طراحی سایت و تلفن

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

تا حالا شده راجع به یه شرکت بشنوید (یا خودتون بگید) "یعنی یکی نیست تلفن منو جواب بده"؟ من خیلی شنیدم که راجع به شرکت های طراحی سایت اینو میگن. البته درکشون می کنم، خیلی بده که وقتی کاری داری یه آدم زنده پیدا نشه جوابتو بده. به علاوه خیلی از کسایی که به ما - شرکت های طراحی سایت - زنگ میزنن میخوان چهره خوبی تو دنیای آنلاین داشته باشن و برای همین مجبورن با ما در ارتباط باشن و اطلاعاتی رو که میخوان رو سایتشون داشته باشن بهمون بدن.


اگه مشتری یه شرکتی باشی ولی نتونی گیرشون بیاری دیگه بخشودنی نیست. متاسفانه خیلی از مراجعان ما میگن دیگه نمیتونن با شرکت قبلی که باهاش کار می کردن ارتباط بگیرن، یا شمارشونو عوض کردن و به مشتری هاشون خبر ندادن. البته برای من به شخصه باورش سخته ولی مثل اینکه واقعا این چیزها پیش میاد!
شرکت دارکوب، با یه تیم قوی و حرفه ای، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و سئو است. آقای احمد بالوی پور به عنوان کسی که بیشتر از 14 سال تو این عرصه تجربه دارند، مشتری ها و نیازهاشونو خوب درک می کنن و براشون بهترین ها رو فراهم می کنن. اگه میخواهید به تازگی سایتی راه بندازید، یا سایت دارید و میخواهید بازسازیش کنید و رو صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید، یا حتی اگه سوالی درباره طراحی سایت و سئو دارید و مشاوره لازم دارید میتونید با شرکت طراحی و سئوی دارکوب تماس بگیرید. ما همیشه گوشی رو برمیداریم.
ما میخواهیم تا اون جا که امکان داره تلفن هامون در دسترس باشن تا بتونیم با مشتری هامون رابطه خوبی برقرار کنیم. البته برخی مواقع هم برای بعضی چیزها لازمه که با ایمیل با هم در ارتباط باشیم و برای همین احتمال داره ازتون ایمیل هم بگیریم. میدونید برای چه کارهایی ایمیل لازمه؟
گاهی اوقات با ایمیل میشه از خیلی از سردرگمی های ساده جلوگیری کرد. مثلا یکی زنگ میزنه و 10-11 تا چیزو نام میبره که میخواد این چیزها روی سایتش عوض بشن یا میگه یه چیزهایی رو سایتش مشکل دارن یا موقع ترجمه از قلم افتادن. خب اینجور مواقع اگه مدیر سایت ایمیل بزنه و به صورت مکتوب کارهاشو بنویسه تو وقت هر دو طرف صرفه جویی میشه. با این وجود گاهی اوقات یه چیزهایی هست که باید فورا عوض بشن و اینجور وقتها مطمئنا باید تماس گرفت. ما هم خوشحال میشیم که مشکلتونو حل کنیم.
ما میخواهیم همه شما عزیزان، از مشتری های ارزشمند قدیمی گرفته تا دوستان جدیدی که هنوز به جمع مشتری های ما نپیوستند، بدونید که هر وقت با ما تماس بگیرید برای ما رحمتید. گروه پشتیبانی ما همیشه آماده کمک و رفع مشکلات شما هستند. ساعت های کاری ما از شنبه تا پنجشنبه، 8 صبح الی 5 بعد از ظهره. حتی اگه کار ضروری داشتید، مثلا روز تعطیلی مشکلی براتون پیش اومده بود، میتونید بهمون ایمیل بزنید. ما جوابتونو میدیم. میخواهیم بهتون این اطمینان رو بدیم که مشکلات شما جزء اولویت های کاری ما هستند و ما تمام تلاشمونو می کنیم تا در اولین فرصت ممکن مشکلتونو حل کنیم.
منتظر تماستون هستیم و صمیمانه از ارتباط کاری با مشتری های ارزشمند فعلیمون قدردانی می کنیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز