فعالیت در شبکه های اجتماعی در کنار طراحی سایت اختصاصی

رتبه بندی کاربر: 1 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

درست همون لحظه ای که فکر می کنید رسانه های اجتماعی فقط یه هوس و مد زودگذر بوده، یه جرقه ای تو ذهنتون می زنه... درسته! فعالیت تو رسانه های اجتماعی همیشه مهم بوده، اما الآن موتورهای جستجو مثلا گوگل می تونن نشونه های اجتماعی سایت هارو پیدا کنن. علاوه بر اون، صفحات اجتماعی از نظر سئو خیلی باارزشن، چون در کنار بقیه ویژگی هایی که برای سئوی سایتتون درست کردید، صفحه های اجتماعی هم می تونن نقش خودشونو داشته باشن و رتبه های طبیعی و مستقل خودشونو بگیرن.


قبلا فقط باید به پست های توئیتر و فیسبوکتون فکر می کردین و دیگه حرفی از تبلیغات کلیکی و نرخ تبدیل نبود. اما الآن وقتشه که حضورتون در رسانه های اجتماعی رو به مرحله تازه ای ببرید و یک وبسایت حرفه ای طراحی کنید.
الآن کیفیت برای کسب و کارهای کوچک از همه چیز مهم تره. صف اولش هم هرچیزی از سایت های اجتماعی ابری گرفته تا تلویزیون های اجتماعی و خریدهای اجتماعی.

  1. از پلتفرم های اجتماعی، یکی بعد از دیگری، استفاده کنید. منظورم اینه که به بعد سوم فکر کنید. حتی اگه یکی از پلتفرم هارو خیلی دوست دارید، برای اینکه در دسترس باشید باید از دایره راحتیتون یکم دور بشید تا لایک های فیسبوک، لینکدین و بقیه رسانه هایی که هر روز دارن مد میشن رو بدست بیارید. علاوه بر اینکه رو قله آخرین مدها هستید محتوای مناسب بوجود بیارید و پروفایل اجتماعیتونو حفظ کنید.
  2. از پلتفرم هایی استفاده کنید که مشتری هاتون استفاده می کنند. وقتی دارید برنامه ریزی می کنید به بازگشت سرمایه هم فکر کنید. ببینید مشتری هاتون از کدوم رسانه های اجتماعی استفاده می کنن ... برید همونجا. از چیزایی که زودگذرن و فقط یه مدت کوتاه قراره استفاده بشن دوری کنید. همینکه یهو یه چیزی ظاهر میشه و همه میرن طرفش به این معنی نیست که شما هم باید برید اونجا. سعی کنید فالوئرهاتونو تبدیل به مشتری کنید.
  3. ارزیابی کنید، بازبینی کنید و دوباره امتحان کنید. هیچ کس دفعه اول و دوم موفق نمیشه. همینجوری پیام ها و روش های مختلف رو امتحان کنید تا بالاخره مخاطب هاتون زیاد شن. رقابت کردن رو یاد بگیرید.
  4. محتوا و مطالبتونو به روز و جدید نگهدارید. با مطالب بیات مشتری هارو دلسرد نکنید. مطالب تازه و مرتبط با کارتون منتشر کنید تا مشتری ها یه دلیلی برای اینکه دوباره به سایتتون سر بزنن داشته باشن.
  5. زیاده روی نکنید. هدفتونو باید بذارید رو اینکه ببینید شرکتتون چقدر باید تو رسانه های اجتماعی فعالیت کنه تا تازه بمونه، روی فرصت های نهفته در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید، و فقط به حدی که برای سئو و اهداف بازاریابیتون لازم دارید مطلب بذارید. درسته که هرچی بیشتر باشه بهتره، اما وقتی بیشتر از میزان نیاز مطلب تولید می کنید مسئله "بازده نزولی" پیش میاد.

اگر شما هم تا الآن برای شرکتتون فقط از فیسبوک و رسانه های اجتماعی استفاده می کردید، یا اگر سایتتون قدیمی و بی بازده شده، یا اگر با سئوی سایتتون مشکل دارید، ما می تونیم بهتون کمک کنیم و با طراحی یک سایت شکیل و شایسته کسب و کار شما، به تجارتتون رونق ببخشیم و سیل مشتری های جدید رو به سایتتون بیاریم. کارشناسان ما با بهینه سازی موتورهای جستجو کاری می کنن که با جستجوی مطالب مرتبط با کار شما، سایت شرکتتون بیاد رو صفحه اول نتایج گوگل. همین امروز تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز