روشهای طراحی وب برای شرکتهای تولیدی

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

این روزها هر شرکتی باید بطور قوی در عرصه آنلاین هم ظاهر بشه. وب سایت میتونه به رشد و پیشرفت شرکت کمک کنه و شما رو در رسیدن به اهدافی که تو کسب و کارتون دارید یاری برسونه. در این بین تولید کننده ها هم به وب سایت نیاز دارند و اگه میخوان موفق باشن، این وب سایت باید طراحی خوبی داشته باشه.

قوانینی که در این مقاله براتون گفته میشه، روشهایی هستند که با اعمالشون میتونید بهترین تجربه کاربری رو برای مشتریهایتون فراهم کنید و کاری کنید تا وب سایتتون بازدیدکننده های بیشتری بگیره و بعد اونها رو به مشتری و خریدار تبدیل کنید.
اگه میخواهید قبل از ادامه خوندن با یه متخصص طراح وب صحبت کنید، با شرکت دارکوب تماس بگیرید. شماره تماس ما در پایین صفحه درج شده.
ایده های مختلفی برای بهبود طراحی شرکتهای تولیدی مطرح شده که خیلی هاشون امتحان خودشونو پس دادند و اگه ازشون استفاده کنید با گذشت زمان نه تنها وب سایت بهتری خواهید داشت، بلکه میتونید مشتریهای بیشتری هم به وب سایتتون جذب کنید.

1- داشتن ظاهری قابل اعتماد و معتبر

وقتی دارید ظاهر و حال و هوای وب سایتتونو طراحی میکنید، باید بتونید کسب و کار واقعیتونو توش منعکس کنید. مثلا وب سایتهای سالنهای آرایش میتونن کلی هنر و رنگ رو به نمایش بذارن و شرکتهای معدنی میتونن از رنگهای تیره شبیه معدن استفاده کنند. شما هم بعنوان یه تولید کننده میتونید برای جذب بازدیدکننده ها و ایجاد ظاهری مدرن و قابل اعتماد از رنگهای لوگو، به رنگ روشن و بافت ساده در پس زمینه استفاده کنید.

2- استفاده از تصاویر باکیفیت

وب سایت جای خوبی برای اشتراک گذاری عکس های کارمندان و امکانات شرکته. عکس ها لازم نیست حتما هم خیلی چشم نواز باشند اما باید ارزشهای کاری شما رو انعکاس بدن – کارمندهای شاد، کارایی، محصولات باکیفیت، رضایت مشتری و چیزهای دیگه. اگه از عکسهای مناسبی در وب سایتتون استفاده کنید میتونید با ایجاد ظاهری حرفه ای، این حس اعتماد رو تقویت کنید.

3- مسیریابی ساده

استفاده از پودر سوخاری (نوعی مسیریابی که مکان فعلی کاربر در سایت را نشان میدهد)، لینکها و نقشه سایت همه عناصری اند که در مسیریابی بهتر سایت کمک کننده اند. با استفاده از این امکانات میتونید مشتریها رو در سایتتون نگهدارید و در نقطه مقابل، عدم استفاده از اونها ممکنه به خروج زودهنگام کاربر از سایت منجر بشه. اگه میخواهید بدونید مسیریابی سایتتون چطوریه، از خودتون این سوالات رو بپرسید:

  • آیا من میتونم به صفحه قبل برگردم؟
  • آیا من میتونم به صفحه بعدی که با این صفحه ارتباط داره برگردم؟
  • آیا من میتونم به صفحه اصلی سایت برم؟

اگر جواب هر کدوم از سوالات بالا "نه" باشه، باید حتما اصلاحش کنید. وقت زیادی هم ازتون نمیگیره، اما میتونه تفاوت زیادی برای بازدیدکننده هاتون ایجاد کنه.

4- طراحی صفحات برای بازدیدکننده ها

درسته که صفحات وب باید کیفیت شرکت شما رو به نمایش بذارن، اما در عین حال موقع طراحی باید به بازدیدکننده هم فکر کنید و با توجه به نیازها و علایق اونها طراحی رو انجام بدید. یعنی با توجه به اینکه شما شرکت تولیدی دارید باید متخصصهایی رو هدف بگیرید که از طرف شرکتشون مسئول برقراری ارتباط با شما هستند. به این طریق، بهشون نشون میدید که اونها رو بعنوان یه تصمیم گیرنده نهایی قبول دارید و درک میکنید، به شرکتشون به چشم یه مشتری بالقوه نگاه میکنید و بعنوان یه معامله تجاری باهاشون ارتباط برقرار میکنید.

5- سرعت بارگذاری سایت

وقتی آنلاین هستید، هر ثانیه اش مهمه، به خصوص در مورد سرعت لود یا بارگذاری صفحات. وقتی بارگذاری سایت مدت زمان زیادی طول بکشه، مشتریها رو از دست میدید و اونها به سمت رقبای شما متمایل میشن و همین طور هر روز که میگذره مشتریهای بیشتری رو از دست خواهید داد. بخاطر همینه که سرعت بارگذاری صفحات وب انقدر اهمیت داره. اگه میخواهید مشتریها رو حفظ کنید باید کاری کنید که در یک چشم به هم زدن صفحه باز شه.

6- هماهنگی رنگها

رنگ نقش مهمی در وب سایت ایفا میکنه و اگه درست رنگها رو بشناسید میتونید ازشون در جهت منافع وب سایتتون بهره ببرید. طیف رنگهای آبی حس اعتماد و اقتدار ایجاد میکنند. مشکی انحصار رو نشون میده و قرمز علاوه بر جلب توجه، احساسات رو برانگیخته میکنه. حتی با استفاده از این سه رنگ هم میتونید تمام صفحات سایتتونو هدفمند بسازید، طوری که کاربر رو در سایت هدایت کنه و اونها رو به خریدار تبدیل کنه. به این ترتیب سود شرکتتون هم افزایش پیدا خواهد کرد.

7- برجسته سازی درخواست برای اقدام ها

هر صفحه باید یه درخواست برای اقدام داشته باشه تا بتونه بازدیدکننده رو به خریدار تبدیل کنه. این درخواست برای اقدام باید جلب توجه کننده هم باشه و از بقیه محتوای روی صفحه متمایز دیده بشه. با استفاده از رنگهای گرمی مثل قرمز، دکمه های ساده و لحن مشوق و ترغیب کننده، میتونید کاری کنید که بازدیدکننده های سایت بدونن چطوری میتونن خرید انجام بدن و این کار نهایتا احتمال خرید کردنشونو افزایش میده.

8- استفاده از فضای سفید

فضای سفید یکی از ویژگی های یه طراحی خوب به شمار میاد. با استفاده از یه فضای خالی میتونید متن ها رو از هم جدا کنید تا صفحه بهتر قابل خوندن باشه و خواننده ها بتونن به سرعت خطوط نوشته رو از نظر بگذرونن. به این ترتیب میتونید بیننده ها رو روی صفحه حفظ کنید و کاری کنید که بخش بیشتری از نوشته ها رو بخونن، و یه دفعه با یه ستون بزرگ سیاه از نوشته روبرو نشن. روزنامه ها هم مدتهاست که از این روش استفاده میکنند و اگه فضای سفید نداشتند هیچ کس نمیتونست روزنامه بخونه.

9- سهولت در انتخاب

وقتی درخواست برای اقدام رو در صفحه جاسازی میکنید، فقط صرف قرار دادنش مهم نیست، بلکه راحتی انتخاب هم اهمیت داره. یعنی هر صفحه باید فقط چند گزینه به کاربر ارائه بده. صفحه اصلی، صفحه تماس، درباره ما و درخواست برای اقدام، اینها همه انتخاب های مختلفی هستند که کاربر میتونه روی هر کدوم کلیک کنه، و از این بین، درخواست برای اقدام از همه مهمتره.

دارکوب برای تولیدکننده ها طراحی وب انجام میده

اگه وقتشو ندارید که خودتون طراحی وب سایت شرکت رو انجام بدید، شرکت دارکوب میتونه تو این کار شما رو کمک کنه. میدونیم که شما بعنوان مدیر یه شرکت مشغله های زیادی دارید، اما ما میتونیم با رعایت همه قوانین مورد نیاز یه شرکت تولیدی، یه وب سایت عالی براتون ارائه بدیم. شرکت توسعه و طراحی وب سایت دارکوب با 15 سال سابقه و توجه خوبی که به جزئیات داره، بهترین وب سایتها رو برای مشتریهاش ارائه داده که میتونید نمونه های اون رو در صفحه نمونه کارهای دارکوب مشاهده کنید.
اگه شما هم میخواهید کسب و کارتونو رونق ببخشید و به یه وب سایت عالی و حرفه ای نیاز دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید تا کار طراحی سایتتونو شروع کنیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز