انجام خدمات سئو به زبان انگلیسی

نوشته شده توسط میلاد سبزی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=18202

5/5 - (5 امتیاز)

ممکن است کسب و کار آنلاین شما در کشور به خوبی عمل کرده باشد و حالا قصد این را داشته باشید تا در بازار های بین المللی کار خود را گسترش دهید و موفقیت بیشتری برای کسب و کار خود رقم بزنید، سئو به زبان انگلیسی و سئو چند زبانه میتواند یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شما باشد. سئو به زبان انگلیسی سبب می شود تا شما علاوه بر داخل از خارج کشور هم ورودی بگیرید و مشتریان خود را افزایش دهید. اگر شما هم به فکر انجام خدمات سئو انگلیسی هستید، ما به شما شرکت دارکوب را معرفی میکنیم این شرکت با در اختیار داشتن متخصصین و کارشناسان با سابقه در حوزه سئو سایت انگلیسی میتواند بهترین خدمات را به شما ارائه نماید.

خدمات سئو به زبان انگلیسی چیست؟

خدمات سئو به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که داخل و خارج از وب سایت به منظور قرار گرفتن سایت در رتبه های برتر صفحات گوگل انجام می شود. بسیاری از کسب و کار هایی که امروزه میخواهند در بازار های بین المللی فعالیت داشته باشند و کار خود را در زمینه بازاریابی دیجیتال گسترش دهند، برای ارتباط با افراد خارجی زبان نیاز دارند محتوای وب سایت خود را به زبان انگلیسی ترجمه نمایند، استفاده از سئو به زبان انگلیسی شانس شما را برای دیده شدن کسب و کارتان در داخل و خارج از کشور بالا می برد و باعث می شود تا مشتریان بیشتری جذب وب سایت شما شوند.

بهینه سازی وب سایت انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا برای اینکه شما بتوانید در جایگاه برتر یا رتبه اول گوگل قرار بگیرید و با افراد خارجی زبان با شیوه های مناسب و حرفه ای ارتباط برقرار کنید نیاز دارید تا سئو وب سایت توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود و در نتیجه موجب افزایش مشتریان خارجی زبان شود. از این رو میتوانید خدمات سئو حرفه ای سایت خود را به شرکت دارکوب بسپارید، شرکت دارکوب دارای مجموعه ای از کارشناسان سئو ماهر و باتجربه می باشد که با رعایت اصول سئو و بهینه سازی وب سایت میتوانند رتبه سایت شما را در نتایج گوگل بالا برده و باعث افزایش مشتریان شما شوند.

شرکت دارکوب

سئو چند زبانه

سئو چند زبانه به معنای ارائه محتوای بهینه شده به چندین زبان مختلف می باشد. این نوع از سئو زبان های مورد نظر شما را پشتیبانی کرده و موجب می شود تا وب سایت شما در نتایج جستجو با زبان های مختلف نمایش داده شود. سئو سایت چند زبانه باعث می شود تا افراد از کشور های مختلف وب سایت شما را در نتایج جستجو پیدا کنند و بدون موانع زبانی به تعامل بپردازند.

تولید محتوا به زبان انگلیسی

به فرآیند ایجاد محتوا برای وب سایت تولید محتوا یا بازاریابی محتوایی گفته می شود، که ممکن است محتوا تولید شده به صورت متنی، تصویری، ویدیویی یا ترکیب همه آنها باشد. همانطور که میدانیم تولید محتوا یکی از مهم ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی به حساب می آید و نقش پر رنگی در جذب مخاطبان وب سایت شما دارد. رعایت اصول و قواعد سئو در تولید محتوا تاثیر بسیار مثبتی، در بهبود رنکینگ سایت در صفحات جستجو می گذارد به طوری که یک محتوای با ارزش میتواند رتبه سایت شما را در صفحات جستجو افزایش دهد و سبب فروش بیشتر شما شود.

کسب و کار هایی که میخواهند در زمینه بین المللی فعالیت داشته باشند نیازمند تولید محتوا به زبان انگلیسی هستند. تولید محتوا انگلیسی جایگاه مشاغل مختلف در بازار های جهانی را محکم تر می کند و میتواند تاثیر بسیار خوبی بر روی اعتبار و جایگاه شما بگذارد. تولید محتوا انگلیسی به دلیل آن که به زبان دیگری نوشته می شود نیاز به دانش و تخصص بیشتری دارد و فردی که میخواهد تولید محتوا سایت را انجام دهد علاوه بر آن که باید به اصول سئو و بهینه سازی وب سایت مسلط باشد باید به زبان انگلیسی نیز تسلط کامل داشته باشد تا بتواند محتوای وب سایت شما را به بهترین شکل به زبان انگلیسی بیان کند.

خدمات سئو انگلیسی سایت را به چه شرکتی بسپاریم؟

در حال حاضر شرکت ها و افراد زیادی هستند که خدمات سئو وب سایت انگلیسی را انجام می دهند و می توانید سئو وب سایت خود را به آنها بسپارید اما قطعا شما هم به دنبال شرکتی هستید که بهترین خدمات بهینه سازی سایت را ارائه نماید و در کنار آن تعرفه سئو مناسبی داشته باشد. ما به شما شرکت دارکوب را معرفی می کنیم این مجموعه دارای تیم بزرگی از کارشناسان تولید محتوا است که تسلط کامل به اصول سئو و بهینه سازی وب سایت دارند و زیر نظر کارشناسان سئو شرکت دارکوب فعالیت میکنند. لازم به ذکر است که کارشناسان این مجموعه مسلط به زبان انگلیسی هستند تا بتوانند خدمات حرفه ای سئو انگلیسی را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت به شما عزیزان ارائه نمایند.

شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، موفق به انجام بیش از 500 پروژه موفق سئو شده است. همچنین مقاله های تولید شده توسط این شرکت با توجه به اصول سئو تولید می شود و در فرآیند تولید تیم سئو، محتوای تولید شده را از نظر کپی نبودن و موارد نگارشی بررسی می نمایند تا بهترین بازدهی را از مطالب وب سایت خود دریافت کنید. جهت سفارش سئو انگلیسی شرکت داکوب نام وب سایت خود را به همراه عبارات کلیدی مورد نظر در پشتیبانی وب سایت دارکوب ارسال نمایید یا از طریق شماره تلفن موجود در وب سایت با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را به شما ارائه کنند.

اعضای شرکت دارکوب

قیمت سئو انگلیسی وب سایت

قیمت سئو انگلیسی با توجه به حجم پروژه، تخصص سئو کار و عوامل دیگر متغیر می باشد و میتوان گفت هزینه خدمات سئو شرکت ها متفاوت هستند و مانند هم نمی باشند. هزینه هایی که برای سئو وب سایت انجام می شود نوعی سرمایه گذاری است و هنگامی که سایت شما در نتایج گوگل رتبه خوبی به دست می آورد بازدید کنندگان وب سایت چند برابر می شوند و در نتیجه فروش و درآمد شما افزایش پیدا می کند. در صورتی که شماهم به دنبال شرکتی هستید که خدمات سئو انگلیسی سایت را با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت انجام دهد قطعا دارکوب بهترین انتخاب می باشد، شرکت دارکوب بهترین خدمات سئو را با پایین ترین قیمت ممکن به مشتریان خود عرضه می نماید.

مراحل انجام سئو سایت

فرآیند بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو و نمایش سایت در رتبه های برتر گوگل به دو بخش تقسیم می شوند، سئو داخل سایت و سئو خارج سایت، سئو داخل سایت به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که مربوط به محتوایی است که درون وب سایت شما قرار میگیرد و شامل روش هایی برای بهینه سازی صفحات یک وب سایت می باشد. این عوامل به موتور های جستجو کمک میکند تا محتوای وب سایت را درک کنند و آن را به عنوان یک محتوای ارزشمند بشناسند. به اقداماتی که خارج از وب سایت به منظور بهبود رتبه وب سایت انجام میگیرد سئو خارج وب سایت گفته می شود. ترکیب هر دو این روش ها باعث بالا رفتن رتبه وب سایت در نتایج گوگل می شود.

مراحل سئو داخل سایت

به طور کلی سئو داخلی در چهار مرحله انجام میگیرد که شامل:

  • تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا کشف کنید که مشتریان شما بیشتر به دنبال چه چیزی هستند، هنگامی که میدانید مشتری شما دنبال چه چیزی است می توانید در مورد آن تولید محتوا انجا دهید تا مشتری به پاسخ سوالات خود برسد. همچنین با مرور کردن لیست کلمات کلیدی میتوانید به ایده های بسیاری برسید و آنها را در محتوای خود استفاده نمایید.

  • سازماندهی ساختار محتوا سایت

موتور های جستجو هنگام نمایش عبارت جستجو شده، وب سایت هایی که طبقه بندی موضوعی دارند را در اولویت قرار می دهند. موتور های جستجو رتبه های برتر کلمات کلیدی را به وب سایت هایی می دهند که مرتبط ترین مطلب را در اختیار کاربر قرار دهد و در حقیقت موضوع کل وب سایت با کلمه کلیدی مطابقت داشته باشد.

  • ساخت محتوا

یکی از موضوعات مهم در سئو داخل سایت داشتن محتوا ارزشمند است هنگامی که کاربر بر روی نتایج جستجو کلیک می کند و وارد سایت می شود بسیار مهم است که محتوا نظر کاربر را جلب کند و باعث شود تا کاربر از صفحت دیگر وب سایت شما بازدید نماید. اگر محتوای قرار گرفته در وب سایت شما به اندازه کافی قانع کننده نباشد و نتواند به سوالات کاربر پاسخ مناسب دهد بازدید کنندگان از صفحه خارج می شوند و این فرآیند در بلند مدت باعث کاهش جایگاه وب سایت شما در نتایج جستجو می شود.

  • انجام دیگر روش های سئو داخلی

سئو داخلی شامل روش های بسیار زیادی می باشد، مطالب بسیاری در مورد سئوی داخلی در وب سایت داکوب موجود است در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر در این حوزه می توانید به وب سایت دارکوب مراجعه نمایید. اما به طور خلاصه مواردی که باید در سئو داخلی رعایت شود شامل: استفاده از عناوین صفحات و توضیحات متا، بهینه سازی محتوای صفحه با استفاده از کلمات کلیدی، بهینه سازی URL، لینک دهی داخلی و خارجی، واکنش پذیری مناسب با انواع دستگاه ها، استفاده از تصاویر بهینه شده، افزایش سرعت سایت و استفاده از بخش نظرات کاربران.

مراحل سئو خارج سایت

سئو خارج سایت شامل مجموعه فعالیت هایی است که به منظور قرار گرفتن وب سایت در جایگاه های برتر موتور جستجو انجام می شود. به طور کلی سئو خارج صفحه اساسا لینک سازی و ایجاد سیگنال های اجتماعی برای موتور های جستجو می باشد. بهینه سازی وب سایت برای فاکتور های سئو خارجی سبب می شود تا کاربران و موتور های جستجو متوجه مرتبط بودن محتوا، محبوبیت، قابل اعتماد بودن و اعتبار وب سایت شما شوند. این موضوع زمانی اتفاق می افتد که سایت شما از وب سایت های دیگر لینک دریافت کند و یا سایت شما توسط دیگر صفحات وب معرفی شود.

مجموعه دارکوب

سئو انگلیسی چه مزایایی دارد؟

سئو انگلیسی مزایای بیشماری برای افرادی که میخواهند کسب و کار خود را به صورت جهانی گسترش دهند دارد. هنگامی که سئو سایت انگلیسی با رعایت اصول و قواعد سئو صورت گیرد و از تکنیک های سئو استفاده شود، افراد و کاربران زیادی را میتواند به وب سایت شما هدایت کند با این کار افرادی که به سایت شما هدایت شده اند به مشتری تبدیل می شوند و در نتیجه افزایش درآمد و سود آوری را برای شما به همراه خواهد داشت. یکی دیگر از مزایایی که سئو انگلیسی وب سایت به همراه دارد این است که شما با هزینه کمتر نسبت به دیگر روش ها باعث افزایش درآمد کسب و کار خود می شوید. سرمایه گذاری که در سئو وب سایت انجام میشود باعث بازگشت سرمایه و سود آوری می شود به طوری که امروزه بسیاری از شغل ها از این روش برای افزایش تعداد مشتری و درآمد خود استفاده می نمایند.

همچنین دیگر مزایای سئو انگلیسی وب سایت شامل موارد زیر می باشد:

  • برقراری ارتباط موثر با کاربر
  • قرار گرفتن در رتبه های برتر نتایج جستجو گوگل
  • فروش بیشتر و درنتیجه افزایش درآمد
  • بالا رفتن ترافیک و تعداد بازدید کنندگان وب سایت
  • افزایش ارزش و اعتبار برند

یادگیری سئو وب سایت

اگر مایل هستید تا سئو وب سایتتان را خودتان انجام دهید و رتبه ساییتتان را در صفحات جستجو افزایش دهید نیاز دارید تا به اصول سئو و بهینه سازی وب سایت تسلط کامل داشته باشید برای این کار لازم است تا آموزش های لازم در زمینه سئو وب سایت را ببینید تا به طور کامل به اصول و قوانین سئو مسلط شوید. مجموعه دارکوب این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا با شرکت در دوره های آموزش سئو صفر تا صد اصول سئو را به صورت حرفه ای یاد بگیرند، کلاس های آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت توسط کارشناسان سئو با تجربه شرکت دارکوب آموزش داده می شود به طوری که پس از اتمام دوره آماده کار در بازارهای داخلی و خارجی شوید. برای شرکت در این دوره ها وارد وب سایت آموزشگاه دارکوب شده و فرآیند ثبت نام را انجام دهید. همچنین در صورتی که نمی توانید در این دوره ها به صورت حضوری شرکت کنید این امکان برای شما فراهم شده تا به صورت آنلاین در این دوره ها شرکت نمایید.

مشاوره سئو انگلیسی

فرآیند سئو و بهینه سازی سایت به صورت انگلیسی پیچیده است و نیاز به تخصص بالایی دارد، به دلیل اینکه بیش از 200 عامل در نتیجه گیری و رتبه بندی وب سایت تاثیر گذارند و بهتر است در این راه از افراد با تجربه مشاوره بگیرید. مشاوره سئو به شما این کمک را می کند تا با متخصصان با تجربه همکاری داشته باشید و از دانش و تجربه آنها استفاده نمایید. تیم دارکوب میتواند در این زمینه به شما کمک کند تا بهترین استراتژی را با توجه به نوع کسب و کارتان انتخاب کنید و در سئو وب سایتتان موفقیت کسب کنید. مشاوره سئو به شما این امکان را می دهد تا بهترین تصمیم را در مورد بهینه سازی وب سایت خود بگیرید.

سئو محلی

سئو محلی به عمل بهینه سازی موتور جستجو برای نتایج جستجو محلی می باشد. هنگامی که گوگل تشخیص می دهد که کاربر به دنبال مکان خاصی است، با استفاده از IP فرد سرچ کننده موقعیت او را تشخیص داده و نتایج را بر اساس موقعیت محلی نمایش میدهد. با قرار دادن اطلاعات مربوط به جستجو محلی مانند: گوگل مپ، آدرس و شماره تلفن و نظرات مشتریان میتوانید به کاربری که به دنبال کسب و کار خاصی است کمک کنید. بهتر است برای تمامی کسب و کار ها چه دارای وب سایت باشند و چه وب سایت نداشته باشند ثبت مکان در گوگل انجام شود.

طراحی وب سایت به زبان انگلیسی

زبان انگلیسی پر کاربرد ترین زبان بین الملی به حساب می آید و اکثر ارتباطاتی که به صورت جهانی انجام می شود به این زبان است. به طور کلی دو گروه از افراد و شرکت ها طراحی وب سایت به زبان انگلیسی برایشان مناسب می باشد، گروه اول کسانی هستند که میخواهند حرفه خود را به صورت بین المللی معرفی کنند و بیزنس خود را از این راه گسترش دهند، گروه دوم کسب و کار هایی می باشند که خارج از کشور هستند و به دنبال داشتن وب سایت ارزان هستند. هر وب سایت نمایانگر اعتبار شرکت و برند شما می باشد به همین دلیل است که طراحی وب سایت صحیح و مرتبط با کسب و کار شما و علاوه بر آن داشتن محتوای با کیفیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر شما هم می خواهید برای کسب و کار و حرفه خود وب سایت انگلیسی یا چند زبانه داشته باشید میتواند طراحی وب سایت خود را به شرکت معتبر و با سابقه دارکوب بسپارید. این شرکت حدود 4000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است. وب سایت ها تولید شده توسط این مجموعه از پایه توسط PHP و یا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند: وردپرس، جوملا، پرستاشاپ، دروپال، مجنتو، اوپن کارت و همچنین فرم ورک ها مانند لاراوال پیاده سازی می شود و همچنین شرکت دارکوب طراحی سایت برای خارج از کشور را نیز انجام میدهد تا افرادی که در کشور های دیگر اقامت دارند بتوانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند همچنین این مجموعه دارای پشتیبانی سایت به صورت 24 ساعته و 7 روزه می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز