طراحی سایت خبری | طراحی پرتال خبری

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
 سایت های خبری جزو دسته سایت های اطلاع رسانی به شمار می آیند و با توجه به آنکه این نوع سایت ها امکانات کاربری ندارند طراحی سایت خبری جزو ساده ترین وب سایت ها برای پیاده سازی می باشد و پس از سایت های شرکتی برای طراحان وب سایت ساده ترین وب سایت ساخت سایت خبری با وردپرس می باشد. اما سایت های خبری نیز می بایست با توجه به جنبه اطلاع رسانی خود امکانات ویژه خود را داشته باشد که در بخش زیر این امکانات مورد نیاز را مورد بررسی قرار می دهم. امروزه پر بازدید ترین سایت خبری در ایران وب سایت ورزش 3 می باشد که یک سایت ورزشی است و امکانات فراوانی در این سایت برای کاربران دیده شده است.

روش های طراحی سایت خبری

سایت های خبری جز سایت های پربیننده در میان دیگر سایت ها هستند. شما اگر به دنبال طراحی سایت خبری و ورزشی هستید، باید طراحی منحصر به فردی داشته باشید تا سایت شما میان سایت های خبری فعلی ایران مخاطب بیشتری جذب کند. در اینجا ما روش هایی که میتوانید طراحی سایت خبری را انجام دهید آورده ایم که دشما با یک روش بتوانید سایت خود را طراحی کنید.

  • طراحی سایت خبری با المنتور
  • راه اندازی سایت خبری با وردپرس
  • ساخت سایت با php

آنچه شما نیاز دارید یک وب سایت خبری بسازید

قبل از اینکه شروع به انتخاب CMS و موضوع خود کنید و حتی قبل از شروع طراحی، به مقداری محتوا و اطلاعات در محل نیاز دارید. در حالی که ممکن است موارد خاصی را در ذهن داشته باشید، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

 موضوعات

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که موضوعات خبری را که می خواهید در مورد آنها گزارش کنید انتخاب کنید. اگر می خواهید به این به عنوان یک طاقچه فکر کنید. دوست دارید مخاطبانتان درباره چه نوع اخباری بخوانند؟

شما باید چیزی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.

 برخی از نمونه های خوب عبارتند از تجارت، امور مالی، افراد مشهور، ورزش یا موارد مشابه. پوشش دادن همه نوع اخبار قابل انجام است، اما احتمالاً به تیمی از افراد برای کمک نیاز خواهید داشت. این را در نظر بگیرید: هر چه جایگاه شما از نظر نوع اخباری که ارائه می دهید متمرکزتر باشد، مخاطبان شما پذیرای بیشتری هستند. این باعث می شود بعداً کسب درآمد از سایت آسان تر شود.

محتوا

اگرچه ممکن است قبل از شروع به کار سایت کمی سخت‌تر باشد، اما همچنان ایده خوبی است. لازم نیست همه اخبار شما به زمان حساس باشد. به عبارت دیگر، همه اخبار «آخرین» نیستند. چند قطعه جامد را در طاقچه انتخابی خود جمع آوری کنید تا فوراً چیزی برای انتشار داشته باشید. به یاد داشته باشید، محتوای همیشه سبز می تواند به جذب ترافیک به سایت شما کمک کند تا مدت ها بعد از اینکه «اخبار فوری» دیگر منتشر نشود.

  • چگونه اخبار را پیدا خواهید کرد؟
  • چگونه می خواهید اخبار خاصی را برای گزارش پیدا کنید؟
  • آیا به سادگی موضوعات پرطرفدار را جستجو می کنید و در مورد آنها می نویسید؟
  • آیا در فیدهای خبری سایت های دیگر مشترک می شوید و از این طریق به انتشار اخبار کمک می کنید؟
  • چقدر به کمک نیاز خواهید داشت؟
  • مهلت ها و چارچوب های زمانی برای بیرون آوردن قطعات روزانه چیست؟

اینها همه چیزهایی هستند که باید قبل از ایجاد یک وب سایت خبری پاسخی برای آنها داشته باشید.

امکاناتی که در طراحی سایت خبری باید در نظر بگیرید

طراحی قالب خبری

قالب سایت های خبری معمولا نسبت به سایر قالب ها سایت ها به دلیل جنبه و نیاز اطلاع رسانی خود شلوغ تر هستند و مطالب بیشتری در آن واحد به کاربران ارائه می گردد. معمولا در صفحه بندی سایت های خبری می بایست بخش های آخرین اخبار و مطالبی که کاربران به آن معمولا نیاز دارند مانند نرخ قیمت ها و غیره نمایش داده شوند. سایت های خبری معمولا به صورت سه ستونه و یا چهار ستونه طراحی می گردند تا بتوانند بیشترین مطالب را در آن واحد به کاربر ارائه نمایند. قبل از طراحی قالب سایت خبری خود بهتر است مطالبی که قصد دارید در صفحه اصلی وب سایت نمایش داده شود را به همراه اولویت آنها به طراح خود اعلام نمایید تا طراح قالب وب سایت را با توجه با میزان مطالب درخواستی شما طراحی نماید.

سیستم دسته بندی خبرها

می بایست قابلیت دسته بندی مطالب در سایت وجود داشته باشد تا بتوان خبرها را در دسته بندی های مختلف شاخه بندی نمود و هر کدام از خبرها را در صفحه مورد نظر خود نمایش داد. به عنوان مثال خبرهای مربوط به سیاست می بایست در این دسته بندی و خبرهای ورزشی نیز می بایست در این دسته بندی ایجاد گردند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

تگ گذاری خبرها

علاوه بر قابلیت دسته بندی خبرها می بایست قابلیت تگ گذاری خبرها داشته باشند تا بتوان خبرها را به کلمات کلیدی خاصی مرتبط نمود. با انجام این کار صفحه ای برای نمایش کلیه خبرهایی که مربوط به آن موضوع خاص هستند ایجاد خواهد شد و کاربر می تواند کلیه مطالب را مربوط به موضوع مورد نظر در یک صفحه مشاهده نماید.

ایجاد فیلدهای خاص سایت های خبری

علاوه بر فیلدهای معمولی عنوان، توضیحات اجمالی و توضیحات بیشتر و تصاویر که در سایت های عادی در نظر گرفته می شوند سایت های خبری می توانند قابلیت زیر عنوان داشته باشند تا بتوان برای خبرها مکمل عنوان در نظر گرفت.

ایجاد مکان هایی برای بنرهای تبلیغاتی

سایت های خبری معمولا به این دلیل راه اندازی می شوند که با پس از جذب بازدید کننده فراوان بتوانند از طریق تبلیغاتی که برای نمایش در سایت خود جذب می نمایند کسب در آمد نمایند. بنابراین می بایست فضاهایی در بخش های مناسب از سایت برای قرار دادن بنرها در سایت قرار داده شود تا بتوان در این مکان ها بنرهای تبلیغاتی قرار داد.

نسخه موبایلی وب سایت

امروزه در حدود نیمی از کاربران اینترنت از موبایل برای وبگردی استفاده می نمایند و در صورتی که وب سایت خبری شما قابلیت نمایش مناسب در موبایل و تبلت را نداشته باشند و کاربران این وسایل برای رویت مطالب مربوط به وب سایت شما مجبور باشند بزرگنمایی انجام دهند و از اسکرول چپ و راست استفاده نمایند ممکن است وب سایت شما را ترک نمایند. بنابراین بهتر است وب سایت سازگاری سازی نمایش وب سایت خود را در موبایل و تبلت انجام دهید که بهترین روش برای انجام این کار طراحی نسخه ریسپانسیو وب سایت می باشد.

گالری تصاویر

معمولا سایت های خبری به بخشی با عنوان گالری تصاویر نیازمندند تا بتوان تصاویر را در دسته بندی و زیر شاخه های مختلف به کاربران نمایش دهند. سایت های خبری می بایست در کنار ارائه مطالب به صورت متنی قابلیت نمایش گالری عکس در مورد موضوعات و خبرهای مختلف را داشته باشند که معمولا این کار در گالری تصاویر انجام می گردد.

گالری ویدئو

در کنار گالری تصاویر سایت می تواند قابلیت نمایش ویدئوها در دسته بندی های مختلف را داشته باشد تا بتوانند ویدئوها مربوط به اخبار و موضوعات مختلف را در سایت نمایش دهند. کاربران معمولا تمایل بیشتری برای رویت مطالب تصویری و ویدئویی دارند و بنابراین بهتر است برای یک سایت خبری این قابلیت در نظر گرفته شود.

به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

خبرها می بایست دارای قابلیتی برای به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی باشند تا در صورتی که کاربر تمایل داشته بتواند مطلب و خبر مورد نظر را در شبکه اجتماعی خود به صورت مستقیم از سایت ارسال نماید. وجود این قابلیت باعث افزایش رنک وب سایت خواهد گردید.

سیستم نظرات در خبرها

قرار دادن این قابلیت که کاربرها بتوانند بر روی خبرها در صفحات مختلف نظر بگذارند باعث افزایش پویایی صفحات خبرها خواهد داشت و در نتیجه کاربران قادر خواهند بود نسبت به خبر خاصی نظرات خود را اعلام نمایند و سایر کاربران می توانند در بحث شرکت نمایند. البته برای سایت های خبری می توان قابلیت های سفارشی دیگری نیز در نظر گرفت تا بتوان جذب بازدید کننده بیشتری نمود. برای مشاوره و طراحی سایت های خبری و برای اطلاع از قیمت طراحی سایت خبری می توانید با شماره تلفن ها دارکوب تماس حاصل فرمایید.

نمونه پیش فاکتور طراحی سایت خبری  

آیا به این فکر کرده اید که داشتن وب سایت به سبک خبری خود چقدر لذت بخش خواهد بود؟ می توانید در مورد آنچه می خواهید بنویسید و موضوعاتی را که برای شما مهم هستند پوشش دهید. اگر چنین است، پس شما در جای درستی هستید. مراحل زیر را دنبال کنید تا به راحتی وب سایت خبری خود را بسازید. در حالی که پیروی از مراحل زیر به ترتیب "ضروری" نیست، توصیه ای قوی است. انجام آنها به ترتیب ارائه شده شما را در مسیر سریع ساخت یک وب سایت خبری قرار می دهد.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

مراحل ساخت یک وب سایت خبری

اکنون که ایده‌هایی برای محتوا دارید، وقت آن است که واقعاً یک وب‌ سایت خبری ایجاد کنید. باز هم، این مراحل را به ترتیب انجام دهید زیرا این روند بسیار آسان تر می شود. در این مقاله به اینکه امکانات سایت خبری شامل چه چیزی می شود اشاره شده است.

1. یک نام دامنه و میزبانی وب دریافت کنید

برای ساختن یک وب سایت خبری، باید چند چیز برای ساختن داشته باشید. اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که نام دامنه مورد نظر خود را برای وب سایت خود خریداری کنید. ده ها ثبت نام دامنه برای انتخاب وجود دارد، بنابراین یکی را انتخاب کنید و جستجو را شروع کنید. شما می خواهید نام دامنه ای را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و با کاری که می خواهید انجام دهید مطابقت دارد. همانطور که گفته شد، ممکن است نتوانید اولین انتخاب خود را پیدا کنید. ممکن است قبلا گرفته شده باشد. اگر چنین است، به سادگی چیزی نزدیک به آن را جستجو کنید یا از بازی با کلمات یا املای متفاوت استفاده کنید. همچنین می توانید با استفاده از پسوند نام دامنه دیگری جستجو کنید.

اکنون که نام دامنه خود را در اختیار دارید، زمان آن رسیده است که میزبانی وب را پیدا کنید. شرکت های زیادی برای انتخاب وجود خواهند داشت، اما شما می خواهید یکی را پیدا کنید که همه چیزهایی را که برای ایجاد یک وب سایت خبری نیاز دارید در یک نقطه در اختیار شما قرار دهد. هنگامی که هر دوی این موارد را در اختیار دارید، می‌توانیم به انتخاب CMS مناسب و همچنین تم‌ها و افزونه‌ها بپردازیم. نام دامنه آدرس منحصر به فرد یک وب سایت است. هنگام ایجاد یک، سعی کنید چیزی خاص، دقیق و به یاد ماندنی بنویسید. با این حال، برای ثبت نام دامنه باید هزینه ای پرداخت کنید. و هزینه ثبت نام بستگی به منطقه دامنه و محبوبیت آن دارد، به عنوان مثال دامنه های موجود در منطقه com گران ترین هستند. به طور معمول، شما می توانید یک نام دامنه را از طریق سرویس میزبانی وب خود ثبت کنید.

شما قادر خواهید بود تم انتخاب شده را با استفاده از لوگو و فونت های خود شخصی سازی کنید. با این حال، مطمئن شوید که رتبه موضوع زیر 4 ستاره باشد. به علاوه، تاریخ آخرین به‌روزرسانی و تعداد نصب‌های آن را بررسی کنید. یک قالب وردپرس سازگار با موبایل انتخاب کنید تا مخاطبان شما بتوانند به راحتی صفحات وب شما را روی دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه مشاهده کنند. معمولا هاست های وب گزینه ای را برای راه اندازی خودکار وردپرس برای وب سایت شما با هزینه اضافی ارائه می دهند، بنابراین می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و از این گزینه استفاده کنید.

از وردپرس استفاده کنید 

اکنون که نام دامنه و میزبانی وب شما امن است، وقت آن است که یک CMS برای ساخت سایت خود انتخاب کنید. در این مورد، من به شما توصیه می کنم از وردپرس برای ساخت سایت خبری خود استفاده کنید. دلایل مختلفی برای این وجود دارد، بنابراین اجازه دهید به برخی از آنها نگاهی بیندازیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است. این بدان معنی است که هر کسی می تواند در آن مشارکت داشته باشد. از آنجایی که اکنون حدود 40 درصد از تمام سایت‌ها را به صورت آنلاین نگهداری می‌کند، تنها محبوب‌تر شده و به رشد خود ادامه می‌دهد. بنابراین از این نظر، شما هرگز مجبور نخواهید بود به دنبال کمک باشید یا برای یافتن آموزش هایی که به شما در ساختن کمک می کند، مشکل پیدا کنید. سایت خبری جدید وردپرس شما به هزاران افزونه نیز دسترسی خواهد داشت. این به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به کدنویسی کارهای زیادی را انجام دهید. این مهم است، به خصوص برای مبتدیان.

 حتی بدون استفاده از افزونه ها، وردپرس بسیار کاربرپسند است. با هزاران قالبی که می‌توانید از آن استفاده کنید و بسازید، یادگیری نحوه ایجاد یک وب‌سایت خبری با وردپرس بهترین گزینه است. در نهایت نصب وردپرس نیز بسیار آسان است. می توانید از روش تک کلیکی موجود در cPanel هاست خود استفاده کنید یا می توانید آن را به صورت دستی نصب کنید. در هر صورت، این CMS راهی برای رفتن است. 

انتخاب تم مناسب

انتخاب قالب وردپرس مناسب برای هر نوع وب سایتی مهم است. شما چیزی می خواهید که معرف شما باشد، اما همچنین به شما اجازه می دهد تا پیرامون آن بسازید و منحصر به فرد باشید. هنگامی که یک سایت خبری ایجاد می کنید، باید انواع خاصی از موضوعات را جستجو کنید. شما چیزی در سبک چیدمان از نوع اخبار یا مجله می خواهید که به شما امکان می دهد انواع محتوای به راحتی قابل خواندن را نشان دهید. در اینجا چند پیشنهاد برای شما وجود دارد.

  •  موضوع روزنامه
  • مبانی
  • از نظر فنی، شما می توانید یک وب سایت خبری را تنها در چهار مرحله راه اندازی کنید:
  •  نام دامنه و میزبان وب را انتخاب کنید.
  • وردپرس را با موضوع دلخواه نصب کنید.
  • پلاگین های وردپرس را برای گسترش عملکرد وب سایت خود تنظیم کنید.
  • دسته بندی وب سایت، ساختار آنها را ایجاد کنید و شروع به انتشار کنید.

افزونه های وردپرس برای وب سایت های خبری

پس از راه اندازی CMS با قالب مورد علاقه خود، افزونه های وردپرس را اضافه کنید که به طور خاص برای نوع وب سایت و صنعت شما ضروری هستند. قبل از افزودن هر افزونه به اندازه آن (به مگابایت) توجه کنید. سعی کنید بار روی سرور خود را کاهش دهید. با انجام این کار، سرعت بارگذاری وب سایت خود را افزایش خواهید داد. علاوه بر این، نظرات کاربران در مورد افزونه ها را بخوانید، دفعات به روز رسانی، رتبه بندی آنها را بررسی کنید و در مورد مشکلات احتمالی و ویژگی های پشتیبانی اطلاعات کسب کنید. گاهی اوقات، ممکن است بخواهید به دنبال افزونه‌های جدید با ویژگی‌های بهتر بگردید تا قابلیت‌های جدیدی برای وب‌سایت خود داشته باشید.

تولید محتوا

قبل از انتشار پست، یک ساختار واضح برای وب سایت خود بر اساس مشخصات صنعت خود ایجاد کنید. دسته بندی ها را تعریف کنید، برای محتوای خود برنامه ریزی کنید. برای مثال، اگر یک وب‌سایت مسافرتی دارید، می‌توانید پست‌های خود را بر اساس کشور یا گروه‌های هدف مانند «برای مسافران» و «برای آژانس‌ها» ساختاربندی کنید. بازار هدف برای وب سایت شما ممکن است بر اساس علاقه شما یا بر اساس پتانسیل درآمد باشد. با این حال، معمولاً بهتر است هر دو عامل را با هم ترکیب کنید.

در اینجا لیستی از توصیه های ما برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا آمده است.

  • محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید. آخرین اخبار از سراسر جهان را دنبال کنید. با این حال، سعی کنید از موضوعات وب سایت های دیگر استفاده نکنید، اما حتی اگر این کار را انجام می دهید، راه منحصر به فرد و خلاقانه خود را برای تازه به نظر رسیدن پیدا کنید.
  • محتوای رسانه‌ای مانند تصاویر، صدا و/یا ویدیو را شامل شود. محتوای رسانه ای اکنون پادشاه است، بنابراین سعی کنید وب سایت خود را با یک کانال YouTube تکمیل کنید.
  • از عناوین جذاب برای متمایز شدن و مطابقت با علاقه خوانندگان خود استفاده کنید. تیتر جذاب قطعا باعث افزایش کلیک روی پست های شما در جستجوی گوگل، اخبار گوگل، خبرنامه ها و اعلان های فشاری می شود که ارسال می کنید.
  • به مقالات مرتبط در وب سایت خود و به منابع معتبر پیوند اضافه کنید. مقالات شما باید حاوی اطلاعات اثبات شده باشند، بنابراین مطمئن شوید که از آنچه واقعاً در صنعت شما می گذرد آگاه هستید و به منابع اطلاعاتی که استفاده می کنید پیوندهایی اضافه کنید.
  • با الزامات سئو مطابقت داشته باشید. در راهنمای Google درباره نحوه برآورده کردن این شرایط بیشتر بدانید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

ترویج

یک وب‌سایت خبری در مقایسه با پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیکی مانند ابزارهای مدیریت محتوا  و جمع‌آوری‌کننده‌های اخبار، ابزارهای تبلیغاتی خاصی دارد. به علاوه، می‌توانید با شرکت در انجمن‌های آنلاین مانند گروه‌های فیسبوک، فیدهای Quora و Reddit به دنبال خوانندگان جدید بگردید. می‌توانید استراتژی‌های تبلیغاتی بیشتری را در مقاله‌های ما «چگونه یک پست وبلاگ را تبلیغ کنیم» و «روش‌های غیرمتعارف برای جذب بازدیدکنندگان به وب‌سایت خود» بیابید. علاوه بر جذب بازدیدکنندگان جدید، صاحبان وب سایت های خبری باید روی بازگرداندن مشترکین به محتوای خود تمرکز کنند. به این ترتیب، مخاطبان وفادار خود را ایجاد خواهید کرد و از بازگشت بازدیدکنندگان برای وب سایت خود اطمینان حاصل خواهید کرد. ابزار کار:

پلتفرم های بازاریابی ایمیلی برای جمع آوری آدرس ایمیل مشترکین با پلتفرم هایی مانند HubSpot و Brevo، یک فرم تماس در وب سایت خود راه اندازی کنید. بازاریابی ایمیلی ابزاری قدرتمند برای اطلاع رسانی به مخاطبان وفادار در مورد مهمترین رویدادها، به روز رسانی ها، خدمات است. اگر در بازاریابی ایمیلی مبتدی هستید، یک دقیقه وقت بگذارید و نحوه ارسال ایمیل به چندین گیرنده را بخوانید. اعلان های فشار وب این فناوری به مشترکین اجازه می دهد تا از اخبار فوری، آخرین به روز رسانی ها و مقالات جدید مطلع شوند. پس از نصب یک افزونه اعلان فشار، پایگاه مشترک شما به طور خودکار ساخته می شود. نحوه ارسال اعلان‌های فشاری را بیاموزید.

رسانه های اجتماعی. با افزودن دکمه های فیس بوک، اینستاگرام و توییتر به خوانندگان خود اجازه دهید به پروفایل های رسانه های اجتماعی شما بپیوندند. علاوه بر این، دکمه های رسانه های اجتماعی را برای اشتراک گذاری پست ها اضافه کنید. این به شما کمک می کند محتوای خود را حتی بیشتر پخش کنید و نفوذ رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید. به علاوه، سیگنال های اجتماعی شاخص های سئو را بهبود می بخشد. فراخوانی برای اقدام. دکمه‌های CTA بازدیدکنندگان بازگشتی ایجاد نمی‌کنند، اما می‌توانند زمانی را که شخص در وب‌سایت شما صرف می‌کند، افزایش دهد، اگر به مقاله دیگری پیوند می‌زنید. علاوه بر این، CTA شانس شما برای جذب بازدیدکنندگان به خدمات پولی مانند دوره های آنلاین و اشتراک پولی است.

کسب سود

شما می توانید با استفاده از بنرهای تبلیغاتی/حمایت مالی و ساخت یک وب سایت عضویت با اشتراک پولی از وب سایت خبری خود سود کسب کنید. در مورد بعدی، باید یک راه حل paywall را انتخاب کنید. حتی قبل از راه اندازی وب سایت خود می توانید به دنبال سرمایه گذاران/تبلیغ کنندگان باشید. اگر آنها از ایده و طرح تجاری شما هیجان زده شوند، منابعی برای توسعه کسب و کار به دست خواهید آورد. پس از اینکه قبلاً محتوای خود را منتشر کردید، به تبلیغ کنندگانی از بازار هدف یا صنایع مرتبط دسترسی پیدا کنید. هنگامی که در حال ایجاد اعتبار وب سایت خود هستید، Google AdSense را در صفحات وب خود تنظیم کنید. این ممکن است در ابتدا درآمد قابل توجهی ایجاد نکند، اما شروع به کسب درآمد خواهید کرد. بعد از اینکه نفوذ و ترافیک وب سایت شما شروع به رشد کرد، محبوبیت آن باعث جذب تبلیغ کنندگان بیشتری می شود.

 علاوه بر جستجوی تبلیغ‌کنندگان، می‌توانید محتوای پولی را نیز برای خوانندگان خود تهیه کنید. شما باید تجزیه و تحلیل کنید که چه موضوعاتی مورد تقاضا هستند، چه اطلاعات انحصاری می تواند برای مخاطبان شما ارزشمند باشد. علاوه بر این، می‌توانید محصولات پولی مانند دوره‌های آنلاین و بارگیری ایجاد کنید یا با پرداخت هزینه، تحقیقاتی در مورد صنعت خود ارائه دهید.

سئو سایت خبری

پس از طراحی سایت خبری حرفه ای، سایت شما به صفحات آخر گوگل می رود و برای آوردن سایت به رتبه های بالاتر باید خدمات سئو سایت انجام دهید. سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو است. شما با انجام سئو ساخت خبری حرفه ای برای سایت خود می توانید سایت خود را از صفحات آخر گوگل به صفحات اول گوگل و حتی رتبه های اول گوگل برسانید. شرکت دارکوب برای سایت شما خدمات سئو ارزان و با کیفیت بالا انجام می دهد. می توانید با شماره های تماس شرکت دارکوب تماس بگیرید و با سئوکاران حرفه ای شرکت مشاوره رایگان سئو داشته باشید.

بهترین شرکت طراحی سایت خبری ارزان

اگر شما هم به دنبال طراحی سایت خبری ارزان و یا ساخت سایت خبری رایگان هستید شرکت دارکوب را می توانید انتخاب کنید. شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت حرفه ای، خدمات سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. شرکت دارکوب بیش از 4000 وب سایت با کیفیت طراحی کرده است. شما میتوانید حتی نمونه سایت خبری طراحی شده توسط دارکوب را در سایت دارکوب مشاهده کنید.

سایت های مهم خبری را در متن زیر معرفی کرده ایم که دارکوب با کمترین هزینه مانند این سایت های خبری برای شما طراحی میکند. تمامی قالب های وب سایت توسط طراحان سایت دارکوب طراحی می شود. شرکت دارکوب طراح سایت ها را با وردپرس و با php طراحی میکند. برای خرید سایت خبری میتوانید با شرکت دارکوب تماس بگیرید و قبل از خرید سایت مشاوره رایگان با کارشناسان ما داشته باشید. 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز