طراحی سایت شخصیت ها

رتبه بندی کاربر: 1 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
طراحی سایت شخصیت ها

طراحی سایت شخصیت ها جزو طراحی سایت های خبری به حساب می آید بنابراین می توانید مقاله سایت های خبری را در کنار این مقاله مطالعه نماید اما در این مقاله منحصرا به سایت های افراد و شخصیت ها و امکانات مورد نیاز آن خواهم پرداخت. یک سایت معرفی شخصیت می بایست با معرفی اولیه در مورد شخص و فرد آغاز گدد تا کاربر بداند وارد صفحه چه فردی شده است. برای افراد معروف تر می توان بخش معرفی کمتری را در صفحه اصلی قرار داد و برای افراد کمتر معروف بهتر است توضیحات و پروفایل بیشتری در مورد فرد در سایت قرار داده شود و پس از معرفی فرد می توان امکانات زیر را برای سایت در نظر گرفت.

بخش اخبار فردی

بخش اخبار سایت که می تواند اخبارهایی راجع به فعالیت های فرد در این بخش قرار بگیرد که بخشی از اخبار می تواند در صفحه اصلی در باکس مربوط به اخبار و سایر خبرها می تواند در صفحه خبر قرار گیرد.

بخش اخبار زمینه فعالیت

هر فرد و شخصیتی زمینه فعالیتی دارد که در بخش اخبار زمینه فعالیت می توان خبرهای در زمینه شغلی فرد در سایت قرار گیرد که بخش اخبار زمینه فعالیت می تواند هم در صفحه اصلی وب سایت به عنوان یک باکس و هم در صفحه اختصاصی خود قرار بگیرد.

مقالات یا وبلاگ

در این بخش مقالات نوشته شده و نگارش شده توسط فرد در سایت قرار می گیرد تا سایر کاربران بتوانند با نوشته های فرد آشنا گردند. این بخش می تواند شامل بخش نظرات باشد تا کاربران بتوانند بر روی مطالب نظر بگذارند و همچنین برای این بخش می توان به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نیز فعال سازی نمود تا کاربران بتوانند به راحتی مطالب را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

گالری تصاویر

در این بخش از وب سایت می توان مجموعه و گالری تصاویر مربوط به فرد، فعالیت ها و رویدادها را در سایت قرار داد تا کاربران بتوانند با شخصیت از طریق جنبه های بصری آشنایی بیشتری داشته باشند. در گالری تصاویر به صورت دسته بندی شده و مربوط به مراسم و روزها و رویدادهای مختلف در سایت قرار می گیرد.

گالری ویدئو

در این بخش می تواند ویدئوهای مرتبط با شخصی بارگذاری گردد و این بخش نیز همچنین قابل ارائه شدن در دسته بندی های مختلف خواهد بود و ویدئو ها را می توان در دسته بندی های مورد نظر ارائه نمود.

پیوندها

در این بخش می توان سایت های مرتبط به زمینه فعالیت و رشته فرد و شخصیت و افراد مرتبط را قرار داد تا کاربران بتوانند به این سایت ها مراجعه نمایند. بخش پیوندها همچنین می تواند شامل دسته بندی باشد تا سایت های مرتبط را از جنبه های مختلف دسته بندی نماید.

تماس با شخصیت

در این بخش معمولا اطلاعات تماس برای ارتبط با شخصیت در سایت قرار داده می شود و همچنین می توان برای این بخش فرمی در نظر گرفت تا کاربران بتواند با تکمیل فرم و ارسال آن درخواست و مورد خود را برای شخص ارسال نمایند. این فرم بهتر است ایمن سازی شده باشد تا سایت دچار مشکلات امنیتی نگردد.

نقشه سایت

در این صفحه ساختار و منوبندی صفحات وب سایت به کاربر نمایش داده می شود تا در صورتی که کاربر در جستجوی مطالب خاصی در وب سایت باشد بتواند به راحتی به مطلب مورد نظر دسترسی یابد.

خبرنامه

کاربران می توانند با وارد نمودن آدرس ایمیل خود در این بخش از رویدادهای و اخبار مربوط به شخصیت اطلاع یابند و مدیر سایت می تواند در زمان های خاصی اخبار را به کاربران وب سایت از طریق ایمیل اطلاع رسانی نماید.

بخش نظرات

برای مطالب وب سایت می توان بخش نظرات در نظر گرفت تا کاربران بتوانند در سایت نظرات خود را در زمینه موضوعات مختلف در سایت اعلام نمایند که این مورد باعث پویایی وب سایت خواهد گردید. البته می بایست این نظرات قبل از فعال سازی در سایت توسط مدیر سایت تایید شوند تا مشکلی نداشته باشند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی

این قابلیت این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند مطلب مورد نظر خود را در شبکه اجتماعی خود به راحتی و تنها با کلیک بر روی لینک مورد نظر به اشتراک بگذارند. این مورد در کنار افزایش به ترافیک مقالات وب سایت به رتبه وب سایت در موتورهای جستجو نیز کمک خواهد نمود.

پرسش های متداول

برای وب سایت می توان بخش پرسش و پاسخ در نظر گرفت تا کاربران بتوانند سوالات خود را اعلام نمایند و همچنین پرسش و پاسخ های انجام گرفته قبلی را مطالعه نمایند. این بخش همچنین می تواند دارای دسته بندی موضوعی باشد و کاربران پس از رویت مطالب در صورتی که سوال خاصی داشتند می توانند از طریق فرم مربوط درخواست خود را مطرح نمایند.

تالار گفتمان

بخش تالار گفتمان به پویایی و جذب کاربر برای وب سایت کمک می نماید زیرا کاربران می توانند سوالات، مطالب و درخواست های خود را از طریق فروم اعلام نمایند و سایر کاربران می توانند نظرات خود را بر روی مطالب اعلام نمایند.

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو

با توجه به افزایش استفاده از موبایل و تبلت برای گردش در وب سازگاری نمایش وب سایت در موبایل به امری ضروری برای سایت ها تبدیل شده است و برای آنکه سایت ها کاربران موبایلی خود را از دست ندهند می بایست سایت سازگار با موبایل طراحی گردد. طراحی ریسپانسیو یکی از راه های سازگار سازی وب سایت با موبایل و تبلت و بهترین روش این کار می باشد و بهتر است سایت به صورت ریسپانسیو طراحی گردد. همچنین گوگل این روش را به عنوان بهترین روش سازگاری وب سایت با موبایل معرفی نموده است.

در پایان

علاوه بر امکانات ذکر شده در بالا امکانات بیشتری را می توان با توجه به زمینه فعالیت فرد برای افزایش پویایی وب سایت در نظر گرفت که برای هر گونه مشاوره می توانید با شماره تلفن های دارکوب تماس حاصل فرمایید. قالب سایت را به دو روش می توان آماده نمود که روش اول طراحی قالب توسط گرافیست می باشد که در این روش فرد درخواست ها و موارد مورد نظر خود را اعلام می نماید و طراح با توجه به نظرات کارفرما قالب را پیاده سازی می نماید و روش دوم انتخاب قالب از فروشگاه قالب دارکوب می باشد که در این روش کارفرما می تواند قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب دارکوب انتخاب نماید. برای هر گونه مشاوره و برآورد هزینه در زمینه طراحی سایت شخصیت ها با شماره های دارکوب تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز