نوآوری در طراحی سایت

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE
نوآوری در طراحی سایت

به عنوان شخصی که امروزه در زمینه طراحی سایت فعالیت دارد یکی از مشکلات بزرگ این کار را در این می بینم که همه پروژه های جدید سعی دارند از پروژه های موفق قبلی کپی نمایند و صحبتی که معمولا از کارفرمایان خود می شنوم آن است که درخواست می نمایند بخشی و یا تمام پروژه شبیه به یک پروژه موفق دیگر باشد. به عنوان مثال زمانی که در حال طراحی سایت فروشگاهی هستیم کارفرما معمولا درخواست می نماید که بخش های مختلف پروژه نظیر وب سایت دیجی کالا طراحی گردد زیرا این وب سایت موفق می باشد. در حقیقت کارفرمایان فراموش می نمایند در زمینه طراحی وب سایت خود می توانند نوآوری های انجام دهند که آن وب سایت انجام نداده است و همچنین برای داشتن وب سایت خوب کافی است خود را به جای مشتریان خود قرار دهند و در طراحی سایت خود به راه های رفع نیازها و مشکلات مشتریان خود فکر نمایند و برای برطرف کردن این مسائل برنامه ریزی نمایند.

همیشه راهی برای طراحی بهتر و مدرن تر وجود دارد و می توانید با انجام نوآوری های لازم در سایت، سایت راه اندازی نمود که کاربر پسند تر و ساده تر برای استفاده باشد. ایده گرفتن از پروژه های موفق کار درستی می باشد اما کپی نمودن ایده ها درست نیست و بهتر است برای آنکه بتوانیم با ایده های موفق رقابت نماییم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

نو آوری در طراحی سایت

حالا که برای شما از اهمیت نوآوری در طراحی سایت گفتم قصد دارد به شما راه هایی را نشان دهد تا با انجام آن ها قادر خواهید بود سایتی به روز و مدرن داشته باشید.

طراحی سایت به سبک های جدید و مدرن

امروزه سبک های جدیدی در وب پا به عرصه ظهور گذاشته اند که بسیار کاربر پسند تر و مدرن تر از سبک های طراحی وب قدیمی می باشند و می توانند باعث اثر بخشی بیشتر وب سایت گردند. طراحی دو بعدی یکی از این سبک های جدید طراحی می باشد که ثابت شده است بسیار کاربر پسند تر و قابل درک تر از قالب های قدیمی می باشد و طراحی سایت به این سبک می تواند باعث اثر بخشی بیشتر وب سایت گردد. در سبک طراحی دو بعدی به جای آنکه طراح بر ایجاد گرافیک های زیبا تمرکز نماید طراح مهمترین دغدغه خود را بر طراحی سایتی قرار می دهد که مطالب را به بهترین و قابل درک ترین روش در اختیار کاربر قرار می دهد. به سبک های طراحی دو بعدی سبک محتوا اول نیز گفته می شود زیرا مهترین دغدغه در طراحی به روش دو بعدی انتقال مطالب و مفاهیم به کاربر می باشد. همچنین در کنار این سبک استراتژی های دیگری برای بالا بردن اثر بخشی وب سایت وجود دارد که سبک هایی نظیر سبک داستان گو، تک صفحه از این دست هستند. سبک راوی دستان یا داستان گو با انتقال داستان یک شرکت باعث ارتباط بهتر و بیشتر کاربر با وب سایت می گردد و سبک تک صفحه با قرار دادن کلیه اطلاعات لازم و مورد نیاز کاربر در صفحه اول وب سایت باعث ارتباط بهتر کاربر با وب سایت، افزایش میزان ماندگاری کاربر در صفحه اول وب سایت باعث بالا رفتن رتبه صفحه اول وب سایت می گردد. استفاده از سبک های مدرن در طراحی سایت می تواند یکی از نوآوری ها در طراحی سایت باشد.

برنامه ریزی برای رفع بهتر نیازهای کاربران

یکی از روش های نوآوری در طراحی سایت می تواند این باشد که راه های رفع نیازهای کاربران خود را پیدا نمایید و در سایت خود برای آنها برنامه ریزی نمایید. برای این منظور بهتر است حتما با یک متخصص و کارشناس با سابقه طراحی سایت مشورت نمایید تا بهترین راه حل ها به شما داده شود. دارکوب با 13 سال سابقه و 2500 وب سایت طراحی شده می تواند گزینه مناسبی برای مشاوره و طراحی سایت اینترنتی شما باشد. برای آنکه برنامه ریزی درستی داشته باشید قبل از همه می بایست نیازهای کاربران خود را بشناسید و نیاز سنجی نمایید. خود را به جای کاربران خود قرار دهید و دقت نمایید بیشتر از همه به دنبال چه اطلاعاتی هستند و آن اطلاعات را بیشتر در دسترسی قرار دهید. وب سایت شما می بایست محتوای کافی و مورد نیاز کاربران در زمینه شغلی شما را داشته باشد و به عنوان یک مجموعه کامل اطلاعاتی در زمینه شغلی شما باشد. کاربر می بایست به اطلاعات مورد نیاز خود در سایت شما به راحتی دسترسی داشته باشد. پس از یافتن نیازهای کاربران می توان برنامه ریزی مناسبی را برای رفع بهتر نیازمندی های کاربران وب سایت انجام داد.

اینترنتی کردن و اتوماتیک نمودن همه چیز

می توانید همه کارهایی که قبلا به صورت تلفنی و دستی انجام می داد به صورت اینترنتی انجام دهید. می توانید در سایت خود سیستمی طراحی نمایید تا کلیه عملکردهای خود را با مشتریان و همکاران خود از طریق اینترنت و وب سایت خود انجام دهید. به عنوان مثال در صورتی که شرکتی هستید که کالا و خدماتی را عرضه می نمایید می توانید سفارش و پشتیبانی از کالا و خدمات خود را به صورت اینترنتی و اتوماتیک راه اندازی نمایید تا کاربران و مشتریان شما بتوانند از طریق وب سایت شما کلیه مراحل خرید و خدمات پس از فروش را به صورت آنلاین از طریق وب سایت شما انجام دهند. برای مشاوره در زمینه اینترنتی نمودن فعالیت های خود می توانید با شماره های دارکوب در تماس باشید.

استفاده از ترفندها و گرایش های روز

در کنار ظهور سبک های جدید طراحی سایت ترفندها و گرایش هایی وجود دارند که امروزه اهمیت بسیاری پیدا نموده اند. به عنوان مثال امروزه با توجه به افزایش کاربرانی که از موبایل برای رویت سایت ها استفاده می نمایند طراحی سایت سازگاری با موبایل .و تبلت ضرورت پیدا نموده است و بهتر است وب سایت خود را هر چه می توانید مجهز تر نمایید.

در پایان

در طراحی مدرن لازم نیست به این توجه داشته باشید که دیگران چه کاری انجام می دهند تا شما نیز انجام دهید. کافی است نیازها و مشکلات مشتریان خود را بشناسید و برای رفع آنها به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی نمایید. البته می توانید از سایت هایی که در زمینه فعالیت شما هستند نیز ایده بگیرید و ایده های خود را بسط و گسترش دهید تا بروز ترین و مدرن ترین وب سایت را در بین همکاران خود داشته باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز