تکمیل مقالات ضعیف وب سایت و تاثیر آن بر سئو

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

محتوای وبسایت چیست؟

محتوای خوب چیزی است که یک وب سایت را از توده ها متمایز می کند و پیام درست را به قلب و ذهن مشتریان منتقل می کند. موفقیت یک وب سایت در درجه اول با محتوای آن تعیین می شود. اما محتوای خوب برای یک وب سایت چیست؟ اگرچه برخی از جنبه‌های محتوا می‌توانند ذهنی باشند، اما بسیاری از روش‌های آزمایش شده و واقعی که می‌توانند محتوای خوب را از بد متمایز کنند. بیایید مرور کنیم که محتوای وب سایت می تواند شامل چه مواردی باشد و نگاهی به بهترین شیوه ها برای ایجاد محتوای وب سایت بیندازیم.
محتوای یک وب سایت شامل متن، تصاویر، صداها، فیلم ها و انیمیشن هایی است که کاربران در یک وب سایت تجربه می کنند. محتوای وب سایت مهمترین ابزاری است که می توانید برای دستیابی به استراتژی بازاریابی و ارتباط با مشتریان خود در مورد برند خود از آن استفاده کنید.

بیایید سه نوع اصلی محتوای وب سایت را پوشش دهیم:

محتوای مکتوب وب سایت باید تمام محتوای دیگر وب سایت شما را نشان دهد. این می تواند شامل یک فراخوان برای اقدام یا توضیح مختصر محصول در صفحه فرود شما، مطالعات موردی، مقالات سفید، گزارش های صنعت، کتاب های الکترونیکی، توصیفات و وبلاگ ها باشد.
محتوای گرافیکی شامل عکس‌ها، برگه‌های اطلاعاتی، اینفوگرافیک‌ها، تصاویر برند و تجسم داده‌ها است. محتوای گرافیکی عموماً توسط محتوای مکتوب و ویدیویی پشتیبانی می‌شود و این فرصت را دارد که به مخاطبان شما کمک کند تا برند شما را تجسم کنند.
ویدئو و صدا محتوای بسیار ارزشمندی هستند که شامل ویدئوهای توضیحی، پادکست ها و احتمالا موسیقی می شود.

محتوای نوشته شده بدون شک مهمترین محتوای وب سایت شما است. برای سئوی و بهینه سازی در سال 2021، وب سایت ها باید به طور متوسط ​​650-3000 کلمه در هر صفحه داشته باشند. وب سایت هایی با کمتر از 300 کلمه در هر صفحه بر اساس استانداردهای گوگل "نازک" در نظر گرفته می شوند و به احتمال زیاد در جستجو رتبه بالایی ندارند.

محتوای خوب وب سایت چیست؟ 

بسیار خوب، پس ما می‌فهمیم که محتوای وب‌سایت در حال حاضر چیست. اما چگونه می توان محتوای وب سایت را خوب نوشت؟

افزودن متن، عکس یا گرافیک تصادفی به یک وب‌سایت و ارسال آن در وب، آن را قطع نمی‌کند. محتوای وب سایت شما باید متناسب با وب سایت و برند شما باشد تا موفقیت آمیز باشد. همچنین باید بهینه شود تا بتواند در مقابل رقبای شما ایستادگی کند. بیایید نگاهی به برخی از نوشته ها برای بهترین شیوه های وب بیندازیم:

مرحله 1 - مخاطبان خود و اهداف آنها را بشناسید
وقتی یک وب سایت ایجاد می کنید، آن را برای خودتان ایجاد نمی کنید، بلکه آن را برای مخاطب ایجاد می کنید. بله، شما از مزایای داشتن یک وب سایت خوب بهره مند خواهید شد - افزایش بازدیدکنندگان سایت که منجر به افزایش درآمد می شود - اما این کاملاً یکسان نیست.

وب سایت شما برای کمک به مخاطبان مورد نظر شما وجود دارد که در مورد شما یا به طور خاص، چگونه محصول یا خدمات شما به آنها کمک می کند تا اهداف یا نیازهای خود را برآورده کنند. اگر به خوبی آنها را متقاعد کنید که آنچه را که نیاز دارند دارید، به احتمال زیاد از شما خرید می کنند.

اگر مطمئن نیستید که مخاطبان شما چه کسانی هستند یا چه می خواهند، چگونه می توانید خود و سایت خود را برای آنها بازاریابی کنید؟ شما نمی توانید. حداقل خوب نیست.

قبل از نوشتن محتوایی که فکر می کنید افراد را جذب می کند، تکالیف خود را انجام دهید. به رقبای خود نگاهی بیندازید و ببینید که آنها چگونه محصولات مشابه را در موقعیت خود قرار می دهند. وجه تمایز شما چیست؟ آن را در بازاریابی محتوای خود و در وب سایت خود برجسته کنید.

مرحله 2 - پاک کردن، کپی واضح
آیا تا به حال یک جمله را خوانده اید که به قدری ضعیف باشد که مغز شما را از نظر جسمی آسیب ببیند؟ یا یکی که وقتی سعی می‌کنید بفهمید چه چیزی را می‌خواهد منتقل کند، شما را زیر سوال برده است؟ آن شخص نباشید و چنین محتوایی را برای وب سایت خود ایجاد نکنید. اگر محتوای وب‌سایت شما باعث می‌شود افراد هنگام خواندن دچار لغزش شوند، مشکلی وجود دارد. بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که محتوای وب سایت شما خوانا و مهمتر از همه، به راحتی قابل درک است؟ مگر اینکه مخاطبان شما پیشرفته‌تر باشند، برای سطح خواندن متوسط ​​بنویسید.

مرحله 3 - رسانه های ترکیبی
آیا از گذراندن وقت در وب سایت هایی که چیزی جز متن برای دیدن ندارند لذت می برید؟ بدون عکس، بدون تصویر، فقط متن بی پایان. محتوای خوب وب‌سایت به پست‌های وبلاگ و نوشتار محدود نمی‌شود. تحقیقات نشان می دهد که بیشتر مغز انسان بصری است و افراد اطلاعات بصری را چندین برابر سریعتر از متن پردازش می کنند. علاوه بر متن و نوشته‌های موجود در وب‌سایت خود، از ویدیوها یا دیگر تصاویر گرافیکی برای به اشتراک گذاشتن پیام و ارزش پیشنهادی خود با مخاطبان خود استفاده کنید. به عنوان مثال، یک نمودار یا نمودار آسان برای توضیح دادن یک موضوع پیچیده نیز بهتر از متن به تنهایی می تواند کار کند. محتوای وب کلید ایجاد ترافیک برای وب سایت ها است. ایجاد محتوای جذاب و سازماندهی آن در دسته بندی های مختلف برای ناوبری آسان برای یک وب سایت موفق بسیار مهم است. همچنین، بهینه سازی محتوای وب برای موتورهای جستجو بسیار مهم است تا به کلمات کلیدی مورد استفاده برای جستجو پاسخ دهد.

مرحله 4 - CTAهای مختصر و قابل درک
شما می خواهید بازدیدکنندگان چه اقداماتی را در وب سایت شما انجام دهند؟ آیا تکمیل یک خرید، پر کردن فرم یا بازدید از صفحه تماس خود است؟ هر آنچه می خواهید، با یک فراخوان واضح (CTA) برای بازدیدکنندگان وب سایت خود آشکار کنید. اگر ندانند که باید چه کاری انجام دهند، احتمال اینکه این کار را انجام ندهند وجود دارد. CTA های شما باید روی یک عمل در یک زمان تمرکز کنند - از کسی نخواهید که سه کار مختلف را همزمان انجام دهد - آنها هرگز همه چیز را به خاطر نمی آورند و حجم درخواست های شما رانده می شوند. هنگام نوشتن یک CTA خوب، این سه چیز را در نظر داشته باشید: آن را مختصر، واضح و قابل اجرا کنید. مثل این: بیشتر از DemandJump نگاه نکنید. محتوای عالی ایجاد کنید - محتوایی که رتبه بندی می کند - در نیمی از زمان!

مرحله 5 - بهینه سازی SEO
محتوای خوب وب سایت برای سئو بهینه سازی شده است. به طور خلاصه، این بدان معناست که به گونه ای نوشته شده است که برای موتورهای جستجو و البته انسان ها جذاب باشد. محتوای بهینه شده برای سئو کلمات کلیدی ارزشمندی را که مخاطبان شما در متن جستجو می کنند را در خود جای می دهد. موتورهای جستجو در کسب و کار به دست آوردن اطلاعاتی که به دنبال مردم هستند – سریع، کارآمد و دقیق است. نکته کلیدی این است که این کلمات کلیدی را بدانید و دقیقا بدانید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند. برای نوشتن محتوای بهینه شده برای سئو، در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید. اگر می دانید مخاطب مورد نظر شما به دنبال چه چیزی است، می دانید چه کلمات و عباراتی را در محتوای وب سایت خود بگنجانید. این باید کمی به شما در نتایج موتورهای جستجو کمک کند. محتوای وب، کلیدی برای تولید ترافیک به وب سایت ها می باشد.ایجاد محتوای جذاب و سازماندهی آن به دسته های مختلف برای رابط ها و دسترسی کاربر به آن برای موفقیت وب سایت بسیار مهم است.پس بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو بسیار مسئله مهمی است تا این موتورها هم بتوانند براساس کلمات کلیدی که در جستجو به کار می رود به خوبی برای سایت ما پاسخ دهند.

چندرسانه ای: نوع دیگری از محتوای وب، چند رسانه ای می باشد.به بیان ساده، چندرسانه ای به هر نوع محتوایی که متنی نباشد اشاره دارد شامل:

  • انیمیشن ها: انیمیشن ها را می توان به کمک فلش Flash، Ajax و تصاویر و هر ابزار دیگر انیمیشن ساز اضافه کرد.
  • تصاویر: تصاویر یکی از محبوب ترین گزینه ها به عنوان مکمل چند رسانه ای برای اضافه شدن به وب سایت می باشد.هنر کلیپ، عکس ها و یا حتی نقاشی ها می تواند با استفاده از اسکنر یا یک ویرایشگر گرافیکی تولید شود.توصیه می شود تصاویر را طوری بهینه کنید که برای کاربران به راحتی قابل دانلود باشد.
  • صوتی: انواع مختلف فایل های صوتی را می توان به عنوان بخشی از محتوای خوب به منظور افزایش مطلوبیت وب سایت اضافه کرد.
  • ویدئو: این بخش محبوب ترین محتوای چند رسانه ای می باشد.با این حال، هنگام اضافه کردن فایل های ویدئویی، ناشران باید اطمینان حاصل کنند که این فایل ها روی انواع مرورگرها موثر می باشند.

مدیریت محتوای وب (CMS یا WCM) برای اجرای موفقیت آمیز سایت بسیار حیاتی می باشد.برای مدیریت محتوای وب، ناشران و مدیران سایت ها، محتوا را باید براساس نیاز مخاطبان سازماندهی کرد. در این بین مهم ترین مسئله ای که در محتوا وجود دارد، کامل بودن آن می باشد.زمانی که برای وب سایت خود مقاله ای را تولید می کنید، پس از مدتی که از تولید این مقاله گذشته، در صورتی که این مقاله براساس المان های خاص سئو تکمیل نمی باشد، بهتر است به جای تولید مقاله جدید به سراغ تکمیل مقاله ها برویم تا رتبه مقاله ها و به تبع آن سئوی سایت ما بهبود یابد.کیفیت در تولید محتوا حرف اول را می زند و بهتر است پس از تولید مقاله هایمان، به افزایش کیفیت آنها بپردازیم.حال در ادامه به توضیح چگونگی تولید محتوای کامل می پردازیم و خواهیم گفت که این محتوا چگونه روی سئو سایت ما موثر خواهد بود.تکمیل وبهینه کردن محتوای سایت یکی از مهم ترین بخش های نگهداری سایت می باشد که باید حتما به آن توجه کنید.

 محتوای سئو چیست؟

برای اینکه بهتر متوجه شوید که منظور بازاریابان اینترنتی از محتوای سئو چیست تصمیم گرفتیم آن را به چند بخش تقسیم کنیم.

  • سئو یا SEO به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو اشاره دارد، یا می توان آن را به عنوان فرآیند بهینه سازی وب سایت که در آن کاربران بتوانند به راحتی از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، وب سایت را بیابند معرفی کرد.
  • محتوا هم به معنی هر اطلاعاتی که در وب وجود دارد که می توان آن را در وب استفاده کرد.

وقتی صحبت از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می شود، محتوا پادشاه است. کیفیت محتوای وب سایت شما نقش مهمی در تعیین رتبه وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) دارد. در این پست وبلاگ، اهمیت محتوا در سئو را بررسی خواهیم کرد و در مورد چند استراتژی برای ایجاد محتوای باکیفیت که ترافیک سایت شما را هدایت می کند، بحث خواهیم کرد. خب این دو مفهوم را در کنار هم قرار دهید: محتوای سئو شده (SEO Content) به هر نوع محتوایی گفته می شود که به وسیله آن می توان ترافیک موتورهای جستجو را جذب کرد.محتوای تکمیل شده، رتبه بالاتری نسبت به محتوای ضعیف به دست آورده و ورودی های بیشتری را به سایت جذب خواهد کرد.

چرا محتوا برای سئو مهم است؟

موتورهای جستجو مانند گوگل از الگوریتم های پیچیده برای تعیین ارتباط و ارزش محتوای یک وب سایت استفاده می کنند. هنگامی که کاربران اطلاعات را به صورت آنلاین جستجو می کنند، موتورهای جستجو به دنبال ارائه مرتبط ترین و مفیدترین نتایج ممکن هستند. برای انجام این کار، آنها به دنبال وب سایت هایی با محتوای با کیفیت بالا می گردند که با هدف جستجوی کاربر مطابقت داشته باشد. به عبارت دیگر، اگر وب سایت شما دارای محتوای باکیفیت، مرتبط و آموزنده باشد، موتورهای جستجو به احتمال بیشتری آن را در صفحات نتایج خود رتبه بندی می کنند. این می تواند منجر به ترافیک بیشتر، تعامل بیشتر و افزایش درآمد برای کسب و کار شما شود.

راهکارهایی برای تولید محتوای باکیفیت

تحقیق در مورد کلمات کلیدی (keyword research)

قبل از ایجاد محتوا برای وب سایت خود، انجام تحقیق کلمات کلیدی برای تعیین عبارات و عباراتی که مخاطبان هدف شما به دنبال آن هستند، مهم است. این تحقیق می تواند به شما کمک کند تا محتوایی را ایجاد کنید که برای مخاطبان شما مرتبط و مفید باشد و در عین حال کلمات و عبارات کلیدی خاصی را نیز هدف قرار دهید که می تواند رتبه وب سایت شما را بهبود بخشد.

اگر می خواهید از طریق جستجو، ترافیک به سمت سایتتان تولید کنید، قبل از اینکه شروع به نوشتن کنید بهتر است که تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید.به این وسیله می توانید روی کلمات کلیدی که حجم مشخصی از جستجو را به خود اختصاص می دهند متمرکز شوید.به بیان دیگر، می توانید در مورد موضوعاتی که مردم دقیقا به دنبال آنها هستند بنویسید.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

1- google planner :ابزار تحقیق کلمات کلیدی که پیدا کردن کلمات کلیدی است

2- google trends : وقتی می خواهید دو کلمه کلیدی را باهم مقایسه کنید از گوگل ترند استفاده کنید

3- google tool : جست و جوی کلمات کلیدی

از انواع فرمت های محتوا استفاده کنید

برای اینکه مخاطبان خود را درگیر و علاقه مند نگه دارید، استفاده از انواع قالب های محتوا، مانند پست های وبلاگ، اینفوگرافیک ها، ویدئوها و پادکست ها بسیار مهم است. این می تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و راه های مختلفی را برای تعامل با محتوای خود به بازدیدکنندگان ارائه دهید. 

هدفتان فقط موتورهای جستجو نباشد

 هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود، ضروری است که برای مخاطبان خود بنویسید، نه موتورهای جستجو. در حالی که گنجاندن کلمات کلیدی و عبارات مرتبط مهم است، باید روی ایجاد محتوایی که برای مخاطبانتان آموزنده، جذاب و ارزشمند است تمرکز کنید.

بهینه سازی کلمات کلیدی

بهینه سازی کلمات کلیدی (همچنین به عنوان تحقیق کلمات کلیدی شناخته می شود) عمل تحقیق، تجزیه و تحلیل و انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن ترافیک واجد شرایط از موتورهای جستجو به وب سایت شما است. بهینه سازی جستجوی کلمات کلیدی یک گام مهم در مراحل اولیه بازاریابی موتورهای جستجو برای جستجوی پولی و ارگانیک است. اگر در انتخاب کلمات کلیدی مورد نظر خود کار بدی انجام دهید، تمام تلاش های بعدی شما بیهوده خواهد بود. بنابراین بسیار مهم است که بهینه سازی کلمات کلیدی را به درستی انجام دهید. اما بهینه سازی کلمات کلیدی کاری نیست که شما فقط در ابتدای کمپین بازاریابی جستجو انجام دهید. بهینه سازی مداوم کلمات کلیدی برای کشف فرصت های جدید کلمات کلیدی و گسترش دامنه دسترسی شما به عمودی کلمات کلیدی مختلف ضروری است. بنابراین بهینه سازی کلمه کلیدی یک مجموعه نیست و فرآیند آن را فراموش کنید. با انجام مداوم تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و گسترش پایگاه داده کلمات کلیدی خود، ترافیک سایت، سرنخ ها و فروش شما همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد.

مزایای بهینه سازی کلمات کلیدی

در یک نظرسنجی اخیر، شرکت کنندگان بهینه سازی کلمات کلیدی را به عنوان یکی از سخت ترین کارها در بازاریابی موتورهای جستجو ذکر کردند. به دلیل ماهیت دشوار آن، اکثر صاحبان سایت، بازاریابان و وبلاگ نویسان زمان کافی را برای بهینه سازی کلمات کلیدی صرف نمی کنند. این موضوع طعنه آمیزی است زیرا بهینه سازی کلمات کلیدی مهمترین جنبه SEO و PPC است. اگر کلمات کلیدی مورد جستجوی مشتریانتان را انتخاب و استفاده نکنید، پیدا نخواهید شد. یعنی بدون ترافیک، بدون فروش، بدون پول.

 محبوب ترین انواع محتوای سئو

ما 8 نوع از محبوب ترین محتوای سئو را انتخاب کرده ایم تا به شما در شروع کار کمک کنیم. این نوع محتواها بسیار محبوب هستند زیرا مؤثر هستند. فقط به یاد داشته باشید که آنها فقط در صورتی مؤثر هستند که خواننده شما آنها را چنین بداند. نوع محتوایی که انتخاب می کنید به اهداف شما و همچنین اهداف خواننده شما بستگی دارد. به محتوای سئو به عنوان یک جعبه ابزار فکر کنید. انواع محتوا ابزار شما هستند. در پایان این مقاله، می‌دانید که از چه ابزاری استفاده کنید و چه زمانی از آن استفاده کنید. در اینجا 8 نوع محتوایی وجود دارد که در اینجا پوشش خواهیم داد:

  • محتوای فرم کوتاه
  • محتوای فرم طولانی
  • مطالب وبلاگ
  • محتوای ستون و همیشه سبز
  • محتوای کل نگر
  • محتوای کانال های اجتماعی
  • محتوای مبتنی بر داده
  • رهبری فکری

در لیست زیر از انواع محتوای سئو، نوع محتوا را شرح می دهیم، توضیح می دهیم که چه موقعیت هایی ممکن است برای هر نوع مناسب باشد و چگونه و چه زمانی از آن استفاده کنیم.

محتوای فرم کوتاه

گاهی اوقات، کمتر، بیشتر است. محتوای فرم کوتاه هر محتوای نوشته شده با حدود 1500 کلمه است. می‌توانید از محتوای کوتاه برای توضیحات محصول، ایمیل‌های تبلیغاتی، صفحات فرود و پست‌های وبلاگ دقیق و دقیق استفاده کنید. ممکن است از خود بپرسید که آیا محتوای کوتاه برای سئو خوب است یا خیر. هنگام تلاش برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی دشوار، محتوای طولانی بهتر است. با این حال، شما می توانید به راحتی و ارزان برای کلمات کلیدی رقابتی بسیار کم با محتوای فرم کوتاه رتبه بندی کنید. برای استفاده از محتوای فرم کوتاه برای سئو، حتماً سرفصل‌ها، ابرداده‌ها و تصاویر بهینه‌سازی شده را درج کنید.

 محتوای فرم طولانی

محتوای طولانی به محتوای نوشته شده بیش از 1500 کلمه گفته می شود. محتوای طولانی شامل پست های وبلاگ مفصل و کتاب های الکترونیکی قابل دانلود است. به طور کلی، محتوای طولانی تر برای سئو بهتر است. خزنده‌های Google دوست دارند یک بحث مفصل و عمیق درباره یک موضوع واحد ببینند (بخوانید: کلمه کلیدی). اما باید مطمئن شوید که محتوای شما از دیدگاه کاربر مرتبط و قابل خواندن است. چرا؟ زیرا گوگل از کاربرانش می خواهد که پاسخ های مفیدی پیدا کنند. به عنوان مثال، چند بار خواسته اید که یک دستور غذای ساده فقط با یک پست 3000 کلمه ای در مورد تاریخچه کدو سبز یا زندگی شخصی سرآشپز مورد ضرب و شتم قرار گیرد؟ این پست‌ها کاربر پسند نیستند، اما در حال حاضر همچنان خزنده‌های وب گوگل را خشنود می‌کنند. به جای استفاده از محتوای طولانی برای قرار دادن کلمات کلیدی تا حد امکان در سند خود، برای خوانندگان خود ارزش قائل شوید. سعی کنید یک راهنمای نهایی ایجاد کنید. راهنمای نهایی یک مقاله وبلاگی گسترده و گاهی چند صفحه ای است که خواننده را از ابتدا تا انتها موضوع را در جریان قرار می دهد. راهنماهای نهایی حتی می توانند چندین پست به هم پیوسته را پوشش دهند و به شما این امکان را می دهند که کلمات کلیدی طولانی را در محتوای خود هدف قرار دهید.

 مطالب وبلاگ

وبلاگ ها امروز مانند سال 2000 نیستند. دیگر یک مجله عمومی برای افکار شما نیست، یک وبلاگ فرصتی برای شماست تا برند خود را به خوانندگان خود معرفی کنید، خود را به عنوان یک مرجع در زمینه خود معرفی کنید و در گوگل رتبه بالاتری کسب کنید. از وبلاگ خود برای ارسال محتوای استراتژیک بر خلاف آنچه در آن روز در ذهن دارید استفاده کنید. خوانندگان شما در مورد محصول یا خدمات شما سوال می پرسند. وبلاگ شما فرصتی برای پاسخ دادن به آنها قبل از رقیب شماست. اگر پاسخ شما با کیفیت، مرتبط و مفید باشد، خواننده شما به احتمال زیاد به شما نسبت به رقیبتان اعتماد خواهد کرد. علاوه بر این، آنها می دانند که وقتی سؤالات بیشتری دارند (و خواهند شد) به سراغ چه کسی بروند.

محتوای ستونی و محتوای همیشه سبز

محتوای ستون یک اصطلاح فوق العاده است. این دقیقاً شبیه آنچه هست به نظر می رسد: محتوای طولانی که کلمات کلیدی سطح بالاتر را هدف قرار می دهد، توسط محتوای کوتاهتر پشتیبانی می شود که کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار می دهد. ممکن است از خود بپرسید، "اگر محتوای دیگری از آن پشتیبانی می کند، چرا ستون اصلی آن است؟" محتوای ستونی به این دلیل نامیده می شود که ستون وب سایت شما است. ممکن است 4 تا 5 صفحه ستونی داشته باشید که مجموعه های موضوعی را در اطراف جنبه های برند شما ایجاد می کند. این ستون ها باید به ایده های اصلی محصول یا خدمات شما بپردازند. محتوای Pillar طولانی، عمیق، آموزنده و برای کلمات کلیدی سطح بالاتر شما بهینه شده است. محتوای ستون همیشه باید همیشه سبز باشد. این بدان معناست که باید در آزمون زمان مقاومت کند. برای مثال، مقالات خبری در عرض یک هفته منسوخ می شوند. محتوای ستون می تواند (و باید) به طور دوره ای به روز شود، اما باید در تمام طول سال برای سال های آینده ارزشمند باشد.

محتوای کل نگر

محتوای کل نگر یک اصطلاح جدیدتر است، اما ایده جدیدی نیست. تئوری پشت محتوای جامع این است که هر قسمت از محتوایی که تیم شما ایجاد می کند باید با تمام محتوای دیگر شما هم افزایی داشته باشد. یک پست وبلاگ که با در نظر گرفتن یک سری پست های مرتبط در رسانه های اجتماعی نوشته شده است، نمونه ای از محتوای کل نگر است. از طرف دیگر، ممکن است یک راهنمای سبک در بخش‌های شرکت خود ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر کسی که محتوا تولید می‌کند، صدای برند و سبک شما را حفظ می‌کند. به عبارت دیگر، محتوای کل نگر محتوایی است که با اهداف برند و استراتژی سئو در ذهن نوشته شده است. هر قسمت از محتوا برای تقویت بقیه کار می کند.

محتوای مبتنی بر داده

داده های تازه و قابل اعتماد می تواند به شما کمک کند محتوای خود را از حالت خوب به صفحه یکی از SERP ها ببرید. محتوای مبتنی بر داده می تواند به صورت کوتاه یا طولانی باشد. تنها چیزی که مهم است این است که هم از طریق داده ها در مورد مخاطبان هدف شما و هم از روندهای جستجو مطلع شود. یکی از بزرگترین مزایای محتوای مبتنی بر داده این است که می توانید در زمان و هزینه تولید محتوا صرفه جویی کنید. شما مجبور نیستید در تاریکی عکس بگیرید. داده ها دقیقاً مشخص می کنند که چه کلمات کلیدی را باید هدف قرار دهید و چه زمانی. به عبارت دیگر، زمان کمتری را صرف بهینه سازی محتوای غیر مفید می کنید و زمان بیشتری را برای تولید محتوایی که مطمئناً رتبه بندی می شود، صرف خواهید کرد.

رهبری فکری

خوانندگان می توانند به سرعت تفاوت بین محتوای نوشته شده توسط یک فرد غیر معمول را در مقابل یک متخصص تشخیص دهند. این در داده های ارائه شده در مقاله و همچنین صدای جالب و مطمئن نویسنده است. کارشناسان در شرکت و جامعه شما وجود دارند. مصاحبه ها یا پست های مهمان راه های عالی برای ایجاد محتوای منحصر به فرد است که هیچ کس دیگری ندارد. با آگاهی از بهترین محتوای رهبری فکری، بینش‌های منحصربه‌فردی را در اختیار خوانندگان شما قرار می‌دهد که باعث می‌شود برای مطالب بیشتر بازگردند. رهبری فکری نه تنها باعث ایجاد اعتماد می شود و به شما کمک می کند تا با جامعه خود در تعامل باشید. همچنین به سئو کمک می کند. مانند محتوای رسانه های اجتماعی، مقالات رهبری فکری تمایل زیادی به اشتراک گذاری دارند. چرا؟ زیرا دیدگاه‌های متخصصی را به دست می‌آورید که خواننده معمولی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اشتراک گذاری بیشتر به معنای ترافیک و بک لینک بیشتر به مقاله ارزشمند شماست.

محتوای کانال های اجتماعی

آیا کانال های رسانه های اجتماعی حاوی محتوای سئو هستند؟ پست‌های اینستاگرام شما لزوماً در گوگل رتبه‌بندی نمی‌شوند، اما همچنان باید آنها را برای رتبه در آن کانال بهینه کنید. استفاده از کلمات کلیدی سطح بالاتر و کلمات کلیدی بلند در محتوای رسانه های اجتماعی به شکل کوتاه به خوانندگان کمک می کند تا راه خود را به سمت محتوای شما بیابند. شما می توانید (و باید) از آنها به عنوان هشتگ نیز استفاده کنید. محتوای رسانه های اجتماعی چگونه به افزایش سئو کمک می کند؟ رسانه های اجتماعی مستقیماً بر سئوی وب سایت شما تأثیر نمی گذارند، اما می توانند محتوای شما را قابل کشف تر کنند که ممکن است منجر به پیوند شود.

محتوای با کارایی بالا

انتخاب نوع یا انواع محتوا می‌تواند به افزایش دید جستجو کمک کند، اما قبل از شروع، با تجزیه و تحلیل قالب‌های محتوای با کارایی بالا که از قبل وجود دارد، از رقبا بیاموزید. ما یک مقاله جداگانه در مورد فرمت های محتوای با کارایی بالا نوشته ایم که به شما کمک می کند تا گام های بعدی را در پروژه محتوای SEO خود بردارید.

چگونگی تاثیر محتوای کامل روی سئو

خب شما اگر با شرکت دارکوب یا هر شرکت طراحی سایت معتبر جهت سئو سایت خود تماس بگیرید، آنها به شما خواهند گفت که یکی از پایه های اصلی سئو شدن سایت با تولید محتوا به صورت مدون می باشد.البته تولید محتوای مناسب و با کیفیت مهم تر از تعداد آن می باشد که باید براساس استانداردهای خاص ایجاد شود.برای همین است توصیه می کنیم برای اینکه محتوا در گوگل جایگاه بهتری داشته باشد باید آنها را تا آنجا که می شود غنی و تکمیل کنیم.

خب درحال حاضر متاسفانه بسیاری از موارد سئو که مربوط به محتوا می باشد نادیده گرفته می شود و بیشتر به وجوه دیگر بهینه سازی از جمله عناصر ظاهری و طراحی سایت توجه می شود.پرداختن به ظاهر سایت و مارکتینگ و وجوه دیگر سئو سایت و از طرفی نادیده گرفتن محتوا شاید شما را در رتبه بندی تا جایی بالا بیاورد، اما شک نکنید که اگر سایت شما محتوای کامل، مناسب و کاربر پسند نداشته باشد، گوگل شما را بازهم در رتبه بندی پایین خواهد آورد و تمام زحمات شما به هدر خواهد رفت.براساس اصول و قواعد سئو رتبه کسب کنید، که یکی از این قواعد کامل کردن و بهبود بخشیدن به محتواها می باشد.

و در آخر

در پایان، محتوا یکی از مهمترین عوامل در سئو سایت است. با ایجاد محتوای باکیفیت، آموزنده و جذاب، می توانید رتبه وب سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید، ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید و تعامل و درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید. بنابراین، از همین امروز بر روی ایجاد محتوای عالی تمرکز کنید و تماشا کنید که وب سایت خود به ارتفاعات جدید می رسد!

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز