افزایش فروش وب سایت از طریق بازاریابی داخلی

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

چطور به کمک بازاریابی داخلی تعداد خریداران ثابت سایتمونو افزایش بدیم


چی میشد اگه یه دستگاهی بود که برای شرکتتون خریدار ثابت تولید می کرد و برگشت سرمایتونو فوق العاده زیاد میکرد؟ خب شما همچین ماشینی دارید ... سایتتون.
البته در اصل اون ماشین خودتونید. سایتتون وسیله است. بازاریابی داخلی هم سوخت این وسیله است.
بازاریابی داخلی داره مدل انتقال پیام شرکتها رو تغییر میده. مطمئنم حتی اگر ازش استفاده نکرده باشید، حداقل به گوشتون رسیده.
این روزها بیشتر شرکتها میخوان با استفاده از سایتهاشون مشتری ثابت جذب کنن. هدفشون هم اینه که تعداد مصرف کننده هاشونو افزایش بدن. اما فقط درصد کمی به طور کامل از بازاریابی داخلی بهره میبرن. بازاریابی داخلی به جای اینکه سعی کنه محصولشو به کاربرها بفروشه، سعی می کنه توجه مشتری های فعلی و آینده رو جلب کنه.
کلمه داخلی نشون دهنده یه تغییر شدید کلی در روش بازاریابی شرکتهای هوشمندیه که میدونن فناوری به مشتریها امکان اینو داده که بتونن خودشون روی اطلاعاتی که میگیرن و زمان و نحوه دریافت اون اطلاعات کنترل داشته باشن. دریافت پیام های بازاریابی هم از این مسئله مستثنی نیست.
روشهای بازاریابی خارجی سنتی (مثل تبلیغات تلویزیونی که شما اونموقع ها کانالو عوض می کنید و ایمیلهای ناخواسته ای که پاکشون می کنید) بیشتر به صورت رو در رو، آزار دهنده و مدل "همین الآن بخرید" هستن.
فلسفه پشت بازاریابی داخلی اینه که مشتریها نسبت به پیامهایی که احترام بیشتری به وقت و هوش اونها قائل میشن، بیشتر واکنش نشون میدن – یعنی پیامهایی با کسب اجازه وارد میشن و سعی می کنن با اشتراک گذاری اطلاعات مفید و معتبر مشتری رو با شرکت شما مرتبط کنن و در نهایت منجر به روابط تجاری بشن.
وبلاگ نویسی مهمترین عنصر یه بازاریابی داخلی موفقه، شبکه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی هم از همین دست به شمار میرن. عنصر کلیدی دیگه، تولید محتوای قابل دانلود غیر رایگانه (مثل کتاب الکترونیک، گزارش، مطالعه موردی های مفید). هدف این قبیل محتوا باید تبدیل بازدیدکننده به خریداری باشه که به خواست خودش اسم و ایمیلشو در اختیار شما قرار میده. 
اما قضیه به همینجا ختم نمیشه، علم بازاریابی خیلی بیشتر از این حرفا پیشرفت کرده.
الآن میتونید به کمک فناوری خیلی عمیقتر از قبل، بدونید که کاربرهاتون چطوری با سایت، شبکه های اجتماعی و پیامهایی که بطور گروهی براشون میفرستید ارتباط برقرار می کنن.
بازاریابی داخلی با ابزارهای تحلیلگر دیجیتالی، وب، ایمیل و تمام معیارهای مهم بازاریابی رو تخمین میزنه. به این ترتیب، شما میتونید بدونید هر کدوم از روشهایی که بکار بردید دقیقا چقدر براتون برگشت سرمایه داشته و همون موقع بر اساس داده هایی که نشون میدن کدومهاش نتیجه بخش بوده و کدومها نبوده، روشهاتونو هر طور که به صلاحتونه تغییر بدید.
به علاوه جزئیاتی رو درباره مشتری های جدید در اختیار تیم فروشتون قرار میده و با استفاده از فناوری، فرصتهایی ایجاد می کنه که این مشتریها رو مؤثرتر از قبل آموزش بدید.
انقدر خوبه که نمیشه باورش کرد نه؟
با دارکوب تماس بگیرید تا براتون بیشتر توضیح بدیم. میتونیم همین اطلاعات رو در ارتباط با کسب و کار خودتون براتون مثال بزنیم و روشهایی رو براتون طراحی کنیم که این نتایج باور نکردنی رو تو دستاتون حس کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز