دلایل انتخاب شرکت طراحی سایت محلی

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

شما با کی کار می کنید؟ یه شرکتی که تو جهان شناخته شده است؟ یکی از دهها شرکت خدماتی داخلی؟ البته شاید اسم شرکت بین المللی یکم اغواکننده باشه و فکر کنید سایتتونو بهتر از آب درمیارن، اما همیشه هم اینطور نیست. اگه یکم با مشتری هاشون صحبت کنید، دیگه اینطوری درموردشون فکر نمی کنید. شما میخواهید نتیجه کارتون مثل اون مشتری ها بشه؟


بهترین چاره کار برای طراحی سایتتون اینه که از بین شرکت های داخلی خودمون تو ایران یکی رو انتخاب کنید. من برای این حرفم 3 تا دلیل دارم:

  • ارتباط باهاشون آسونه و همیشه در دسترسن

برقراری ارتباط با شرکتی که تو حومه خودتونه خیلی راحتتر از ارتباط گرفتن با خارج از کشوره یا حتی شهرهای دیگه است. درسته که میشه با ایمیل ارتباط داشت، اما بعضی وقتها هم لازمه رو در رو ملاقات داشته باشید تا بتونید حرفتونو واضح تر بزنید.
وقتی با شرکتی که تو منطقه خودتون نیست کار می کنید، ترتیب دادن همچین ملاقات هایی تقریبا غیر ممکنه، در واقغ احتیاج به برنامه ریزی های قبلی، تعطیلی کار و زندگی، هزینه هواپیما یا ساعت ها رانندگی داره. خیلی از ما هم اصلا وقت یا امکان اینو نداریم که این همه از شرکتمونو دور شیم. پس بهترین راه اینه که با یه شرکت محلی همکاری کنیم.

  • شرکت با منطقه شما و احتمالا کارتون آشناست

شرکت های محلی با منطقه شما آشنا خواهند بود، میدونن از نظر طراحی چه جور چیزی بهتر جواب میده و خیلی خوب میتونن مخاطبین شما رو درک کنن. اصلا خدا رو چه دیدید، شاید خودِ شرکت طراح هم مشتریتون شد.
اگه به یه شرکت داخلی برای طراحی سایتتون اعتماد کنید، هم تضمین شدست که دیگه محل و مشتری های شما رو میشناسن و هم احتمال بیشتری وجود داره که از قبل با شرکت و کار شما آشنا بوده باشن. این که شرکت طراح از همون اول کار این آگاهی رو راجع به شما داشته باشه مزیت خیلی بزرگیه.
مثلا اگه یه رستوران محلی تو هشتگرد باشید، کسی باید باشه که به اندازه خودِ شما با کارتون آشنا باشه. کی کار شما و منطقه هشتگرد رو بهتر از یه محلی ممکنه بشناسه؟

  • در پایان طراحی ای میگیرید که با دخل و خرجتون بخونه

بالاترین مزیت کار با شرکت های داخلی اینه که آخرش یه سایت سفارشی میگیرید، اونم نه از اون قالب های پیش ساخته ای که تو هر سایتی بری میبینی. برای هر کسب و کاری واجب و ضروریه که آنلاین باشه و شرکت های محلی خیلی خوب میتونن اهمیت این مسئله رو برای شرکت شما درک کنن.
خیلی وقتها شرکت های محلی دوست دارن با شما کار کنن و با بودجه ای که دارید هم کنار میان، اما اگه موقع کار با شرکت های بزرگ خارجی به کسری بودجه بخورید، اصلا کار شما براشون اهمیتی نداره. البته قطعا شرکت های محلی هم رایگان کار نمی کنن، اما میتونید به جای یه سایت تمام سفارشی، فقط صفحه اول و قالب صفحه های داخلی رو سفارش بدید. شرکت های داخلی احتمالش بیشتره که با شما راه بیان، تا یه شرکتی که چند تا شهر اونورتره.
دارکوب یه شرکت خدمات سئو و طراحی سایته که خدمات کاملی رو در مورد طراحی سایت ارائه میده. ما کشورمونو دوست داریم و خوشحال تر میشیم اگه بتونیم کمک کنیم سایت های ایرانی از نظر زیبایی، امنیت، فناوری و کلا از تمام جهات با بهترین سایت های جهان برابری کنن.
میتونید تو همین بخش از مقالات ما استفاده کنید، یا به صفحه اول برید و با خدمات کامل شرکت ما و اعضای گروهمون آشنا بشید. شماره تماسمون رو از پایین صفحه اول بردارید و برای گرفتن وقت مشاوره همین امروز باهامون تماس بگیرید. مشتاقانه منتظریم تا به هموطنان عزیزمون کمک کنیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز