شرکت های بزرگ از وردپرس استفاده میکنند

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

چون وردپرس از اول به عنوان ابزار وبلاگ نویسی راه اندازی شد، خیلی جاها قابلیتهاش تو عرصه دیجیتال دست کم گرفته می شدند. اما حالا با قدرت بخشیدن به 26% از سایتهای جهان و گرفتن حدود 409 میلیون بازدید در ماه برای صفحاتش، استثنائاتی به خصوص تو جهان بزرگ تجارت شروع به تغییر کردند.


وردپرس تنها سیستم مدیریت محتوای محبوب جهان نیست، اما قطعا ساده ترین، مدرن ترین و قابل سفارشی سازی ترین سیستم موجوده. این پلتفرم برای خیلی از سایتهای مشهور جهان استفاده شده، از رسانه های خبری بین المللی گرفته تا موسیقی دانها و برندهای بزرگ و شرکتهای فناوری.
سایت شرکتهای معروفی مثل سونی موزیک، دیزنی، بازیگران هالیوود و خیلی های دیگه روی این سیستم مدیریت محتوا ساخته شده و اگه بخواهیم فهرست سایتهای مشهوری که روی وردپرس ساخته شدند رو ادامه بدم تمومی نداره. بنابراین معلومه قابلیتهای خیلی زیادی به کاربرهاش ارائه میده تا بتونن یه طراحی خاص رو تجربه کنن و نیازهای مخصوص شرکتها، کاربرها و مصرف کننده ها رو تأمین میکنه.

  • اشتباهات رایج در مورد وردپرس

یه سری تصورات غلطی راجع به وردپرس و تناسبش برای سایتهایی با قابلیتهای بالا وجود داره که ما میخواهیم معروفترینشونو تو این مقاله مطرح و رفع کنیم و در کنارش توضیح میدیم که چرا وردپرس مورد اعتماد برندهای بزرگ و پرترافیک جهانه.

  • اشتباه اول: وردپرس اساسا یک پلتفرم وبلاگ نویسی است

قطعا وردپرس بعنوان یه سیستم وبلاگ نویسی شهرت گرفت اما بعدا به یک نرم افزار قدرتمند وب با قابلیت ساخت هر نوع سایتی، توسعه پیدا کرد. درسته که ارائه خدمات وبلاگ نویسی همچنان جزء اصلیترین خدمات این نرم افزار محسوب میشه، اما الآن میتونه برای کارهای پیچیده تر و حتی بعنوان سیستم های فروشگاهی پیشرفته مورد نیاز فروشگاه ها و موسسات هم بکار گرفته بشه.
پلتفرم وردپرس امکانات و قابلیت های زیادی داره و میتونه تقریبا با هر نوع کسب و کاری سازگار باشه. از پشتیبانی از چند نویسنده گرفته تا انعطاف پذیری در برابر انواع کاربر، قابلیت چند زبانه بودن سایت، ابزار انتشار محتوای قوی، مدیریت رسانه و هماهنگی با افزونه های شبکه های اجتماعی و خیلی امکانات دیگه. تم ها و افزون های سفارشی که توسط متخصصین ساخته شدند امکان سازگاری و پیشرفت همزمان منطبق با نیازهای در حال رشد شرکتها رو فراهم میکنه.

  • اشتباه دوم: همه سایتهای وردپرسی ظاهر یکسانی دارند

هزاران تم آماده و استاندارد برای وردپرس وجود داره. اما خیلی از قالب ها خیلی کلی هستن و فقط یکسری عملکردهای سفارشی سازی محدود ارائه میدن که باعث میشه برای خیلی از پروژه های توسعه سایت مناسب نباشن.
هرچند یه تم سفارشی شده میتونه حوزه وسیعی از طراحی ها رو پوشش بده و یک تجربه سایت خاص ایجاد کنه، و در عین حال میتونه با سازگار شدن با نیازهای در حال تغییر کسب و کارها، عملکردهای سایت رو هم افزایش بده.
خدمات کسب و کارهای آنلاین و امکانات کاربر محوری مثل تقویم حوادث شرکت، فرم های خودکار، ماشین حساب، افزونه های اجتماعی و ابزار پشتیبانی از مشتری باعث میشه هر سایتی کاملا متمایز و خاص باشه.

  • اشتباه سوم: چون وردپرس منبع بازه، حتما ناامن هست

درسته که وردپرس یه نرم افزار منبع بازه، اما همه پلتفرم ها و محیطهای سرور، سیستم های مدیریت محتوا، چه منبع باز و چه پولی، اگه به خوبی نگهداری نشن میتونن مورد تهدید خطرات امنیتی قرار بگیرن. وردپرس به طور پیوسته خدمات امنیتی و نگهداری منتشر میکنه که بهترین امکانات امنیتی رو درجا برای استفاده های تجاری ارائه میده.
با وجود استفاده از قالبهای سفارشی وردپرس و افزونه هایی که مطابق استانداردهای امنیتی سخت گیرانه ای ساخته و آزمایش شدند، امکان نداره که امنیت و عملکرد سایت مورد تهدید باشه. این خطرات عموما زمانی بوجود میان که کاربر خودش تم ها و افزونه های غیرمعتبر رو بخاطر قیمت پایین و راحتیشون نصب کنه. این تم ها و افزونه ها عموما از طرف شرکتهایی غیر از خود وردپرس ارائه میشن که مسئولیتی برای امنیت، کیفیت یا عملکرد محصولاتشون به عهده نمیگیرن.

  • چطوری از وردپرس استفاده کنیم؟

دارکوب برای مشتری های متعددی از صنایع مختلف خدمات طراحی و توسعه سایت ارائه کرده. مهندسان نرم افزار داخلی ما بر اساس پلتفرم وردپرس از قالب های سفارشی استفاده میکنن و امکاناتی روشون ارائه میدن که براحتی قابل استفاده اند. مهندسان ما این امکانات رو با معماری قدرتمند سیستم طوری ترکیب میکنن که میتونه براساس عملکرد، سبک و تجربه کاربری هر نوع کسب و کاری سفارشی و معیاربندی بشه.
میتونید از بخش مشتری های سایت دارکوب، از سایتهایی که توسط تیم ما ساخته شدند دیدن کنید و با مشتری های قبلی ما آشنا بشید. بعضی هاشون از شرکتهای خیلی مشهور و بنام هستن.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز