بایدها و نباید هایی که در طراحی سایت لازم است در نظر بگیرید

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
بایدها و نباید هایی که در طراحی سایت لازم است در نظر بگیرید

دنیای سایبری وب استانداردهایی دارد که در شمال ، جنوب ، شرق و غرب به یک صورت بسط داده شده است.که این فضای سایری تقریبا در تمام نقاط زمین از گسترده ترین فضا ها تا گوشه های یک اتاق را در بر میگیرد.فضای سایبری طوری با زمین اجین شده است که گویا هیچ زمانی از آن جدا نبوده.فضای سایبری مانند یک خانواده پر جمعیت از عنکبوتان است که در سراسر دنیا میخزند و تارهای اینترنتی را در تمامی فضا ارتباطات لازم را ایجاد میکنند.

فرض کنید شما تصمیم به ایجاد وب سایت داشته باشید.شاید هیچ زمانی بهتر از الان نباشد که شما اقدام به انجام این کار کنید و استعداد فوق العاده عنکبوت ها را مدیریت ترافیک وب سایت خود مشاهده کنید. در این زمان به بررسی این موضوع میپردازیم که ارتباطات چگونه به وجود می آیند و چگونه شما میتوانید از آنها برای کنترل ترافیک اینترنت سایت خود استفاده کنید.
وقتی شما در ابتدا شروع به طراحی سایت خود در اینترنت میکنید شما نیاز دارید که در مورد کلیدواژه ها درس هایی را بیاموزید.وقتی شما تصمیم میگیرید که راجع به نحوه جست و جو کلید واژه ها در وب سایت تحقیق کنید، متوجه وب سایت هایی میشوید که از سراسر جهان در لیست شما قرار میگیرند.ما در مورد کلیدواژه های سال چیزهای زیادی میشنویم،اما واقعا کسی راجع به آنکه این کلیدواژه ها دقیقا چه چیزهایی هستند،کجا میتوان آنها را یافت و یا چگونه کار میکنند،توضیح درستی نداده است.لین درس به شما نشان خواهد داد که کلیدواژه ها چگونه کار میکنند و چگونه میتوان از آنها در طراحی وب سایت مشتری ها استفاده کرد.
اولین موردی که باید در آن تمرکز لازم را به خرج بدهید این است که قبل شروع ایجاد وب سایت خود، در طول ایجاد آن، حتی بعد از آن این کلیدواژه ها را در نظر داشته باشید. آنها به موتورهای جستجو میگویند که در هنگام پیمایش وب به دنبال آنها بگردد و اجازه میدهد جستجوگران به وسیله کلید واژه های موجود به لینک وبسایت شما منتقل شوند.
وقتی صحبت از کلید واژه به میان می آید باید اول تصمیم بگیرید که وب سایت شما در مورد چه موضوعی است.بررسی کنید که دلایل ایجاد وب سایتتان چیست،آیا وب سایت شما برای فروش یک محصول است سا یک سرویس دهی و یا شاید ایجاد یک فروشگاه خرید اینترنتی آنلاین؟
حالا فرض کنید که هدف شما بررسی موضوع سایت شما با ترکیبی از گروهی از سرویس ها ایجاد یک فروشگاه اینترنتی در سیاتل است.خیلی از مردم اجازه میگیرند تا از الگو سات شما استفاده کنند و یابت خودشان را به وجود آورند.شاید این موضوع برای یک سری افراد کارامد باشد،اما اکثر قریب به اتفاق احتیاج دارند تا سایتی مخصوص خودشان و با توجه به درخواست خای شخصی آنها طراحی شود.خوشبختانه سایت هایی وجود دارد که به شما این امکان را میدهد که بدون دانش برنامه نویسی وب سایت خود را ایجاد کنیداما ممکن است در این راه به منوانعی برخورد کنید.
چیزی که به آن احتیج دارید این است که علاوه بر داشتن یک نام دامنه برای وب سایتتان یک میزبان نیز برای آن بیابید. میزبان وب، وظیفه پشتیبانی سایت شما را دارد چرا که سایت شما و یا هر سایت دیگری که در هر جای دیگر ایجاد شود، نیاز به یک میزبان دارد. میزبان وب به شما یک آدرس ایمیل میدهد و فضایی برای ایجاد صفحات فعلی وب سایت شما و صفحاتی که در آینده قرار است به آن اضافه شود را به شما میدهد.خیلی از مردم به دنبال شرکت های میزبانی هستند که علاوه بر میزبان شدن بتوانند در ایجاد سایت هم به آن ها کمک کنند.
شما نیاز دارید صفحات وب خود را ایجاد کنید. اگر شما دانش HTML را میدانید یا تمایل دارید که HTML را یاد بگیرید مطمئننا شما قادر به انجام آن هستید اما چرا به جای قرارداد بستن با یک شرکت طراحی وب سایت آنلاین، خودتان را عذاب دهید.برای اکثر مردم این راه بهترین کار ممکن است.چیزی که شما مثلما نمیخواهید انجام دهید این است که طراحی خود را بدون برنامه عملی قبلی ایجاد کنید.
برای مثال، فرض کنید شما تصمیم به ساختن وب سایتی میگیرید که پیشنهاد میدهد تا همسایگان شما براحتی در بخش خرید از سیاتل به صورت خصوصی نیازهای خود را فراهم کند و در خانه به صورت آنلاین سرویس اراوه شده را دریافت کند.کلید افزایش ترافیک سایت شما این خواهد بود که تعداد کلیدوواژه های وب سایتتان را زیاد کنید و در تمامی ساختار سایت خود قرار دهید.
چه کسانی سایت شما را بازدید خواهند کرد؟ تصور کنید که به صورت آنلاین به دنبال سرویسی هستید که تبلیغات را در وب سایت شما مدیریت کند.چه کلمه ای استفاده خواهید کرد؟سرویس آنلاین؟تبلیغات؟ مدیریت؟ هر کلمه ای که به ذهن شما میرسد دقیقا همان کلیدواژه مورد نیاز است.
شما میگویید که سایت شما دارای 6 صفحه است.از کلیدواژه ها استفاده کنید تا ما بتوانیم مطالب مورد نظرمان را در تمامی صفحات شماا پیدا کنیم و این کلید واژه ها تماما در صفحه اصلی سایت شما وجود داشته باشد.اصرار برای استفاده از کلید واژه ها در صفحه اصلی سایت شما به این دلیل است که اولین چیزی که بیننده با ورود به سایت شما میبیند، صفحه اصلی شماست.بازدیدکنندگان شما با استفاده از صفحه اصلی وب سایت شما میتوجه خواهند شد که موضوع وب سایت شما راجع به چیست.استفاده از کلیدواژه ها در تمامی وب سایت باعث میشود در هنگام جست و جو وب سایت شما در لیست پیشنهادی قرار گیرد.
از کلیدواژه ها در تیتر صفحات خود و در تیتر جهت یابی سایت خود استفاده کنید.از کلید واژه سایت هایی که دارای رتبه بالایی هستند میتوانید استفاده کنید. این موضوع به عنکبوت ها (که قبلا راجع به آنها صحبت شد) کمک میکند تا راحتتر وب سایت شما را انتخاب کنند.این دقیقا همان راهی است که باعث میشود وب سایت شما به عنوان اولین  نتیجه جست و جو نمایش داده شود.این موضوع باعث انگیزه خوبی در بازدیدکنندگان سایت شما میشود تا مجدد به وب سایت شما بازگردند تا از سرویس های متفاوتی که دارید استفاده کنند.
در مقاله ای که در مورد آن توضیح دادیم به شما کمک شد تا بتوانید در صفخات مختلف سایت خود کلماتی را ایجاد کنید که در موتور جستجو باعث انتخاب سایت شما میشود.از طرفی با وجود سرویس های مختلف در وب سایت شما این مساله ممکن میشود که راهی برای بازدیدکنندگان باز شود تا بتوانند سوال خود را در مورد سرویس ارائه شده بپرسند و تصمیم نهایی خود را بگیرند.
اگر سایت شما 6 فخه دارد، شما باید از 5 کلیدواژه در تیتر استفاده کنید، 5 کلیدواژه دیگر در نوار جهت یابی ، که در کل تعداد آن ها به 30 میرسد. این عدد با 6 کلیدواژه دیگر در هر صفحه جمع میشود و  به عدد 36 میرسد،سعی کنید عدد کلی را به 71 برسانید تا موتور جستجو سایت شما را انتخاب کند و به عنوان اولین سایت جستجو شده نمایش دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز