طراحی سایت در 24 ساعت با استفاده از قالب های آماده رایگان

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

 طراحی سایت در 24 ساعت نیز با استفاده از قالب های آماده نیز ممکن است که عملا این روش طراحی وب سایت بارگذاری، نصب و راه اندازی وب سایت آماده می باشد و برای افراد و شرکت هایی مناسب می باشد که بودجه و زمان کمی برای طراحی سایت دارند. در این روش کارفرما می تواند با جستجو در اینترنت قالب مورد نظر خود را بیابد و از شرکت دارکوب بخواهد عملیات راه اندازی قالب آماده وردپرس را انجام دهد. با وجود آنکه قالب های آماده موجود در اینترنت رایگان هستند و همه می توانند از آنها برای ساخت سایت خود استفاده نمایند اما استفاده از این قالب ها حتما می بایست زیر نظر کارشناس طراحی وب انجام گردد زیرا قالب مورد نظر بر روی سرور به درستی نصب و راه اندازی گردد و ایمن سازی های لازم بر روی وب سایت انجام گردد تا وب سایت در آینده دچار مشکلات امنیتی نگردد.

قالب های وب سایت چیست؟

قالب وب سایت یک صفحه وب از پیش ساخته شده یا مجموعه ای از صفحات است که در آن هر کاربر می تواند محتوای خود (متن، تصاویر، رسانه) را برای دریافت یک وب سایت آماده برای انتشار درج کند. به عبارت دیگر، قالب‌های وب (که به آن «موضوعات» نیز می‌گویند) اساساً چارچوب‌های طراحی آماده‌ای هستند که برای تبدیل شدن به وب‌سایت‌های کامل فقط به محتوای سفارشی نیاز دارند. آنها معمولاً همه چیزهایی که ممکن است برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای لازم باشد، از جمله طراحی، طرح بندی، منوی ناوبری، ویژگی های خاص کسب و کار و غیره را دارند. وجود چنین پایه‌ای در دسترس به کاربران این امکان را می‌دهد تا از تمام مراحل فنی پیچیده مرتبط با توسعه وب «از ابتدا» رد شوند.

انواع قالب های آماده

با توجه به حوزه کسب و کار شما انواع مختلف قالب های آماده ارزان وجود دارد که شما می توانید با توجه به شغلتان آنها را انتخاب کنید و طراحی سایت خود را شروع کنید. شرکت دارکوب قالب های آماده وب سایت را از پایه طراحان شرکت تولید می کنند و امکان ارتقاء در همه قالب های طراحی سایت وجود دارد. شرکت دارکوب برای شما طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت آموزشی با کمترین هزینه انجام می دهد برای اطلاع از قیمت طراحی سایت می توانید به سایت دارکوب مراجعه کنید و یا با شماره تماس های شرکت دارکوب تماس بگیرید.

طراحی سایت در کمتر از 24 ساعت

اگر به دنبال این هستید که سایت خود را در کمتر از 24 ساعت بالا بی آوردید، شرکت دارکوب بهترین انتخاب برای طراحی سایت شماست. شرکت دارکوب با داشتن بیش از 400 طراح قالب های آماده وب سایت می تواند سفارش طراحی سایت ارزان شما را در یک روز انجام دهد. شما میتوانید با تماس با شرکت دارکوب درباره طراحی سایت خود مشاوره رایگان ساخت سایت داشته باشید. شما میتوانید برای فروشگاه خود بدون داشتن سایت فروش اینترنتی داشته باشید و از طراحی سایت فروشگاهی رایگان دارکوب استفاده کنید. سایت sellfree یکی از بهترین سایت های تبلیغات است که توسط دارکوب طراحی شده است. شما میتوانید در سایت سلفری بدون نیاز به داشتن سایت و یا حتی درگاه پرداخت آنلاین خرید و فروش اینترنتی خود را داشته باشید. برای دیدن نمونه قالب های وردپرس می توانید به سایت دارکوب مراجعه کنید. 

 قالب وردپرس فروشگاهی

 مراحل طراحی سایت با قالب آماده 

در حالی که هیچ راه حل یکسانی برای ایجاد یک گردش کار وجود ندارد، برخی از مراحل کلی وجود دارد که اکثر طراحان برای اطمینان از ایجاد یک وب سایت سریع با طراحی خوب از آن ها عبور می کنند. با درک این مراحل، می توانید یک گردش کار طراحی وب سایت فوری ایجاد کنید که بهترین کار را برای شما و کار شما دارد. روند طراحی سایت با قالب های آماده به صورت زیر است:

1. اهداف سایت خود را مشخص کنید

اولین گام در مرحله برنامه ریزی برای اجرای یک گردش کار طراحی وب موثر، همانطور که برای هر استراتژی وجود دارد، تعریف اهدافی است که باید به آنها دست پیدا کند. قبل از طراحی یک وب سایت جدید، باید سوالات زیر را به عنوان بخشی از فرآیند تحقیق از خود بپرسید:

  • مخاطبان وب سایت چیست؟
  • هدف سایت چیست؟
  • کسب و کار و هدف مشتری چیست؟
  • سایت با چه شخصیت هایی صحبت خواهد کرد؟

یادداشت کردن این ایده های طراحی و همکاری با همتایان، راهی عالی برای شروع به فکر کردن در مورد اینکه می خواهید وب سایت جدید شما چگونه به نظر برسد و چه احساسی داشته باشد، است. می توانید آن را شخصا، روی کاغذ، تلفن یا حتی در یک Doc مشترک انجام دهید. مهم نیست که چگونه این کار را انجام می دهید، دریافت این پاسخ ها اولین قدم حیاتی است. ساختار وب سایت نحوه پیوند بخش ها و صفحات مختلف در سایت شما با یکدیگر است. به عنوان مثال، ساختار می تواند به این صورت باشد:

  • صفحه نخست
  • خدمات ما
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • مخاطب

3. نام دامنه خود را انتخاب کنید و یک هاست تهیه کنید

 به بیان ساده، نام دامنه شما آدرس شما در اینترنت است. این چیزی است که بازدیدکنندگان شما در نوار مرورگر خود، درست بعد از «www» خواهند دید. ثبت نام دامنه برای موفقیت آنلاین بسیار مهم است. وب سایت هایی با دامنه سفارشی شده به طور خودکار توسط کاربران اینترنت حرفه ای تر و قابل اعتماد تر تلقی می شوند. زمانی که نام دامنه عاقلانه انتخاب شود، به موتورهای جستجو (مانند گوگل و بینگ) نیز کمک می کند تا بفهمند وب سایت شما در مورد چیست. این مهم است زیرا کمک می کند تا ترافیک بیشتری به وب سایت شما وارد شود. حال، چگونه یک نام دامنه برای برند خود انتخاب می کنید؟ برای اینکه آن را به یاد ماندنی کنید، آن را نگه دارید:

  •  کوتاه: هر چه طولانی تر باشد، احتمال غلط املایی بازدیدکنندگان بیشتر است.
  •  ساده: از نمادها، کاراکترهای خاص و اعداد اجتناب کنید.
  •  حرفه ای: برای جلوگیری از سردرگمی، نام دامنه شما باید شامل نام خود یا نام تجاری شما باشد.
  •  خاطره انگیز: در مورد کارهایی که در نام دامنه خود انجام می دهید با استفاده از کلمات مرتبط با کسب و کار خود راهنمایی کنید.

 با استفاده از این ابزار ثبت دامنه می توانید متوجه شوید که نام دامنه رویایی شما در دسترس است یا خیر. اگر انتخاب برتر شما هنوز قابل قبول است، در خرید ملک مجازی خود تردید نکنید. اگر اینطور نیست، وحشت نکنید. با بازی کردن با ترتیب کلمات یا اضافه کردن "the" در ابتدا، انواع مختلف انتخاب اصلی خود را امتحان کنید. نکته حرفه ای: انتخاب نام دامنه همچنین به معنای استفاده از پسوند دامنه مناسب است. از .org تا .com و .net، می توانید از بین 45 پسوند دامنه سطح بالا انتخاب کنید. بهترین کار این است که از یکی استفاده کنید که مناسب نوع کسب و کار و موقعیت جغرافیایی شما باشد.

هاست مقدار فضایی است که شما محتوای شما روی آن بارگذاری می شود. طبق حجم محواهایی که می خواهید روی سایت قرار دهید می توانید هاست تهیه کنید. هاست دارکوب قابلیت ارتقاء دارد و اگر هاست برای سایت شما کم باشد میتوانید آن را ارتقاء دهید.

4. مطالب خود را جمع آوری کنید

 اکنون که پایه‌های طراحی دیجیتال خود را تنظیم کرده‌اید، زمان آن رسیده است که محتوایی را که در وب‌سایت شما نمایش داده می‌شود، عملی کنید و آماده کنید. این شامل تمام محتوای وب سایت شما می شود - تصاویر، متن، لوگو، ویدیوها و موارد دیگر. تا حد امکان از مطالب خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای منحصر به فرد و مارک دار ارائه می دهید. اگر از محتوای اصلی استفاده نمی کنید، فقط مطمئن شوید که منابع خود را به طور قانونی به دست آورید. 

 در حالی که داشتن مطالب فراوان در وب سایت شما عالی است، به یاد داشته باشید که همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید. در دوران کاهش دامنه توجه، بهترین راه برای جلب توجه بازدیدکنندگان این است که فقط بهترین محتوای خود را به نمایش بگذارید. در نهایت، مطمئن شوید که محتوای شما کاملاً برند است. وب سایت خود را به عنوان یک شخصیت آنلاین در نظر بگیرید - همه چیز از محتوای نوشتاری گرفته تا رنگ ها و فونت هایی که استفاده می کنید باید نشان دهنده شخصیت شما یا هویت برند شما باشد. نکته حرفه ای: تازه وارد بازی بازاریابی شده اید یا احساس می کنید می توانید زبان برند خود را تقویت کنید؟ از ایجاد یک لوگو تا تعریف لحن صدای شما، این راهنما هر آنچه را که در مورد ساختن یک هویت برند مستحکم باید بدانید را توضیح می دهد.

5. مواردی که باید در منو قرار داشته باشد

 هر کسب و کاری منحصر به فرد است و هر وب سایتی نیز منحصر به فرد است. با این وجود، برخی از بخش‌های سنتی وجود دارد که بازدیدکنندگان سایت شما انتظار دیدن آن‌ها را دارند. اگر قصد دارید یک وب سایت چند صفحه ای طراحی کنید، در اینجا برخی از صفحات وب ضروری وجود دارد:

 صفحه اصلی: شما یک فرصت دارید که تاثیر اولیه خوبی داشته باشید و صفحه اصلی شما همین است. از آنجایی که احتمالاً اولین چیزی است که بازدیدکنندگان می بینند، صفحه اصلی تمیز، منظم و چشم نواز را هدف قرار دهید. باید مشخص کند که شما چه کسی هستید و چه کار می کنید، و به عنوان نقطه شروعی برای بازدیدکنندگان برای حرکت در سایت شما باشد. مطمئن شوید که حاوی مهم ترین اطلاعات است: لوگوی شما، نام کسب و کار شما، و یک منوی پیمایش که بازدیدکنندگان را برای مرور بیشتر دعوت می کند. هنگامی که این اصول اولیه را به دست آوردید، در نظر بگیرید که چه نوع پس‌ زمینه وب‌ سایتی، تصاویر، محتوای نوشتاری و فراخوان‌های اقدام را می‌توانید برای تعامل با بازدیدکنندگان در اینجا اضافه کنید.

 قالب وردپرس شرکتی

صفحه درباره ما: داستان خود را بگویید و ارزش ها، روش ها و هر اطلاعات دیگری که برند شما را تعریف می کند با صفحه درباره ما به اشتراک بگذارید. با استفاده از اولین شخص («من» یا «ما») از بازدیدکنندگان جدید استقبال کنید، زیرا این کار حسی دوستانه از صمیمیت و صمیمیت می‌افزاید. همچنین، فراموش نکنید که تصویری از خود یا اعضای تیم خود اضافه کنید، زیرا مشتریان همیشه دوست دارند چهره پشت یک کسب و کار را ببینند.

 صفحه تماس: زمانی که بازدیدکنندگان می خواهند با شما تماس بگیرند، باید بتوانند به راحتی شما را در دست بگیرند. اینجاست که یک صفحه تماس وارد می‌شود. حتماً شماره تلفن، آدرس پستی، آدرس ایمیل تجاری و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را درج کنید. همچنین می‌توانید افزودن یک ویجت چت زنده را در نظر بگیرید که به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد که تماس بگیرند و پاسخ فوری دریافت کنند، یا یک فرم تماس که می‌توانند پیام خود را مستقیماً از طریق سایت شما بنویسند.

صفحه محصول یا خدمات شما: صفحه محصول (یا صفحه خدمات، بسته به صنعت شما) جایی است که بازدیدکنندگان شما چیزهایی را که برای ارائه دارید کشف می کنند و اگر متقاعد شدند، کارت اعتباری خود را خارج کرده و خرید انجام دهند. هنگامی که وب سایتی را با در نظر گرفتن صفحه محصول یا خدمات طراحی می کنید، در اینجا چند توصیه کلیدی وجود دارد: اضافه کردن عکس محصول با کیفیت بالا، نوشتن توضیحات دقیق و جذاب محصول یا خدمات، و شفافیت در مورد شرایط خود (مانند حمل و نقل، بازگشت، یا لغو) سیاست های).

 یک وبلاگ: راه اندازی یک وبلاگ با یک سازنده وبلاگ، شهرت شما را به عنوان یک متخصص افزایش می دهد، به شما کمک می کند یک جامعه وفادار ایجاد کنید، و راهی موثر برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است.

توصیفات: یک صفحه توصیفات صادقانه افزودنی فوق العاده موثر برای طراحی وب سایت شما است. مطالعات نشان می دهد که 77 درصد از مشتریان راضی پس از داشتن یک تجربه مثبت، کسب و کار یا خدمات شما را به دوستان خود توصیه می کنند. اگر هدف وب سایت شما جذب مشتریان جدید است، از قدرت دهان به دهان استفاده کنید و اجازه دهید مشتریان راضی شما فروش را برای شما انجام دهند. همچنین می توانید از نمونه های اثبات اجتماعی به عنوان بخشی از این صفحه استفاده کنید. این می تواند به اعتبار سایت و کسب و کار شما کمک کند.

صفحه Splash: یک صفحه splash به عنوان پیش نمایش سایت شما عمل می کند و بازدیدکنندگان را قبل از رسیدن به صفحه اصلی شما خوشامد می گوید. این یک راه عالی برای تعامل با بازدیدکنندگان با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا یا متن جالب، یا تبلیغ یک پیشنهاد یا رویداد ویژه است.

 صفحه پرسش‌های متداول: صفحه پرسش‌های متداول یک صفحه اختصاصی در وب‌سایت شما است که پاسخ‌های سریع و ساده به سؤالات رایج را به صورت سازمان‌یافته و ساختار یافته در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. می تواند با ارائه پاسخ های خودکار در زمان صرفه جویی کند و تجربه ای عالی برای کاربران فراهم کند.

 صفحه حریم خصوصی: این ممکن است برای رعایت قوانین ضروری باشد، بنابراین حتماً در کشور خود بررسی کنید. یک سیاست حفظ حریم خصوصی به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک برند شفاف معرفی کنید که مشتریان می توانند به آن اعتماد کنند. همچنین اغلب استفاده از خدمات شخص ثالث، مانند پلتفرم های تجزیه و تحلیل وب، یا کسب درآمد از وب سایت خود از طریق تبلیغات، می تواند به این معنی باشد که برای کار با این شرکا به یک صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی نیاز دارید.

6. بهینه سازی برای موبایل

 نمایشگرهای کوچکتر به معنای تاثیر کوچکتر نیستند. با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت، بسیار مهم است که با بهینه‌سازی طراحی وب‌سایت تلفن همراه خود، از تجربه مرور یکپارچه در همه دستگاه‌ها اطمینان حاصل کنید. اولاً، در طراحی وب سایت تلفن همراه خود، سعی کنید فقط مهم ترین عناصر را در صفحه نگه دارید و هر چیزی را که کاملاً ضروری نیست حذف کنید. ثانیا، با قرار دادن حیاتی‌ترین بخش‌های اطلاعات، مانند منو یا نام، فضای بالای تاشو را بهینه کنید. این همان چیزی است که بازدیدکنندگان شما ابتدا در یک مرورگر تلفن همراه خواهند دید، بنابراین آن را جذاب و آموزنده نگه دارید. برای خرید قالب های آماده سایت ارزان و طراحی سایت فوری به سایت دارکوب مراجعه کنید.

 قالب وردپرس آموزشی

7. سئوی خود را تقویت کنید

 پس از طراحی وب سایت، هیچ چیز رضایت بخش تر از تماشای افزایش تعداد بازدیدکنندگان نیست. یکی از راه‌های افزایش ترافیک وب‌سایت، ساخت یک طراحی وب‌سایت با بهترین شیوه‌های سئو است. سئو (بهینه سازی موتور جستجو) عمل بهینه سازی محتوای وب سایت شما است تا در نتایج جستجو رتبه خوبی داشته باشد. سئو به زمان، صبر و پشتکار نیاز دارد تا به نتیجه برسد، اما شما می توانید با طراحی وب سایت خود، سئوی خود را راه اندازی کنید. در اینجا برخی از نکات سئو وجود دارد که می توانید برای بهبود شانس خود برای رتبه بندی در نتایج برتر در محتوای خود اعمال کنید:

 انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی: تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود را پیدا کنید. هنگامی که آنها را به دست آوردید، یک کلمه کلیدی اصلی و چند کلمه ثانویه را انتخاب کنید - اما نه بیشتر از آن. کلمات کلیدی خود را در مکان های استراتژیک در سراسر سایت خود قرار دهید (عنوان و توضیحات سئو، صفحه اصلی و غیره)، اما زیاده روی نکنید. موتورهای جستجو وب سایت هایی را که کلمات کلیدی را به طور غیرطبیعی در محتوای خود قرار می دهند جریمه می کنند.

 سئوی درون صفحه را درج کنید: این در مورد این است که به موتورهای جستجو بگویید صفحات شما شامل چه مواردی هستند. در هر صفحه، سازنده وب سایت شما از شما می خواهد که متا داده ها را پر کنید. این شامل URL، عنوان SEO (لینک آبی که در صفحه نتایج گوگل می‌بینید) و توضیحات است. اگرچه بازدیدکنندگان ممکن است متوجه این عناصر نشوند، اما در مورد رتبه بندی مهم هستند.

 افزودن متن جایگزین: متن جایگزین به توضیحاتی اشاره دارد که به تصاویر خود می دهید. این‌ها برای بازدیدکنندگان شما قابل مشاهده نیستند، اما نشانه‌ای قوی به Google در مورد اینکه رسانه در مورد چیست، می‌دهد. ممکن است گوگل دانش زیادی داشته باشد، اما نمی‌تواند عکس‌ها یا GIF‌ها را «ببیند» (هنوز!). متن جایگزین به نمایش محتوای بصری شما در صفحات نتایج گوگل کمک می کند. بعلاوه، نوشتن متن جایگزین سئو برای تصاویر شما نیز یک تمرین مهم در بهبود دسترسی وب سایت شما است.

 پیوند داخلی را تقویت کنید: این در نهایت باعث می شود تا ربات های گوگل راحت تر بتوانند وب سایت شما را شناسایی کنند. افزودن پیوندها در طراحی وب سایت شما همچنین بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا صفحات بیشتری را کشف کنند.

آموزش طراحی سایت با قالب آماده

اگر شما علاقه دارید که سایت خود را خودتان طراحی کنید می توانید در کلاس های وردپرس و طراحی سایت آموزشگاه دارکوب شرکت کنید. آموزشگاه دارکوب کلاس های طراحی سایت ارزان برگذار میکند که شما بتوانید با کمترین هزینه طراحی سایت با قالب آماده را یاد بگیرید. در این کلاس های ورد پرس به شما آموزش طراحی قالب سایت رایگان داده می شود و شما بعد اتمام کلاس می توانید سایت خود را طراحی کنید.

مزیت ها استفاده از قالب رایگان

  • قیمت ارزان طراحی وب سایت با استفاده از قالب های رایگان

  • سرعت بالای پیاده سازی وب سایت با توجه به آماده بودن قالب

معایب استفاده از قالب های رایگان

با توجه به رایگان بودن این قالب ها تعداد بسیاری از سایت ها از این قالب استفاده می نماید و ممکن است این مورد به برند سازی شما لطمه زند و حس خوبی در کاربر ایجاد نگردد. موردی که معمولا جزو معایب استفاده از قالب آماده مطرح می گردد آن است که این قالب ها امنیت پایینی دارند حال آنکه دلیل مطرح شده از جهت عدم امن سازی این قالب ها می باشد و در صورتی که این قالب توسط متخصص ایمن سازی امن سازی گردد مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

در پایان

دارکوب به شما توصیه می نماید حتی الامکان از این روش برای راه اندازی سایت خود استفاده ننمایید و طراحی وب سایت خود را به شرکت های طراحی وب واگذار نمایید و در صورتی که مجبور به استفاده از این قالب ها هستید عملیات نصب و راه اندازی آن را زیر نظر متخصص طراحی وب سایت انجام دهید. برای مشاوره در زمینه طراحی وب سایت خود می توانید با شماره های دارکوب در تماس باشید. برای دریافت قالب های آماده رایگان می توانید به سایت های زیر مراجعه نمایید

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز