بزرگترین اشتباهات شرکتها هنگام طراحی سایت

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

میتونید از سایت برای کمپین بازاریابیتون بهره ببرید. یه نگاهی به این فهرست بندازید تا ببینید چطور میشه از سایت تو این جنگ استفاده و برای کسب و کارتون ارزش افزوده تولید کنید.

 

  • عجله نکنید

اینجا بحث کسب و کار مطرحه و همه میدونیم زمان توش حکم پول رو داره. یه اشتباه بزرگی که خریدارهای سایتها مرتکب میشن در مورد زمانبدی برنامه های پروژشونه. خوبه که آدم کارها رو سریع انجام بده اما تصمیمات عجولانه گرفتن مسئلش جداست. اگه برای در نظر گرفتن جزئیات کار وقت ندارید، کیفیت کارتون میاد پایین. حالا هرچقدرم که میخواهید پول خرج کنید و به گروه خوبتون تکیه کنید.

  • با طراحی های پر زرق و برق دسته گل به آب ندید

خیلی از مردم زیادی درگیر طراحی های زرق و برقی و به نمایش گذاشتن سایتشون میشن. در حالی که اصلا مشتری شما اهمیتی به گرافیک فانتزی و طراحی شلوغ سایتتون نمیده. اگه باور ندارید یه نگاهی به سایت اپل بندازید! یه واقعیت در مورد سایتهای امروزی اینه که کاربرها بیشتر از طریق موبایلهاشون وارد سایت میشن، بنابراین طبعا طراحی های شلوغ و پر اونجا نمایش داده نمیشن و شما مشتریهاتونو اینطوری از دست میدید.
یه سایت خوب فقط باید به یه چیز فکر کنه: به مشتری کمک کنه که ازش خرید کنه. همین قانونو تو تمام مراحل فرایند رعایت کنید تا یه ابزار فروش موفقتر داشته باشید.

  • درخواست برای اقدام رو فراموش نکنید

کاربرها کمک نیاز دارند. میخوان با فرایند کاری شما آشنا بشن و بدونن بعد از این قسمت باید چی کار کنن. شما باید کاربر رو روی سایتتون به سمت خرید هدایت و راهنمایی کنید.
درخواست برای اقدام های شفاف طراحی کنید (درخواست برای اقدام به دکمه هایی میگن که از کاربر چیزی میخواد، مثلا میخواد فرمی رو پر کنه، خریدی رو انجام بده، گزارشی رو بخونه، ایمیلشو وارد کنه، تو خبرنامه عضو بشه و غیره) تا اونها رو به همون صفحه ای که خودتون میخواهید هدایت کنید، و علاوه بر این بتونید به مرحله بعدی پروسه خرید بکشونیدشون. خودتون سریع یه مروری رو سایتتون داشته باشید. به کاربر میگید که دوست دارید چی کار کنه؟ اگه نمیگید پس وقتشه که بگید!

  • زواید رو بزنید تا با بودجتون جور دربیاد

این روزها دیگه بیشتر مردم بلدند سایت بسازن. از جهاتی این خوبه و از جهاتی هم بد. خوبه چون اگه کسی بخواد درمورد سایتها بدونه، اطلاعات بیشتری در دسترسش هست. چیز بدیه چون خیلی هاشون در واقع سایتهای ارزون زیر استاندارد میسازن.
سایت مثل ماشین میمونه. یه سایت ارزون، شما رو از نقطه الف به نقطه ب میرسونه...اما احتمالش هم زیاده که در آینده نزدیک با مشکلاتی مواجه بشید. پس بهتره یه چیزی بخرید که بدونید میتونید بهش اعتماد کنید. باید از برندهای معتبر خرید کنید. وقتی از افراد مستقل، سایتهای ارزون میخرید تو کوتاه مدت خوب جواب میده، اما بعدا اگه مشکلی پیش بیاد دیگه کسی جوابگو نیست. بعلاوه انتخابهای ارزون قیمت معمولا همه چیزهایی که طی کل پروسه لازم میشه رو در نظر نمیگیرند و برای همین معمولا وسط کار متوجه میشن یه جاهایی اشتباه کردند.

  • محتوای قدیمی

این روزها کاربرها توقع محتوای عالی رو دارن. وب پر شده از سایتهای عالی با مقاله ها، تصاویر وویدئوهای غنی که تقریبا میشه گفت به همه جای کار فکر کردند و تمام نیازهای کاربر رو جواب دادند. یکی از بزرگترین اشتباهات شرکتها اینه که توجهی به محتوای سایتشون نمیکنن.
بعلاوه اکثر شرکتها فکر میکنن خودشون بلدند یه محتوای بهینه برای فروش بنویسند – درحالی که اینطور نیست. نوشتن مقاله های خوب برای وبلاگ و نوشتن یه رونوشت فروش مؤثر برای مشتری یه کار حرفه ایه و نیاز به مهارت و تمرین داره. کلمات تو فروش خیلی قدرتمند هستن، با احتیاط بکار ببریدشون.
دوما بروزرسانی سایت هم خیلی مهمه. خیلی از شرکتها از سایتشون نگهداری نمی کنن و بعد هم شاکی میشن که چرا مشتریهاشونو از دست میدن.

  • سعی کنید همه رو هدف بگیرید

بازاریابی برای بیش از یک دسته مخاطب هم بی تأثیره و هم پرهزینه. همین فیسبوکی که الآن میلیاردها کاربر داره، اولش از یه خوابگاه دانشگاه کارشو شروع کرد. بعد از اینکه بازار دانشجوها خوب پیش رفت و خدمات رسانی خوبی براشون انجام شد، تازه فیسبوک خدمات رسانی به بقیه مردم رو هم شروع کرد. ترفندی که فیسبوک استفاده کرد و شما هم بد نیست بکار ببرید اینه که سریع تو مراحل اولیه، وقتی سایت هنوز تو دوران بهبودی و ارتقاشه رشد نکنید. اشتباه کردن جلوی چند نفر خیلی بهتر از اشتباه کردن جلوی هزاران میلیون نفره.
اگه در مورد سایتتون با مشکلات دیگه ای مواجه شدید که ما اینجا عنوان نکردیم، میتونید با ما تماس بگیرید. هیچی نباشه این شغلمونه و با زیر و بم کار آشنا هستیم و میتونیم به تمام سوالات و سردرگمیهاتون جواب بدیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز