصمیم مناسبی برای پیشرفت شما در آنلاین مارکتینگ خواهد بود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز