آموزش ساخت وب سایت پزشکی و بیمارستانی

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

این روزها مردم بیشتر برای جستجوی انواع و اقسام خدمات به روشهای آنلاین متوسل میشن، و خدمات پزشکی هم از این قاعده مستثنی نیست. اخیرا مطالعه ای انجام شد که نشون میده 80 درصد از کاربرهای اینترنت، اطلاعات پزشکی مورد نیازشون رو به صورت آنلاین بدست میارن. از همین جا میشه به قدرت اینترنت به عنوان ارائه دهنده مراقبتهای پزشکی پی برد و شما میتونید از همین ویژگی برای جذب مشتری هدف بهره ببرید.

ساخت وب سایت پزشکی با MotoCMS

ساخت وب سایت پزشکی ممکنه در ابتدا به نظر مشکل بیاد، اما با MotoCMS به لطف قالبهای پزشکی متنوعی که داره کار ساده میشه. خوبیش اینه که این قالبها در قیمتهای مناسبی هم عرضه میشن. فقط باید به چند تا نکته توجه کنید. این مقاله نکاتی رو که برای ساخت وب سایت پزشکی و جذب و حفظ مشتریها لازمه بلد باشید شرح میده.

وب سایت باید ساده و شیرین باشه

برای شروع، باید دقت کنید که قالب وب سایت ساده باشه و مسیریابی در اون براحتی انجام بشه. اگه سیستم مسیریابی سایت برای مخاطب براحتی قابل درک باشه، مشتریها میتونن سریع اطلاعاتی رو که دنبالش هستند، بدون نیاز به گشتن صفحات مختلف، پیدا کنند. صفحات لینک شده باید طوری تعبیه شده باشند که کاربر بتونه هر زمان لازم شد مراحل رو دوباره به سمت صفحه اصلی وب سایت برگرده.

به شبکه های اجتماعی اهمیت بدید

گام بعدی اینه که در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید. دیگه تنها کاربرد شبکه های اجتماعی، ارتباطات غیررسمی و برقراری ارتباط با مردم نیست، بلکه الآن بعنوان ابزار مفیدی جهت دسترسی به عموم مردم و انتقال پیامهای تجاری هم بکار میره. حداقل فیسبوک، گوگل پلاس و توئیتر داشته باشید. مردم رو به شرکت در صفحات اجتماعیتون ترغیب کنید و به سوالاتشون در مدت مشخصی جواب بدید. هدف از این اقدامات اعتمادسازیه. اگه بتونید اعتماد مشتری رو جلب کنید، احتمال اینکه هر وقت به خدمات پزشکی نیاز داشت طبق عادت به سایت شما مراجعه کنه یا شما رو به دوستان و خانوادش معرفی کنه بیشتره.

از فرمهای مخصوص بیمار استفاده کنید

یه وب سایت پزشکی باید فرم های مخصوص بیمار داشته باشه تا مشتریها بتونن برای نوبت گرفتن، سوال پرسیدن و پر کردن فرمهای لازم قبل از حضور در محل ازشون استفاده کنند. این فرمها رو جایی قرار بدید تا براحتی دیده بشن، مثلا تب خوشامدگویی میتونه جای مناسبی باشه. میتونید از رنگهای مناسب بیماران مثل سبز استفاده کنید تا توجهشون جلب بشه و زودتر فرمها رو پیدا کنند. با این کار، بیمار حس میکنه از طرف شما توجه دریافت کرده. همین چیزهای کوچیکند که شما رو از رقباتون متمایز میکنند.

اطلاعات تماستونو به طور واضح نمایش بدید‌

یه وب سایت پزشکی خوب باید قبل از هر چیزی، روی صفحه اول، اطلاعات تماس رو به نمایش بذاره. بهترین جا برای این اطلاعات، بالای صفحه اول سایته. حتما چیزهایی مثل شماره فوریت های پزشکی و در صورت امکان شماره متخصصهای مختلف رو هم بذارید. ممکنه این شماره تلفنها در شرایطی که یه نفر کار اورژانسی داره و باید سریعا به بیمارستان یا کلینیک برسه لازم بشه.

یک پورتال اطلاع رسانی درست کنید

حتما یه منبع اطلاعاتی مثل وبلاگ داشته باشید و مرتب بروزش کنید تا مشتریها رو در جریان آخرین اخبار حوزه کاری خودتون قرار بدید. مثلا اگه پزشک قلب هستید، روی وبلاگتون در مورد تغذیه خوب برای داشتن ضربان قلب مناسب مطلبی بذارید. چیزهای دیگه ای میشه روی وبلاگ گذاشت عبارتند از اطلاعات بروز شده در مورد اخبار جامعه و آخرین اکتشافات پزشکی. همه این تاکتیکها میتونن به رتبه گرفتن وب سایتتون در موتورهای جستجو هم کمک کنند و از این طریق بین مشتریهاتون اعتبار بدست بیارید.

نکاتی در مورد ظاهر

تا جایی که قالب بهتون اجازه میده سعی کنید از رنگهای متنوع یا چیزهای پیچیده استفاده نکنید. لازم نیست هر چیز تازه و جالبی رو در وب سایتتون پیاده کنید. مثلا فقط میتونید از رنگهای طبیعی مثل سبز روشن، برنز، آبی و بنفش کمرنگ که با سلامتی همنشینی دارند استفاده کنید. استفاده از فلش، انیمیشن، عکس و فیلم رو به جاهای ضروری محدود کنید. این کار میتونه سرعت وب سایتتونو ارتقا بده و دسترسی کاربرها به اطلاعات رو سریعتر کنه. در نهایت اینکه یادتون نره آزادانه از فضای سفید استفاده کنید. فضای سفید به چشم بیننده استراحت میده و در نتیجه کاربر بهتر میتونه سایت رو مسیریابی کنه.
اگه کارتونو بلد باشید، طراحی وب سایت پزشکی کار چندان سختی نیست. این نکات میتونن به شما در ساخت وب سایتی با رتبه بالاتر، ترافیک بالاتر و در نتیجه تبدیل به مشتری بالاتر کمک کنند.

با دارکوب تماس بگیرید

دارکوب میتونه قالبهای شخصی سازی شده و بی همتایی مختص هر حوزه کاری، از جمله پزشکی طراحی کنه و با توجه به تجربه ای که در طراحی و توسعه وب سایت برای شرکتها و صنایع مختلف داره، به نیازهای مشتریها و کاربرهای هر حوزه کاری واقفه و علاوه بر این مشاوره های خوبی در زمینه بازاریابی به مشتریهاش ارائه میده. میتونید برای کسب هر نوع خدمات مرتبط با کارهای دیجیتال و یا مشاوره با متخصصان دارکوب تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز