طراحی وب سایت اصفهان

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

توسعه وب سایت یعنی چه؟

توسعه وب سایت یک اصطلاح گسترده برای کارهایی است که در ایجاد یک  وب سایت در اینترنت مشارکت دارند. توسعه وب می تواند از توسعه ساده ترین صفحه استاتیک متنی تا پیچیده ترین برنامه های کاربردی اینترنتی مبتنی بر وب یا کسب و کارهای الکترونیکی یا خدمات شبکه های اجتماعی باشد. فهرست جامع تری از توسعه وب سایت که معمولا به آن اشاره دارد عبارتند از: مهندسی وب ، طراحی وب، توسعه وب سایت، ارتباط با مشتری، اسکریپت های سرویس ها، سرور وب و پیکربندی امنیت شبکه و توسعه تجارت الکترونیک می باشد. اخیرا توسعه وب سایت به معنای ایجاد سیستم های مدیریت محتوا یا cms می باشد. سیستم مدیریت محتوا می تواند از ابتدا به صورت منبع باز و یا منبع اختصاصی ساخته شود. یک مزیت اصلی، سیستم های مدیریت محتوا این است که اجازه می دهد که افراد غیر فنی به تغییر در وب سایت خود بدون داشتن دانش فنی، بپردازند.

برای سازمان های بزرگتر ، تیم های توسعه وب می توانند از صدها نفر تشکیل شوند و از روش های استاندارد در هنگام ایجاد وب سایت استفاده کنند. سازمان های کوچکتر ممکن است تنها به یک توسعه دهنده دائمی یا قراردادی و یا یک طراح گرافیک و یا تکنیسین اطلاعاتی نیاز داشته باشند.

سه نوع تخصص توسعه وب سایت وجود دارد: توسعه دهنده جلویی، توسعه دهنده عقبی و توسعه دهنده کامل پشته.

توسعه وب سایت؛ صنعتی رو به رشد است . بسیاری از صنعت ها و شرکت ها تمایل به فروش محصولات خود به صورت آنلاین دارند. همچنین بسیاری از مشتریان تمایل دارند نیازهای شخصی خود را به صورت آنلاین تهیه کنند. یکی دیگر از عوامل موثر در رشد این صنعت، افزایش استفاده از نرم افزار WYSIWYG برای استفاده از وب سایت است.

مجموعه ای از ابزارها و تکنولوژی ها، به توسعه دهندگان کمک می کند تا وب سایت های پویا و تعاملی ایجاد کنند. نمونه ای از تحول چشمگیر در ارتباطات و تجارت شامل، وب سایت های تجارت الکترونیک است. سایت های فروش آنلاین مانند ebay، روش های خرید مصرف کنندگان را تغییر داده است و محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد. خرده فروشان آنلاین مانند Amazon.com و Buy.com  تجربه  خرید و معامله آنلاین را برای بسیاری از مصرف کنندگان بوجود آورده است.

افزایش استفاده از سیستم های مدیریت محتوا با منبع باز و سیستم های مدیریت محتوا سازمانی، تاثیر توسعه وب را در تعامل و ارتباطات وب گسترش داده است.  توسعه وب سایت شبکه های شخصی و بازاریابی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.  وب سایت های شبکه های اجتماعی، ابزار کار و یا تجارت نیستند ولی برای ارتباطات عمل می کنند. وب سایت هایی مانند فیسبوک و توئیتر، با پلت فرم خاص خود ، به افراد امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را می دهند.

طراحی سایت اصفهان

اصفهان شهری تاریخی در مرکز ایران است. مرکز استان اصفهان، شهر اصفهان است. اصفهان سومین شهر پهناور در ایران است. بناهای متعددی در شهر اصفهان وجود دارد. طراحی وب سایت شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها است.  زمینه های مختلف طراحی سایت شامل طراحی گرافیک سایت، طراحی رابط نویسنده، طراحی تجربه کاربر و بهینه سازی موتورهای جستجو است.

شرکت های طراحی سایت در اصفهان به دلیل بزرگی این شهر زیاد هستند. از این رو در این میان می توان شرکت های خوبی پیدا کرد. در هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت جهت همکاری، چند نکته که بسیار اهمیت دارد سابقه کار آن شرکت و تعداد نمونه های کاری آن است. شرکت دارکوب با 16 سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت سایت و سئو و بهینه سازی سایت از قویترین شرکت های طراحی و توسعه وب سایت در ایران می باشد. می توانید جهت مشاوره با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید.

طراحی وب سایت چیست؟

طراحی وب سایت معمولا به جنبه های مختلف تجربه کاربر در توسعه وب سایت اشاره دارد. یکی از موثرین عناصر برای طراحی وب سایت موفق استفاده از عناصر کارآمد و موثر بصری است.  به منظور تولید چنین نمایشگرهایی با کیفیت بالا، باید بتوان عناصر بصری زیبا ایجاد کرد.

طراحان وب در ظاهر به طرح بندی و در برخی موارد در مورد محتوای وب سایت کار می کند. ظاهر سایت به عنوان مثال در مورد طرح بندی و رنگ بندی  وفونت ها و تصاویر وب سایت هستند. طرح بندی به نحوه ساختار اطلاعات و طبقه بندی اشاره دارد. بسیاری از صفحات وب با توجه به سادگی وب سایت طراحی شده اند ، به طوری که هیچ گونه اطلاعات اضافی که ممکن است کاربران را منحرف کند در درون سایت وجود ندارد.

طراحی وب فرآیند ایجاد وب سایت است. طراحی وب سایت شامل جنبه های مختلف طراحی از جمله طرح بندی صفحه وب، تولید محتوا و طراحی گرافیکی است.

وب سایت ها با استفاده از زبان نشانه گذاری html ساخته می شوند.  طراحان وب ، صفحات وب را با استفاده از تگ های html ایجاد می کنند. طرح بندی و ظاهر عناصر در یک صفحه وب، معمولا با استفاده از css  تعریف می شود. بنابراین بیشتر وب سایت ها شامل ترکیبی از عناصر html  و css هستند.

برخی از طراحان ترجیح می دهند از کدهای html  وcss  استفاده کنند در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند از ویرایشگر  WYSIWYG  مانند Adobe Dreamweaver استفاده کنند. این ویرایشگر یک رابط بصری برای طراحی صفحه وب ایجاد می کند  و نرم افزار به طور خودکار کدهای html  و css  را ایجاد می کند. یکی دیگر از راه های محبوب برای  طراحی سایت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا است. این سیستم های مدیریت محتوا، قالب های مختلفی را برای وب سایت ارائه می دهد که می توان به عنوان نقطه شروع برای ساخت یک وب سایت جدید در نظر گرفت. مدیران وب پس از آن می توانند محتوا را اضافه و یا سفارشی کنند.

در حالی که html و css  برای طراحی ظاهر سایت ایجاد می شوند. تصاویر وب سایت باید جداگانه ایجاد شوند. برخی از برنامه های گرافیکی مانند ادوب فتوشاپ است که راه آسانی برای ارسال تصاویر به صورت بهینه سازی شده است.

طراحی وب ، همه چیز در مورد زیباشناسی بصری و قابلیت استفاده از طرح ها و رنگ ها و فونت ها و هر چیز که مربوط به جنبه های بصری UX  و UI سایت است می باشد. برخی از مهارت ها و ابزارهای رایج که طراح وب را از توسعه دهنده وب تشخیص می دهند عبارتند از :

  • ادوب ، فتوشاپ یا سایر نرم افزارهای طراحی
  • طراحی گرافیک
  • طراحی لوگو
  • طرح بندی یا فرمت
  • قراردادن دکمه های تماس های فوری
  • نام تجاری
  • تایپوگرافی
  • پالت های رنگی

طراحی وب سایت مربوط به همان چیزی است که کاربران می توانند ببینند. همچنین بیشتر طراحان با html  و css  و جاوااسکریپت آشنایی دارند.  طراحان وب همچنین اغلب با سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا و وردپرس آشنایی  دارند. که به شما اجازه می دهد تا وب سایت ها را حتی بدون نوشتن یک خط کد فقط با استفاده از  تم ها و ویجت ها بسازید.

توسعه وب سایت چیست؟

توسعه وب ، تمامی کد هایی را که باعث ایجاد وب سایت می شوند را کنترل می کنند. توسعه وب سایت را می توان به دو دسته  front-end و back-end تقسیم بندی کرد. قسمت front یک برنامه است برای ارزیابی کردن طرح های وب سایت، قسمت back  مسئول مدیریت داده ها در داخل پایگاه داده ها است. برخی از ابزارها و مهارت های عمومی که منحصرا توسط توسعه دهنده front مورد توجه قرار می گیرند، عبارتند از :

  • Html / css / javascript
  • پردازنده های css
  • فریم ورک ها
  • کتابخانه ها
  • git و github

تفاوت بین طراحی و توسعه وب سایت

بسیاری از افراد از دو اصطلاح طراحی و توسعه وب سایت استفاده می کنند، اما این دو ، دو معنای متفاوت دارند. اگر به دنبال ساخت وب سایت برای کسب وکار خود هستید و یا به دنبال همکاری با یک شرکت طراحی وب هستید، لازم است که تفاوت بین این دو اصطلاح را بدانید. در اینجا تفاوت بین این دو اصطلاح را می گوئیم.

طراحی سایت رایج ترین واژه برای متخصصان این صنعت است. اغلب زمانی که می گویند که کسی طراح وب است آنها به مجموعه ای از تخصص ها اشاره دارد که یکی از آنها طراحی بصری است. آن قسمت از طراحی که مربوط به مشتری است، قسمت جلویی سایت نامیده می شود.

طراحان حرفه ای وب سایت می دانند که چگونه از اصول طراحی استفاده کنند تا یک وب سایت را طراحی کنند که عالی به نظر برسد.  آنها همچنین قابلیت استفاده از وب و نحوه ایجاد سایت هایی که کاربرپسند هستند  را به خوبی درک می کنند.

توسعه دهندگان وب سایت، می توانند وب سایت با کارایی بالایی را ایجاد کنند.  توسعه وب سایت به دو شیوه، توسعه جلویی و پشتی سایت است. طراح front صفحه، طراح بصری است. از کد های html برای ساختار سایت و از کد های css  برای تعیین سبک سایت و طرح بصری و شاید حتی برخی از کدهای جاوااسکریپت استفاده کنند.

طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها در طراحی و نگهداری وب سایت است. تنوع مهارت های مورد نیاز یک توسعه دهنده بسیار زیاد است.

طراحی و توسعه وب سایت

طراحی وب سایت شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت است.  یک توسعه دهنده وب سایت، تنوع مهارت هایی که می داند بسیار زیاد است، در حالی که طراح وب اینطور نیست.

طراحی وب سایت شامل اجرای راه حل های خاصی است که قوانین کسب و کار و اهداف مشخص شده توسط مشتری را دنبال می کند.  طراحان وب با ایجاد ارتباطات حرفه ای با مشتریان خود، می توانند با آنها تعامل برقرار کنند و بتوانند درک عمیقی از نیازهای آنها به دست بیاورند. مهارت های طراحی قوی و ارتباطی همراه با درک اهداف مخاطبان، باعث می شود که رضایت مشتری جلب شود.

پس از اتمام طراحی سایت، طراح وب، وب سایت را با ابزارها و سیستم عامل ها و پلت فرم های دیگر ادغام می کند. در طول فرآیند توسعه، طراحان وب، پایگاه داده ها را طراحی و توسعه می دهند، برنامه ها را ایجاد می کنند و وب سایت ها را تست و رفع عیب می کنند. روند فعلی این است که وب سایت را با رسانه های اجتماعی نیز ادغام کنیم و از مزایای استفاده از این سیستم های مدرن نیز بهره مند شویم.

تمام این مهارت ها ممکن است برای ارتقاء و یا طراحی مجدد یک وب سایت، اعمال شود.

یک طراح وب فرصت های شغلی زیادی دارد. موقعیت های طراحی وب ممکن است در گستره وسیعی باشد. هر کدام از نقش هایی که طراح وب انتخاب می کند، برای تخصیص آن نیاز به دسترسی به امکانات ICT ، کتابخانه ها و فریم ورک های منبع باز دارد.

طراحان حرفه ای وب، با عملکرد بالا، ممکن است دارای مهارت های مرتبط با وب یا یک متخصص باشد. طراحان وب باید بتوانند علم و دانش خود را همیشه به روز نگه دارند و همچنین باید بتوانند به مشتریان پاسخگو باشند.  این ویژگی ها، طراحان وب را قادر می سازد تا از جنبه های مدرن و در حال توسعه فن آوری اطلاعات مدرن بهره مند شوند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز