اهمیت طراحی سایت برای پیمانکارها

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

دو دهه از عصر اطلاعات میگذرهو هنوز هم پیمانکارهایی رو میبینیم که سایت ندارن. خیلی از مردم هنوز فکر می کنن میتونن با روشهای قدیمی مشتری جمع کنن. اینجور پیمان کارها قطعا زیاد اهل امتحان کردن روش های جدید بازاریابی اینترنتی، مثل بازاریابی شبکه های اجتماعی، نیستن. دارن در حق خودشون و مشتری هاشون کوتاهی می کنن.


پایان عمر رسانه های قدیمی
خیلی از پیمانکارها هنوزم شمارشونو تو دفترچه تلفن ها چاپ می کنن و امیدوارن که از این طریق بتونن مشتری جذب کنن. درسته که  مردم اگه دنبال شماره تلفنی بگردن از صفحه زرد کتاب اول استفاده می کنن. پس اگه شماره تلفن هاتونو اونجا بذارید خیلی وضعتون فرق می کنه. برگه های چاپی فقط تو یه محدوده مشخص پخش میشن و ممکنه بعضی از مشتری های مسن تر ازشون استفاده کنن. اما در شرایط کلی کسی از شرکتی که از روش های منسوخ استفاده می کنه خدمات نمیگیره.
خیلی ها فقط وقتی سراغ صفحات زرد میرن که خودشون یه شماره تلفن از یه جای دیگه گیر آوردن و فقط میخوان صحتشو چک کنن. وقتی کسی دنبال یه پیمانکار بگرده، فقط کافیه کلمه رو گوگل کنه و به همین راحتی یه پیمانکار تو محله خودش پیدا می کنه و دیگه صفحات زرد به عنوان چاره های بعدی در نظر گرفته میشن. پس فقط کافیه پیمانکار کاری کنه که صفحه وبش روی صفحه نتایج بالا بیاد.
بعضیا هم البته شاید برن سراغ صفحات زرد. حتی شاید بعضیا برای پیدا کردن پیمانکار برن سراغ دفترچه تلفن های چاپی منسوخ. اما این گروهها دارن روز به روز کمتر میشن و زیاد روی نمودار جهانی که داره به سمت استفاده از موتورهای جستجو به جای دفترتلفن های قدیمی پیش میره دووم نمیارن.
بعضی از پیمانکارها هنوز هم دارن تو روزنامه ها آگهی میدن. اما باید بدونن که روزنامه ها هم دارن به سرعت دفترچه تلفن ها رخت برمیبندن. خیلی ها دیگه روزنامه نمیخرن و بعضی ها هم هستن که فقط تو شرایط خاصی که دنبال چیزی هستن روزنامه میخرن. پس با این حساب اون عده هم بعد از خریدن روزنامه مستقیم میرن سراغ همون مقاله ای که دنبالش بودن. حقیقت اینه که دیگه مردم میتونن بدون هیچ کدوم از این کاغذهای چاپی به همون اطلاعات دست داشته باشن.
میتونید از روزنامه های آنلاین هم آگهی بگیرید، اما این نوع آگهی ها هم خیلی هزینه برند. این روزنامه های آنلاین هم با هدف پوشش دادن حجم مخاطبین روزنامه های چاپی قدیمی بوجود اومدن و احتمالا میشه گفت همون حجم از مردمی که قبلا روزنامه چاپی میخریدن، الآن این روزنامه های آنلاین رو میخونن. اما در واقع دیگه تبلیغات آنلاین هم از طرف مردم جوابی نمی گیرن. هر روز بیشتر از قبل مردم نسبت به تبلیغات آنلاین بی توجه میشن و دیگه کسی زیاد روی روزنامه های آنلاین تبلیغ نمی کنه.
کسایی هم که هنوز روزنامه های چاپی میخونن احتمالا همین کارو می کنن. شاید بعضی هاشون چون پیر شدن و از روی عادت این کارو بکنن، و اون دسته از جوونا هم که یا سنتی هستن و رسانه قدیمی ها رو ترجیح میدن یا این که هنوز خودشونو با زمونه وفق ندادن. در هر دو حالت احتمالش کمه که مشتری یه پیمانکار باشن.
تو تبلیغات تلویزیون و رادیویی که هنوز تبلیغ پیمانکاری مد نشده، تبلیغات روزنامه هم که به دلایلی که گفتیم به کارتون نمیاد. واقعا، پیمانکارهای محترم به ندرت میتونن رو این قبیل تبلیغات تکیه کنن. این روزها دیگه اگه پیمانکاری تو روزنامه ها تبلیغ کنه نشون میده که دیگه چقدر داره برای جلب مشتری تقلا می کنه که دست به دامن روزنامه ها شده.
پیمانکارهایی که هنوز دارن دم در خونه ها برچسب میچسبونن و کاغذ از زیر در میندازن تو، خیلی بیشتر از درآمدشون باید خرج تبلیغات کنن. مردم هم معمولا همشو نخونده میندازن سطل زباله یا تبدیلش می کنن به چرک نویس. خیلی به ندرت مردم همچین چیزهایی رو نگه میدارن، اونم تو جهانی که هرچیزی رو میتونن به راحتی آنلاین پیدا کنن. دیگه نیازی به گفتن نیست که هزینه کارگر، و چاپ و ... چقدر میشه.
تجارت اینترنتی امروز
پیمانکارها هم باید سایت داشته باشن. هیچ راهی هم نداره که بخواهید سرباز بزنید. الآن 15 ساله که پیمانکارها یه سایت خوش ساخت لازم دارن. اونایی که هنوز به روش های قدیمی وفادارند به همون عاقبت روش های قدیمی هم گرفتار میشن. همه کسب و کارهای مدرن، اینترنتی هستن. سایت ابزاریه برای برندسازی شرکت ها و پیمانکارها هم تو این روزگار که انقدر رقیب زیاد شده، باید برند خودشونو بسازن. حتی پیمانکارهایی که آنلاین تبلیغ می کنن هم نمی تونن خسارت نداشتن سایت یا بازاریابی آنلاین رو جبران کنن. به خصوص تو جامعه ای که خریدن مشتری زیاد جالب نیست.
این روزها کسی بخاطر داشتن سایت پیمانکاری اعتبار نمیگیره. دیگه مردم توقع دارن سایت پیمانکار خوب طراحی شده باشه. مشتر ها به یه طراحی سایت خوب و قدرتمند واکنش نشون میدن. یعنی به اندازه داشتن یه دفتر شکیل اهمیت داره. پیمانکارها باید با یه سایت با کیفیت مردم رو تحت تأثیر بذارن. باید به مشتریهاشون نشون بدن که کارشونو بلدن. این روزها کاربلد بودن شامل بلد بودن و موفق بودن تو تبلیغات آنلاین هم میشه.
پیمانکارها باید بدونن که این شرایط در نهایت به نفعشونه. دید خوبی به پیمانکارهایی که برای جذب مشتری مجبورن تو روزنامه ها و رادیو و تلویزیون تبلیغ کنن وجود نداره. اما کسی به پیمانکاری که داره با یه سایت خوب و سئوی عالی خودشو مطرح می کنه و بازدید میگیره همچین دیدی نداره. میتونید به راحتی تو توئیتر و فیسبوک فعالیت کنید و مستقیم با هزاران مشتری احتمالی ارتباط بگیرید، بدون اینکه به نظر بیایید قصد تبلیغ و جذب مشتری دارید.
قوانین بازاریابی عوض شده. دیگه همه به کمک سایتهاشون خدماتشونو تبلیغ می کنن. سایت های پیمانکارها هم جهانی شده. در واقع هر پیمانکاری نیاز داره که سایت داشته باشه و سایتشو در جهت اهداف و نیازهای خودش یا شرکتش سفارشی کنه. پیمانکارها باید روش های تازه رو بپذیرن، وگرنه رقیب هاشون از این فرصت استفاده می کنن و مشتری ها رو به سمت خودشون می کشونن.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز