پرسش های متداول طراحی سایت

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

سوال و جواب های طراحی سایت


چرا بهتره با دارکوب کار کنیم؟
ما یه شرکت طراحی و توسعه سایت با تجربه هستیم که حرفه ای عمل می کنیم، مشتری مداریم و واقعا میخواهیم که به مشتری کمک کنیم تا بهترین سایت ممکن رو داشته باشه و خودشو در سطح نت مطرح کنه.
آیا من به سایت احتیاج دارم؟
وقتی سایت بسازید، امکان دسترسی میلیون ها نفر رو به شرکت خودتون فراهم کردید، فقط کافیه روی یه دکمه کلیک کنن تا با شما مرتبط بشن. شبانه روزی و تمام روزهای هفته، میتونید مشتری جمع کنید.
مخارج یه سایت چقدر میشه؟
بستگی به مقدار کار داره، اما ما خوشحال میشیم با هم کار کنیم طوری که اندازه بودجه شما دربیاد. کارهای ما با بقیه جاها متفاوته، میتونید هزینه هامونو از صفحه اول سایت دارکوب مشاهده کنید. البته در کنارش یه سری گزینه های دیگه هم داریم که کمک می کنه کارهای خوبمونو طوری به مشتری های خوبمون عرضه کنیم که براشون سخت نشه.
ساختن یه سایت چقدر طول می کشه؟
بستگی به اندازه و پیچیدگی کار و همچنین به خواسته های شما داره. معمولا باید انتظار 3 هفته تا 6 ماه رو داشته باشید. اما اگه شما محدودیت زمانی داشته باشید، میتونید زمان بدید تا سایت رو سر تاریخ مقرر تحویل بگیرید.
من در طول پروژه با کی کار می کنم؟
با دارکوب میتونید خیال جمع باشید که مستقیما با یکی از کارشناسان داخلی ما کار خواهید کرد و مثل خیلی از آژانس های دیگه با کارشناس یا شرکت خارجی لینک نمی شید.
گروه ما متشکل از 6 کارشناس اصلیه که آقای احمد بالوی پور برنامه نویس وب، خانم پریناز شهاب الدین گرافیست و طراح سایت، آقای محمد بالوی پور توسعه دهنده سایت، آقای احسان ادب زاده برنامه نویس و پشتیبان وبسایت، آقای علی بالوی پور پشتیبان وب سایت و خانم مریم عمادی سئوکار و بهینه ساز سایت در گروه دارکوب هستند.
شما سایت ها رو روی چه پلتفرمی میسازید؟
سوال مهمیه. ما اساسا تمایل داریم از PHP، Laravel، MySQL و JQuery استفاده کنیم. اما اگه جایی لازم باشه فناوری های دیگه هم بکار میبریم. کارهای وردپرس، Squarespace و Yii ما معروفن، اما میتونیم با پلتفرم های دیگه ای مثل جوملا، دروپال و مگنتو هم کار کنیم.
شما چه نوع پروژه هایی رو انجام میدید؟
در دارکوب، ما بیشتر دوست داریم رو پروژه های جدید و هیجان انگیز کار کنیم و ایده ها و مفاهیم جدید رو توسعه بدیم. در کنارش روی بازسازی و تعمیر سایت های موجود هم کار می کنیم تا بهشون یه زندگی تازه بدیم. پروژه های بازطراحی یه صفحه فرود یا پرژه یه توسعه کامل، یا سئوی دائمی سایت هم قبول می کنیم.
میتونید نمونه کارهای قبلیمونو از صفحه مشتریان دارکوب مشاهده کنید.
شما با چه بخش هایی کار می کنید؟
خوشبختانه ما گروه انعطاف پذیری داریم با مهارت های قابل انطباق با هر بخشی. ضمنا خیلی خوشحالیم که مشتری هامون از قشرهای مختلفی از مردم هستن. تا حالا به خیلی از سازمان ها کمک کردیم، از فروشنده های مستقل گرفته تا جراح ها، تولید کننده های وسایل آشپزخونه، پشتیبانی آی تی، مراکز خیریه، کارخانجات و صنایع، صنایع موسیقی، مساجد، خدمات بیمه، منسوجات و صنایع دستی، عکس ها و ...این لیست همچنان ادامه داره.
شما نام دامنه هم ثبت می کنید؟
بله قطعا، البته ما خدمات ثبت دامنه به طور مجزا ارائه نمیدیم، اما برای مشتری هایی که براشون طراحی و توسعه سایت انجام میدیم، نام دامنه هم ثبت می کنیم.
میزبانی هم ارائه می کنید؟
ما خودمون سرور نداریم ولی مشتری هامونو تو این مسئله هم کمک می کنیم.
شما میتونید برای سایت من ایمیل هم درست کنید؟
البته. وقتی از آدرس های حرفه ای برای ایمیلتون استفاده کنید، مشتری هاتون متوجه میشن که شما قابل اعتمادید و تو کارتون جدی هستید. ما براتون اکانت های webmail و POP3 ارائه میدیم یا حتی میتونیم روی گوگل بهتون تنظیمات پلتفرم کارتونو بدیم. اینطوری میتونید ظاهر و امکانات جیمیل رو داشته باشید اما با یه آدرس حرفه ای و مناسب.
کسب و کار من کوچیکه و بیشتر کارهاش به صورت افلاین انجام میشه، باز هم نیازی به داشتن سایت هست؟
بله. بازاریابی و ارتباطات کار شما روی وب خیلی راحتتر انجام میشه و اثرگذارتره. اینجوری میتونید مخاطب و مشتری های بیشتری رو جذب کنید.
شما میتونید تو نوشتن مطلب برای سایت هم کمکم کنید؟
بله، ما خدمات وبلاگ نویسی، تولید محتوا و کپی رایت هم ارائه میدیم و تضمین می کنیم که بهترین پیام رو به مخاطبتون برسونیم.
من مالک سایت خودم میشم؟
بله، به محض اینکه تسویه حساب کنیم، شما مالک 100% سایت خودتون هستید و دسترسی کامل دارید.
سایت من با تلفن همراه هم سازگار میشه؟
بله، تمام سایت هایی که ما میسازیم واکنش گرا و سازگار با موبایل هستند تا با محدوده وسیعی از مرورگرها و دستگاه ها کار کنن.
اگه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید میتونید با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز