خدمات مشاوره، عیب یابی و پشتیبانی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

مشاوره سئو چیست؟

مشاوره سئو شامل خدمات، ابزارها و آموزش های متخصص بازاریابی جستجو می باشد. این متخصص تخصص، اقتدار و اعتماد گسترده صنعت را در بهینه سازی موتورهای جستجو نشان داده است. پروژه های مشاوره معمولاً بین 3 تا 6 ماه طول می کشد. بسته به اندازه کمپین، گاهی کوتاه‌تر یا طولانی‌تر هستند. پس از رسیدن به هدف، شرکت ممکن است به یک فرصت کوتاه مدت سئو دیگر بپردازد یا به یک ابتکار بازاریابی جدید بپردازد. در مقابل، خدمات سئو تمایل دارند بر فرصت های بلند مدت تمرکز کنند. به این ترتیب، آنها از 6 تا چندین ماه یا حتی سال متغیر هستند. این نوع از کمپین های سئو شامل سطح بالاتری از تلاش های بازاریابی و مشاوره برای دستیابی به اهداف است. یک مثال ممکن است راه اندازی یک وب سایت کاملاً جدید به بازار باشد. چنین وب‌سایتی هیچ رتبه‌بندی یا ترافیکی ندارد و در نتیجه هیچ تخصص، اعتبار و اعتماد در بازار شناخته شده‌ای ندارد.

سئو و بهینه سازی سایت پیچیده است. بیش از 200 عامل در تعیین رتبه بندی جستجوی یک وب سایت دخیل هستند. با مشاوره سئو، شما با متخصصان باتجربه ای کار خواهید کرد که می دانند چگونه تصمیمات کوچک در مورد وب سایت شما می تواند تاثیر زیادی بر بهینه سازی آن داشته باشد. هر وب سایت و کسب و کاری منحصر به فرد است. تیم ما می تواند به شما کمک کند تا بهترین استراتژی سئو را برای نیازهای خود توسعه و پیاده سازی کنید و به نتایج واقعی از سرمایه گذاری در سئو خود برسید. هدف ما کمک به شما برای به دست آوردن دانشی است که به شما امکان می دهد بهترین تصمیم را در مورد بهینه سازی سایت خود بگیرید.

 چه زمانی به یک مشاور سئو نیاز دارید؟

سئو زمینه‌ای است که همیشه در حال توسعه است و از آنجایی که حفظ آخرین روش‌ها ضروری است، استخدام یک مشاور سئو در واقع می‌تواند در زمان و منابع کسب‌وکار شما صرفه‌جویی کند. در اینجا چند علامت وجود دارد که زمان استخدام یک مشاور سئو فرا رسیده است:

  • وب سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه سازی نشده است.
  • شما از استراتژی سئو فعلی خود نتیجه ای دریافت نمی کنید.
  • شما در حال راه اندازی یک وب سایت یا محصول جدید هستید.
  • شما می خواهید بازارها یا کلمات کلیدی جدیدی را هدف قرار دهید.
  • شما اصول سئو را نمی‌دانید و به کمک نیاز دارید.
  • شما وقت ندارید.

خدمات مشاوره SEO که ما ارائه می دهیم:

مشاوره ساختمان لینک
لینک بیلدینگ برای کسب و کارهایی که به دنبال بهبود قدرت آنلاین خود و افزایش ترافیک ارگانیک هستند، مهم است. مشاوران ما به شما کمک می کنند تا استراتژی های موثری برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت ایجاد کنید که باعث افزایش ترافیک و بهبود دیده شدن برند می شود. آنها همچنین پشتیبانی سایت و تجزیه و تحلیل مداوم را ارائه می دهند و کسب و کارها را در یک چشم انداز دیجیتال در حال تحول جلوتر از منحنی نگه می دارند.

مشاوره تحقیقاتی کلمه کلیدی
تحقیق کلمات کلیدی برای هر کسب و کاری که به دنبال بهبود حضور آنلاین خود است مهم است. کسب و کارها می توانند محتوای وب سایت خود را با تجزیه و تحلیل و شناسایی کلمات کلیدی مهم برای بهبود ترافیک ارگانیک خود بهینه کنند. مشاوران تحقیق کلمات کلیدی ما می توانند بینش ها و استراتژی های ارزشمندی را برای کمک به کسب و کار شما ارائه دهند تا از رقبا جلوتر بماند و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کند.

مشاوره بهینه سازی در صفحه
بهینه سازی سئوی درون صفحه برای مشاغلی که به دنبال بهبود دید وب سایت خود و جذب ترافیک آنلاین بیشتر هستند، ضروری است. مشاور بهینه سازی سئو در صفحه ما می تواند به شناسایی زمینه های بهبود و اجرای استراتژی های موثر سئو برای افزایش عملکرد وب سایت شما کمک کند.

مشاوره بازاریابی محتوا
مشاوران متخصص سئو ما به شما کمک می‌کنند تا یک استراتژی محتوای نهایی، از ایده‌پردازی تا اجرا، ایجاد کنید. ما تخصص، بینش، و جهت ایجاد یک استراتژی محتوای موفق و جذاب را ارائه می دهیم که نتایج واقعی را به همراه دارد. تیم ما دانش گسترده‌ای در صنعت در ایجاد استراتژی‌ها و برنامه‌های متناسب بر اساس اهداف، مقاصد و KPIهای مشتری ما دارد.

مشاوره ایجاد محتوای قابل پیوند
مشاوران سئو ما به شما کمک می کنند محتوایی را ایجاد کنید که برای هدف قرار دادن یک مخاطب کاملاً مشخص در بالای قیف بازاریابی شما طراحی شده است و آنها را مجبور به پیوند می کند. سپس، از طریق پیوند داخلی، می‌توانید بازدیدکنندگان خود - و ارزش ویژه پیوندهای ارزشمند - را به سمت پایین قیف خود هدایت کنید. این به بهبود اعتبار سایت، رتبه بندی و ترافیک وب سایت شما کمک می کند.

مشاوره تحلیل رقابتی
مشاوران سئو ما یک سرویس تجزیه و تحلیل جامع رقبا را برای کشف فرصت هایی برای رتبه بندی وب سایت شما قبل از رقابت ارائه می دهند. ما در مورد تاکتیک‌های بهینه‌سازی داخلی رقبا، کلمات کلیدی، استراتژی‌های محتوا و استراتژی‌های بک لینک تحقیق می‌کنیم. یافته‌های ما در یک گزارش عملی خلاصه می‌شود که نحوه رشد کسب‌وکار خود را به صورت آنلاین، از استراتژی‌های پایه تا پیشرفته‌تر، تشریح می‌کند.

مشاوره حسابرسی سئو
مشاوران سئو ما از استراتژی‌های جامع و مبتنی بر داده استفاده می‌کنند که بر بهبود عملکرد سایت تمرکز دارند و در عین حال بینش‌های ارزشمندی را در مورد الگوریتم‌های موتور جستجو، رفتار کاربر، فرصت‌های رتبه‌بندی و موارد دیگر ارائه می‌دهند. با راهنمایی و تخصص ما، کسب‌وکارها می‌توانند کمپین‌های بازاریابی دیجیتال مؤثری ایجاد کنند که نتایج بلندمدت را به همراه دارد!

آیا سئو واقعا کار می کند؟

بله، سئو کار می کند. در واقع، بیش از 53 درصد از کل ترافیک وب سایت از جستجوی ارگانیک است. به سختی می توان انکار کرد که رتبه بندی در بالای گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی تاثیر مثبتی بر وب سایت و کسب و کار شما ایجاد می کند. یک متخصص با تجربه، مانند شرکت دارکوب، پیچیدگی های یک کمپین جستجو را درک می کند. ما از روش‌های اثبات‌شده استفاده می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که کمپین سئوی شما کار می‌کند – و منظور ما از کار، رتبه‌بندی صفحه اول، افزایش ترافیک ارگانیک و سرنخ‌ها و فروش بیشتر است. اگر سئو به درستی انجام شود، مطمئنا برای کسب و کار شما مفید خواهد بود.

اهمیت مشاوره در طراحی مجدد وب سایت

مشاوران سئو در طول طراحی مجدد وب سایت ضروری هستند! با بسیاری از قطعات متحرک، تغییرات ساختاری و تصمیماتی که باید گرفته شود، مشاور سئو شما باید در هر مرحله حضور داشته باشد و مطمئن شود که تصمیمات برای تلاش های سئو شما بهترین هستند. هنگامی که این تصمیمات کنترل نمی شوند، اغلب طراحان، توسعه دهندگان و سایر اعضای تیم طراحی مجدد عناصر مهم را نادیده می گیرند. به یاد داشته باشید، هر قطعه کد و محتوا بر رتبه بندی شما تأثیر می گذارد، بنابراین هر تصمیمی نیاز به علامت دارد. ما همچنین فرآیند تغییر مسیر 301 را مدیریت خواهیم کرد، اگر نمی‌خواهید رتبه‌بندی شما پس از راه‌اندازی افت شدیدی داشته باشد، کاملاً ضروری است.

خدمات مشاوره سئو دارکوب

خدماتی که دارکوب در مشاوره سئو انجام می دهد شامل موارد زیر می باشد:

  • در صورتی که کارفرما وب سایت داشته باشد مشکلات سئو و بهینه سازی وب سایت را بررسی می نماید و به کارفرما اعلام می نماید. در صورتی که کارفرما وب سایت نداشته باشد پیش نیازهای وب سایت برای آنکه سایت در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد را به کارفرما اعلام می نماید.
  • نحوه صحیح بک لینک سازی که به معنای قرار دادن لینک سایت در سایت های دیگر می باشد را به کارفرما اعلام می نماید. برای انجام این کار همچنین مقالاتی در اختیار کارفرما قرار می دهد تا کارفرما بتواند با مطالعه این مقالات درک درستی از روش های بک لینک سازی داشته باشد
  • نحوه ایجاد مقالات در سایت را به کارفرما به صورت اصولی آموزش می دهد تا کارفرما بتواند تولید محتوای وب سایت را به درستی انجام دهد. در سئو محتوا پادشاه است و در صورتی که بتوانید تولید محتوای درست و اصولی داشته باشید می توانید رتبه خوبی در موتورهای جستجو بگیرید.
  • بررسی گوگل وب مستر تولز وب سایت تا در صورتی که در این بررسی مشکلاتی در وب سایت وجود داشت موارد را به کارفرما اعلام نماید. معمولا در بررسی گوگل وب مستر تولز وب سایت نکات و مشکلات اصلی وب سایت استخراج می گردد.
  • شرکت دارکوب مشاوره رایگان سئو می دهد یعنی شما می توانید درباره سایت خود با شرکت تماس بگیرید و به صورت رایگان با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید.م

لازم به تذکر است که خدمات مشاوره سئو در مدت زمان یک هفته ارائه می گردد و در این مدت کلیه مشاوره ها و اطلاعات لازم در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت به کارفرما داده می شود تا کارفرما بتواند تا با انجام موارد درست و مناسب در سایت رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد. همچنین در کنار اعلام موارد مورد نیاز برای افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو لیست و گزارش کاملی از خطاهای و مشکلات وب سایت را به کارفرما اعلام می نماید تا کارفرما بتواند از مشکلات وب سایت خود با خبر شود و موارد را مرتفع نماید.

 8 نکته برای استخدام مشاور سئو

بررسی تجربه سئو: چشم انداز سئو پیچیده است و برای هدایت موثر یک کمپین به تجربه قابل توجهی نیاز دارد. هنگام استخدام یک مشاور سئو، اطمینان حاصل کنید که آنها سابقه موفقیت آمیز در صنایع مختلف و درک جامعی از آخرین به روز رسانی الگوریتم گوگل دارند. برای مثال، اگر یک برند تجاری هستید، مطمئن شوید که در کمپین‌های سئوی سازمانی تجربه دارند.
رویکرد استراتژی سفارشی را بررسی کنید: از مشاورانی که استراتژی‌های سئو «یک اندازه مناسب» یا بسته‌های سئو صفحه دیگ بخار را ارائه می‌کنند، اجتناب کنید. هر کسب و کار منحصر به فرد است و نیاز به یک رویکرد سفارشی برای بازاریابی جستجو دارد. مشاور مناسب باید نیازهای خاص کسب و کار شما را تجزیه و تحلیل کند و یک استراتژی مناسب ایجاد کند. از مشاور بخواهید که بخشی از استراتژی خود یا یک نمای کلی از برنامه بازی را ارائه دهد.دانش فنی آنها را ارزیابی کنید: سئو شامل بسیاری از جنبه های فنی، مانند سرعت سایت، بهینه سازی موبایل و داده های ساختاریافته است. مشاور شما باید دانش فنی قوی برای شناسایی و حل مشکلات فنی که ممکن است عملکرد سایت شما را مختل کند نشان دهد. اگر می خواهید سرعت سایت خود را بررسی کنید از PageSpeed ​​Insights استفاده کنید.
مهارت های ارتباطی را ارزیابی کنید: ارتباط واضح و منظم برای به روز نگه داشتن شما در مورد پیشرفت کمپین بسیار مهم است. مشاور شما باید شفاف، گویا باشد و بتواند مفاهیم پیچیده سئو را به روشی آسان توضیح دهد. آنها همچنین باید گزارشی را ارائه دهند که واضح و مختصر باشد.
درخواست مراجع: یک مشاور سئو معتبر باید بتواند مراجع یا مطالعات موردی را از مشتریان قبلی ارائه دهد. این به شما ایده ای از سبک کار، قابلیت اطمینان و اثربخشی آنها می دهد.
رویکرد آنها به لینک سازی را در نظر بگیرید: لینک بیلدینگ بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت سئو است. مشاور شما باید درک درستی از استراتژی‌های اخلاقی و کلاه سفید ایجاد لینک نشان دهد و از اقداماتی که می‌تواند به اعتبار سایت شما آسیب برساند اجتناب کند.
استراتژی کلمات کلیدی آنها را درک کنید: کلمات کلیدی باعث سئو و در نهایت تبدیل می شوند. یک مشاور خوب درک صنعت، رقابت و مخاطبان هدف شما را در اولویت قرار می‌دهد تا یک استراتژی کلمه کلیدی ایجاد کند که ترافیک و نتایج مرتبط را جذب کند.
اندازه گیری موفقیت را تعیین کنید: همانطور که گفته می شود، آنچه اندازه گیری می شود مدیریت می شود. اطمینان حاصل کنید که مشاور شما اهداف روشن و قابل اندازه گیری و معیارهای موفقیت را برای استراتژی سئوی شما تعریف می کند. این باید بر اساس اهداف کسب و کار شما باشد، مانند افزایش ترافیک ارگانیک، بهبود نرخ تبدیل، افزایش سرنخ، یا افزایش فروش آنلاین.

انجام امور سئو

دارکوب در کنار خدمات پشتیبانی و مشاوره سئو و بهینه سازی وب سایت می تواند همچنین مسئولیت اجرای سئو وب سایت شما را بر عهده گیرد. این روش به این صورت می باشد که شما کلمات و عبارات کلیدی که تمایل دارید وب سایت شما برای آن عبارات و کلمات در صفحه اول گوگل نمایش داده شود را به دارکوب اعلام می نمایید و دارکوب بر آورد هزینه برای بودن صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جستجو را به شما اعلام می نماید. این برآورد هزینه معمولا شامل موارد زیر می باشد:

  • هزینه طراحی وب سایتی که برای عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت مناسب باشد و یا برآورد هزینه تغییرات لازم برای رفع عیوب سئو وب سایت
  • هزینه بک لینک سازی برای وب سایت توسط اپراتور سئو و بهینه سازی وب سایت تا رتبه وب سایت در موتورهای جستجو ارتقاء یابد
  • هزینه تولید محتوا برای وب سایت تا وب سایت اطلاعات کافی برای جذب و نگهداری کاربران هدف خود را داشته باشد
  • هزینه انجام تبلیغات در سایر وب سایت های پر بازدید و مرتبط به منظور برند سازی و کمک به عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت
  • هزینه انجام سایر روش های تبلیغاتی به منظور برند سازی و افزایش اعتبار مجموعه و کمک به بهینه سازی سایت

پس از برآورد هزینه ها کارفرما اعلام می نماید که تمایل دارکوب کدام بخش از این خدمات توسط دارکوب به شرکت انجام گردد و سایر موارد توسط شرکت انجام می گردد. معمولا درج اطلاعات وب سایت توسط کارفرما و بک لینک سازی توسط دارکوب انجام می گردد.

 شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

شرکت دارکوب بیشتر از یک دهه در زمینه طراحی صفحات وب سایت، سئو و بهینه سازی فعالیت دارد و تا کنون طراحی سایت 4000 وب سایت را به اتمام رسانیده است و سئو و بهینه سازی بیش از1000 وب سایت را با موفقیت انجام داده است. مهمترین نمونه کار سئو دارکوب عبارت کلیدی طراحی وب می باشد که برای کلیه کلمات کلیدی مربوط به این کلمه کلیدی نظیر طراحی وب، طراحی وب سایت، طراحی سایت، ساخت سایت، ساخت وب سایت صفحه اول گوگل می باشد و نه یک وب سایت بلکه دو وب سایت برای این کلمات کلیدی صفحه اول گوگل دارد. این نمونه کار دارکوب نشان از توانمندی این مجموعه برای انجام پروژه های سئو و بهینه سازی وب سایت دارد زیرا این کار را در شرایطی انجام داده است که در این کلمه کلیدی در حدود 1000 شرکت رقیب وجود دارد که برای بودن صفحه اول گوگل تلاش می نمایند. برای مشاوره اولیه در زمینه سئو با شماره های دارکوب در تماس باشید.

برای هدیه می توانید مقاله آموزش رایگان سئو را مطالعه نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز