طراحی سایت: بهترین سرمایه گذاری برای تجارت آنلاین

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

ما به مشتریان از طریق روش های نوآورانه در طراحی سیستم های تجارت الکترونیک و ایجاد کسب و کارهای آنلاین کمک کرده ایم.
تجربیاتی که ما به دست آورده ایم، در اولین قدم ما را به سوی ایجاد یک کسب و کار آنلاین موفق و اهمیت طراحی مناسب یک وب سایت هدایت می کند.
بنابراین چرا هنگامی که می خواهیم یک تجارت آنلاین راه اندازی کنیم، بر روی یک وب سایت مناسب سرمایه گذاری می کنیم؟


اعتبار شایسته به کسب و کار خود ببخشید
برای راه اندازی یک تجارت موفق باید تلاش های فراوانی در جهت تاثیر گذاری برروی جنبه روانی مشتریان انجام شود. یک وب سایت خوب نه تنها یک تکه بزرگی از تبلیغات است بلکه در اعتبار بخشیدن به بازار شما اهمیت دارد. به عبارت ساده تر، مشتریان ترجیح می دهند که خدمات و اجناسی را بخرند که منبع آن مورد اعتماد باشد.این موضوع بدین معناست که اگر این کار را از طریق سیستم های آنلاین انجام می دهند، قطعا به وب سایتی معتبرمراجعه می کنند. این که یک سایت فقط ظاهر زیبایی داشته باشد، یکی از اشتباهات رایج در بین کسب و کارهای آنلاین است. یک وب سایت از لحاظ عملیاتی کلان است. شما دوست ندارید که از سیستمی استفاده کنید که به صورت گرافیکی خشک است و اتمام سفارش در آن مشکل باشد.
تولید اگهی های جدید برای کسب و کارتان
در دنیای کسب و کار کنونی، آنالیزداده ها در حال رواج یافتن است. طراحی مناسب یک وب سایت، منبع غنی از داده هایی است که منجر به رونق در کسب و کار تجاری شما می شود. با استفاده از ابزار پیچیده برای آنالیزمنابع ترافیک، شما ملزم به تعیین مراحل اصلی استراتژی بازاریابی دیجیتال خود هستید. چنین داده هایی در تسهیل نوآوری در کسب و کار شما اساسی است.

مرزهای خود را به بی نهایت برسانید
یکی از مزایای اینترنت این است که شما می توانید به تعداد زیادی از افراد در مدت زمان کوتاهی دستیابی پیدا کنید. رسانه های اجتماعی، برای کسانی که می خواهند تجارت خود را به جهان عرضه کنند کار را بسیار آسان کرده است.
در زمان های اخیر بازاریابی موتورهای جستجو تبلیغات را متحول کرده است اما این رابطه با طراحی یک وب سایت خوب تکمیل می گردد.برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی، برای جذب مشتریان محلی و جهانی یک صفحه وب با نام تجاری شما باید توسعه پیدا کند.
برقراری ارتباط با مشتریان
یک سیستم مقرون به صرفه به طوری که 24ساعت شبانه روز آنلاین است، مکان مناسبی برای انجام کسب و کار است. مزیت دیگر راه اندازی وب سایت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)  است. سیستم های CRM هوشمند در روند افزایش شهرت در میان مشتریان ضروری است. همیشه در نظر داشته باشید که در برخورد با سوالات مشتریان و شکایات سرعت و کارایی بسیار مهم است.
این لیست کامل نیست، اما به شما نشان می دهد که چرا وب سایت های قراردادی از ضروریات کسب و کار انلاین در این دوره است. در واقع در آینده ای نزدیک انتظار می رود که وب سایت ها بخشی از سرمایه گذاری کسب و کار شما باشند. بنابراین با چنین سرعت انقلابی، زمان آن رسیده تا کمربندهایتان را ببندید و برای وب سایت های حرفه ای و مقرون به صرفه با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز