سئو سایت در کانادا از ایران

نوشته شده توسط هومن قدیری

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2516

سئو سایت در کانادا
5/5 - (2 امتیاز)

بعد از طراحی سایت در کانادا و راه اندازی آن برای کسب و کارها، سئو سایت در کانادا مهمترین مقوله در شناخته شدن مشاغل در فضای مجازی و در نتیجه، فروش خدمات و محصولات است. در واقع اصلی ترین دلیل برای طراحی سایت، فروش بیشتر است که این کار با شناخته شدن، ممکن خواهد شد.

راه اندازی سایت، اولین فاز است ولی اصلی ترین فاز اجرایی برای بهره بردن از سایتی که راه اندازی شده است، سئو می باشد که باعث می شود رتبه ی سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش پیدا کرده و سایت در سطح اینترنت مطرح شود. سئو یک کار بسیار گسترده است به طوری که تبلیغات هم جزئی از این مقوله می باشد. البته به یاد داشته باشید که تبلیغات در سطح اینترنت نیز بسیار گسترده است و عناوین مختلفی دارد که یکی از آن ها، تبلیغات گوگل ادوردز می باشد که برای شروع کار سئوی سایت بسیار می تواند مفید واقع شود چرا که سئو یک امر طولانی مدت است ولی گوگل ادوردز در کانادا می تواند به سرعت سایت کانادایی را در صفحات اول جستجو به نمایش در بیاورد.

سئو سایت در کانادا

استفاده ی درست، علمی و اصولی از تمام این موارد تبلیغاتی در سطح فضای مجازی که یکی از موارد آن، اینترنت است، نیاز به تجربه و تخصص دارد. این تخصص و تجربیات نیز در طول زمان حاصل خواهد شد. بنابراین برای نتیجه گیری بهینه برای کسب و کارمان باید به شرکت هایی مراجعه کنیم که دارای این مزیت ها باشند. معمولاً شرکت های طراحی سایت باید در زمینه ی سئو هم اطلاعات و تجربه ی تخصصی لازم را داشته باشند. به عنوان مثال یکی از این شرکت ها، شرکت طراحی سایت دارکوب است که به تمام جوانب سئو در کانادا اشراف کامل دارند به همین دلیل بخشی از پروژه های این شرکت مربوط به سایت های برون مرزی می باشد.

امروزه در کل دنیا تمام کسب و کارها برای راه اندازی مشاغل خود و فعالیت در جامعه ی مجازی به اولین فاکتوری که اهمیت می دهند، هزینه ی پایین است. به دلیل بالا رفتن نرخ ارز در ایران، هزینه های طراحی سایت که از خارج از کشور به ایران داده می شود بسیار ارزان خواهد شد. به همین دلیل بسیاری از ایرانیان خارج از کشور که قصد راه اندازی سایت را دارند به دنبال شرکت های متخصص در این زمینه در ایران هستند تا هزینه ها را کاهش دهند چون درآمد در کشورهای خارجه با ارز آن کشور است ولی پرداختی به شرکت طراحی سایت در ایران به صورت ریال می باشد بنابراین بسیار در هزینه ها صرفه جویی می شود.

یکی از شرکت هایی که در طراحی سایت و سئو برای مطرح شدن سایت در فضای اینترنت دارای تخصص کافی است، شرکت سئو دارکوب است به همین دلیل بخشی از پروژه های این شرکت مربوط به کشورهای خارجه از جمله کانادا می باشد. چه ایرانیان مقیم کانادا و چه اتباع کانادایی به دلیل تخصصی که در شرکت دارکوب و تعهد کاری آن دیده اند و نیز هزینه های بسیار پایینی که برای آنها تمام می شود، شرکت دارکوب را برای طراحی سایت در کانادا و طراحی سایت در تورنتو و همچنین سئو در این کشور انتخاب کرده اند چرا که این شرکت به تاکتیک های سئو در تورنتو و شهرهای دیگر کانادا و همچنین کشورهای دیگر اشراف کامل دارد.

کشورهای خارجه دارای تخصص و علم بالایی در تکنولوژی می باشند. بنابراین کانادایی ها به دنبال شرکتی هستند که هم تخصص این کار را داشته باشند و هم هزینه ی کمتری دریافت کنند.

سئو سایت در تورنتو ی کانادا بسته به اینکه قصد داشته باشند به صورت لوکال کار کنند یا به صورت جهانی، متفاوت می باشد. اینجا منظور از لوکال، منطقه ی کانادا یا یکی از شهرهای آن مانند تورنتو است بدین معنا که سایت کانادایی فقط باید در تورنتو کانادا یا یکی دیگر از شهر های کانادا رتبه بگیرد بنابراین اگر از ایران روی سئو کانادا کار می شود باید نکات ریزی را رعایت کرد تا رتبه ی الکسای این سایت در کانادا بالا رود نه در ایران. همچنین برای بالا رفتن رتبه ی سرچ سایت در منطقه ی تورنتو کانادا باید مواردی را رعایت کرد تا بتوان از ایران رتبه ی سایت کانادایی را در همان کشور افزایش داد. در حالت عادی اگر آن سایت از ایران از بابت یک کلمه ی کلیدی سرچ شود شاید بالا نباشد اما همان سایت اگر در کانادا سرچ شود، در رتبه های بالا قرار می گیرد بنابراین این موضوع تجربه و مطالعه ی بالایی را می طلبد.

یکی از نکاتی که رتبه ی الکسای سایت کانادایی را در همان منطقه بالا می برد، این است که از وی پی ان استفاده شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که وی پی ان باید از سرور کانادایی باشد. یعنی با هر وی پی ان که وصل می شوید باید از سرور کانادای آن استفاده نمایید نه کشور های دیگر. این کار باعث می شود تا در مراحل طراحی سایت و سئوی سایت کانادایی، الکسا متوجه بشود که از کانادا روی سایت کار می شود. اگر بدون وی پی ان و با آی پی ایران روی طراحی و سئو سایت کار شود، الکسا رتبه ی ایران را برای سایت کانادایی منظور می کند چون این سایت بیشتر با ای پی ایران باز شده است.

با توجه به هزینه های بالایی که سئو در کشورهای دیگر مانند کانادا دارد، به تازگی صاحبان کسب و کار متوجه شده اند که می توانند با سپردن سئو سایتشان به کشورهایی که ارز آنها ارزانتر است، در هزینه های خود صرفه جویی زیادی کنند. در ابتدا به دلیل پایین بودن سطح علمی شرکت های این کشورها مانند ایران، کانادا این کار را انجام نمی داد اما با پیشرفتی که برخی شرکت ها مانند دارکوب در این زمینه داشته اند، کانادا و استرالیا و … این شرکت ها را شناسایی کرده اند و به تدریج، سئو سایت خود را به این شرکت ها می سپارند. با این کار آنها هزینه ی بسیار پایینی را می پردازند و به طور تخصصی به نتیجه ی خود می رسند و از طرفی شرکت ایرانی هم به دلیل دریافت ارز خارجی، هزینه ی کامل خود را دریافت کرده است. بنابراین این نوع تجارت که در حال رشد است برای هر دو طرف معامله بسیار سودمند است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز