یه طراح حرفه ای چه کارهایی میتونه انجام بده که من نمیتونم؟

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

امروز میخوام راجع به یکی از سوالات خیلی رایجی که تو ذهن خیلی از خواننده هامون هست بنویسم.
یه طراح حرفه ای چه کاری میتونه انجام بده که من نمیتونم؟
خیلی ها از خودشون میپرسن با این همه قالب و ابزار و آموزشی که برای ساخت سایت هست دیگه چه نیازی به متخصص دارن. خیلی ها ساعتها صرف این پروسه میکنند و آخر کار هم ناامید میشن و کارو رها میکنند.

 

جواب این سوال ساده است

از بین همه جاهایی که تا حالا وجود داشته اینترنت بیشترین رشد رو داره و فعالترینشونه. هر روز فناوری های جدید عرضه میشن، بروزرسانی های جدید میان و مدهای جدید از ناکجاآباد سردرمیارن. اگه کسی رو نداشته باشید که تمام وقتشو روی این کار بذاره، امکانش خیلی کمه که بتونید با این حجم زیاد اطلاعات، مدها و ایده ها کنار بیایید.
علاوه بر این باید کلی مسائل دیگه رو هم حل کنید که اصلا شاید ربطی به طراحی وب نداشته باشند اما روی آینده سایتتون اثر خواهند گذاشت. شاید یه سایت خیلی زیبا هم بسازید اما اگه نتونید کدهای وبسایتتونو تجزیه و تحلیل کنید این سایت زیبا عملکرد خوبی روی موتورهای جستجو از خودش نشون نمیده و هیچ کس نمیتونه روی گوگل شما رو پیدا کنه. حتی شاید خودتونم هیچ وقت متوجه نشید راهو اشتباه رفتید.
شاید هم سایتی که میسازید روی کامپیوتر عالی دیده بشه اما روی موبایل افتضاح باشه یا سازگار با موبایل نباشه، اگه اینطور باشه بیشتر از یک سوم ترافیکتونو بخاطر اینکه از دستگاههای دیگه ای استفاده میکنند از دست خواهید داد.
و در آخر به این هم فکر کنید که ممکنه یه چیزی به نظر شما خیلی عالی بیاد اما از نظر بازدیدکننده هاتون اونقدرها هم خوب نباشه.
اگه واقعا میخواهید خودتون سایتتونو طراحی کنید باید وقت زیادی صرف کنید تا کدنویسی، زبان مورد  استفاده، اجرای کدها و کلی کدنویسی دیگه برای برنامه های بازاریابی یاد بگیرید.
اینجا باید از خودتون بپرسید کدوم بهتر فروش خواهند کرد، یه بروشور حرفه ای و رنگارنگ یا یه آگهی روی یه کاغذ کوچیک که خودتون تو خونه درستش کردید؟

حالا چی کار کنیم؟

اگه وقت آزاد زیادی دارید و واقعا میخواهید این کارو یاد بگیرید، اونوقت من توقع دارم خودتون سایتتونو بنا کنید. اول یکم در مورد فتوشاپ، کدنویسی وب و تبلیغات آنلاین مطالعه کنید و بعد یه امتحانی بکنید. وقتی همه این کارها رو انجام دادید اونوقت باید یکم دیگه مطالعه کنید و چند تا چیز دیگه هم یاد بگیرید و بعد کار قبلیتونو بهتر کنید. شاید چند نفری هم بشناسید که ازتون بخوان همین کارو برای اونها هم انجام بدید و به این ترتیب یه فرصتی برای تمرین بیشتر براتون پیش بیاد تا در نهایت به یه طراح وب تبدیل بشید و بتونید حتی ازش خرج زندگیتونم دربیارید.
اما اگه وقت و انرژی سر و کله زدن با مشکلاتی که تو این راه براتون پیش میاد رو ندارید و ترجیح میدید به جای اینکه همه کارها رو خودتون دست بگیرید، روی کار خودتون متمرکز بشید، باید این کارو به یه متخصص بسپرید. طراحی های ما 100% تضمین شده است، شهرتمون خودش گویای همه چیز هست.

سایت سازها چطورن؟

با اینکه سایت سازهایی مثل Wix و  Squarespace و Homestead قالبهای آماده دارند اما متاسفانه باید بهتون بگم که به همین راحتیهایی که خودشون ادعا میکنند نیست و شما نمیتونید به همون نتایجی برسید که اونها تو تبلیغاتشون میگن.
البته ناگفته نماند که این شرکتها کار کسایی رو که یکم تجربه دارن راحت میکنند اما فقط در همین حد. روی این سایتها سئو کردن محدودیت هایی داره و در ضمن باید بدونید چطوری سئوی داخلی انجام بدید، چون شما سایتتونو روی یه قالب بنا کردید، هزاران وب سایت دیگه هم مشابه وب سایت شما هستند و رفتار اونها هم دقیقا مشابه وب سایت شما خواهد بود و گوگل از این چیزها خوشش نمیاد. گوگل بیشتر طرفدار خلاقیت و خاص بودنه و به چیزهایی که روی یه قالب ساخته شده باشه نگاه نمیکنه.

پس باید چی کار کنیم؟

بستگی به این داره که برنامه تون چیه و میخواهید چی بسازید و چقدر وقت میخواهید صرفش کنید.
ما دوست داریم مشتریهامون هم تو پروژه خودشون شرکت کنند و معمولا ازشون تو دفتر خودمون دعوت میکنیم تا بیان چیزهایی که دوست دارن روی وبسایتشون باشه یا تغییراتی که میخوان اعمال کنند رو مشخص کنند. اگه یه مشتری چیزی انتخاب کنه که از نظر ما آینده سایت رو به خطر میندازه، نظرمونو بهش میگیم روشهای امن دیگه ای که میتونه اونارو به هدفشون برسونه براشون روشن میکنیم.
طراحی وب هم یه کاریه مثل کارهای دیگه، باید اول مطالعه زیادی راجع بهش بکنید و خودتونو همیشه بروز نگهدارید تا بتونید از عهده اش بربیایید. همونطور که قبلا هم گفتم، اینترنت پویاترین زمینی که تا حالا دیدید و دائما هم در حال تغییر و بزرگ شدنه.
هر سوالی که داشتید میتونید با ما تماس بگیرید و بپرسید. اگه کارها رو به افراد متخصصی و با تجربه بسپرید همه چیز روون و ساده تر پیش میره و حتی مقرون به صرفه تر هم خواهد بود، چون شما هم میتونید روی کار خودتون وقت بذارید و از اون طرف پول بیشتری دربیارید.
اگه قانع شدید که بهتره یه شرکت با تجربه و حرفه ای کارتونو انجام بده با ما تماس بگیرید. اگه پیشنهاد ما رو بشنوید نمیتونید ردش کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز