طراحی سایت مدرن و به روز

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
امروزه سبک های طراحی سایت به نسبت گذشته کاملا متفاوت شده است و گرایش ها و ترفندهای جدید در طراحی وب سایت برای ارتباط بهتر وب سایت با کاربر به وجود آمده اند. برای آنکه وب سایتی مدرن داشته باشیم می بایست وب سایت خود را به آخرین اصول و تکنیک های روز مجهز نماییم. در این مقالم سعی دارم شما را به آخرین ترفندها و گرایش های روز طراحی وب آشنا نمایم. رعایت اصول جدید در ساخت سایت باعث نتیجه بهتر وب سایت و همچنین اثر بخشی آن می گردد. قبل از این طراحان وب سایت بدون توجه به کاربر پسند بودن وب سایت و برای نمایش توانمندی های خود در طراحی، سایت را پیاده سازی می نمودند. اما امروزه اصول علمی برای ارتباط بهتر وب سایت با کاربر معین شده که حرکت در مسیر این اصول موفقیت وب سایت را تضمین خواهد نمود. در این مقاله شما را با ترفندهای طراحی سایت مدرن آشنا خواهم نمود.

طراحی سایت واکنش گرا

امروزه کاربران از ابزارهای بسیاری متفاوتی برای جستجو در وب و رویت وب سایت ها استفاده می نمایند. برخی از موبایل، برخی از تبلت و برخی نیز از کامپیوتر جهت وب گردی استفاده می نمایند و در صورتی که وب سایت قابلیت نمایش مناسب در موبایل و تبلت را نداشته باشد کاربران زیادی را از دست خواهد داد. در گذشته نمایش سایت ها در کامپیوتر، موبایل و تبلت به یک شکل بود و کاربر در موبایل و تبلت برای خواندن متون و رویت واضح تصاویر مجبور بود از بزرگنمایی و اسکرول چپ و راست استفاده نماید که کار بسیار سختی بود. اما امروزه سبک جدیدی از طراحی سایت وجود دارد با نام طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو که صفحه وب سایت خود را سازگار با سایز صفحه می نماید و در هر سایزی از صفحه کاربر می تواند مطالب وب سایت را به آسانی بررسی و مطالعه نماید. همچنین با توجه به کاربر پسند بودن وب سایت های ریسپانسیو موتورهای جستجو نیز رتبه بهتری به وب سایت می دهند و وب سایت هایی که دارای این قابلیت هستند را در نتایج جستجو مخصوصا در موبایل بالا می آورند.

طراحی سایت سئو

سئو یا بهینه سازی وب سایت به مجموعه عملیاتی گفته می شود که طی آن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شرکت بالا آورده می شود. امروزه کاربران بسیاری کالا و خدمات مورد خود را از طریق اینترنت جستجو می نمایند و حضور در نتایج جستجوهای کاربران این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید شرکت خود را معرفی نمایید و کالا و خدمات خود را به فروش رسانید. سئو یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین روش های بازاریابی می باشد که نیاز به توجه و تمرکز فراوان دارد و از طریق این روش مشتریان جدیدی کسب نمایید.

طراحی دو بعدی

امروزه ثابت شده طراحی دو بعدی ارتباط بهتری با کاربر بر قرار می نماید و باعث درک بهتر کاربران وب سایت از مطالب و محتوای وب سایت می گردد. طراحی دو بعدی سبکی از طراحی می باشد که در آن از سایه ها ، بعد و گرافیک های پیچیده خبری نیست و مطالب به گونه ای ساده تر از قبل ارائه می گردند. در حقیقت هدف طراحی دو بعدی آن است که فضای کار را آنقدر ساده نماید تا به جای آنکه تمرکز کاربر بر روی المان های گرافیکی وب سایت معطوف گردد کاربر بتواند تمرکز مناسبی بر روی محتوا و مطالب ارائه شده وب سایت داشته باشد. بر اساس آزمایش های انجام گرفته سایت هایی که به صورت دو بعدی طراحی می گردند ارتباط بهتری با کاربران برقرار می سازند.

طراحی روایت کننده

امروزه سبکی از طراحی مد شده با نام طراحی روایت کننده که هدف این نوع طراحی درگیر نمودن احساسات کاربران از طریق بیان نحوه شکل گیری و ارائه خدمات شرکت می باشد. این نوع طراحی در حقیقت تلاش می نماید تا عواطف و احساسات کاربر را تحت تاثیر قرار دهد و کاربر را جذب مطالب وب سایت نماید.

استفاده بیشتر از تصاویر

امروزه استفاده از تصاویر خام جایگاه ویژه ای در طراحی سایت پیدا نموده است و سبک های طراحی جدید بر پایه استفاده از تصاویر مفهومی و با کیفیت پایه گذاری شده اند. در گذشته برای استفاده از تصاویر در سایت فرآیندهای بسیاری بر روی تصویر انجام می شد اما امروزه به این صورت نیست و معمولا برای طراحی وب سایت از تصاویر با کیفیت بالا استفاده می گردد و

سرعت بالاتر

امروزه با توجه به مسئله کمبود زمان در همه عرصه ها سرعت لود شدن وب سایت اهمیت بسیاری برای کاربران و موتورهای جستجو دارد و طراح وب سایت می بایست اقدامات لازم در جهت افزایش سرعت وب سایت را انجام دهد. سرعت وب سایت تاثیر چشم گیری در رتبه وب سایت در موتورهای جستجو و همچنین کسب رضایت کاربران وب سایت خواهد داشت پس هر چه می توانید برای افزایش سرعت وب سایت خود بیشتر تلاش نمایید.

محتوای با کیفیت

امروزه وجود محتوای با کیفیت و مورد نیاز در زمینه فعالیت در وب سایت بیش از هر مسئله ای اهمیت دارد و می توانید تاثیر بسزایی در جذب کاربران از طریق موتورهای جستجو داشته باشد. تولید محتوا معمولا بر عهده مالک وب سایت می باشد و به عنوان مهمترین مسئله در عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت به شما می آید.

طراحی سایت تک صفحه

سبکی از طراحی سایت امروزه وجود دارد با نام تک صفحه که در آن مطالب اولیه مورد نیاز کاربر تماما در صفحه اصلی وب سایت نمایش داده می شود به طوری که پس از کلیک بر روی منوهای اصلی وب سایت به جای آنکه کاربر وارد صفحه دیگری از سایت شود به بخشی از صفحه اصلی مربوط به همان منو اسکرول می شود و این روش تاثیر بسزایی در افزایش مدت زمان ماندن کاربران در صفحه اصلی وب سایت می گردد. مدت زمان ماندگاری کاربران در یک صفحه یکی از مهترین المان های رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و باعث تاثیر بسیار مثبتی در رتبه وب سایت می گردد.
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز