طراحى سايت فقط ساخت سايتى زيبا نيست

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
طراحى سايت فقط ساخت سايتى زيبا نيست

طراحى سايت فقط ساخت وب سايتى زيبا نيست و در طراحى وب سايت مى بايست برنامه ريزى هاى لازم براى رسيدن به هدف انجام گردد. هر وب سايتى هدف و يا اهدافى دارد. اغلب وب سايت از جنبه بازاريابى راه اندازى مى گردند و شركت ها تمايل دارند از طريق وب سايت خود در كنار داشتن كاتالوگى اينترنتى، مشتريان جديدى جذب نمايند. بازاريابى از طريق وب سايت يكى از بهترين و ارزان ترين روش هاى تبليغات براى شركت ها مى باشد كه در صورتى كه عمليات طراحى وب و بازاريابى به درستى انجام گردد مى تواند سهم بسيارى در رونق كسب و كار شركت ها داشته باشد. زيبايى وب سايت اگر چه بسيار مهم مى باشد اما چيزى كه اهميت بسيار دارد كاربر پسند بودن وب سايت مى باشد و يك طراحى سايت اصولى، طراحى مى باشد كه در كنار توجه به اصول زيبا شناسى وب سايت مى بايست كاربر پسند بودن وب سايت،راحتى استقاده در پياده سازى آن لحاظ گردد. در حقيقت كاربرى وب سايت مهترين فاكتور در موفقيت سايت مى. باشد. به عنوان مثال سايت شركتى را در نظر بگيريد كه به ارائه كالا و خدمات خاصى مى پردازد. در صورتى كه اين وب سايت بتواند اطلاعات جامع و كاملى در زمينه فعاليت خود فراهم آورد و همچنين در ارائه مطالب به كاربر موفق باشد به احتمال قوى مى تواند وب سايت موفقى باشد. وب سايت امروزه با توجه به افزايش تاثير اينترنت در كسب و كارهاى شركت ها مى توانيد نقش بسيارى در رونق كسب و كار شركت ها داشته باشد و بازاريابى از طريق وب سايت و اينترنت مى تواند سهم بسيارى در فروش شركت ها داشته باشد. رعايت اصول سئو در كنار داشتن برنامه ريزى درست براى ارائه اطلاعات به كاربران و همچنين داشتن محتواى كافى مى تواند نقش بسيارى در موفقيت وب سايت داشته باشد. براى آنكه وب سايتى موفق داشته باشيد مى بايست موارد زير را در طراحى سايت خود مد نظر قرار دهيد:

وجود محتواى كافى در وب سايت

وجود محتواى كافى در وب سايت يكى از مهمترين فاكتورها در موفقيت وب سايت مى باشد. اينكه وب سايت محتواى مورد نياز كاربران و مشتريان را داشته باشد مى تواند باعث جذب بازديد كنندگان به وب سايت، ماندگارى بيشتر آنان در وب سايت و همچنين جذب مجدد بازديد كنندگان به وب سايت به عنوان مهمترين فاكتور در موفقيت وب سايت باشد.

دسته بندى و منوبندى اصولى وب سايت

طبق مطلب آموزشى كه گوگل براى مديران سايت ها منتشر نموده است مطالب وب سايت به درستى مى بايست دسته بندى و منوبندى گردند. قبل از اينكه مطالب وب سايت را بارگذارى نماييد حتما مى بايست منوبندى و دسته بندى مطالب سايت خود را زير نظر متخصص سئو و بهينه سازى وب سايت انجام دهيد تا ساختار سايت دقيقا طبق اصول سئو ايجاد گردد كه البته وب سايت مى بايست به گونه اى دسته بندى گردد تا كاربران درك درستى از مطالب وب سايت  داشته باشند و بتوانند به راحتى به اطلاعات مورد نظر خود دسترسى پيدا نمايند.

قالب و طراحى مناسب وب سايت

طراحى وب سايت و ظاهر زيبا مى تواند نقش بسيار مثبتى در موفقيت وب سايت داشته باشد. قالب و ظاهر زيبا و كاربر پسند مى تواند باعث موفقيت بيشتر وب سايت گردد. ظاهر زيبا ، رنگ آميزى مناسب و انتقال و ايجاد احساس مناسب در كاربر مى تواند باعث موفقيت بيشتر وب سايت گردد.

كاربر پسند بودن وب سايت

كاربر پسند بودن وب سايت به اين معناست وب سايت بتواند بهترين حس را در كاربران ايجاد نمايد تا كاربر متقاعد گردد كه كالا و خدمات خود را از اين شركت تهيه نمايد. طراحى سايت كاربر پسند طراحى وب سايتى كه در آن اطلاعات به بهترين روش ممكن منتقل مى گردد.

انجام امور سئو و بهينه سازى سايت

سئو باعث بالا آمدن وب سايت براى كلمات كليدى مرتبط به زمينه فعاليت صفحه اول گوگل مى باشد و يكى از مقرون به صرفه ترين و ارزان ترين روش هاى تبليغات و بازاريابى مى باشد. توسط اين روش مى توانيد مشتريان بسيارى را از طريق موتور جستجوى گوگل جذب نماييد.

تبليغات براى وب سايت

انجام تبليغات براى وب سايت در كنار انجام امور سئو مى تواند نقش بسيار مثبتى در موفقيت وب سايت داشته باشيد. تبليغ در ساير سايت ها، تبليغات كليكى، تبليغ در روزنامه، جرايد، تلويزيون، راديو، بيلبورد و ساير روش هاى تبليغاتى مى تواند نقش بسيار مثبتى در موفقيت وب سايت داشته باشد.

در پايان

يك وب سايت خوب و موفق مى تواند نقش بسيار مثبتى بر روى رونق اقتصادى شركت ها داشته باشد. بهتر است وب سايت خود را زير نظر شركت هاى با تجربه طراحى وب انجام دهيد تا از وب سايت خود بهترين نتيجه را بگيريد. داركوب با ١٣ سال سابقه و ٢٥٠٠ وب سايت طراحى شده مى تواند انتخاب مناسبى براى انجام امور طراحى سايت، سئو و بازاريابى اينترنتى شما باشد.

 

طراحی وب سایت مسئله ای فراتر از طراحی یک سایت زیبا است.
وقتی شما کلمه طراحی سایت را میشنوید، اولین چیزی که به ذهنتان میرسد چیست؟ زیبایی،جذابیت،رنگبندی؟
معمولا مردم وبسایت را به دید یک هنر آنلاین می دانند.در واقع طراحی وب سایت شامل یک فرم هنری دیجیتال است.بهرحال، طراحی وب سایت فراتر از این است که شما سایتی را ایجاد کنید که زیبا به نظر برسد.
تاثیرات طراحی وب سایت شامل ساختار سایت، کارایی، عملکرد و ... است. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بتوانید ساختاری برای ایجاد یک وب سایت تاثیر گذار را کشف کنید.
ساختار وب سایت المان مهم در طراحی وب سایت است.
المان مهم طراحی سایت، ساختار آن سایت است. این موضوع رابطه مستقیم دارد با پلتفورمی که برای ارائه محتوای سایتتان انتخاب میکنید. شما میتوانید به طور مستقیم از عملگرهای کدینگ مثل HTML، PHP، CSS و یا نسخه های نیمه آماده مانند Joomla یا WordPress استفاده کنید. هر کدام از این راه حل ها نقاط مثبت و منفی دارند که میتوانند هر کدام به نوعی تاثیرات خود را بر رتبه موتور جست و جو میگذارند.
بزرگترین مشکل ممکن در هنگام ایجاد ساختار و SEO، درباره کدهای استفاده شده است.برای مثال، کد بزرگ و حجیم شامل خطاهای زیادی هستند یا کدگذاری اضافی و غیر ضروری است که میتواند باعث کند شدن سایت شما در هنگام بارگذاری شود.
موتورهای جست و جو به وب سایت هایی گرایش دارند که سرعت بالایی در بارگذاری دارند، به همین دلیل میتواند در بخش رتبه بندی SEO شما تاثیر بگذارد. برای پیدا کردن خاطا میتوانید از برنامه هایی مانند W3C که باعث سریس دهی در زمینه نشانه گذاری و اعتبار سنجی میشود، استفاده کنید. این ابزار به شما کمک میکند تا مشکلات وب سایت خود را بیابید، آنها را رفع کرده که باعث میشود وب سایت شما در بهترین حالت توانایی های خود را ارائه دهد. زمانیکه سایت شما از ساختار بی نقصی برخوردار باشد سبب راحتی در استفاده کاربر از یابت و هدایت وی به آن میشود.
قابلیت استفاده بودن برای موفقیت تاثیرات در طراحی سایت حیاتی است.
قابلیت دسترسی یک وبسایت اشاره دارد به اینکه چگونه به راحتی بازدیدکنندگان جدیدی را به سمت بازدید از سایت هدایت کنید، دریابید آنها دقیقا دنبال چه چیز هستند و تقابلات ضروری را نشان خواهد داد. آیا هنگامی که بیننده به وب سایت شما می آید، آنها به راحتی میتوانند به مسیر مورد نظر هدایت شوند؟آیا میتوانند از صفحه ای به صفحه دیگر بروند و مجددا به صفحه اصلی بازگردند؟یا اینکه ممکن است در این روند گم بشوند و تصمیم بگیرند از پروسه خارج شوند؟ یک شرکت خوب طراحی سایت برای سایت نقشه ای ایجاد میکنند و ساختار سایت به روشی است که سایت به راحتی برای موتورهای جست و جو و بینندگان در دسترس باشند.
خوانا بودن یکی دیگر از المان های مهم در طراحی وب سایت است.
خوانا بودن يكى ديگر از المان هاى طراحى وب است و مهمترين بخش آن اين است كه بتوانيم با روش هاى ساده وب سايت را به راحتى قابل خواندن كند.بسيارى از مالكان وب سايت ها نميدانند كه متن با رنگ مشكى بر روى زمينه سفيد خواناترين متن براى چشم انسان است.شايد زمينه مشكى جالب و مدرن به نظر بياد،اما به طور ميانگين براى چشم اكثر خواننده ها بسيار ناراحت كننده است. در هنگام انتخاب رنگ براى سايت خود اين موضوع را خوب بخاطر بسپاريد كه هميشه متنى با رنگ تيره و زمينه اى با رنگ روشن را در اولويت قرار دهيد.
كارايى درست وب سايت كليد تاثيرگذارى طراحى يك سايت است.
كارايى و درست كار كردن در سايت شما بايد وجود داشته باشد.اين موضوع يك مشكل عمومى و اصلى به شمار نمى آيد.اما در روش هاى مختلف متقابل درد سر ساز خواهد شد.براى مثال اگر شما بلاگى داريد كه بينندگان ميتوانند در زير پشت نظرى را قرار دهند،آن بخش به خوبى كار خود را انجام دهد و مشكلى نداشته باشد.
معمولا بازدیدکنندگان انتظار دارند که بتوانندبه راحتی در وب سایت پیمایش کنند و اجازه داشته باشند نظرات خود را بیان کنند و مطالب جدید ارسال شده را مشاهده کنند.اگر موارد مختلف درست کار نکنند باعث میشود که در هنگام استفاده از موتور جست و جو این خطاها تاثیرات بدی بر روی SEO مکررا به وجود می آورد و باعث ایجاد ترافیک در سایت میشود. قاعدتا یک بازدیدکننده اگر زمانی که از وب سایت دیدن میکند احساس راحتی نکنند و آنچه که به دنبال آن هستند در دسترس نباشد احتمال کمی دارد که مجددا به آن وب سایت برگردند.
کارایی یک وب سایت شامل موارد فوق است اما محدود به این موارد نیست، پس برای اطمینان بیشتر موارد زیر را نیز بررسی کنید:

  • لینک مورد نظر خراب و یا نادرست نباشد.
  • مطمئن شوید که تمامی محتوای دانلود ها به راحتی قابل دسترس هستند.
  • در وب سایت خود بخشی را به جست و جو در محتوای سایت اختصاص دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند سریعا به هدف مورد نظر دسترسی پیدا کنند.
  • ابزار Webmaster در گوگل، یک ابزار رایگان است به شما کمک خواهد کرد که سالم بودن لینک وب سایت خود را بررسی کنید و مشکلاتی که باعث تاثیر بد بر روی کارایی سایت شما میشود، مشخص شود.

در نتیجه طراحی سایت فقط در مورد زیباسازی وب سایت نیست بلکه در مورد موضوعاتی پیرامون آن هم میباشد که از نمونه های آن میتوان به کارایی خوب، استفاده آسان از آن و همچنین استفاده از کدهای درست در ساختار سایت، اشاره کرد.اگر تمامی مواردی که در مطالب بالا ذکر شد را در هنگام طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید به طور قطع وب سایتی با موفقیت طراحی  خواهید کرد که علاوه بر موفقیت تجارت و کسب و کار شما، سبب احساس رضایت بازدید کننده گان از وبسایت شما نیز خواهید شد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز