چگونه طراحی سایت ریسپانسیو بر بازاریابی اینترنتی شما تاثیر مثبت خواهد داشت

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

در مورد طراحی سایت رسپانسیو و یا ریسپاسیو قبلا شنیده ایم. در صورتی که قبلا با این واژه برخورد ننموده اید طراحی رسپانسیو به آن نوع طراحی سایت گفته می شود که سایت در سایز های مختلف صفحه واکنش گرا ظاهر شده و خود را مطابق به ابعاد صفحه متناسب می نماید. به عنوان بازاریاب اینترنتی و سئو کار برخی از زمان ها فقط بر روی موارد خاصی نظیر ایجاد محتوا، ارسال ایمیل تبلیغاتی، ایجاد بک لینک، فعالیت در شبکه های اجتماعی تمرکز می نماییم. در صورتی که در صورتی که طراحی های انجام شده به صورت رسپانسیو نباشد شما از زحمات خود نتیجه کافی را نخواهید گرفت.

 

این مقاله برای آنان است که توجهی به طراحی رسپانسیو و سازگار با موبایل نمی نمایند و اهمیتی برای آن قائل نیستند.

نگاهی اجمالی به آمار موبایل

چرا در نظر گرفتن موبایل تا این حد مهم می باشد. در زیر برای درک بهتر موضوع چند آمار از موبایل را برای شما بیان می نمایم.

  • 60 درصد از دسترسی به اینترنت از طریق موبایل می باشد
  • 51 درصد از ایمیل ها هم اکنون توسط موبایل باز می شوند
  • خریداران اینترنتی که از موبایل برای جستجوی کالای خود استفاده می نمایند در حدود 48 درصد می باشد
  • 70 درصد از کاربرانی که توسط موبایل وارد سایتی می شوند پس از 1 ساعت ورود به سایت تراکنش دارند
  • 60 درصد از زمانی که بر روی شبکه های اجتماعی صرف می شود توسط موبایل می باشد

این آمار به چه معناست؟ به آن معناست که هر روش بازارایابی از طریق اینترنت وابسته به موبایل می باشد. هم اکنون کاربران بسیاری از موبایل برای بازکردن سایت ها، ایمیل و اتصال به شبکه های اجتماعی استفاده می نمایند. در صورتی که آمار ارائه شده برای شما کافی نبود به گوگل آنالیتیک می رویم و در آن آمار موبایل را بررسی می نماییم. در صورتی که مقایسه ای بین کاربران موبایلی امسال و سال پیش سایت خود نمایید می بینید که رشد کاربران موبایلی بسیار چشم گیر بوده است. در صورتی که درصد کاربران موبایلی سایت شما خیلی کم باشد با داشتن نسخه موبایلی وب سایت تمایزی با رقبای خود خواهید داشت و کاربران موبایلی را به خود جذب خواهید نمود.

طراحی ریسپانسیو چگونه کمک می نماید

 

طراحی ریسپانسیو به کاربران وب سایت شما در هر نوع وسیله ای - کامپیوتر، لب تاپ، تبلت، موبایل - این امکان را می دهد که سایت شما را به درستی مشاهده نموده و در صورت نیاز عملیات های لازم را بر روی سایت انجام دهد.

طراحی سایت ریسپانسیو به بازاریابی اینترنتی شما از روش های زیر کمک می نماید

  • بازاریابی محتوایی: کاربران در اینترنت به دنبال یافتن پاسخ سوالات خود هستند. کاربران با ابزارهای مختلف وارد سایت شما می شوند و با توجه به انعطاف سایت نمایش درستی خواهند داشت و به کاربران قادر خواهند بود به راحتی سایت شما را مرور نمایند
  • بازاریابی ایمیلی: زمانی که ایمیل شما به کاربری ارسال می گردد ممکن است ایمیل شما با هر نوع ابزاری باز شود. با توجه به منعطف بودن طراحی کاربر نمایش درستی از ایمیل شما خواهد دید
  • بازاریابی جستجو: زمانی که کاربران در موتورهای جستجو مطلبی را جستجو می نمایند. موتورهای جستجو به کاربران سایت های مختلفی را ارائه می نماید و در صورتی که سایت شما سازگار با موبایل باشد و نمایش درستی در مرورگرهای موبایل داشته باشد کاربر به بررسی سایت شما ادامه خواهد داد و همین مورد باعث بالا رفتن رنک سایت شما در موتورهای جستجو خواهد گردید
  • بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی: زمانی که کاربران بر روی تبلیغ و یا پست شما بر روی شبکه های اجتماعی کلیک می نمایند وارد سایت شما می گردد و در صورتی که ابزار کاربر موبایل باشد و سایت شما نیز در موبایل نمایش درستی داشته باشد باعث تاثیر مثبت بر کسب و کار شما خواهد گردید

موارد بالا به آن معنا می باشد که شما هیچ یک از کاربران خود را از دست نخواهید داد و تمامی کاربران سایت شما تجربه درستی از سایت شما خواهند داشت.

کجا و چگونه ریسپانسیو

برای آنکه در اینترنت حضوری ریسپانسیو داشته باشید چه مواردی می بایست سازگار شوند

وب سایت ریسپانسیو

اول و مهترین مورد داشتن وب سایت ریسپانسیو می باشد. در صورتی که سایت فروشگاهی و یا بلاگ دارید کاربران و مشتریان شما به راحتی خواهند توانست مطالب سایت شما را بررسی نموده و در صورت نیاز عملیات های لازم نظیر عملیات خرید را بر روی سایت انجام دهند. جهت مشاوره جهت طراحی سایت ریسپانسیو و یا تبدیل سایت فعلی به ریسپانسیو با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

ایمیل ریسپانسیو

در صورتی که جهت بازاریابی اینترنتی ارسال ایمیل تبلیغاتی می نمایید حتما ایمیل های ارسالی خود را ریسپانسیو نمایید تا در سایزها و رزولوشن های مختلف نمایش درستی داشته باشد. الیته برای فعال سازی این مورد ایمیل ارسالی توسط شما حتما می بایست به صورت HTML ارسال گردد تا بتوانید از کدهای CSS و HTML در آن استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز