سئو محلی چیست و چگونه می توان در تبلیغات لوکال موفق بود؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

هر شرکت بزرگ و یا کوچکی می تواند کسب و کار خود را به  وسیله استراتژی های سئو محلی و جذب مشتریان بیشتر ، گسترش دهد. در این مقاله می خواهیم بگوئیم که سئو محلی چیست و چرا استفاده از سئو محلی می تواند کمک کند تا وب سایت شما در اینترنت و در جستجو های محلی بهتر دیده شود؟

 بیشتر کاربران اینترنت به دنبال کسب وکارهای محلی هستند. سئو محلی می تواند به کسب و کار شما در SERP  کمک کند. باید بدانید که چگونه از عناصر رتبه بندی محلی مانند نام، آدرس و شماره تلفن برای بالا بردن نتایج جستجو ارگانیک استفاده کنید.

سئوی محلی (local SEO) چیست؟

سئوی محلی یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است که به کسب و کار شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی محلی در گوگل بیشتر دیده شود. هر کسب و کاری که دارای موقعیت فیزیکی است یا به یک منطقه جغرافیایی خدمات می دهد، می تواند از سئوی محلی بهره مند شود. اگر هر کلمه کلیدی مهم مرتبط با کسب و کار خود را در گوگل جستجو می کنید و نقشه ای با 3 فهرست در زیر آن ظاهر می شود (که به عنوان بسته نقشه نیز شناخته می شود)، سئوی محلی می تواند به شما در رشد کسب و کار کمک کند.

استراتژی سئوی محلی به چه صورت است؟

سئو محلی ، سئو ارگانیک را با ترکیبی از استراتژی های سئو، گسترش می دهد تا کسب و کارشما را برای کسانی که به دنبال محصولات و یا خدمات محلی هستند نشان دهد. استراتژی های سئو محلی عبارتند از:

  • محتوای محلی در وب سایت شما
  • فهرست کسب و کار گوگل
  • مکان های کسب وکار در بینگ
  • دایرکتوری های کسب وکار
  • بررسی آنلاین نظرات

آنچه برای سئوی محلی اهمیت دارد

این برای بازاریابان جستجو به چه معناست؟ در حالی که بسته نقشه محلی در فهرست‌های جستجوی ارگانیک استاندارد Google نمایش داده می‌شود، الگوریتم‌های جداگانه نتایج جستجوی اصلی Google را برای رتبه‌ بندی محلی و نتایج بسته نقشه محلی تقویت می‌کنند. به عنوان یک کسب و کار محلی، شما این فرصت را دارید که هم زمان در نتایج جستجوی اصلی ارگانیک و هم در بسته نقشه محلی ظاهر شوید. اگر در بازاریابی آنلاین کسب و کار خود تازه کار هستید، یکی از چالش های اصلی این است که بدانید باید روی چه چیزی تمرکز کنید تا تلاش های خود را تا حد امکان مؤثر کنید. شرکت نرم افزار تجزیه و تحلیل بازاریابی Moz نظرسنجی سالانه عوامل رتبه بندی جستجوی محلی خود را منتشر می کند که شامل 35 تا 40 متخصص برتر در سراسر جهان در سئوی محلی است. نتایج آن بهترین بینش را در مورد اینکه چه عواملی بر روی دید جستجوی محلی تأثیر می‌گذارند، ارائه می‌کند. محتوای محلی و محبوبیت پیوندهای محلی عواملی هستند، درست همانطور که در الگوریتم جستجوی سنتی Google وجود دارد، بنابراین ایجاد صفحات فرود محلی برای هر یک از مکان‌هایتان مهم است - به‌ویژه اگر یک کسب‌وکار چند مکان هستید-، که باید نه تنها آن‌ها را درج کنید. نام کسب‌وکارتان، بلکه جزئیات آن مانند آدرس و تلفن و همچنین بهینه‌سازی برچسب‌های عناوین، توضیحات متا و پیروی از بهترین روش سئو. این باید در استراتژی بازاریابی محتوا و ایجاد لینک نیز مورد توجه قرار گیرد.

علاوه بر این، عوامل مبتنی بر مکان مانند داشتن فهرست کسب و کار در «Google برای کسب‌وکار من»، نقل‌ قول‌های محلی از گردآورنده‌های داده، و سیگنال‌های بررسی - که باید توسط مشتریان محلی شما منتشر شود - نیز در رتبه‌بندی سئوی محلی شما در نظر گرفته می‌شوند و در نتیجه شما همچنین باید آنها را در تلاش های سئوی محلی خود در نظر بگیرید. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که ابزارهای SEO متمرکز بر جستجوی محلی وجود دارد که می تواند به شما در توسعه ممیزی های سئوی محلی گرا کمک کند، از توسعه تحقیقات کلمات کلیدی متمرکز بر مخاطبان محلی شما، ایجاد نقل قول ها، مدیریت فهرست های Google برای کسب و کار من، نمایه کسب و کار و پست های Google، و حتی گنجاندن خود را در بسته های محلی نظارت کنید. محتوای وب سایت یک عامل مهم است، همانطور که در الگوریتم جستجوی سنتی گوگل وجود دارد، اما عوامل مبتنی بر مکان مانند Google My Business، نقل قول ها و سیگنال های بررسی نیز در آن گنجانده شده است.

شرکت دارکوب

شروع به مهار سئو کنید

اکنون که درک بهتری از اصول سئو و نحوه رتبه بندی گوگل نتایج جستجوی محلی دارید، می توانید روی سیگنال هایی تمرکز کنید که ردپای دیجیتالی سایت شما را در اکوسیستم جستجوی محلی بهینه می کند. به این ترتیب کسب و کار شما می تواند در صفحه نتایج بالاتر نشان داده شود، که می تواند منجر به یافتن مشتریان بالقوه بیشتر کسب و کار شما شود.عوامل زیادی وجود دارد که روی دید شما در این جستجوها تأثیر می گذارد، اما به خاطر داشته باشید که جستجوی محلی همچنان در حال رشد و تغییر است. برای اطلاع از اهمیت افزایش و کاهش اهمیت سیگنال‌ها، می‌توانید به نظرسنجی سالانه Moz مراجعه کنید تا کتاب استراتژی خود را شکل دهید. هنگامی که شروع به بهبود هر منطقه سیگنال مهم کردید، می‌توانید به افراد بیشتری در منطقه جغرافیایی خود خدمت کنید و سریع‌تر رشد کنید.

چرا باید خدمات سئوی محلی را انتخاب کنم؟

میزان تعهد مورد نیاز برای انجام یک کمپین سئوی محلی موثر برای بسیاری از مشاغل محلی واقع بینانه نیست.اهمیت سئوی محلی در چیست؟ همانطور که شما ممکن است به برون سپاری خشک شویی لباس کارمندان بپردازید، یا خدمات محوطه سازی را حفظ کنید تا ملک خود را ظاهری زیبا نگه دارید، به جای اینکه به صورت دست اول به درختکاری بپردازید، معمولاً یک آژانس SEO یا مشاور محلی برای مدیریت بازاریابی موتور جستجوی محلی خود تعیین می کنید. برون سپاری نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند، بلکه خیالتان را راحت می کند که یک متخصص در حال مدیریت فعالیت هایی است که می تواند حضور جستجوی محلی شما را ایجاد کند یا از بین ببرد. برای اطمینان از انتخاب شریک صحیح و رعایت تاکتیک‌های لازم برای بهینه‌سازی موتور جستجوی محلی، درک اینکه یک متخصص سئو محلی چه کاری انجام می‌دهد و چگونه می‌تواند کمک کند، مفید است.

یک متخصص سئو محلی چه کاری انجام می دهد؟

یک متخصص سئو محلی به مشاغل محلی کمک می کند تا حضور خود را در نتایج جستجوی محلی بهبود بخشند. آنها مجموعه ای از فعالیت ها از جمله بهینه سازی وب سایت کسب و کار محلی، مدیریت شهرت، و بهینه سازی نمایه کسب و کار Google را انجام خواهند داد.

خدمات سئوی محلی چیست؟

بهترین خدمات سئوی محلی که ممکن است در نظر داشته باشید آنها را به یک شریک یا مشاور آژانس برون سپاری کنید عبارتند از:

  • بومی سازی وب سایت
  • تولید محتوای محلی
  • لینک ساختمان محلی
  • راه اندازی و بهینه سازی نمایه کسب و کار Google
  • مدیریت پست‌های نمایه کسب‌وکار Google
  • مبارزه با هرزنامه Google Business
  • ایجاد استنادهای محلی
  • مدیریت نقل قول های محلی
  • مدیریت شهرت
  • نظارت بر رتبه بندی جستجوی محلی
  • ممیزی جستجوی محلی
  • تحقیق کلمات کلیدی

1. بومی سازی وب سایت شما

بومی سازی وب سایت شما فرآیندی است که نام شهر، شهرستان، ایالت یا منطقه شما را به طور طبیعی در محتوای سایت خود، از جمله پاورقی و صفحه تماس، و همچنین در بخش های کلیدی ابرداده وب سایت خود (مانند عنوان صفحه، H1) درج می کند. هدرها و توضیحات متا). این فرآیند به موتورهای جستجو می گوید که وب سایت شما باید در کدام نتایج جستجوی محلی ظاهر شود. این مهم است زیرا به تعیین ارتباط وب سایت شما با نتایج جستجوی محلی کمک می کند. مکان های چندتجاری نباید سایت اصلی را برای یک مکان خاص بومی سازی کنند. در عوض، صفحات مکان جداگانه (یا صفحات فروشگاه) باید ایجاد شوند. سپس این صفحات برای منطقه اطراف خود بومی سازی می شوند. هر صفحه مکان همچنین باید از کلمه کلیدی مکان در ساختار URL خود استفاده کند.

2. ایجاد محتوای محلی

برای توسعه بیشتر جایگاه محلی سازی سایت و بهبود بهینه سازی روی صفحه، ایجاد محتوای مفید، مرتبط و متمرکز به صورت محلی به طور منظم ضروری است. محتوای با کیفیت خوب همچنین می‌تواند لینک‌های ورودی را جذب کند، که باعث افزایش دید آنلاین و برجستگی تجارت می‌شود.یکی از راه‌های انجام این کار، ایجاد مرکز محتوا برای نشستن در اطراف صفحات مکان شما است. این به معنای ایجاد محتوای مرتبط با منطقه محلی است، مانند فهرست کردن رویدادهای محلی آتی، جمع آوری مدیر مشاغل محلی، و به اشتراک گذاری اخبار و دیدگاه های محلی.

3. ساختمان لینک محلی

به دست آوردن لینک های محلی بخش مهمی از سئوی محلی است. یک فاکتور رتبه‌بندی سئوی محلی قدیمی، پیوندها همچنین به سایت شما کمک می‌کنند تا به صورت آنلاین بیشتر قابل مشاهده باشد و مسیرهای کشف جدیدی را برای مصرف‌کنندگان محلی فراهم کند. ایجاد پیوند برای یک کسب و کار محلی اغلب شامل ارتباط، تعامل و مشارکت با جامعه محلی است. پیوندهای محلی می‌توانند از طیف گسترده‌ای از منابع، از جمله رسانه‌های محلی، اتاق‌های بازرگانی و گروه‌های تجاری محلی، سایت‌های فهرست، گروه‌های اجتماعی و حتی سایر مشاغل محلی به دست آیند.

شرکت طراحی سایت دارکوب

4. راه اندازی و بهینه سازی نمایه کسب و کار گوگل

اطلاعات نمایه کسب‌وکار Google برای پر کردن نتایج جستجوی محلی، بسته محلی و نقشه‌ها استفاده می‌شود، بنابراین ادعای فهرست کسب‌وکار شما و بهینه‌سازی کامل آن، جنبه اصلی هر استراتژی سئوی محلی است. سیگنال‌های نمایه کسب‌وکار Google به‌شدت در 15 سیگنال برتر رتبه‌بندی سئوی محلی تأثیرگذار قرار می‌گیرند و اهمیت آن نیز سال به سال افزایش می‌یابد. راه‌اندازی نمایه همچنین کلید موفقیت گسترده‌تر کسب‌وکار محلی شما است، با داده‌های Google که تأیید می‌کند: اگر نمایه کسب و کار Google کامل باشد، مصرف کنندگان محلی 2.7 درصد بیشتر احتمال دارد که کسب و کار شما را معتبر ببینند.احتمال خرید 50 درصد بیشتر است و احتمال بازدید از مکان شما 70 درصد بیشتر است.

5. مدیریت پست های نمایه کسب و کار گوگل

Google Business Posts نسخه جستجوی محلی به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی است. این به‌روزرسانی‌های کوتاه راهی برای اشتراک‌گذاری اخبار، رویدادها، پیشنهادات و اطلاعیه‌های شرکت با مصرف‌کنندگان محلی ارائه می‌دهند.استفاده از پست ها به این معنی است:

1. کاربران جستجوی محلی اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما دارند.
2. آنها می توانند به راحتی به اطلاعیه های محصول و پیشنهادات ویژه مستقیماً از جستجوی محلی دسترسی داشته باشند.
3. شما می توانید با اطلاعات به موقع و محتوای با مضمون محلی، مصرف کنندگان محلی را درگیر کنید.
4. می توانید پیشنهادات ویژه، فروش و تخفیف های خود را در نتایج جستجوی محلی تبلیغ کنید.
5. با دسترسی آسان به به روزترین اطلاعات در مورد کسب و کار خود، تجربه بهتری به مشتری ارائه دهید.
6.تصاویر و ویدیوهای جذاب را برای جلب توجه کاربر جستجو به اشتراک بگذارید.

6. نمایه کسب و کار گوگل و مبارزه با هرزنامه نقشه ها

هرزنامه نمایه کسب و کار Google یک تهدید فعال برای نمایان بودن جستجوی شما ایجاد می کند. نمایه‌های جعلی می‌توانند با رقابت فعال با فهرست شما، کسب‌وکار شما را در نتایج جستجوی محلی پایین بیاورند. در همین حال، بررسی‌های جعلی می‌تواند به مصرف‌کنندگان محلی یک بررسی منفی کاذب از کسب‌وکار شما بدهد. هرزنامه در Google Business رایج است. گوگل می گوید که تنها در سال 2021، بیش از سه میلیون تلاش برای ادعای کلاهبرداری از نمایه های تجاری را متوقف کرد، بیش از سه میلیون نمایه تجاری جعلی را حذف کرد و بیش از 55 میلیون بررسی را حذف کرد. تشخیص یک نمایه جعلی یا هرزنامه برای مصرف کننده معمولی دشوار است و در حالی که نظارت بر هرزنامه ممکن است خسته کننده باشد، محافظت از حضور و شهرت جستجوی محلی شما حیاتی است.

شرکت بزرگ دارکوب

7. ایجاد استنادهای محلی

یک استناد محلی ذکر اطلاعات آنلاین کسب و کار شما، اغلب نام، آدرس و شماره تلفن شما (NAP) است. نقل‌ قول‌ها را می‌توان از طیف وسیعی از منابع، از جمله فهرست راهنمای کسب‌وکار، سایت‌های بررسی آنلاین، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی و فهرست‌های رویداد ایجاد کرد. هر جایی که NAP کسب و کار شما به صورت آنلاین ظاهر شود به عنوان یک استناد در نظر گرفته می شود و می تواند به سئوی محلی شما کمک کند.

8. مدیریت استنادهای محلی

ایجاد استناد تنها یکی از جنبه های این تاکتیک سئوی محلی است. علاوه بر افزودن نقل‌قول‌های جدید، باید استنادهای موجود را بررسی کنید و سپس استنادهای خود را مدیریت کنید تا اطمینان حاصل کنید که داده‌ها در صورت لزوم دقیق و به روز هستند. هنگام بررسی خدمات SEO محلی که توسط یک آژانس یا مشاور ارائه می شود، به پاکسازی و مدیریت استناد به عنوان یک سرویس مداوم نیز توجه کنید. کسب‌وکارهای چندمکانی با پیچیدگی‌های بیشتری روبرو هستند، زیرا مدیریت داده‌های بسیاری از استنادها، در بسیاری از مکان‌ها، می‌تواند خیلی سریع به شدت ناکارآمد شود.

9. مدیریت شهرت

بررسی‌های آنلاین بیش از هر زمان دیگری مهم است، زیرا مصرف‌کنندگان محلی بیشتر نظرات بیشتری را می‌خوانند. وقتی صحبت از اعتماد به میان می‌آید، آنها به مصرف‌کنندگان کمک می‌کنند تا فهرست کوتاهی ایجاد کنند، مشاغل محلی را مقایسه کنند و در نهایت تصمیم بگیرند که پول خود را کجا خرج کنند. مدیریت شهرت شامل:

1- فعال بودن در مورد درخواست بررسی برای ساختن نمایه بررسی شما
2- نظارت برای بررسی های جدید
3- پاسخ به نظرات خوب
4- پاسخ به نظرات منفی
5- شناسایی هر گونه مشکل تکراری که در مرورها پرچم‌گذاری شده و می‌تواند بر موفقیت گسترده‌تر کسب‌وکار تأثیر بگذارد (مانند شکایت در مورد تمیزی محل برگزاری، زمان‌های انتظار طولانی، یا کارکنان غیر مفید)
6- استفاده مجدد از نظرات خوب
7- شناسایی بسترهای مناسب بررسی جدید

10. نظارت بر رتبه بندی های جستجوی محلی

رتبه بندی جستجوی محلی شما نقطه اوج تمام تلاشی است که برای استراتژی سئوی محلی شما انجام می شود. بدون وجود یک سیستم ردیاب رتبه بندی جستجوی محلی، تشخیص اینکه آیا استراتژی شما نتایجی را ارائه می دهد غیرممکن است. عدم نظارت بر رتبه بندی همچنین به این معنی است که شما به راحتی می توانید در مورد افت ناگهانی رتبه بندی که ممکن است به دلیل اعمال یک الگوریتم جدید یا جریمه گوگل ایجاد شود، در تاریکی قرار بگیرید.

11. حسابرسی جستجوی محلی

هنگام بررسی خدمات سئوی محلی که آژانس یا مشاور شما در لیست کوتاه ارائه می‌دهد، ممیزی جستجوی محلی باید یکی از موارد مورد توجه شما باشد. ممیزی جستجوی محلی یک تجزیه و تحلیل جامع از عملکرد جستجوی محلی وب سایت شما است.

یک ممیزی جستجوی محلی قوی باید:

  • رتبه بندی جستجوی محلی خود را بررسی کنید.
  • یک نمای کلی از نقل قول های خود ارائه دهید.
  • استراتژی مدیریت شهرت خود را مرور کنید.
  • لینک های ورودی خود را بررسی کنید و فرصت های لینک سازی را کشف کنید.
  • نمایه(های) کسب و کار Google خود را حسابرسی کنید.
  • عملکرد خود را در صفحه حسابرسی کنید.
  • تحقیق در مورد کلمات کلیدی محلی را انجام دهید.
  • به شما بینشی در مورد رقبایتان بدهد.

12. تحقیق کلمات کلیدی

انجام تحقیقات دقیق برای کلمات کلیدی محلی و حفظ کلیدواژه های نوظهور با تغییر رفتارهای جستجو، زمینه های بسیاری از استراتژی سئوی محلی شما را از جمله بندی در نمایه Google شما گرفته تا متن استفاده شده در وب سایت شما را آگاه می کند. تحقیق کلمات کلیدی می تواند یک فرآیند پیچیده باشد، با ترکیبات کلیدی بی شماری که باید در نظر گرفته شود و معیارهایی مانند سطح رقابت و قصد در نظر گرفتن. تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیز باید به گونه ای انجام شود که مدت زمان جستجوی مصرف کنندگان را تکرار کند، بنابراین درک تغییر رفتارها و روندهای نوظهور نیز مفید است. از آنجایی که کلمات کلیدی ذاتی همه جنبه های استراتژی سئوی محلی شما هستند، تحقیق در مورد کلمات کلیدی باید به عنوان یک کار مداوم مورد بررسی قرار گیرد، در غیر این صورت، شما این خطر را دارید که تاکتیک های سئوی خود بر اساس داده های قدیمی است که ترافیک جستجو و تبدیل ایجاد نمی کند.

 دو روش اصلی سئو محلی چیست؟

در ایران دو روش اصلی برای سئوی محلی وجود دارد به این صورت است که :

  • گوگل مپ
  • عبارات کلیدی محلی

گوگل مپ

اگر می‌خواهید مثلاً یک آرایشگاه در محل خود پیدا کنید، به Google مراجعه می‌کنید و عبارت «آرایشگر نزدیک من» را تایپ می‌کنید، درست است؟ در همین راستا، مشتریان بالقوه ای که به دنبال خدمات لوله کشی، نانوایی، قانونی و غیره شما هستند، همین کار را خواهند کرد. به همین دلیل، قابل مشاهده کردن کسب و کار شما در جستجوی محلی Google به شما کمک می کند تا سرنخ ها و فروش بیشتری داشته باشید. اما دقیقا چگونه؟ ساده. از طریق بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی یا سئوی نقشه های گوگل، همانطور که برخی افراد ترجیح می دهند آن را بخوانند. Google Maps شامل قابل مشاهده کردن کسب و کار شما در Google Maps برای کلمات کلیدی خاص است. مانند هر تلاش بازاریابی دیگری، سئو نقشه گوگل نیاز به زمان دارد و راه اندازی موفقیت آمیز آن می تواند استرس زا باشد.خب، در اینجا چند آمار جالب وجود دارد که ممکن است توجه شما را جلب کند:

1. 80٪ از جستجوهای محلی در تلفن همراه تبدیل می شوند
2. 86 درصد از مشتریان از جستجوی محلی گوگل برای یافتن مشاغل استفاده می کنند
3. 46 درصد از کل جستجوهای گوگل مبتنی بر مکان هستند
ما معتقدیم همه این موارد کافی است تا شما را وادار به مشاهده سئوی نقشه گوگل از منظر مثبت کنند. قبل از شروع رتبه بندی موتورهای جستجوی محلی اولین قدم برای شروع کار با سئو نقشه گوگل، ایجاد نمایه صفحه کسب و کار من در گوگل است. علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که گوگل از سه سیگنال اصلی برای تعیین رتبه موتور محلی استفاده می کند: فاصله: هرچه محل کسب و کار شما به مرکز شهری که به دنبال رتبه آن هستید نزدیکتر باشد، شانس شما برای نشان دادن در بالاترین نقطه بیشتر است. ارتباط: گوگل سعی می کند جستجوهای کاربران را با نتایجی مطابقت دهد که به بهترین وجه با جستارهای آنها مطابقت دارد. به همین دلیل مهم است که در مورد کسب و کار خود تا حد امکان توصیفی باشید برجستگی: کسب‌وکارهایی که سابقه عملیاتی طولانی‌تری دارند و شهرت بالاتری دارند، در جستجوهای محلی Google رتبه‌های برتر را به خود اختصاص می‌دهند قبل از هر اقدامی، مهم است که موقعیت فعلی خود را در SERPS درک کنید.

عبارات کلیدی محلی

کلمات کلیدی محلی: 3 مرحله برای یافتن کلمات کلیدی برای جستجوی محلی آیا می دانستید که 80 درصد از کاربران از موتور جستجو برای یافتن اطلاعات محلی استفاده می کنند؟ مردم به موتورهای جستجو مراجعه می کنند تا به آنها کمک کنند تا مشاغلی را در منطقه خود پیدا کنند که محصولات یا خدمات مورد نیاز خود را ارائه می دهند. برای ظاهر شدن در این نتایج جستجو، باید کلمات کلیدی محلی را در سایت خود ادغام کنید تا به شما در رتبه بندی کمک کند.

چگونه کلمات کلیدی محلی را پیدا کنم؟

بنابراین، شما می خواهید در جستجوهای محلی رتبه بندی کنید - اما چگونه کلمات کلیدی مناسب را برای رتبه بندی در نتایج پیدا کنید؟ برای یافتن کلمات کلیدی برای جستجوی محلی، باید جستجوی کلمات کلیدی SEO محلی را انجام دهید. تحقیق کلمات کلیدی فرآیند شناسایی عبارات کلیدی محبوب است که به شما کمک می کند در نتایج جستجوی مرتبط با تجارت و بازار هدف خود ظاهر شوید. ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، مانند google planner، به شما کمک می کند تا لیستی از اصطلاحات مرتبط را پیدا کنید. لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را ایجاد می کند. با استفاده از این لیست، می توانید ایده هایی برای انواع کلمات کلیدی که در سایت خود قرار دهید پیدا کنید. با وصل کردن آن اطلاعات به یک ابزار رایگان کلمه کلیدی مانند google planner، لیستی از کلمات کلیدی پیشنهادی مرتبط با آن جستجو را دریافت می کنید.یکی دیگر از ابزار های تحقیق کلمات کلیدی google trend است که برای مقایسه چند کلمه به کار می رود.

چگونه سرویس های سئو محلی به شما کمک می کنند تا بتوانید مشتریان جدید را جذب کنید؟

مشتریان محلی برای پیدا کردن کسب وکارهای محلی از کامپیوترهای محلی و موبایل های شخصی استفاده می کنند هنوز هم تعداد کمی از افراد هستند که برای پیدا کردن کسب و کارهای محلی به سراغ کتاب های چاپی می روند اما بیشتر افراد از اینترنت کمک می گیرند تا اطلاعات مربوط به کسب و کارهای محلی را پیدا کنند. در اینجا آمار و ارقام هایی در این زمینه وجود دارد:

  • 96 در صد از صاحبان کامپیوترهای رومیزی، جستجو محلی را انجام می دهند.
  • 46 در صد از تمام جستجوهای گوگل محلی هستند.
  • 64 درصد از مشتریان محلی از موتورهای جستجو و دایرکتوری ها به عنوان منبع اصلی برای یافتن کسب وکارهای محلی استفاده می کنند.
  • 50 در صد از افرادی که در موبایل به دنبال سرچ هستند به دنبال شماره تماس های کسب و کارهای محلی هستند.
  • 78 در صد از سرچ های محلی تلفن همراه منجر به خریدهای آنلاین می شود.

 شرکت دارکوب

شما می توانید پروژه های سئوی سایت خود را به شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از 20 سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و سئو بسپارید . برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید تماس بگیرید و با کارشناسان با تجربه ما مشاوره داشته باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز