چگونه دو وب سایت برای عبارت کلیدی پر رقیب طراحی سایت صفحه اول گوگل داریم

رتبه بندی کاربر: 2 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
دو وب سایت صفحه اول گوگل برای طراحی سایت

"طراحی سایت" یکی از پر رقیب ترین عبارات کلیدی می باشد که اکثر شرکت های طراحی تلاش برای نمایش در صفحه اول گوگل برای این عبارت کلیدی را دارند. "طراحی سایت" عبارات کلیدی مرتبطی نظیر "طراحی وب" ، "طراحی وب سایت" ، "ساخت سایت" ، "ساخت وب سایت" دارد که دارکوب دو وب سایت برای اکثر این عبارات صفحه اول گوگل به آدرس های http://sitedar.com و http://sitedesign.joomir.com دارد. امروزه در حدود 1000 شرکت طراحی سایت در کشور در تلاشند برای این عبارت کلیدی صفحه اول گوگل باشند و در این مقاله قصد دارم به شما فعالیت هایی را که دارکوب انجام داده تا برای این کلمات سخت دو وب سایت صفحه اول گوگل داشته باشد را بیان نمایم. شایان ذکر است با توجه به آنکه گروه کلمات مرتبط به طراحی سایت جزو سخت ترین کلمات کلیدی به جهت برای سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد رعایت اصول و انجام فعالیت های اعلام شده شما را می تواند در هر کلمه کلیدی دیگری موفق سازد. در ادامه توضیحات کاملی را به شما ارائه خواهم داد.

انتخاب هاست مناسب


انتخاب هاست مناسب می تواند اولین گام برای موفقیت در سئو و بهینه سازی وب سایت باشد. هاست شما می بایست  قابل دسترسی به موتورهای جستجو باشد و همچنین دارای همسایه بد نباشد. همسایه بد در هاست های معمولی اشتراکی به این معناست که در سروری که وب سایت شما میزبانی می گردد ممکن است وب سایتی وجود داشته باشد که توسط موتورهای جستجو مسدود شده باشد. بودن بر روی این سرور ممکن است بر روی وب سایت شما تاثیر منفی بگذارد. بهتر است آی پی سرور شما اشتراکی نباشد و منحصر به وب سایت شما باشد تا در صورتی که سرور شما دارای همسایه بد باشد بر روی وب سایت شما تاثیر نداشته باشد. همچنین استفاده از سرورهای وی پی اس و اختصاصی می تواند سرعت وب سایت شما را بالا ببرد که این مورد تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما خواهد داشت. برای انتخاب هاست خود حتما با متخصص سئو و بهینه سازی سایت مشورت نمایید و بدون مشاوره هاست و فضای میزبانی خود را تهیه ننمایید. انتخاب هاست بد می تواند کلیه زحماتی و هزینه هایی که برای امور سئو و بهینه سازی سایت خود را بر باد دهد.

رعایت اصول سئو در طراحی سایت


وب سایت شما قبل از شروع عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت حتما می بایست تحت متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت بررسی گردد تا وب سایت مشکلی از بابت اصول اولیه سئو نداشته باشد. کد نویسی، منوبندی، ساختار، استفاده درست از تگ ها در صفحه، استفاده از عناوین مناسب برای صفحات، آدرس دهی صفحات معمولا مواردی هستند که توسط سئو کار بررسی می گردد تا در صورت نیاز اصلاح گردد. سازگاری نمایش وب سایت در موبایل و تبلت یکی از مواردی است که اخیرا با توجه به افزایش کاربرانی که از موبایل و تبلت برای رویت سایت ها استفاده می نمایند اهمیت بسیاری پیدا نموده است.

تولید محتوا برای وب سایت


در امور سئو و بهینه سازی وب سایت تولید محتوا برای وب سایت مهترین مسئله ای است که معمولا کمتر به آن توجه می گردد. تولید محتوای با کیفیت و مورد نیاز کاربران سایت شما می بایست به صورت مستمر در سایت شما انجام گردد تا وب سایت شما بتواند مخاطبان خاص خود را جذب نماید. امروزه با توجه به با اهمیت تولید محتوا برای وب سایت در حقیقت سئو تبدیل شده به بازاریابی از طریق تولید محتوا به این معنا که شما مقالات خود را برای رفع نیازهای مشتریان خود تولید می نماید و در پایان می توانید خدمات خود را معرفی نمایید تا کاربران در صورت تمایل بتوانند کالا و خدمات خود را سفارش دهند.

بک لینک سازی برای وب سایت


یک لینک سازی به معنای قرار دادن لینک وب سایت در سایت های دیگر می باشد و در صورتی که بتوانید این کار را به درستی انجام دهید وب سایت شما رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو خواهد گرفت. حتما بک لینک سازی وب سایت خود را توسط متخصص سئو و بهینه سازی سایت انجام دهید زیرا بک لینک سازی نادرست می تواند باعث تاثیر منفی بر روی وب سایت شما گردد.
تبلیغات در سایر سایت ها
تبلیغات در سایر سایت ها نیز  می تواند به رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک نماید البته دقت نمایید در صورتی که در سایت اشتباه و یا به روشی اشتباه تبلیغ دهید ممکن است تاثیر منفی بر روی سایت خود بگذارید بنابراین این کار را نیز حتما زیر نظر متخصصین این کار انجام دهید. سایت هایی که در آنها تبلیغات می دهد هر چه مرتبط تر به زمینه فعالیت شما باشند برای وب سایت شما بهتر است.

استفاده از سایر روش های تبلیغاتی


استفاده از سایر روش های تبلیغاتی می توانید تاثیرات مثبتی بر روی کسب و کار شما داشته باشد. در مورد سایر روش های تبلیغاتی لازم نیست نگران تاثیر آن بر روی سئو و بهینه سازی وب سایت باشید و می توانید تبلیغات خود را هر چه می توانید بیشتر و با توان بیشتر انجام دهید. تبلیغات در روزنامه ها، جراید، بیلبورد، رادیو و تلویزیون می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کسب و کار و سئو وب سایت شما داشته باشد.

تبلیغ Adwords


تبلیغ در گوگل یکی از بهترین راه های گرفتن رتبه در موتور جستجو گوگل و همچنین جذب مشتری بیشتر می باشد. می توانید این کار را به صورت مستمر انجام دهید زیرا این نوع تبلیغات بسیار مقرون به صرفه می باشد و نتیجه گیری از آن بسیار سریع می باشد.

صبر و حوصله


معمولا نتیجه گیری به روش درست و اصولی نیاز به زمان زیادی دارد و بنابراین نیاز است صبر و حوصله کافی به خرج دهید. بودن صفحه اول گوگل می تواند کسب و کارها را متحول نمایید اما نیاز به تلاش بسیار و مستمر دارد و می بایست مدام سایت خود را بررسی نموده و برای سایت خود به صورت دوره ای محتوای جدید ایجاد نمایید. نتیجه گیری وب سایت معمولا و مخصوصا برای کلمات پر بازدید نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد و معمولا شرکت ها به دلیل زمان زیاد خسته و نا امید می گردند حا آنکه سئو درست و اصولی که نیاز به زمان فراوان دارد.

بررسی روزانه وب سایت


بررسی روزانه وب سایت می تواند شما را از نتیجه کارهای انجام گرفته مطلع سازد. هر روز سایت خود را رصد نمایید و وضعیت آن را برای کامه کلیدی مورد نظر بررسی نمایید.بهتر است بر روی وب سایت خود حتما گوگل وب مستر تولز را فعال سازی نمایید تا در صورتی که وب سایت شما دچار مشکلاتی گردید بتوانید از آن با خبر شوید. بهتر است هر هفته کلید منوهای گوگل وب مستر تولز را بررسی نمایید و خطاهای وب سایت خود را رفع نمایید.

تولید مقالات با کیفیت

به دلیل اهمیت این موضوع این بخش را دو بار تکرار نمودم. در سئو محتوا پادشاه است احتمالا این جملع را شنیده اید و این مورد به این معنا می باشد که وجود محتوای با کیفیت و مورد نیاز کاربران در وب سایت مهترین المان در سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز