فقط طراحی سایت کافی نیست

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
فقط طراحی سایت کافی نیست

امروزه بازار و روش های خرید و فروش تغییراتی نموده است و این تغییرات در حال گسترش هستند. با توجه به ظهور اینترنت و گرایش کاربران به استفاده از آن برای خرید و سفارش کالا و خدمات و افزایش این نوع کاربران بستر بسیار مناسبی برای شرکت ها به جهت جذب مشتریان بیشتر می باشد. هنوز برخی کسب و کارهای سنتی اهمیت وجود و طراحی سایت برای کسب و کار خود را در اینترنت درک نموده اند و از همین بابت در حال ضرر هستند زیرا کاربران بسیاری در اینترنت وجود دارند که کالا و خدمات خود ا از طریق اینترنت جستجو و خریداری می نمایند. با توجه به آنکه حضور و بارایابی در اینترنت هنوز برای شرکت ها همه گیر نشده است و بکر می باشد شرکت ها می توانند در این حوزه و با صرف هزینه اندک نسبت به سایر روش های تبلیغاتی مشتریان بسیاری جذب نمایند و کافی است وب سایت خود را زیرا نظر کارشناسان با تجربه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی طراحی نمایند. در حقیقت جدای حضور داشتن در اینترنت مسئله مهم دیگر نحوه حضور در اینترنت می باشد که هر چه قویتر باشد مشتریان بیشتری جذب مجموعه خواهند شد و همچنین به برند سازی مجموعه کمک شایانی خواهد نمود.

طراحی سایت و رونق کسب و کار

امروزه بازار اینترنت بسیار رایج تر شده است و هر روز به رونق این بازار اضافه می گردد و برای شرکت ها جایگان مناسبی برای بازاریابی و جذب مشتری می باشد. امروزه شرکت هاییدیده شده که قبل از حضور و گسترش اینترنت اعلام می نمودند کسب و کار بسیار خوبی داشته اند و فروش بالایی نصیب آنان می شده حال آنکه امروزه فروش خوبی ندارند و به تدریج در حال کسب و کار آنان در حال رکود می باشد که یکی از دلیل های آن می تواند عدم حضور در اینترنت برای شرکت ها باشد. زیرا امروزه کاربران بسیاری از اینترنت کالا خریداری می نماید و یا سفارش خدمات می دهند و شرکت هایی از این شرایط استفاده نموده و اقدام به طراحی سایت و بازاریابی از طریق اینترنت نموده اند و با این روش مشتریان جدیدی را جذب نموده اند و برای آنکه شرکت ها بتوانند به کسب و کار خود در این شرایط رونق دهند حتما می بایست حضوری قوی در اینترنت داشته باشند. امروزه داشتن یکی وب سایت قوی و قدرتمند می تواند کسب و کارها را رونق داده و جایگان ویژه ای در تامین مشتریان جدید برای شرکت داشته باشد.

بدون ساخت سایت نیز می توان در اینترنت بازاریابی نمود اما!

بدون ساخت وب سایت و تنها از طریق تبلیغات در سایت ها و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی نیز می توان بازاریابی نمود اما وجود وب سایت باعث اعتبار شغلی بیشتر برای کسب و کار شما می گردد و همچنین در زمینه فعالیت شما سایت هایی وجود دارند که به ارائه خدمات می پردازند و کاربران در اینترنت بیشتر تمایل دارند به مجموعه هایی فعالیت نمایند که وب سایت دارند. پس بنابراین برای آنکه سهم بیشتری مشتری جذب نمایید می بایست در کنار انجام تبلیغات اینترنتی خود طراحی وب سایت را انجام دهید تا اعتبار شغلی شما حفظ گردد.

فقط طراحی سایت کافی نیست

با داشتن یک وب سایت شما فقط بخشی از راه را رفته اید و برای آنکه وب سایت شما بتواند برای شما بازاریابی نماید و جذب مشتری کنید می بایست وب سایت شما این شرایط را برای شما فراهم آورد. اول از همه آنکه کیفیت طراحی سایت شما در میزان جذب مشتری شما تاثیر گذار خواهد بود بنابراین می بایست تلاش نمایید طراحی وب سایت خود را با بالاترین کیفیت انجام دهید که برای این مورد می بایست کار طراحی و راه اندازی وب سایت خود را به متخصصین با تجربه وب واگذار نمایید. در ضمن سایت نیاز به تبلیغات دارد و در صورتی که بتوانید برای سایت خود تبلیغات کنید و سایت خود را در سایر سایت ها معرفی نمایید ممکن است نتوانید مشتریان جدیدی جذب نمایید. برای آنکه وب سایت شما بتواند برای شما بازاریابی مطلوبی نماید می بایست شرایط زیر را داشته باشد:

  • تولید محتوا برای وب سایت به صورت دوره ای
  • انجام امور سئو و بهینه سازی وب سایت به منظور افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو
  • تبلیغات برای وب سایت در سایر سایت های مرتبط به زمینه فعالیت مجموعه
  • استفاده از سایر روش های تبلیغاتی برای کمک به برند سازی مجموعه
  • راه اندایز شبکه های اجتماعی و فعالیت در آن

برای آنکه بیشترین حد میزان جذب مشتری از وب سایت خود را داشته باشید می بایست موارد ذکر شده در بالا را برای وب سایت خود در نظر بگیرید. اول از همه وب سایت می بایست محتوای کافی در زمینه فعالیت شما داشته باشد تا بتواند اطلاعات کافی در مورد محصولات و خدمات شما به کاربران شما ارائه نماید و همچنین به صورت دوره ای می بایست مطالب جدیدی در زمینه شغلی شما به وب سایت اضافه گردد تا سایت شما از نظر موتورهای جستجو سایتی فعال به نظر آید. دوم عملیات سئو یا بهینه سازی سایت به مجموعه عملیاتی گفتی می شود که طی آن رتبه وب سایت برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شما در موتورهای جستجو بالا می رود که انجام این روش یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغ در اینترنت می باشد. سوم تبلیغ در سایر سایت ها باعث افزایش اعتبار شغلی شما می گردد و به برند سازی و جایگاه بهتر وب سایت شما کمک شایانی خواهد نمود. چهام نیز استفاده از سایر روش های تبلیغاتی در کنار طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی می تواند به برند سازی شما و اعتبار شرکت شما کمک نماید. امروزه شبکه های اجتماعی نقش گسترده ای در بازار وب دارند و فعالیت در این شبکه ها باعث جذب مخاطبان بیشتر برای کسب و کار و وب سایت شما خواهد گردید.

در پایان

با توجه به مطالب ذکر شده در بالا برای جذب مشتری بیشتر و بازاریابی اینترنتی فقط طراحی سایت کافی نیست و برای افزایش فروش خود می بایست سایر موارد ذکر شده را به اقدامات خود اضافه نموده تا بیشترین نتیجه را از وب سایت خود بگیرید. دارکوب به توجه به سابقه بسیار خود در زمینه طراحی و بهینه سازی و همچنین بازاریابی اینترنتی می تواند مشاور و راه اندازی خوبی برای شما راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز