سال 1403، سال طراحی مجدد سایت هاست

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE
شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

وقتی صحبت از برندسازی شخصی یا حرفه‌ای به میان می‌آید، موفقیت تصویر شما می‌تواند تا حد زیادی به حضور آنلاین شما و اینکه چقدر خوب می‌توانید برندسازی کنید، متکی است. با تمرکز صرف بر محتوای وب سایت خود، بسیاری از صاحبان مشاغل تلاش خود را در ایجاد طراحی تطبیقی ​​وب سایت صرفه جویی می کنند. در واقع، عملکرد محتوا می تواند درک کاربر را ایجاد کند یا از بین ببرد و تمایل آنها را برای اعتماد به محصولات یا خدمات شما تعیین کند.


حتی اگر توجه زیادی به طراحی وب سایت حرفه ای خود نداشته باشید، درک و تصدیق اهمیت آن در سال 1403 بسیار مهم است. عناصر طراحی وب بر موفقیت برندینگ تاثیر می گذارد. به طراحی فعلی وب سایت خود نگاه کنید و فکر کنید که آیا نیاز به طراحی مجدد دارد یا خیر. به سوالاتی مانند اینکه آیا کسب و کار شما در حال تغییر نام تجاری است پاسخ دهید. اگر پاسخ مثبت است، جای درستی آمده اید. این راهنما مراحل ضروری را برای تعیین اینکه آیا کسب و کار شما باید با نوسازی وب سایت خود مواجه شود و چگونه می توانید فرآیند طراحی مجدد را به طور موثر شروع و اجرا کنید، آشکار و توضیح می دهد.

طراحی مجدد وب سایت چیست؟

طراحی مجدد وب سایت بسیار بیشتر از پیشرفت ها و تنظیمات سبک است که در یک صفحه وب انجام می شود. شما باید به تابلوی نقشه برگردید و طراحی وب سایت خود را از پایه تجدید نظر کنید. هدف استراتژی طراحی مجدد وب سایت معمولاً افزایش ترافیک سایت با کاربر، به روز رسانی سبک قدیمی یا بهبود عملکرد ضعیف است. این یک ابزار تجاری هوشمند است که می توانید از آن برای بهبود جنبه خاصی از طراحی و عملکرد وب سایت خود برای دستیابی به اهداف تجاری (یا شخصی) استفاده کنید.

بخش هیجان انگیز طراحی مجدد وب سایت این است که بسته به اهداف و نیازهای شما، امکانات و فرصت های بی شماری در مورد نحوه انجام این نوع پروژه وجود دارد. جرات کنید قالب را بشکنید و عناصر منحصر به فردی را معرفی کنید که وب سایت شما را از رقبا متمایز می کند. ابتدا، اجازه دهید برخی از دلایلی که بسیاری از کسب و کارها برای طراحی مجدد وب سایت ها در نظر می گیرند، شناسایی کنیم، که می تواند به شما کمک کند تا بفهمید آیا وب سایت شما ممکن است برای ارتقاء آماده باشد یا خیر.

دلایلی برای طراحی مجدد وب سایت شما

اولین قدم این است که بفهمید چرا طراحی مجدد وب سایت برای حضور آنلاین هر کسب و کاری بسیار مهم است. از آنجایی که هر طراحی ترکیبی از عناصر بصری است، پیچیدگی یا سادگی آن تاثیرات اولیه را بسیار مهم می کند. از آنجایی که اکثر مشتریان در سال 1403 ترجیح می دهند ابتدا از کسب و کار شما بازدید کنند تا یک فروشگاه یا دفتر خارج از سایت، نقش طراحی وب سایت شما در برندسازی شخصی و حرفه ای شما بسیار مهم است.

قبل از اینکه به دنبال بررسی، رتبه بندی و اعتبار کسب و کار خود باشید، کاربران تمایل دارند از وب سایت شما بازدید کنند. تنها پس از آن همه چیزهای دیگر را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که محصولات یا خدمات شما ارزش خرید دارند. بنابراین، مهم است که مطمئن شوید وب سایت شما به روز و جلا است. در اینجا لیستی از دلایلی است که ممکن است اکنون به استراتژی طراحی مجدد وب سایت نیاز داشته باشید:

1. طراحی قدیمی:

ساختار قدیمی، تصاویر، ویدئوها و سایر عناصر طراحی وب سایت شما از نظر بصری خوشایند نیستند و اعتبار برند شما را به خطر می اندازند. ممکن است به کاربر بگوید که نمی‌توانید با روندهای اخیر همراه شوید یا دیگر در تجارت نیستید.

  • فونت های ناخوانا، رنگ های تیره، متن بهم ریخته، تصاویر و سایر شاخص های عملکرد همه نشانه هایی از طراحی قدیمی هستند.
  • طراحی مجدد وب سایت ها با سبک مدرن برای نشان دادن پویایی برند شما و ارائه یک تجربه کاربری معاصر بسیار مهم است.

2. پاسخگویی موبایل:

80٪ از مشتریان بالقوه در درجه اول از وب سایت ها در دستگاه های تلفن همراه خود بازدید می کنند، بنابراین سازگاری سایت با تلفن همراه ضروری است. طراحی ضعیف منجر به ایجاد یک وب سایت غیر پاسخگو می شود که پیمایش یا مشاهده آن در دستگاه های تلفن همراه دشوار است. چنین چیزهایی بسیار خسته کننده هستند و کاربران تمایل دارند بلافاصله چنین سایت هایی را ترک کنند. این مهم است که طراحی مجدد وب سایت شما با هدف تطبیق با اندازه های صفحه نمایش و دستگاه های متعدد برای ارائه تجربه مثبت به کاربران شما باشد.

3. تجربه کاربری ضعیف (UX):

یک وب‌سایت با رابط کاربری ضعیف، ویژگی‌های ناوبری، سرعت کم و طرح‌بندی گیج کننده مطمئناً باعث کاهش تعامل می‌شود. کوتاه کردن طراحی به تجربه و تبدیل کاربر آسیب می زند. در مورد وب سایت هایی که روزانه بازدید می کنید و آنچه آنها را برای شما جذاب می کند فکر کنید. یک طراحی مجدد موفق وب سایت، با اولویت بندی اصول طراحی سایت کاربر محور، آن را آسان و خوانا می کند.

4. بهینه سازی سئو:

بهینه سازی و سئو موتور جستجو (SEO) یکی از ابزارهای کلیدی برای هدایت ترافیک به یک وب سایت است. یک وب سایت بهینه شده در اولین خطوط موتورهای جستجو ظاهر می شود و در نتیجه تمرکز اصلی کاربران بر وب سایت شما خواهد بود. رتبه بندی موتورهای جستجو باید یک هدف اساسی سئو باشد. از جمله بهترین شیوه های سئو سایت، بهینه سازی متا تگ ها، بهبود سرعت سایت، محتوای مناسب سئو و تجزیه و تحلیل های متعدد با ابزارهایی مانند گوگل ادوردز است.

5. افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت:

این معیارها از طریق ابزار ترافیک اندازه گیری می شوند. این سؤال که آیا طراحی مجدد وب سایت ها ضروری است یا خیر را می توان با استفاده از این معیارها پاسخ داد. هر چه طراحی وب سایت بهتر باشد، برای کاربران راحت تر خواهد بود. راحتی بصری باعث می شود که مخاطب بیشتر بماند و چندین بار به یک وب سایت بازگردد.

7. تغییر نام تجاری یا تغییر موقعیت:

تغییر نام تجاری بهترین زمان برای طراحی مجدد وب سایت است. شما می خواهید هویت برند جدید یا جهت گیری جدید خود را با ظاهری تازه و جدید ترکیب کنید تا مخاطبان خود را به سمت خود بکشانید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

نکاتی که باید قبل از شروع طراحی مجدد وب سایت خود در نظر بگیرید

دلایل راه اندازی یک پروژه بازسازی قالب وب سایت بسیار زیاد است، و اگر آنها را برای وب سایت خود واضح می بینید، ممکن است بخواهید مراحل زیر را برای ایجاد یک استراتژی طراحی مجدد خوب برای وب سایت خود در نظر بگیرید:

1. تعریف اهداف:

مهم است که اهداف کلی خود را برای استراتژی طراحی مجدد وب سایت خود تعریف کنید و تعیین کنید که می خواهید نتیجه آن چه باشد. مواردی را که می خواهید به آنها بپردازید فهرست کنید، به عنوان مثال، مشاهده وب سایت، خطاهای فنی، عملکرد قدیمی، عدم وجود سرنخ، ترافیک کم، و غیره. با پیروی از مثال های ذکر شده در بالا، ممکن است بخواهید ترافیک را افزایش دهید، ارائه وب سایت خود را تغییر دهید، خطاها را حذف کنید یا مخاطبان هدف خود را جذب کنید. با درک اهداف طراحی مجدد سایت خود ابتدا، رفتن به مرحله بعدی و تدوین یک چشم انداز روشن برای فرآیند طراحی مجدد آسان تر خواهد بود.

2. مخاطب هدف تحقیق:

همانطور که در بالا ذکر شد، مخاطب هدف یکی از دلایل شروع یک طراحی جدید است. عناصر طراحی جدید برای بازاریابی موثرتر محصولات یا خدمات شما باید در نظر گرفته شوند. بنابراین، چگونه مخاطب هدف خود را پیدا می کنید؟

در مورد کاربران وب سایت خود، کلمات کلیدی و ابزارهای سئو تحقیق کنید تا نیازها و ترجیحات کسانی را که به مشاغل مشابه شما نگاه می کنند، تعیین کنید. شما می توانید این یافته ها را در استراتژی طراحی جدید خود بگنجانید. به عنوان مثال، برخی از ابزارها می توانند به شما در تجزیه و تحلیل عادت های مرور کاربران کمک کنند، که می توانید با استراتژی طراحی مجدد وب سایت خود مطابقت دهید تا انتظارات آنها را بهتر برآورده کنید و در نهایت ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

3. بودجه و منابع:

اگر منابع بودجه خود را در نظر نگیرید و قبل از راه اندازی این پروژه مطمئن شوید که آنها را به طور موثر تخصیص داده اید، طراحی مجدد وب سایت پرهزینه است. بودجه بندی مناسب به مهارت و تمرین نیاز دارد، بنابراین ممکن است به کمک متخصص یا حداقل یک بررسی عینی از شخصی که قبلا بودجه ریزی استراتژی را تجربه کرده است، نیاز داشته باشید. وب سایت شما نقطه تماس اصلی برای کاربر/مخاطب شما خواهد بود، بنابراین صرف زمان و تلاش برای هر مرحله بسیار مهم است. برای طراحی سایت مجدد ارزان می توانید از خدمات طراحی سایت حرفه ای دارکوب استفاده کنید و با ارزان ترین قیمت، یک سایت با کیفیت بالا تحویل بگیرید.

4. جدول زمانی:

طراحی مجدد یک وب سایت زمان می برد، بنابراین برنامه ریزی یک جدول زمانی واقع بینانه برای ردیابی هر مرحله و اطمینان از اجرای صحیح آن برای دستیابی به اهداف طراحی مجدد وب سایت شما. با اهدافی که از قبل تعریف شده‌اند، نقاط عطف پروژه طراحی مجدد را مشخص کنید. به این ترتیب، می توانید خود را مسئول نگه دارید و در طول فرآیند طراحی مجدد وب سایت خود را در مسیر خود نگه دارید. مطمئن شوید که تاخیرهای بالقوه یا چالش های غیرمنتظره ای که ممکن است در طول فرآیند ساخت سایت شود را در نظر بگیرید.

5. ارزیابی فناوری:

پشته فناوری فعلی خود را ارزیابی کنید تا مشخص کنید آیا به روز رسانی یا ارتقای طراحی مجدد لازم است یا خیر. این پایه و اساس سایت شما است، بنابراین مهم است که به خوبی کار کند و با مدل کسب و کار شما هماهنگ باشد. بسته به عمق پروژه طراحی مجدد شما، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به یک پشته فناوری جدید بروید.

6. برندسازی و طراحی:

آیا در حال تغییر نام تجاری هستید یا فقط در حال طراحی مجدد هستید؟ عناصری مانند طرح‌های رنگی، تایپوگرافی و پیام‌رسانی نقش مهمی در انتقال پیام برند خاص به مخاطبان شما دارند. شما می خواهید که انتخاب های سبک شما منعکس کننده شخصیت و ارزش های برند شما باشد.

اطمینان حاصل کنید که طراحی مجدد شما با دستورالعمل های برند شما مطابقت دارد و با حفظ ثبات در وب سایت جدید، تصویر برند شما را تقویت می کند. نگاهی به وب‌سایت‌های مشابه به شما کمک می‌کند بفهمید که مخاطب هدف شما به چه چیزی جذب می‌شود و چه کاری می‌توانید انجام دهید تا ظاهر و برند فعلی خود را ارتقا دهید. به خاطر داشته باشید که اینها تنها تعداد کمی از فاکتورهایی هستند که باید هنگام فکر کردن به یک پروژه طراحی مجدد در نظر بگیرید.

شرکت طراحی سایت دارکوب

مراحل اصلی طراحی مجدد وب سایت

با تعیین اهداف خود، اکنون زمان آن است که بهترین قدم خود را به کار بگیرید و یک استراتژی طراحی مجدد وب سایت ایجاد کنید و به پروژه نزدیک شوید (در نهایت). فرآیند طراحی مجدد وب می تواند بسیار دلهره آور باشد، اما من آن را به مراحل قابل مدیریت برای کاهش هر گونه ترس تقسیم کرده ام:

1. تحقیق و برنامه ریزی:

فرآیند طراحی مجدد با تحقیق و برنامه ریزی آغاز می شود. تحقیقات بازار بینش هایی را در مورد روند صنعت و ترجیحات مشتری ارائه می دهد. بیاموزید که مخاطبان هدف شما به دنبال چه چیزی هستند تا بفهمید چگونه می توانید به آنها کمک کنید. این درک مسیر خوبی برای تعیین اهداف مرتبط و قابل دستیابی و تعیین جهت درست خواهد بود.

با شناسایی مشاغلی که در یک جایگاه مشابه فعالیت می کنند، عمیق تر تحقیق کنید. جست‌وجوی نقاط قوت و ضعف رقبا به شما این امکان را می‌دهد که بدانید چه چیزی برای شما بهترین کار را دارد و باید از انجام آن‌ها به هر قیمتی اجتناب کنید. تجزیه و تحلیل رقبای شما باید منجر به تعریف مشکلات و مزایایی شود که کسب و کار شما پس از اجرای استراتژی شما با آن مواجه خواهد شد.

2. مفهوم طراحی:

بر اساس نتایج تحقیق و تجزیه و تحلیل، تصویر واضحی از آنچه باید برای مفهوم سازی طراحی مجدد خود انجام دهید، دریافت خواهید کرد. ایجاد مفهوم تجسم یافته ها و راه حل های ممکن است. می توان آن را به اشکال مختلف از جمله جداول، گرافیک، تصاویر و نمودارها توسعه داد. تعدادی ابزار برای تجسم تحقیق کنید تا مناسب ترین و راحت ترین را برای خود انتخاب کنید. طرح آماده اگر به وضوح نشان دهد که چه کاری باید انجام شود، موفق در نظر گرفته می شود.

در این مرحله، شما قادر خواهید بود رنگ ها، فونت ها، تصاویر، ساختارها و مناظر را برای عملکرد کلی یک وب سایت جدید تعریف کنید. این بدان معنی است که شما شروع به تجسم خواهید کرد که طراحی وب سایت جدید شما چگونه خواهد بود.

3. بهینه سازی سئو:

همانطور که در بالا ذکر شد، سئو نقش مهمی در رتبه بندی و دیده شدن وب سایت شما دارد. بنابراین، استفاده از بهترین شیوه های آن در طراحی مجدد وب شما، گام بعدی نزدیکتر به ساختن وب سایت شما بهتر و موثرتر است. اگرچه نحوه بهینه سازی و سئو بخشی از طراحی نیست، اما با آن همراه است. یک محتوای بهینه شده باید با طراحی وب سایت شما همراه باشد، با در نظر گرفتن محدودیت هایی مانند محدودیت کلمه، مشاهده و فراوانی کلمه کلیدی و غیره.

عناصری مانند عنوان متا، توضیحات متا و سایر موارد نیز باید در هنگام تنظیم یک طرح طراحی مجدد در نظر گرفته شوند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که ساختار URL وب سایت شما منطقی و توصیفی است یا کاربران می توانند به راحتی اطلاعات لازم را پیدا کنند.

4. توسعه و آزمایش:

هنگامی که مفهوم طراحی مجدد وب خود را مشخص کردید و مسیر خود را مشخص کردید، زمان آن رسیده است که در نهایت پروژه طراحی مجدد وب سایت خود را زنده کنید! در مرحله توسعه و آزمایش، شما شروع به زنده کردن طرح های جدید خود خواهید کرد. با استفاده از زبان‌های کدنویسی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت، قالب‌ها و ماکت‌های خود را به یک صفحه وب کاملا کاربردی تبدیل می‌کنید.

به یاد داشته باشید که از اصول طراحی واکنشگرا استفاده کنید و عملکرد، سازگاری و عملکرد را در دستگاه ها و مرورگرهای مختلف آزمایش کنید. این برای اطمینان از اینکه سایت جدید شما برای موبایل پاسخگو خواهد بود مهم است.

5. راه اندازی:

هنگامی که توسعه کامل شد و آزمایش تأیید شد، زمان آن است که وب‌سایت بازطراحی شده خود را راه‌اندازی کنید. در طول این مرحله، هنوز مقداری آزمون و خطا وجود خواهد داشت، بنابراین مهم است که معیارهای عملکرد سایت خود را به دقت بررسی کنید تا از راه اندازی موفقیت آمیز اطمینان حاصل کنید. اگر در حال تغییر نام تجاری یا تغییر جهت کسب و کار هستید، ممکن است بخواهید در این مرحله تلاش های تبلیغاتی را در نظر بگیرید تا توجه را به سایت جدید خود نیز جلب کنید. این می تواند شامل کمپین های ایمیل، پست های رسانه های اجتماعی و تبلیغات باشد. به این ترتیب، می توانید ترافیکی را برای وب سایت تازه طراحی شده خود ایجاد کنید.

7. بازخورد کاربر:

مسلماً مهمترین مرحله در اینجا جمع آوری بازخورد کاربران است. بهترین راه برای جمع‌آوری بازخورد از وب‌سایت جدید و شناسایی هر گونه اشکال، جمع‌آوری بازخورد از کاربران است. ممکن است ایده خوبی باشد که ابتدا سایت خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. به این ترتیب، در صورت وجود هرگونه مشکل در سایت، نیازی به استرس ندارید.

8. بهينه سازي:

این یک فرآیند مداوم است، بنابراین نظارت منظم و تنظیم طراحی وب سایت جدید شما اجتناب ناپذیر است. پروژه طراحی مجدد وب سایت زمانی می تواند با موفقیت انجام شده باشد که شما مراحل کارآمد و قابل اجرا را برای بهبود مداوم عملکرد و معیارهای وب سایت خود تنظیم کرده باشید. اطمینان حاصل کنید که به طور منظم وب سایت خود را با محتوای جدید، ویژگی های جدید و طراحی به روز برای کاربران خود به روز می کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

اشتباهات رایج در طراحی مجدد یک وب سایت

در هر پروژه طراحی مجدد وب سایت، شکست در شناسایی اهداف مناسب، یافتن مخاطب هدف، بهینه سازی عناصر طراحی و سایر اشتباهات رایج ترین هستند. بهتر است آنها را از قبل یاد بگیرید تا تأثیر آنها را بر نتایج خود به حداقل برسانید یا حتی از آنها جلوگیری کنید:

1. برنامه ریزی ضعیف:

برنامه ریزی ناکافی می تواند عواقب جدی مانند کمبود منابع، از دست دادن ضرب الاجل، کیفیت پایین، اهداف ناموفق و حتی شکست کامل پروژه را به همراه داشته باشد. تمام مراحل پروژه را بر اساس توالی و وابستگی به یکدیگر ترتیب دهید تا کنترل کلی کاری را که انجام می‌دهید حفظ کنید و مسیری را که هدف قرار می‌دهید ببینید. با نادیده گرفتن بودجه، تحلیل، تحقیق یا تعریف اهداف، فرآیند طراحی مجدد را در معرض خطر قرار ندهید.

به جای اینکه مستقیماً وارد فرآیند طراحی مجدد وب سایت شرکتی شوید، برای ایجاد یک برنامه جامع زمان بگذارید. تحقیقات کامل انجام دهید، اهداف روشنی را تعریف کنید و یک جدول زمانی واقع بینانه برای خود تعیین کنید. یک برنامه سنجیده نه تنها ساختار و سازماندهی را برای شما فراهم می کند، بلکه نتیجه یکپارچه و موفق را نیز تضمین می کند. برای پیگیری پروژه طراحی مجدد وب سایت خود، از یک ابزار برنامه ریزی پروژه یا مدیر وظیفه دیجیتال استفاده کنید. هر چه زمان بیشتری برای برنامه ریزی و سازماندهی صرف کنید، احتمالاً اجرا و نتیجه یکپارچه تر و موفق تر خواهد بود.

2. نادیده گرفتن بازخورد کاربر:

غفلت از گنجاندن بازخورد کاربران در فرآیند طراحی مجدد وب سایت باعث می شود وب سایتی نتواند نیازها و انتظارات مخاطبان هدف خود را برآورده کند. بازخورد کاربر یک جنبه ارزشمند از فرآیند طراحی مجدد است و بینش مهمی را در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند ارائه می دهد. شما این کار را برای کاربران خود انجام می دهید، بنابراین می خواهید برای هر بازخوردی که دریافت می کنید ارزش قائل شوید. از این بازخورد برای اطلاع از تصمیمات طراحی خود، اولویت بندی ویژگی ها و طراحی مجدد وب سایت خود برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان هدف خود استفاده کنید.

3. طراحی بسیار پیچیده:

طراحی پیچیده می تواند تجربه کاربری را کاهش دهد و ناوبری در سایت را برای کاربران دشوار کند. علاوه بر این، بیشتر به طراحی توجه می کند تا محتوا. بارگذاری بیش از حد وب سایت شما با تصاویر پیچیده یا سنگین می تواند منجر به مشکلاتی در هنگام بارگذاری صفحات وب سایت شود و باعث ناامیدی کاربران شود. بسیاری از این طرح ها برای دستگاه های تلفن همراه مناسب نیستند.

هر چه وب سایت شما ساده تر باشد، قابل استفاده تر خواهد بود. هنگام تصمیم گیری در مورد طراحی مجدد وب سایت، روی ناوبری و طرح بندی های مربوطه تمرکز کنید. به اندازه نیاز وب سایت شما از طرح بندی استفاده کنید تا تمام اطلاعات لازم را نشان دهد. عناصر غیر ضروری یا کل طرح‌بندی‌ها را حذف کنید تا فقط مهم‌ترین اطلاعات را حفظ کنید. عناصری مانند طرح‌های رنگی و تایپوگرافی به آشنایی کمک می‌کنند و به کاربران کمک می‌کنند تا سریع و آسان در سایت حرکت کنند.

4. سازگار با موبایل نیست:

عدم توجه به بهینه سازی دستگاه تلفن همراه یکی از بزرگترین اشتباهات است. با بیش از 50٪ ترافیک وب از دستگاه های تلفن همراه، یک وب سایت غیر موبایل پسند تعداد زیادی از کاربران را منصرف می کند، بنابراین تولید سرنخ و فروش را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

طراحی وب ریسپانسیو به این معنی است که با اندازه و وضوح صفحه نمایش تلفن همراه سازگار است. مرور وب سایت خود را در دستگاه ها و برنامه های مختلف تلفن همراه آزمایش کنید تا از سازگاری و قابلیت استفاده آن اطمینان حاصل کنید. فونت ها، ساختار، حجم و موقعیت متن را تنظیم کنید و از کنتراست مناسب بین متن و پس زمینه برای دستیابی به بهترین خوانایی استفاده کنید. با اولویت دادن به کاربرپسندی، به مخاطبان بیشتری دسترسی خواهید داشت و عملکرد سایت خود را در رتبه بندی موتورهای جستجو بهبود می بخشید.

5. عجله برای راه اندازی:

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید در طول جاده مرتکب شوید عجله برای پرتاب است. طراحی مجدد وب‌سایت یک فرآیند هیجان‌انگیز است، اما مهم است که بر روی کار باقی بمانید و صبور باشید. اگر خیلی سریع راه‌اندازی کنید، ممکن است با مشکلات قابلیت استفاده و شکاف‌های محتوا مواجه شوید، که رسیدگی به آن ناامیدکننده خواهد بود.

هر چند وقت یک بار باید وب سایت خود را دوباره طراحی کنید؟

طراحی مجدد وب سایت زمان بر، پرهزینه و نیازمند منابع زیادی است. بنابراین، شناسایی فراوانی یک پروژه طراحی مجدد مهم است. در حالی که هیچ پاسخ یکسانی برای همه وجود ندارد، چند راه وجود دارد که می توانید تعیین کنید که وب سایت شما چه زمانی برای به روز رسانی آماده است.

فرکانس طراحی مجدد وب سایت به عواملی مانند روندهای صنعت، پیشرفت های فناوری، کمپین های برنامه ریزی شده، راه اندازی برند جدید یا ارتقاء برند به روز بستگی دارد. اگر مرتباً دوباره طراحی می کنید، باید خطر گیج کردن کاربران و حتی رقیق کردن نام تجاری خود را در نظر بگیرید، اگر دلیل بزرگی برای این کار وجود نداشته باشد. بنابراین، هر طراحی مجدد باید با اهداف و مزایای مشخص و مشخصی همراه باشد که برند شما و مشتریان از آن به دست خواهند آورد.

تاخیر در طراحی مجدد وب سایت برای مدت طولانی می تواند منجر به عملکرد ضعیف آنلاین و رقابت ضعیف شود. بنابراین، ارزیابی منظم عملکرد وب سایت و بازخورد کاربران برای تشخیص زمان طراحی مجدد ضروری است. اطمینان حاصل کنید که هر گونه مشکل را به طور منظم حفظ کرده و به دنبال آن باشید. همچنین، به روز ماندن با روندهای صنعت راهی عالی برای توجه به زمان آن است که به مدرن سازی وب سایت خود فکر کنید.

هرچه در حفظ و نگهداری سایت فعلی خود بهتر عمل کنید، هر بار کمتر مجبور خواهید بود به روز رسانی های خود را وارد کنید. به یاد داشته باشید، این حضور رسمی آنلاین شما و نشان دهنده این است که شما چه کسی هستید و نام تجاری شما چیست، بنابراین می خواهید خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید. در طراحی مجدد می توانید سایت شرکتی را به سایت فروشگاهی تبدیل کنید و داخل سایت فروش داشته باشید.

هزینه طراحی مجدد یک وب سایت چقدر است؟

هزینه یک پروژه طراحی مجدد وب سایت بسته به محدوده پروژه و پیچیدگی طراحی و عملکرد بسیار متفاوت است. باز هم، در مورد هزینه نیز هیچ یک از موارد یکسان برای همه وجود ندارد، بنابراین هنگام تعیین بودجه خود، می توانید نوع طراحی مجددی را که می توانید انجام دهید اندازه گیری کنید. خوبی این است که راه‌های بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید با (تقریبا) تمام بودجه‌ها به طراحی مجدد نزدیک شوید. برای محاسبه هزینه طراحی مجدد سایت شما باید داخل پشتیبانی 24 ساعته دارکوب تیکت ایجاد کنید و آدرس سایت خود را داخل تیکت برای ما بگذارید تا کارشناسان طراحی سایت ما بررسی کنند و هزینه و تایم طراحی مجدد سایت را به شما اطلاع دهند.

در اینجا نحوه آماده شدن برای برخی از عوامل رایجی که ممکن است در هزینه طراحی مجدد وب سایت شما نقش داشته باشند، آمده است:

1. محدوده:

محدوده پروژه طراحی مجدد وب سایت شما با تعدادی از تغییرات و اضافاتی که قصد انجام آنها را دارید تعریف می شود. یک به روز رسانی ساده وب سایت شامل به روز رسانی عناصر بصری مانند رنگ ها و فونت ها است، در حالی که یک به روز رسانی جامع شامل تغییر ساختار ناوبری سایت، بازنویسی محتوا و معرفی ویژگی های جدید است. بنابراین، محدوده طراحی مجدد مراحل دیگری از جمله بودجه بندی، منابع، چارچوب زمانی و انتظارات را تعریف می کند. در مورد آنچه می خواهید واقع بین باشید و برای هزینه آن آماده باشید. اگر برای این سرمایه گذاری آماده نیستید، تا زمانی که توانایی دارید صبر کنید. ارزشش را دارد.

2. پیچیدگی طراحی:

عناصر طراحی، مانند گرافیک و انیمیشن های سفارشی، در پیچیدگی پروژه جدید وب سایت شما نقش دارند. هرچه بخواهید طرح های شما پیچیده تر باشد، ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. بنابراین، این عامل نیز بر مراحل ذکر شده در بخش قبل تأثیر می گذارد. این بدان معنی است که اگر با بودجه محدود کار می کنید باید به این فکر کنید که کدام جنبه از وب سایت خود را می خواهید اولویت بندی کنید. به این ترتیب، منابع مالی خود را به درستی تخصیص خواهید داد.

3. الزامات عملکرد:

مجدداً، سطح پیچیدگی فنی و نتایج مورد انتظار بر هزینه کلی طراحی مجدد تأثیر می گذارد. اگر وب سایت شما به عملکرد خاصی مانند قابلیت های تجارت الکترونیک، پورتال های عضویت یا ادغام های سفارشی با سیستم های شخص ثالث نیاز داشته باشد، هزینه توسعه به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. بسته به نوع کسب و کار، عملکرد و طراحی برای جنبه هایی که می خواهید اولویت بندی کنید و روی آنها سرمایه گذاری کنید، وزن متفاوتی دارد.

به خاطر داشته باشید که ویژگی‌ها و عملکردهای اضافی معمولاً به کار توسعه گسترده‌تری نیاز دارند و ممکن است شامل هزینه‌های مجوز یا هزینه‌های اشتراک برای افزونه‌ها یا برنامه‌های افزودنی ممتاز باشند.

4. سکو:

پلتفرمی که برای ساخت و مدیریت وب سایت خود استفاده می کنید نیز می تواند بر هزینه طراحی مجدد آن تأثیر بگذارد. راه حل های بسیار سفارشی شده بالاترین سطح تخصص را ارائه می دهند، بنابراین به دلیل نیاز به کار توسعه سفارشی منجر به هزینه های بالاتر می شود.

راه حل های آماده ای برای صرفه جویی در بودجه شما وجود دارد، مانند یک سیستم مدیریت محتوای از پیش ساخته شده (CMS). به عنوان مثال، گزینه های وردپرس یا Shopify بودجه بندی مقرون به صرفه تری را ارائه می دهند. اگر نیاز به طراحی ویژگی هایی فراتر از آنچه راه حل استاندارد پلت فرم قبلا ارائه می دهد، CMS معمولاً هزینه هایی را دریافت می کند. به هر حال، این هزینه های اضافی بسیار کمتر از بودجه راه حل سفارشی است.

مهم است که هنگام طراحی مجدد وب سایت خود، کیفیت و ارزش بلند مدت را در اولویت قرار دهید. کوتاه کردن گوشه ها یا انتخاب ارزان ترین گزینه ممکن است منجر به یک وب سایت پایین تر شود که اهداف تجاری یا انتظارات کاربر شما را برآورده نکند. بر روی یافتن تعادل بین مقرون به صرفه بودن و کیفیت تمرکز کنید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت بازطراحی شده شما با هویت برند، نیازهای کاربر و اهداف تجاری شما همسو می شود.

برای به دست آوردن تخمین دقیق از هزینه طراحی مجدد وب سایت، مشاوره با آژانس ها یا توسعه دهندگان طراحی وب حرفه ای و واکنش گرا را برای کمک به اهداف طراحی مجدد وب سایت خود در نظر بگیرید. اطلاعات دقیقی در مورد نیازهای پروژه، اهداف و محدودیت های بودجه به آنها ارائه دهید تا پیشنهادات و پیشنهادات مناسب برای پروژه طراحی مجدد خود را دریافت کنند.

ایجاد تعامل، افزایش تبدیل: دارکوب را برای تعمیرات اساسی وب سایت انتخاب کنید

استفاده از یک سرویس طراحی وب حرفه ای و ارزان یک راه عالی برای کمک به افزایش فروش و به دست آوردن بینش حرفه ای است. اگر نگران توانایی های طراحی خود هستید، فرآیند را به طور کامل درک نمی کنید، یا به کمک در زمینه برندسازی و بازاریابی نیاز دارید، ممکن است استفاده از خدمات طراحی وب برای تضمین اینکه وب سایت شما دارای یک طرح طراحی مجدد وب سایت با کیفیت بالا خواهد بود، مفید باشد.

دارکوب در ارائه خدمات طراحی وب حرفه ای که باعث تعامل، افزایش تبدیل و افزایش حضور آنلاین شما می شود، تخصص دارد. تیم طراحان و توسعه دهندگان متخصص آنها وب سایت شما را به یک ابزار بازاریابی قدرتمند تبدیل می کند.

نتیجه

یک پروژه طراحی مجدد وب سایت زمانی که به درستی انجام شود می تواند یک سفر هیجان انگیز باشد. با دنبال کردن مراحل ذکر شده در این راهنما و حتی در نظر گرفتن استفاده از منابع دیگر مانند دارکوب. طراحی، شما می توانید با این پروژه مقابله کنید و به اهداف طراحی مجدد خود برسید. فقط به یاد داشته باشید که اهداف اولیه خود را مشخص کنید، بر اساس آن برنامه ریزی کنید و یک جدول زمانی مناسب و قابل مدیریت به خود بدهید تا بتوانید به اهداف پروژه طراحی مجدد خود برسید بدون اینکه با هیچ مشکلی مواجه شوید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز