علم در طراحی سایت برای فروش بیشتر

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
علم در طراحی سایت برای فروش بیشتر

امروزه وبسایت ها کسب و کار بزرگی به شمار می آیند. در حقیقت، در صورتی که دارای شرکتی، در هر زمینه رقابتی باشید، احتمالا به وبسایت نیاز پیدا خواهید کرد تا حرفه ای قابل دوام داشته باشید. قابلیت دیدن برای تبلیغات و، حتی امروزه، برای صحت و اعتبار ضروری به حساب می آید. با توجه به اینکه روز به روز افراد بیشتری از طریق وسایل الکترونیکی همراه به وبسایت ها دسترسی پیدا می کنند، لازم است که تا حد ممکن نسخه های بازدید بسیاری از وبسایت داشته باشید، به این معنا که وبسایت باید برای سازگاری با وسایل همراه مقیاس پذیر باشد.

چه موضوعات دیگری در پشت صحنه طراحی پایه ای یک وبسایت خوب حائز اهمیت می باشند؟ چگونه می توانیم به شیوه ای علمی، روش طراحی و ساخت وبسایت های خوب را در مقابل وبسایت های نامناسب تجزیه و تحلیل کنیم؟ اکنون نگاه دقیقی تری بر دانش فنی به کار رفته در طراحی وبسایت ها خواهیم داشت که منتج به بیشترین میزان کلیک و بازدید صفحه می شوند.
ادامه سبک سادگی
یک ضرب المثل قدیمی درباره اصول طراحی وجود دارد که می گوید: هر چه ساده تر، شیک تر. پر کردن صفحات وبسایت با اطلاعات متنی، رسانه ای و صرفا اطلاعات کلی فراوان می تواند حجم بسیار زیاد و بیش از حدی از اطلاعات را در پی داشته باشد. از وسوسه پرهیز کنید تا از مشکلات دشواری که بسیاری از طراحان برجسته وبسایت و دارای بودجه عالی با آنها مواجه هستند، دور باشید.
چگونه این کار را انجام می دهید؟ فهرستی از مهم ترین عناصری که می خواهید در وبسایت خود قرار دهید تهیه نمایید. در صورت امکان، موارد فهرست تهیه شده را کاهش دهید، که حتی، فقط، حداقل عناصر مورد نیازتان را شامل شود، به ویژه در صفحه اصلی سایت (صفحه اولی که اشخاص هنگام ورود به صفحه خانگی مشاهده می کنند). اگر اهداف اصلی شما تنها 2 تا 3 مورد را در بر می گیرد، بدانید که در مسیر درستی حرکت می کنید. سادگی به حفظ نظم و ترتیب عناصر کمک می کند و همچنین نظم و انسجام مناسب برای طراحی یک وبسایت موفق مساله مهم و کلیدی به شمار می آید.
توجه هدایت شده و دقیق
بیشتر وبسایت ها تلاش می کنند تا کاربران خود را متقاعد به انجام کاری نمایند؛ چه استفاده از انواع اطلاعات رسانه ای باشد، چه عضویت در سایت برای دریافت خدمات پولی و یا خرید محصول، این تلاش معمولا در قالب درخواستی برای شرکت در فعالیت ها صورت می گیرد. در این مرحله شما، به عنوان طراح وبسایت، باید بسیار خاص و دقیق عمل کنید.
اگر قصد دارید شماره های تماس افراد را برای یک نامزد سیاسی خاص در اختیار داشته باشید، مشخص کنید که اهمیت این امر از چه جهت خواهد بود و همچنین اطمینان حاصل کنید فردی که در سمت دیگر این ارتباط کامپیوتری قرار دارد درباره چگونگی انجام آن آگاهی دارد (دستورالعمل باید همراه با راه حل مشکلات کامل ارائه گردد، زیرا به ناچار مشکلات تکنولوژی وجود خواهند داشت). به همین ترتیب، اگر در صدد فروش خدمات خود هستید، مانند مجاب کردن کاربر به منظور کلیک بر سایت های وابسته در زمینه قمار، تصاویر گرافیکی جذاب و با رنگ روشن قرار دهید تا نظر کاربر را به خود جلب کند و کاربر تمایل به کلیک بر آن پیدا کند. افزون بر این می توانید از طریق تبلیغ جوایز رایگان و یا نمایش سایت های جدید در همان حوزه، کاربران را با مبلغی پول برای برنده شدن وسوسه نمایید.
ایجاد و ترویج هویت
اینکه شرکتی به فروش طرح های عکس برگردان خودرو در میان مردم و یا سایر شرکت ها بپردازد، مساله متفاوتی است، اما حرفه و یا خدمات شما دارای چه ویژگی منحصر به فردی می باشد؟ چه گزینه هایی را می توانید پیشنهاد دهید که هیچ فردی دیگری واقعا قادر به انجام آن نمی باشد؟ بر اساس مهارت مناسبی که شما – فقط شما – از آن برخوردار می باشید چگونه آن مهارت و خدمات خود را عرضه می کنید و به فروش می رسانید؟ داشتن یک هویت و شخصیت قوی و محکم آن چیزی است که شما را در میان انبوه جمعیت پایدار نگه می دارد. آری، ممکن است بدون داشتن یک هویت بسیار محکم بتوان به موفقیت دست یافت، اما دارا بودن چنین هویتی بی نهایت ارزش پیشنهادی شما را افزایش می دهد. این همان مساله ای است که رقابت را برای شما، به عنوان یک فرد نه چندان مهم، در دریایی از ماهیان بزرگ امکان پذیر می سازد. اگر نتوانید به سرعت آنچه را که خدمات یا محصولات شما را، به لحاظ زمان، منحصر به فرد کرده است مشخص نمایید، در آن هنگام نمی توانید دلیلی قانع کننده به منظور ادامه خدمات پیشنهادی خود ارائه دهید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز