8 قدم تا ساخت یک سایت بی نقص

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

شما چطوری یه سایت عالی و بینظیر میسازید؟ ما تو این مقاله دستورشو براتون آوردیم:


ما هر کاری رو با دهها برنامه شروع میکنیم تا به یه طراحی خلاقانه تبدیل شه و با دانش فنی و کلی عشق ترکیبش میکنیم.

  • روش کار

هر پروژه ای با یه سری روشهای بازاریابی پشتیبانی میشه. این روشهاست که هر چیزی رو از کانالهای بازاریابی آنلاین گرفته تا اصول طراحی و امکانات و عملکرد سایت تعریف میکنه.
ما با شما در ارتباط خواهیم بود تا بتونیم با اهداف تجاریتون آشنا بشیم، بازار هدفتونو تحلیل کنیم و اطلاعاتمونو با هم در میون بذاریم تا بتونیم نهایتا محصولی براتون بسازیم که روی کسب و کارتون اثر داشته باشه. این روش جامع طی هر مرحله از کار با همکاری مدیر پروژه خودتون و تیم خلاق ما، از صافی رد میشه تا بهترین محصول ممکن به شما عرضه بشه که در عین زیبایی عملکرد بالایی هم داشته باشه و بتونه شما رو به اهداف تجاریتون برسونه.

  • معماری اطلاعات

معماری اطلاعات به نظر فانتزی میاد اما در واقع یعنی روشی که در آن صفحات سایت ساختاربندی میشن و اینکه یک کاربر چطور با اطلاعات روبرو میشه. سازماندهی برچسب ها و راههای جهتیابی بطوری که مخاطب بتونه براحتی اطلاعات رو پیدا کنه، همه مربوط به معماری اطلاعات میشن. برای اینکه این کارها بدرستی انجام بشن باید درک درستی از نیازهای اطلاعاتیتون داشته باشید. فرایند معماری اطلاعات ما میتونه قابلیت سایت شما رو افزایش بده و جهتیابی سایتتونو برای کاربرهاش شَمّی کنه.

  • طراحی خلاقانه

طراح های بااستعداد ما سایتهای درخشانی میسازن. میتونن خلاقیت رو ترکیب کنن و بهش عطر و بوی درک تعاملات روی صفحات دیجیتالی اضافه کنن، این طراح ها میدونن کاربرها چطور تو جهان آنلاین ارتباط برقرار میکنن و با محتوا درگیر میشن. به این طراحی میگن "طراحی کاربر محور".
ما طی این فرایند خلاقانه هم بصورت داخلی و هم با مشتری ها در ارتباط خواهیم بود. همه طراحی هامون سفارشی شدند، اصلاح شدند و زینت داده شدند تا بدرستی کسب و کار شما رو منعکس کنن، جایگاه برندتونو حمایت کنن و یک سایت خاص بسازند.
میتونید به صفحه مشتریهای دارکوب سر بزنید و سایتهایی که تیم ما طراحی کردند رو ببینید.

  • توسعه سایت

اگه بخواهیم یه سایت عالی داشته باشیم باید خیلی فراتر از پروسه طراحی پیش بریم. در واقع این توسعه سایته که سایت رو زنده میکنه، با کاربرهاتون ارتباط برقرار میکنه و بین سایتهای دیگه برجستش میکنه. شاید خودستانی به نظر بیاد اما تیم توسعه دهنده های ما با کارشون نفس میکشن. از هر موقعیتی استفاده میکنن تا از فناوریهای تازه استفاده کنن و دنبال فرصت میگردن که ویژگی ها و عملکردهای جالب رو رو سایت بکار ببرن.
سیستم مدیریت محتوا:
ما همه سایتهامونو روی یه سیستم مدیریت محتوا میسازیم. با توسعه سایت شما روی یه سیستم مدیریت محتوای کاربرپسند، شما کاملا روی محتوا و تصاویر سایتتون کنترل خواهید داشت. میتونید براحتی محتوای سایتتونو بروز کنید، صفحات جدید بهش اضافه کنید و تصاویر رو بروز کنید.
چون هر صفحه از سایت از صفحه دیگه متفاوته (و احتمالا شما یه سری عملکردهایی روی سایتتون دارید که از بقیه سایتها متمایزه)، ما براتون یه آموزش کامل هم ارائه میدیم و جزئیات ورود رو در اختیارتون میذاریم تا خودتون پشت فرمون سایتتون بشینید. یه آموزش هم از ساخت لینک و بروزرسانی اسلایدر صفحه نخستتون بهتون میدیم.
میتونید تو مقاله های قبلی دارکوب بیشتر راجع به سیستم های مدیریت محتوا بخونید.
طراحی واکنشگرا:
طراحی واکنشگرا آخرین مد طراحی سایته. طراحی واکنشگرا یعنی ساخت سایتی که به طور خودکار با اندازه صفحه نمایش کاربر (چه کامپیوتر خونگی، چه تبلت یا تلفن همراه) هماهنگ بشه. سایتی که طراحی واکنشگرا داشته باشه به طور خودکار محتوا رو طوری هماهنگ میکنه که متناسب با سایز صفحه نمایش باشه.
از این بهتر اینه که میتونیم در حالی که از همون سایت استفاده میکنیم، یه طراحی خاص موبایل داشته باشیم. یه قالب سازگار با موبایل با دکمه های جهتیابی سفارشی داشته باشیم.
میتونید از صفحه مشتری های دارکوب، از طراحی های واکنشگرای ما دیدن کنید.

  • امکانات و عملکردها

دارکوب میدونه که حضور موفق یک سایت خیلی مهمتر از صرف ارائه اطلاعات روی سایته. کاربرها بیشتر لازم دارن که باهاشون ارتباط برقرار کنید و با پلتفرمهای آنلاین سرگرمشون کنید. با ساخت سایتی با عمرکرد مفید و محتوای پویا و غنی، کاربرهاتونو به برقراری ارتباط با برندتون تشویق میکنید و با شناخت ویژگی های فروشتون بهتر با کسب و کارتون آشنا بشید.
امکانات اجرای عملکرد و تعامل روی سایت، به لطف تیم با استعدادی از توسعه دهنده های سایت ما، تقریبا هیچ محدودیتی نداره.
باید این موارد رو در نظر بگیرید:
اسلایدرهای پویای دینامیکی برای تبلیغ و توزیع محتوای سایت
امکان راه اندازی وبلاگ یا آخرین اخبار با قابلیت ارسال نظر
شبکه های اجتماعی مثل ویدئوهای یوتیوب و فیدهای پینترست
گالری تصاویر با قابلیت اشتراک گذاری روی شبکه های اجتماعی
فرم تماس یا سایر فرمهای پویا
نظرسنجی و تعاملات آنلاین
تقویم حوادث با دسته بندی و فیلتر عملکردی
دایرکتوری جستجو یا منبعی از عملکردها
پلتفرم های فروشگاهی و سبد خرید
امکان پرداخت آنلاین
امکان رزرو آنلاین

  • آنالتیک سایت

شما چطور موفقیت سایت جدیدتونو دنبال میکنید؟
خیلی راحت، روی سایتمون گوگل آنالتیک اجرا میکنیم.
گوگل آنالتیک به عنوان اولین برنامه تحلیل وب جهان شناخته شده. شما میتونید تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد کاربرهاتونو از طریق این برنامه دنبال کنید، اینکه چطور سایت رو جهتیابی و چطور روی سایت رفتار میکنن.
گوگل آنالتیکز برنامه قدرتمندیه که به صورت عمقی رفتارها و مناطق جغرافیایی کاربرها رو کشف میکنه و در عین حال جهتیابی و کار باهاش بسیار راحته، بخاطر همین هم هست که انقدر تونسته محبوبیت کسب کنه. ما میتونیم رابط کاربریتونو سفارشی کنیم و براتون گزارشهای ماهیانه بفرستیم و به خودتون هم آموزش میدیم که از این برنامه استفاده کنید و نشونتون میدیم چطور برای سئوی سایتتون ازش کمک بگیرید.
میتونید از مقالات قبلی دارکوب، مطالب بیشتری در مورد سئو بخونید.

  • استانداردها و دسترسی

دارکوب اطمینان حاصل می کنه که سایتهایی که میسازه بالاترین استاندارها رو در دسترسی و دسترس پذیری داشته باشن.
دارکوب همه سایتهارو در قالب راهنمایی ها و استانداردهای W3C (کنسرسیوم جهانی وب) میسازه. استانداردهای ما باعث میشه تعداد کثیری از کاربرها (صرف نظر از مشکلات نرم افزاری و پهنای باند و موقعیت جغرافیایی) به سایت شما دسترسی داشته باشن.
مثلا دارکوب میتونه اطمینان بده که:
در تمام CSS نسخه های قابل چاپ فراهم میکنه
استاندارد متادیتای AGLS شامل جهتیابی نان سوخاری استفاده بشه
صفحه نقشه سایت XML اجرا بشه
موتور جستجو بکار گرفته بشه

  • فرصت دسترسی برابر

دارکوب اطمینان حاصل میکنه که کاربرهای دارای مشکلات حرکتی و بینایی هم بتونن به سایت دسترسی داشته باشن، ما ثابت کردیم که میتونیم بدون اینکه روی ظاهر و حس کلی سایت تأثیری بذاره این قابلیتهارو تو سایت ایجاد کنیم. فقط یه عملکرد باید روش برنامه ریزی بشه.

  • هیچ فناوری اینجا برتری ندارد

ما میدونیم چقدر برای سایتها مهمه که به طور مؤثر دیده و بکار گرفته بشن. یعنی باید سایتهایی بسازیم که تو همه سیستمها، مرورگرها، دستگاه ها، وضوح های مختلف صفحه نمایش و ارتباطات اینترنتی درست عمل میکنن.

  • اجرای بالاترین استانداردهای دولتی

دارکوب تجربه زیادی تو کار با سایتهای دولتی داره و بنابراین با همه استانداردها و استثناءهای اینجور سایتها آشنایی داریم. هر جا لازم باشه اطمینان حاصل میکنیم که اصول سایت شما با اصول ساخت سایتهای دولتی هماهنگی داشته باشه.

  • مدیریت پروژه

این هم بخشی از توانایی های دارکوبه که میتونه چند مشتری رو با زمانبندی ها و نیازمندی های متفاوت به طور همزمان با موفقیت مدیریت کنه. تیم مدیریت دارکوب تجربه زیادی تو مدیریت کارهای متفاوت داره. ما بودجه شما، اهدافتون و روشهای کار رو در نظر میگیریم.

همزمان با شروع پروژه، باید با یه مدیر پروژه اختصاصی کار کنید که رابط شما و ما باشه و در جریان همه کارها باشه و کارهایی که برای سایت شما انجام میشه رو به طور کامل و دقیق برای تمام افراد دخیل در پروژه توضیح بده. ما از نرم افزار مدیریت زمان استفاده میکنیم تا اولویت های کاریمون مشخص باشه. این فرایند پی در پی یعنی اینکه تمرکز ما بر پروژه ها هست و مدیریت مشتری در سطح بالایی انجام میشه.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز