چگونه تماس برای سفارش را در طراحی سایت ایجاد نماییم

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

درخواست برای اقدام در طراحی سایت


کارتون از هر نوعی که باشه، چه مجازی چه حضوری، باز هم سایت هر شرکتی یکی از مهمترین راههای ارتباط گیری با مشتریهاشه. اگه خواننده مطالب قبلی ما بوده باشید یا درباره طراحی سایت مقاله خونده باشید، باید درباره اهمیت "درخواست برای اقدام" هم شنیده باشید، اما جا دادن درخواست برای اقدام تو طراحی سایت خیلی هم ساده نیست، اما اگه بتونید این کارو درست انجام بدید میتونید از این فرصت برای تبدیل تک تک کاربرهایی که به صفحه وبتون فرود میان به مشتری های دائمی استفاده کنید.

کاربری که وارد سایتتون میشه- مثلا از یه نفر آدرستونو شنیده باشه، سرچ آنلاین کرده باشه یا یکی از مشتری های سابقتون باشه – دنبال اطلاعات بیشترن و احتمالا میخوان چیزی بخرن یا باهاتون تماس بگیرن. پس شما باید این فرایندها رو ساده کنید تا کاربرها راحتتر بتونن به هدفشون برسن. اگه زیادی طول بکشه و نتونن به هدف برسن خسته میشن و میرن سراغ یکی دیگه.
برای این منظور، باید به دو مسئله در مورد کلیدهای درخواست برای اقدام بیشتر اهمیت بدید. اول مکان قرارگیری دکمه درخواست برای اقدام روی سایت، و دوم ظاهرش.
دکمه درخواست برای اقدام رو جایی بذارید که کاربر راحت بتونه پیداش کنه و دیگه هم جاشو تغییر ندید. دکمه اطلاعات تماس بهتره که بالای صفحه یا سمت راست صفحه قرار بگیره، بخصوص شماره تماستون رو بهتره یکی از این دو جا بذارید تا تو نگاه اول به چشم بیاد. معمولا کاربرها برای فرم تماس به پایین صفحه نگاه می کنن، اگه این قواعدی که همه رعایت می کنن رو همونطوری رعایت کنن، احتمال تماس مخاطب بیشتر میشه.
سعی کنید صفحه های سایتتون تمیز باشن، وقتی متن صفحه در هم و برهم بشه و بیش از حد عکس و متن داشته باشه دیگه درخواست برای اقدام توش گم میشه. اما وقتی صفحه تمیز و ساده باشه، مشتری راحتتر و سریعتر میتونه اطلاعات کلیدی ای که دنبالشه رو پیدا کنه. همچنین میتونید سایت رو طوری طراحی کنید که وقتی کاربر به سایت نگاه می کنه فقط یه درخواست برای اقدام ببینه. مثلا اگه هدف اصلی شما اینه که کاربر باهاتون تماس بگیره، میتونید دکمه عضویت رو قسمت پایین تر صفحه بذارید تا کاربر وقتی به صفحه نگاه میکنه فقط اطلاعات تماس رو ببینه و وقتی صفحه رو پایین می کشه، عضویت دیده بشه. اینطوری از سردرگمی کاربر جلوگیری کردید.
دکمه های درخواست برای اقدام رو متمایز از صفحه طراحی کنید تا سریع نظر بیننده رو جلب کنن. رنگ هایی که برای این دکمه استفاده می کنید باید روشن تر از پس-زمینه سایت باشن، اما همچنان با طراحی کلی سایت همخوانی داشته باشن. استفاده از یه فونت بزرگ واضح که راحت خونده بشه و یه رنگ متضاد میتونه کلمه رو از پس زمینه جدا کنه.
باید زبان مشتری مورد نظر رو هم در نظر بگیرید. اگه چی بگید احتمالش بیشتره که کاری رو که شما میخواهید انجام بدن؟ همین الآن بخرید، اینجا کلیک کنید، اکنون تماس بگیرید، ما را دنبال کنید، عضو شوید، ... از دکمه هایی استفاده کنید که مشتری بیشتر میپسنده.
یادتون باشه که هدف اصلی شما اینه که مشتری رو تشویق به اقدام کنید...تا جایی که میشه این کار رو براشون ساده کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز