اثر مدل در ایجاد سایت

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

در هر صفحه ای که بصورت رقابتی طراحی میشه، باید به یه سری عناصر معینی دقت کرد و مورد مطالعه قرارشون داد، اما بعضی عناصر هم سلیقه­­ای اند. در عین حال که سعی می­کنید سایتتون مؤثر و برای کاربر قابل درک باشه، باید بر اساس تصویری که میخواهید از خودتون نمایش بدید هم تصمیمات مهمی اتخاذ کنید. یه سری مسائل هستند که میتونن تو انتخاب مدل و سبک کار کمکتون کنند.

طراحی موضوعی

اگه مدل کسب و کار یا مدل محصولاتتون طوریه که تو یک تم خاص ارائه­اش داد، این مدل رو انتخاب کنید. مثلا اگه کسب و کارتون روی اکولوژی یا انرژی تجدید شدنی تمرکز داره، تم کار میتونه یه گیاه زندگی باشه یا رنگهای طبیعی و عناصر حیات­بخشی که بتونن موضوع برندتونو به بیننده نشون بدن. رنگهای طبیعی و کارتون­ها یا عکسهای طبیعت هم میتونن همچین حسی رو انتقال بدن. استفاده از تصاویر متحد زنده و عناصر تعاملی هم میتونن حس زندگی به سایت ببخشند. تم­ها انواع مختلفی دارند. معمولا وقتی برای یه فرهنگ یا جمعیت خاصی میخواهید تبلیغ کنید، طراحی موضوعی مؤثرترین روشه. مثلا اگه سایتتون راجع به گیاهخواریه، میتونید از تم حیوانی استفاده کنید، چون بازدیدکننده هاتون به حیوانات اهمیت میدن، اما همین تم برای فروش عطر مناسب نیست و نامربوطه.

انتخاب سبک

اگه موضوع کارتون طوریه که نمیشه به این راحتی براش تم انتخاب کرد و با تم پیام یا محصولاتتونو به بازدیدکننده منتقل کرد، میتونید از تمی استفاده کنید که بتونه یه پیام متفاوت به مشتریها مخابره کنه. اینجور مواقع، دیگه انتخاب تم نباید با هدف درگیر کردن مخاطب انجام بگیره بلکه اینجا هدف باید اثرگذاری روی مخاطب باشه. مثلا پیامی که یه طراحی مینیمال منتقل میکنه با پیامی که یه موضوع غنی، دارای تزئینات و بافت منتقل میکنه متفاوته. طراحی باید یه حال و هوا یا یه اثر خاصی رو بتونه در مخاطب ایجاد کنه. اگه دوست دارید اثرگذار و رقابتی دیده بشید از یه طراحی مینیمالیستی تمیز با تضاد سیاه و سفید خالص و بدون هیچ خط اضافی استفاده کنید تا این پیام به مخاطب منتقل بشه. تم هایی که تصاویر زینتی دارند یا حالت باابهتی منتقل میکنند، به مخاطب نشون میدن که شما با تجربه­اید و میتونید بالاترین سطح یا خدمات رو به مشتریهاتون عرضه کنید. خودتون هم به سایتهای مختف نگاه کنید و سعی کنید پیام سبک­های مختلف رو پیدا کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز