طراحی سایت Site Design حرفه ای شرکتی

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
طراحی سایت Site Design حرفه ای شرکتی
طراحی سایت Site Design حرفه ای شرکتی

با توجه به افزایش استفاده از اینترنت برای جستجوی کالا و خدمات توسط کاربران امروزه داشتن وب سایت برای شرکتها به یکی الزامات تبدیل شده است و بهتر است شرکت ها طراحی سایت Site Design خود را زیر نظر متخصصین با تجربه ایجاد نمایند تا بتوانند با راه اندازی سایت حرفه ای شرکتی از زمان و هزینه مصرف شده خود نهایت نتیجه را بگیرند. شرکت ها با توجه به فیلد کاری خود می توانند امکانات مختلفی را برای وب سایت خود در نظر بگیرند. برای طراحی سایت حرفه ای شرکتی نکات زیر را در نظر داشته باشید:

قالب و رنگ وب سایت

قبل از همه چیز مهم آن است که قالب وب سایت در خود زمینه فعالیت شرکت باشد و طراحی با توجه به زمینه فعالیت شرکت اهمیت بالایی در موفقیت وب سایت خواهد داشت. حتی در رنگ بندی وب سایت نیز می بایست از رنگ های مناسب زمینه شغلی مورد نظر استفاده گردد. معمولا در هر رسته شغلی رنگ خاصی به عنوان رنگ صنعت وجود دارد که می توان از طیف های رنگی خاصی از آن برای رنگ بندی وب سایت استفاده نمود. برای انتخاب رنگ وب سایت رنگی به عنوان رنگ پیش فرض و سایر رنگ ها با توجه به رنگ مورد نظر و با توجه به روانشناسی رنگ ها می بایست انتخاب گردند. قالب وب سایت نیز می بایست کاربر پسند بوده تا باعث جذب کاربر گردد. امروزه سبک جدید طراحی با نام طراحی دو بعدی Flat Design بهترین گزینه برای طراحی وب سایت می باشد که می توانید برای بالا بردن اثر بخشی و جدابیت وب سایت از سبک های جدید دیگری نظیر طراحی تک صفحه (Flat Design) ، طراحی انیمیشنی (Animated Design) استفاده نمود. می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله سبک های جدید طراحی سایت را مطالعه نمایید.

طراحی سایت ریسپانسیو و سازگار با موبایل

امروزه در حدود 50 درصد از کاربران از موبایل، تبلت و فبلت ها برای مرور وب استفاده می نمایند و در صورتی که وب سایت شما نمایش درستی در این مرورگرها نداشته باشد کاربران عمده ای از وب را از دست خواهید داد. طراحی سایت به صورت ریسپانسیو (Responsive Design) با توجه به رشد بالای استفاده کنندگان از موبایل ها برای مرور وب به امری اجباری برای وب سایت ها تبدیل شده و همچنین موتورهای جستجو نظیر گوگل امروزه سایت ها را بر اساس نسخه موبایلی نیز رنگ دهی می نمایند و در صورتی که سایتی نسخه موبایلی داشته باشد رنک بهتری در موتور جستجو خواهد داشت. همچنین داشتن نسخه موبایلی وب سایت باعث بالا رفتن میزان میانگین زمان ماندن کاربران در وب سایت می گردد که این مورد به رنک وب سایت کمک بسیاری می نماید که افزایش رنک وب سایت باعث بالا رفتن تعداد بازدیدکنندگان وب سایت از موتورهای جستجو خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو را مطالعه نمایید.

درج مطالب وب سایت

یکی از مواردی که توسط کارفرما پس از آموزش پانل کاربری وب سایت قابل انجام می باشد درج مطالب وب سایت می باشد که در صورتی که قصد طراحی سایت حرفه ای شرکتی را داشته باشید توصیه می گردد درج مطالب وب سایت حتما توسط شرکت طراح سایت انجام گردد. انجام درج مطالب وب سایت توسط دارکوب سئو وب سایت شما را تضمین می نماید.

پشتیبانی وب سایت

پس از طراحی سایت و تحویل پروژه وب سایت می بایست زیر نظر متخصص وب پشتیبانی گردد تا در صورتی که سایت دچار مشکلی گردید و یا نیاز به به روز رسانی خاصی داشت پشتیبان وب سایت بتواند موارد را رفع نماید. در حقیقت در زمان پشتیبانی وب سایت صحت عملکرد وب سایت تضمین می گردد و در صورتی بروز مشکلات برای وب سایت و بالا نیامدن آن سریعا مورد پیگیری می گردد. دارکوب تیم برنامه نویسی قوی از بابت پشتیبانی سایت های طراحی شده خود دارکوب و کارکرد وب سایت طراحی شده خود را تضمین می نماید. دارکوب امن سازی کلیه پروژه های خود را در حد بسیار بالا انجام می دهد تا مشکلی متوجه سایت های طراحی شده پیش نیاید.

سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

در حقیقت تا قبل از عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو شما پایه کسب درآمد از محیط اینترنت را ایجاد نموده اید و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو باعث افزایش فروش شما خواهد گردید. حال این افزایش فروش به چه صورت انجام می گردد. در عملیات سئو رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مربوط به شرکت بالا می آید و در نتیجه کاربری که با دنبال کالا و خدمات در محیط اینترنت می باشد شما را خواهد یافت و در صورتی که کالا و خدمات ارائه شده مد نظر ایشان باشد با شما عقد قرار داد خواهد نمود و یا کالای شما را خریداری خواهد نمود.

برای آنکه وب سایت حرفه ای داشته باشید می بایست تیم حرفه ای را انتخاب نمایید که مجموعه دارکوب با توجه به سابقه 13 ساله طراحی وب سایت خود و پیاده سازی 2500 وب سایت طراحی شده تجربه بالایی در امر طراحی سایت و سئو دارد و وب سایت شما را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت ارزان تحویل خواهد داد. می توانید لیست سابت های طراحی شده دارکوب را مشاهده نمایید و مشاوره در دارکوب به صورت رایگان ارائه می گردد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز