تاثیر تبلیغات اینستاگرام بر سئو

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

اینستاگرام مارکتینگ

استفاده از تلفن همراه و استفاده از اینترنت روز به روز در حال افزایش است. اکنون مردم نیازهای خود را در هر کجا که بخواهند با دستگاه های تلفن همراه بدون نیاز به رایانه ثابت برای استفاده از اینترنت برآورده می کنند. با گسترش استفاده از اینترنت، استفاده از رسانه های اجتماعی هر روز افزایش یافته است. امروزه پلتفرم های رسانه های اجتماعی زیادی وجود دارد و یکی از پرکاربردترین شبکه های رسانه اجتماعی از طریق دستگاه های تلفن همراه بدون شک اینستاگرام است. اینستاگرام مارکتینگ که اکنون بیش از 500 میلیون کاربر دارد، یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو است. اگر به این اعداد نگاه کنیم، دیجیتال مارکتینگ با اینستاگرام بسیار مهم هستند. همچنین بسیار مهم است که برندها و شرکت‌ها در رسانه‌ای که مردم به شدت از آن استفاده می‌کنند درگیر شوند. این رسانه ها که امکان دسترسی مستقیم به مخاطب را فراهم می کنند، برای تلاش های تبلیغاتی نیز بسیار مهم هستند. به لطف تبلیغات اینستاگرام، شرکت ها به راحتی می توانند محصولات و خدمات را برای مخاطبان زیادی تبلیغ کنند.

بینش های مهم اینستاگرام بیایید نگاهی به برخی از آمارهای اینستاگرام بیندازیم. 2 میلیارد کاربر فعال طبق داده های سال 2022 تعداد کاربران فعال اینستاگرام از مرز 2 میلیارد عبور کرده است. به جرات می توان گفت که کشورهای اروپایی بیشتر از کل جمعیت کاربران اینستاگرام دارند. اینستاگرام یک برنامه تحت اینترنت برای دستگاه های موبایل و دسکتاپ است که برای به اشتراک گذاری محتوا به ویژه تصاویر و ویدئو های کوتاه به کار می رود. اینستاگرام اولین بار در سال 2010 برای دستگاه های iOS ارائه شد و پس از خریداری شدن این شرکت توسط فیسبوک در مارچ 2012 در اواخر همان سال نسخه اندروید آن در اختیار کاربران قرار گرفته شد. 70 درصد از کاربران اینستاگرام به دنبال برند سازی هستند 70 درصد از کاربران به دنبال برند در اینستاگرام هستند. حضور در این رسانه دلیل دیگری برای نشان دادن خود به مشتریان است. 80 درصد از کاربران اینستاگرام یک کسب و کار را دنبال می کنند این یک دلیل بزرگ برای وجود کسب و کار شما در اینستاگرام است. در همان زمان، روزانه 200 میلیون کاربر اینستاگرام از پروفایل تجاری خود بازدید می کنند. تعامل 10 برابر بیشتر از فیس بوک اگرچه فیس بوک یکی از مهم ترین کانال های رسانه اجتماعی با بیش از 1.4 میلیارد کاربر است، برندها می توانند 10 برابر بیشتر از فیس بوک در اینستاگرام با هم تعامل داشته باشند. 60 درصد از کاربران با محصولات جدید اینستاگرام آشنا می شوند بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام محصول جدیدی را از طریق این رسانه کشف کردند. در عین حال، 30 درصد از کاربران می گویند که محصولاتی را که کشف کرده اند خریداری می کنند. بنابراین از هر سه نفر یک نفر اینستاگرام را خریداری می کند. آیا از این که چقدر بالا است آگاهی دارید؟

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

توسعه غیرقابل توقف فناوری اجازه می دهد تا هر روز نوآوری های مختلفی وارد زندگی ما شود. شما می توانید فوراً نیازهای خود را با پیشرفت های فناوری که استفاده از اینترنت و دستگاه تلفن همراه را افزایش می دهد، برآورده کنید. شما می توانید با تبلیغات در اینستاگرام کسب و کار خود را تقویت کنید آگاهی از برند اینستاگرام که اخیراً مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، یکی از مهم ترین پلتفرم ها برای افزایش است. طبق تحقیقاتی که در بین کاربران اینستاگرام انجام شده است، نزدیک به 60 درصد از کاربران می گویند که محصولات جدیدی را از طریق اینستاگرام کشف کرده اند. 75 درصد از کاربران می گویند تبلیغات در اینستاگرام الهام بخش آنهاست. این بهترین گواه بر این است که اینستاگرام ابزار تبلیغاتی قدرتمندی است! اگرچه اینستاگرام آخرین پلتفرم تاسیس شده در رسانه های اجتماعی است، اما شتاب زیادی به دست آورده و مخاطبان زیادی را جذب کرده است. هنگام تبلیغات در اینستاگرام، معیارهایی مانند سن، جنسیت، رفتار، مکان و علایق را تعیین می کنید. این به شما امکان می دهد با ایجاد تبلیغاتی که به بهترین وجه برای مخاطبان شما مناسب است، به سرعت توجه را به خود جلب کنید. همچنین می توانید تعداد بازدیدکنندگان خود را با تبلیغات اینستاگرام افزایش دهید که هزینه های تبلیغات را تا حد زیادی کاهش می دهد.

اینستاگرام تا به امروز توانسته است ماهانه 800 میلیون کاربر فعال را در سراسر دنیا به خود جذب کند و نیمی از این کاربران در گروه سنی 18 تا 29 سال هستند. این شبکه به ترتیب در بین کشورهای آمریکا، برزیل، اندونزی، هند، ترکیه و روسیه بیشترین تعداد کاربر را دارد. در کشور ما ایران نیز با تعداد 24 میلیون کاربر فعال در ماه مقام هفتمین کشور را از نظر تعداد کاربر اینستاگرام به خود اختصاص داده است. شاید بخواهید این تعداد را با کاربران تلگرام مقایسه کنید. پس باید بگویم که پیام رسان تلگرام نیز در ایران حدود 40 میلیون کاربر فعال دارد. البته فراموش نکنید که هر یک از این ابزارها دارای امکانات، نقاط قوت و سیاست های متفاوتی برای جذب و درگیر کردن کاربران را دارند.

 هدف از تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات در اینستاگرام می تواند چندین چیز را هدف قرار دهد. بیایید نگاهی به اهداف آنها بیندازیم. برای کمک به رتبه گرفتن صفحات شبکه های اجتماعی شما بایستی آن ها را به وب سایت خود لینک کنید. شاید این نکته بدیهی به نظر برسد اما سوپرایز خواهید شد که ببینید که چه تعداد از وب سایت های این پیوند را انجام نداده اند. لینک کردن پروفایل شبکه های اجتماعی باعث انتقال یا دادن اعتبار به این صفحات محسوب می شود. مگر اینکه شما در این پیوند ها از تگ Nofollow استفاده کرده باشید که این کار اصلا پیشنهاد نمی شود. همچنین این لینک باعث بازدید کنندگان وب سایت براحتی بتوانند در این شبکه های نیز شما را دنبال کنند. برخی روش های دیگر برای افزایش ارتباط و ترافیک به پروفایل اجتماعی عبارتند از:

  • مشخص کردن لینک شبکه اجتماعی در کد Organization Schema وب سایت.
  • اضافه کردن لینک شبکه اجتماعی در ایمیل کمپانی.
  • لینک کردن همه پروفایل های شبکه های اجتماعی مختلف به یکدیگر .
  • لینک کردن پروفایل های شبکه های اجتماعی به وب سایت های ثالث که شما در آن کنترلی دارید مانند slideshare.

 اینستاگرام و سئو

تنها لینک با ارزش در اینستاگرام از نظر سئوی وب سایت لینکی است که در پروفایل قرار می گیرد و لینکی که شما از شبکه اجتماعی در وب سایت خود قرار می دهید. شاید متوجه شده باشید که حتی لینک هایی که در زیر پست های اینستاگرام قرار دارند غیر فعال هستند. اما چطور اینستاگرام می تواند به رتبه وب سایت شما کنند. این شبکه بر خلاف تلگرام نیازی به لاگین برای مشاهده محتویات به اشتراک گذاشته شده برای عموم ندارد. بنابراین راه برای نمایان شدن آن ها در صفحه نتایج جستجو باز است. موتورهای جستجو می توانند محتوای عمومی را فهرست بندی کرده در صفحات نتایج جستجو نمایش دهند. (اما در تلگرام امکان خواندن فهرست کردن محتوا توسط موتورهای جستجو وجود ندارد.) گوگل صفحات عمومی، اطلاعات موجود در bio و پست های صفحات اینستاگرام را می خزد (Crawl)، فهرست کرده و در صفحات نتایج جستجو رتبه بندی و نمایش می دهد. شما می توانید در صورت تغییر اطلاعات صفحه خود حتی به گوگل درخواست بررسی یا Recrawl بدهید. بنابراین باید اینستاگرام خود را بهینه کنید و هشتگ های خود را قوی نمایید چون از طریق همین هشتگ است که موتورهای جستجو مطلبی را فهرست بندی می کنند.

از جهت دیگر اکانت اینستاگرام شما با شهرت پیدا کردن می تواند از طریق لینکی که در اطلاعات صفحه خود قرار داده اید کاربران را به وب سایت شما هدایت کند. بعلاوه برای ایجاد بازدید کننده برای وب سایت شما، این سیگنالی است از طرف شبکه های اجتماعی که گوگل با آن متوجه علاقه مندی کاربران به صفحه شما می شود. فراموش نکنید که گوگل همیشه به رفتار کاربران توجه دارد چیزی را که کاربران بیشتر بر روی آن کلیک می کنند را به عنوان محتوای با ارزش شناسایی کرده، رتبه بالاتر داده تا سایر کاربران نیز آن را مشاهده کنند. در آخر شما باید برای محتوای اینستاگرام و تبلیغاتی که در آن قرار می دهید یک طراح و بازاریاب داشته باشید. کیفیت، نوع، جذابیت محتوا همه برای بیشتر دیده شدن محتوا اهمیت دارد. مثلا بهتر است که برای اعضای صفحه خود پیشنهاد های ویژه در نظر بگیرید و برای تاثیر بصری بهتر از یک کارشناس گرافیک برای تولید محتوا استفاده شود. و آنچه از همه مهم تر است از کپی کردن مطالبی که مالکیت آنها را ندارید یا استفاده از محتوای کم کیفیت جدا خودداری کنید.

 ۸ مزیت تبلیغات اینستاگرام چیست؟

در اینجا به مزایای واقعی تبلیغات در اینستاگرام می پردازیم.

1- بیش از 700 میلیون کاربر در اینستاگرام وجود دارد و جامعه همچنان در حال رشد است.
2- اینستاگرام و فیسبوک به هم متصل هستند. بنابراین هدف قرار دادن مخاطبان خود بر اساس داده های فیس بوک آسان تر است. تمام کارهای بودجه بندی و برنامه ریزی، راه اندازی و ایجاد تبلیغات از طریق فیس بوک انجام می شود. پس نیازی نیست از صفر شروع کنید و در مورد اینستاگرام بیاموزید، زمانی که قبلاً از پلتفرم خواهرش برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کرده اید.
3- تبلیغات اینستاگرام غیر مزاحم هستند و کمتر مخاطب هدف شما را آزار می دهند.
4- نرخ تعامل در اینستاگرام بالاتر از نرخ تعامل در هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری است.

5- شما به راحتی می توانید Shopify را ادغام کنید و محصولات خود را فوراً بفروشید.
6- اینستاگرام موفقیت کمپین شما را بر اساس آگاهی، دسترسی و یادآوری به جای تعداد فالوور، لایک یا کامنت می سنجد.
7- اکثر مردم از تلفن های هوشمند خود برای خواندن اخبار، معاشرت در فیس بوک یا ارسال داستان های خود و به روز رسانی جدول زمانی رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اکثر گوشی‌های هوشمند دارای دوربین‌های رده بالایی هستند که می‌توانند عکس‌هایی بگیرند تا فوراً در اینستاگرام پست شوند. همه می توانند یک عکاس آماتور باشند. اینستاگرام بهترین کانال برای این نوع رسانه است و به همین دلیل است که اکثر کاربران موبایل دارای اکانت اینستاگرام هستند.
8- از نظر بازگشت سرمایه و هزینه، بازاریابی اینستاگرام بهترین نتایج را به همراه دارد. نسبت به سایر کانال‌های بازاریابی آنلاین موثر و زمان‌بر کمتر است.

 تاثیرات اینستاگرام بر سئو

بهینه سازی پروفایل اینستاگرام برای سئو
بهینه سازی پروفایل اینستاگرام یکی از جنبه های مهم استفاده از پلتفرم برای سئو است. نام پروفایل اینستاگرام و نام کاربری شما هر دو قابل جستجو هستند و باید حاوی کلمات کلیدی باشند که با برند شما همخوانی دارند. نام نمایه به ویژه مرتبط است، زیرا در نتایج جستجو به صورت پررنگ ظاهر می شود. بیوگرافی اینستاگرام شما یکی دیگر از زمینه های حیاتی برای بهینه سازی است. این فرصتی را برای ترکیب کلمات کلیدی مرتبط با برند و تجارت شما فراهم می کند. با این حال، ایجاد تعادل بین استفاده از کلمه کلیدی و حفظ یک بیوگرافی کاربر پسند و جذاب بسیار مهم است. از جمله لینک به وب سایت شما یا یک صفحه فرود خاص نیز به افزایش ترافیک سایت شما کمک می کند.

استفاده موثر از هشتگ برای سئو اینستاگرام
هشتگ ها بخشی جدایی ناپذیر از اینستاگرام هستند و نقش مهمی در کشف محتوای شما دارند که به طور غیرمستقیم به استراتژی کلی سئو شما کمک می کند. با استفاده از هشتگ های مرتبط و هدفمند، می توانید به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید، تعامل را افزایش دهید و به طور بالقوه ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید. تحقیق و استفاده از هشتگ هایی که در جایگاه شما محبوب هستند، اما نه آنقدر محبوب هستند که پست های شما در دریای محتوا گم شوند، مهم است. اینستاگرام حداکثر 30 هشتگ در هر پست را امکان پذیر می کند، اما به طور کلی بهتر است بر روی کیفیت تمرکز کنید تا کمیت. همچنین می‌توانید از ویژگی «هشتگ‌های مرتبط» اینستاگرام برای یافتن گزینه‌های اضافی استفاده کنید.

افزایش دیده شدن برند در اینستاگرام از طریق تکنیک های سئو
استفاده از تکنیک‌های سئو در اینستاگرام می‌تواند به میزان قابل توجهی دید برند شما را افزایش دهد. نمایه و پست‌های خود را با کلید واژه‌ها و هشتگ‌های مرتبط بهینه کنید، از محتوای جذاب و باکیفیت اطمینان حاصل کنید و از ویژگی‌های اینستاگرام مانند Stories، Reels و Instagram Live استفاده استراتژیک کنید. تبلیغات متقابل در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی و وب سایت شما نیز می تواند سودمند باشد. این می تواند تعداد فالوورهای شما را افزایش دهد که می تواند منجر به نرخ تعامل بالاتر شود. علاوه بر این، هدایت ترافیک از اینستاگرام به وب سایت شما می تواند به بهبود معیارهای سئوی وب سایت شما مانند زمان ماندن و نرخ پرش کمک کند.

آشنایی با الگوریتم اینستاگرام برای سئو
درک الگوریتم اینستاگرام برای بهینه سازی استراتژی سئوی سایت شما در پلتفرم بسیار مهم است. الگوریتم اینستاگرام هنگام تصمیم گیری اینکه چه محتوایی را به کاربران نشان دهد چندین فاکتور از جمله ارتباط، به موقع بودن و رابطه را در نظر می گیرد. ارتباط محتوای شما با کلمات کلیدی و هشتگ هایی که استفاده می کنید تعیین می شود. با استفاده مداوم از کلمات کلیدی و هشتگ های هدفمند و مرتبط، می توانید احتمال نمایش پست های خود را در فید مخاطبان خود و در صفحه کاوش افزایش دهید.

نقش اینستاگرام در سئوی محلی
تاثیر اینستاگرام در سئوی محلی می‌تواند بسیار باشد ، به‌ویژه برای کسب‌ وکارهای آجری بازی کند. این پلتفرم به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد موقعیت مکانی خود را به پست‌های خود اضافه کنند و برای کاربرانی که آن مکان خاص را جستجو می‌کنند قابل کشف باشد. این می تواند به جذب مشتریان محلی و افزایش ترافیک به فروشگاه شما کمک کند. راه دیگری که اینستاگرام می‌تواند به سئوی محلی کمک کند، استفاده از هشتگ‌های مخصوص مکان است. کسب و کارها می توانند از هشتگ های مرتبط با موقعیت مکانی خود برای افزایش دید در بین کاربران محلی استفاده کنند. علاوه بر این، تشویق مشتریان به اشتراک گذاری تجربیات خود در اینستاگرام و تگ کردن کسب و کار شما نیز می تواند به سئوی محلی کمک کند. محتوای تولید شده توسط کاربر نه تنها اعتبار می‌افزاید، بلکه دید کسب‌وکار شما را در اینستاگرام نیز افزایش می‌دهد.

مزایای سئو استوری ها و نکات برجسته اینستاگرام
استوری ها و هایلایت های اینستاگرام مزایای قابل توجهی در سئو ارائه می دهند. استوری اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه به یک ویژگی محبوب در این پلتفرم تبدیل شده است. این به کسب و کارها مخاطبان بالقوه زیادی برای محتوای خود می دهد. از داستان ها می توان برای تعامل با مخاطبان، نمایش محصولات یا خدمات، اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر و هدایت ترافیک به وب سایت شما استفاده کرد. از آنجایی که استوری‌ها فقط 24 ساعت دوام می‌آورند، می‌توان از آنها برای اشتراک‌ گذاری محتوا و به‌ روزرسانی‌های به‌ موقع استفاده کرد.

استراتژی های پیوند در اینستاگرام برای سئو
استراتژی‌های پیوند در اینستاگرام می‌تواند به طور قابل توجهی به تلاش‌های سئوی شما کمک کند. اگرچه اینستاگرام لینک‌های قابل کلیک را در کپشن پست‌ها مجاز نمی‌داند، راه‌های مختلفی برای ترکیب لینک‌ها و هدایت ترافیک به وب‌سایت شما وجود دارد. مستقیم ترین روش این است که یک لینک در بیو خود قرار دهید. این پیوند می تواند به صفحه اصلی وب سایت شما یا یک صفحه فرود خاص منتهی شود. می توانید این پیوند را به طور مرتب به روز کنید تا دنبال کنندگان را به آخرین محتوا یا پیشنهادات تبلیغاتی خود هدایت کنید. استوری های اینستاگرام نیز امکان استفاده از لینک ها را فراهم می کند، اما این ویژگی فقط برای حساب هایی با بیش از 10000 فالوور یا حساب های تایید شده در دسترس است. می‌توانید از ویژگی «کشیدن به بالا» برای هدایت کاربران به یک صفحه خاص در وب‌سایت خود استفاده کنید.

تاثیر متقابل تعامل اینستاگرام و سئو
تعامل اینستاگرام نقش مهمی در تلاش های سئوی شما در پلتفرم ایفا می کند. نرخ تعامل بالا می تواند دید شما را در اینستاگرام افزایش دهد، زیرا این الگوریتم تمایل دارد به پست هایی که تعامل زیادی دریافت می کنند، ترجیح دهد. لایک‌ها، نظرات، اشتراک‌ گذاری‌ها و ذخیره‌ها همگی اشکال تعاملی هستند که اینستاگرام به آنها توجه می‌کند. تشویق این گونه‌های تعامل می‌تواند دیده شدن پست‌های شما را افزایش دهد و منجر به تعامل بیشتر، افزایش تعداد فالوورها و ترافیک بیشتر به وب‌سایت شما شود.

آیا اینستاگرام شما به رشد کسب و کار شما کمک می کند؟

باید باشد. اینستاگرام ۱.۴ میلیارد کاربر فعال دارد که چهارمین شبکه پرطرفدار است. و با یک استراتژی بازاریابی که شامل رشد ارگانیک است، می توانید بدون استفاده از تبلیغات پولی به بسیاری از این کاربران دسترسی پیدا کنید. یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام که بر فرصت‌های ارگانیک (بر خلاف پولی) تمرکز می‌کند، می‌تواند به صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان کمک کند تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند، بدون اینکه هزینه‌های تبلیغاتی بیشتری را به بودجه بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنند. جدا از هزینه (احتمالی) ایجاد عکس یا فیلم، برای رشد ارگانیک نیازی به پرداخت یک پنی نخواهید داشت. با این حال، رشد ارگانیک ممکن است کمی کار ببرد. در زیر، چند استراتژی برای کمک به رشد کسب و کار خود در اینستاگرام به صورت ارگانیک گردآوری کرده ایم.

  • شروع به استفاده از کسب و کار اینستاگرام کنید
  • در زمان های مناسب پست کنید
  • بیو اینستاگرام خود را بهینه کنید
  • اغلب و به طور مداوم پست کنید
  • مخاطب مناسب را هدف قرار دهید
  • همیشه از هشتگ استفاده کنید
  • زیبایی بصری ثابتی را حفظ کنید
  •  استراتژی های اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید
  • معیارهای خود را پیگیری کنید
  • تبلیغات و هدایا را اجرا کنید

4 نوع اصلی تبلیغات اینستاگرام

3 نوع اصلی از تبلیغات اینستاگرام برای شروع یک کمپین آنلاین وجود دارد:

1. تبلیغات عکس اینستاگرام
شما می توانید یک داستان بگویید یا محصولات خود را به صورت آنلاین از طریق تصاویر جذاب بصری تبلیغ کنید. کسب و کار کوچک یا نام تجاری خود را برای مخاطبان گسترده ای بازاریابی کنید یا فقط مشتریان محلی از منطقه جغرافیایی یا شهر خود را هدف قرار دهید.

2. تبلیغات ویدیویی اینستاگرام
تبلیغات ویدیویی تا 60 ثانیه ایجاد کنید و آنها را به مخاطبان هدف خود تحویل دهید. این روزها زمان بسیار محدود است و من ویدیوهای کوتاه تر را توصیه می کنم. آنها حداکثر توجه و پاسخ مورد انتظار مشتریان بالقوه و فعلی شما را جلب خواهند کرد. در حالی که تبلیغات عکس بهترین انتخاب شما در مواجهه با اینستاگرام است، ویدیوها اگر کوتاه باشند و پتانسیل ویروسی شدن را داشته باشند می توانند موثر باشند.

3. تبلیغات چرخ و فلک اینستاگرام
این نوع تبلیغات باعث می‌شود که کاربران اینستاگرام برای دیدن تصاویر اضافی و فراخوانی برای اقدام در وب‌سایت رسمی شما، انگشت خود را بکشند تا درباره محصولات یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. از بسیاری جهات، کمپین تبلیغاتی چرخ و فلک شبیه کمپین بازاریابی محتوا است زیرا اطلاعات ارزشمندی را به کاربران ارائه می دهد. هدف اصلی این است که وقتی توانستید توجه آنها را جلب کنید، مشتریان بالقوه خود را وادار به بازدید از وب سایت شما کنید.

4. تبلیغات استوری اینستاگرام
تبلیغات استوری اینستاگرام «بچه جدید در شهر» است. با بیش از 250 میلیون کاربر روزانه، این یک راه عالی برای افزایش آگاهی از برند شما است. درست مانند کاری که Smartketer در این مطالعه موردی انجام داده است. من با ارائه اسلاید از Socialbakers در مورد اینکه چرا اینستاگرام برای هر صاحب کسب و کار کوچک در سال 2017 مهم است، پایان خواهم داد. در حالی که اینستاگرام یک پلت فرم سنتی برای سئو نیست، اما همچنان نقشی اساسی در دیده شدن آنلاین یک برند دارد. با ایجاد صفحات قابل فهرست بندی اضافی که می توانند در نتایج جستجو ظاهر شوند، ترافیک وب سایت شما را هدایت می کند و ردپای دیجیتالی قوی تری ایجاد می کند، به بهینه سازی موتورهای جستجو کمک می کند. هر پست اینستاگرام می تواند ایندکس شود و در نتایج جستجوی تصویر گوگل ظاهر شود که برای حضور آنلاین شما مفید است. اینستاگرام همچنین امکان بهینه سازی کلمات کلیدی در پروفایل و هشتگ ها در پست های شما را فراهم می کند. این به کشف بهتر در خود پلتفرم کمک می کند و می تواند به طور غیرمستقیم با هدایت ترافیک ارگانیک بیشتر به وب سایت شما، بر SEO شما تأثیر بگذارد. یک نمایه اینستاگرام بهینه شده نیز می تواند در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود و نقطه تماس دیگری را برای مشتریان بالقوه برای کشف برند شما فراهم کند. علاوه بر این، اگر از این پلتفرم برای هدایت ترافیک به سایت خود استفاده کنید، سطح بالای تعامل کاربر بهبود سئوی وب سایت با اینستاگرام می تواند به  شما کمک کند. گوگل هنگام رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها، معیارهای تعامل کاربر، مانند نرخ پرش و زمان ماندن را در نظر می‌گیرد. با هدایت کاربران درگیر از اینستاگرام به وب سایت خود، به طور بالقوه می توانید این معیارها و متعاقباً سئوی خود را بهبود بخشید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

 شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و سئو به شما مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ و سئو می دهد و شما بدون صرف هزینه می توانید با کارشناسان با تجربه شرکت دارکوب مشاوره داشته باشید. همچنین ما بیش از 1000 پست آموزشی در اینستاگرام داریم که شما می توانید به پیج @darkoobwebdesign سر بزنید و از ویدیو های آموشی ما به صورت رایگان استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر قسمت خدمات اینستاگرام شرکت دارکوب را مشاهده کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز