سه برابر نمودن نتایج سئو وب سایت با وبلاگ نویسی

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

فقط با وبلاگ نویسی، نتایج سئوی سایتتان را سه برابر کنید

در جریانی که تو نت حاکمه، سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو و بازاریابی موتور جستجو اهمیت زیادی پیدا کردند. وقتی یه نویسنده مقاله یا مطلبی رو می نویسه، میخواد سئو رو هم روش انجام بده تا مقالش تو اینترنت دیده شه.
برای سئو باید حداقل 3 تا 4 بار تو یه مقاله از کلیدواژه های اصلی استفاده بشه تا هر وقت کسی عنوان مقاله رو سرچ کرد، خود به خود مقاله بیاد بالای نتایج و ترافیکش بره بالا.


تو این شرایط، وبلاگ نویسی برای نویسنده ها واقعا مهم شده. چون تو وبلاگ می تونن نظراتشون و کارهاشونو منتشر کنن. اگر شما هم تصمیم دارید وبلاگ نویسی رو شروع کنید، امروز براتون چند نکته برای سئوی وبلاگ بیان می کنم. بد نیست یه نگاهی بهش بندازید:

  • دامنه خودتان را بخرید

معمولا تفکر عمومی بر اینه که اگه کسی واقعا کارش براش مهم باشه، قطعا دامنه و فضای میزبانی سایتشو می خره. پس اگه تا حالا نخریدید وقتشه که شما هم برای خودتون یه دامنه خاص بخرید و از ابتدای میزبانی رو خودتون به عهده بگیرید، چون حتی گوگل هم به سایت هایی که جدی ترند بیشتر اهمیت میده.

  • روی کلیدواژه هاتون تمرکز کنید

وبلاگ نویسی به شما این امکان رو میده که علاوه بر کلیدواژه های اصلی، از یه سری لغات و اصطلاحات دیگه که به عنوان کارتون میخوره هم استفاده کنید. سعی کنید همینطور که از این لغات و اصطلاحات دیگه دارید استفاده می کنید، هم چنان تمرکزتونو رو کلیدواژه های خودتون حفظ کنید.

  • متن اصلیتونو قوی نگهدارید

کار نویسندگی اینه که مشکلات مشتری ها رو حل کنید. پس باید متنی که می نویسید هم به درد بخور باشه و هم از خودتون باشه. چون هدف اصلی گوگل هم اینه که مطالب مناسب برای مشتری هاش ارائه کنه، پس از شما هم همین انتظارو داره. سعی کنید مطالبی بنویسید که فکر می کنید بقیه دنبالشن. اینطوری وقتی مطلبتونو بخونن تو نت پخشش می کنن.

  • تم وبلاگتونو سئو کنید

تم وبلاگتونو بطور کامل و تمام بهینه سازی کنید تا گوگل باور کنه که شما قابل اعتمادید. تم وبلاگ خیلی مهمه، پس سعی کنید تمام عناصر وبلاگ از موضوع و زمینه و طراحی و نوشته ها بهم مرتبط باشند تا موقع نوشتن به مشکلی برنخورید.

  • حتما مطالبتونو اشتراک گذاری کنید

به اشتراک گذاری مطالب باعث میشه در معرض دید عموم قرار بگیرید و ترافیک روونه سایتتون بشه. پس حتما دکمه های اشتراک گذاری کنار مطالبتون بیارید تا خواننده ها بتونن مطالبتونو به دیگران معرفی کنن و ترافیکتونو بالا ببرن.

  • ایجاد پیوند از سایر وبلاگ ها

معمولا کاربران اینترنت از پیوندهایی که تو سایت ها هست از یه سایت به یه سایت دیگه میرن و خیلی از سایت ها رو همینطوری با این پیوندها پیدا می کنن. پس اگه پیوندهای بیشتری به وبلاگتون ایجاد کنید دسترسی به وبلاگ راحتتر میشه و ترافیک بیشتری می گیرید و حتی اعتبارتونم بیشتر میشه. آخر صفحه وبلاگتون تو قسمت وبلاگ های پیشنهادی می تونید چند تا وبلاگ پیشنهاد بدید تا شما هم در مقابل یه ترافیکی بهشون بدید.

  • نظردهی در وبلاگ های دیگه

نظردادن تو وبلاگ های دیگه یکی از بهترین راههای اینه که خودتونو نشر بدید. اینطوری هم ترافیکتون بیشتر میشه و هم رابطه تون با نویسنده های دیگه بهتر میشه. از اسم واقعیتون برای نظر دادن استفاده کنید تا شناخته بشید. علاوه بر این، این نظرات مثل بک لینک عمل می کنن و درباره بک لینک های رقیب هاتونم بهتون اطلاعات میدن.

  • پیوندهای یکتا یا Permalinks

روی پیوندهای یکتاتون تمرکز کنید. چون مردم معمولا با همین پیوندهای یکتا می تونن شمارو پیدا کنن و بشناسند. پیوندهای یکتا مثل آدرس وبلاگ و مقاله شمان. این پیوندها از یه ریشه و چندتا پسوند ساخته شدند و هر وقت مشکلی پیش میاد مشکلات ساختار وبلاگ رو رفع می کنند. هیچ وقت پیوندهای یکتای قدیمی و اصیل رو تغییر ندید چون اینطوری ممکنه بک لینک هایی که قبلا دادید رو خراب کنید.

  • استفاده از رسانه های اجتماعی

گوگل الآن بیشتر تمایل داره سایت هایی رو بیاره بالا که تو شبکه های اجتماعی فعالن و نویسنده اینطوری سعی کرده برای خودش اعتباری کسب کنه. اگه دیگران درباره سایت شما توئیت کنن یا تو شبکه های اجتماعی بهم دیگه توصیه کنن به سایتتون سر بزنن به نفعتون میشه و صد در صد خودتونم اینطوری تشویق میشید که بیشتر و بهتر بنویسید.

  • با سئوماز (SEO moz) در ارتباط باشید

البته شاید برای تازه کارها زیادی باشه ولی اگه از سئوماز استفاده کنید، از تازه ها و روش های سئو باخبر میشید. حداقل هفته ای یکی دو بار به وبلاگشون سر بزنید و یه نگاهی به مطالب جدیدش بندازید.

مدتیه گوگل داره از ترفندهای بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده می کنه و هر چند وقت یکبار هم بروزرسانیش می کنه. این نکته هایی که گفتم می تونه راهنمای خوبی براتون باشه.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز