بروزرسانی های اخیر گوگل

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

اگه مقالات دارکوب رو دنبال کرده باشید حتما در مورد بروزرسانی های الگوریتم گوگل هم مطالبی خوندید. اخیرا گوگل دی و اسفند 95 الگوریتمشو بروز کرده. تو این پست خلاصه ای از ماهیت این بروزرسانی رو توضیح میدیم تا ببینیم چه اثراتی میتونه روی استاندارهامون داشته باشه.

اولین بروزرسانی دی ماه

تو انجمن های اینترنتی اینطور بحث شده که بروزرسانی گوگل، لینکها و محتوای اسپم رو هدف گرفته، از قبیل شبکه های لینکدهی وبلاگی یا PBNها. این شبکه ها یه سیستمی اند که دامنه های منقضی رو میخرن و یه سری وبلاگ در جهت منافع یک سایت مشخص درست میکنند.
درمان این قضیه اینه که به لینکدهی ادامه بدین، لینکهایی که به دست بشر و روی محتوای سایتهای باکیفیت ایجاد شده باشند.

هفتمین بروزرسانی دی ماه

این بروزرسانی بر تجربه کاربری تمرکز داشت. گوگل برای کمی کردن تجربه کاربری از دستورالعمل رتبه دهنده کیفیت یا QRG استفاده کرد. QRG در مورد نحوه تست و رتبه دهی کیفی رتبه دهنده های انسانی به صفحات و سایتها اطلاعات زیادی داره.
برای درمان عناصری که این بروزرسانی هدف گرفته، دسترسی به سایت، فیلم و فایلهای صوتی که به طور خودکار روی سایتتون نمایش داده میشن، پاپ‌آپ ها، محل قرار گرفتن تبلیغات و از همه بدتر صفحاتی که به جای محتوا تبلیغ دارند رو چک کنید. دفعات بارگذاری، عکسهای مرتبط یا نمودارها هم از جمله معیارهایی هستند که تو این رتبه بندی بکار میرن. عملکرد موبایل هم که از قبل از معیارهای مهم بوده و خواهد بود.

هفتمین بروزرسانی اسفند

گری ایلیس، تحلیل‌گر گوگل که بارها اسمشو تو مقالاتمون آوردیم، گفته تیم جستجوی گوگل یه کنفرانس تشکیل دادند و تصمیم گرفتند درباره بروزرسانی Fred که در تاریخ 17 اسفند 95 منتشر شد حرفی نزنند. بنابراین گوگل این بروزرسانی رو تأیید نمیکنه اما همین که میگه راجع بهش حرفی نمیزنیم، خودش به نوعی تأییده. ایلیس همچنین گفته که این بروزرسانی تکنیک‌های خاصی رو که در دستورالعمل های وبمستر گوگل گفته شده هدف میگیره.
اینجا هم مهمترین قسمتش، ارزیابی محتوای وب‌سایته. بهترین درمان تولید محتوای غیرتکراری و مفیده.

نتیجه

تو خیلی از انجمن های سئو که من دنبال میکنم، حس کردم متخصصان سئو از دست گوگل و بروزرسانی های زود به زودش عصبانی‌اند. به نظر من گوگل همچنان به این کار ادامه میده تا جایی که بتونه اسپم و تجربه کاربری ضعیف رو از نتایج جستجو به کلی حذف کنه. شما هم محتوای سایتتونو بروز کنید، تبلیغات مزاحم و سایر ترفندهای کسب درآمدی که روی سایتتون بکار گرفتید رو حذف کنید و به جای اینها شروع کنید به لینکسازی از طریق روشهای درست. همه این کارها هم مستلزم سعی و کوشش زیادیه اما خوبیش اینه که قطعا در بلند مدت به نتیجه میرسه و همه زحماتتون جبران میشه.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز