نحوه سفارش خدمات سئو

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

پس از طراحی سایت مهمترین کاری که باید بر روی سایت ها انجام گیرد سئو سایت می باشد تا سایت را برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بهینه کنند. اغلب شرکت های طراحی سایت خدمات سئو وب سایت را نیز ارائه می دهند..شرکت طراحی سایت دارکوب نیز از این قبیل شرکت ها می باشد. در صورتی که طراحی وب سایت خود را در شرکت دارکوب انجام نداده باشید و خواستار سئو بر روی سایتتان باشید لازمم است تا وب سایتتان مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد.

سئو چیست؟

سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است که فرآیند بهبود (بهینه سازی) یک وب سایت به گونه ای است که به راحتی آن را آنلاین پیدا کنید. سئو و بهینه سازی سایت در درجه اول بر بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google و BING تمرکز دارد. هر چه یک وب سایت در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر باشد، احتمال بازدید از آن بیشتر می شود. هنگامی که یک وب سایت ترافیک بیشتری دریافت می کند، احتمال تجارت بیشتر وجود دارد. قبل از انجام خدمات سئو باید شما طراحی سایت انجام دهید که برای این کار می توانید از مقاله سایت کی خوبه استفاده کنید.

انواع خدمات سئو

1. سئوی فنی: تجزیه و تحلیل عوامل فنی وب سایت که بر رتبه بندی آن تأثیر می گذارد.

کارایی کد
یک عامل مهم برای بهینه سازی وب سایت، کارایی کدی است که وب سایت با آن توسعه می یابد. کد متورم و ناکارآمد می تواند زمان بارگذاری وب سایت را کاهش دهد و کد به متن (محتوای داخل صفحه) را کاهش دهد. هنگامی که محتوای درون صفحه را بهینه می کنیم، زمانی که کد وب سایت به حداقل برسد، بهینه سازی توسط گوگل بهتر دریافت می شود. هنگامی که کد کمتری وجود دارد، گوگل به راحتی معنای معنایی یک صفحه را درک می کند. این به بهبود رتبه کمک می کند.

سرعت وب سایت
الگوریتم رتبه بندی گوگل برای بهبود تجربه کاربران خود به طور مداوم به روز می شود. گوگل علاوه بر ارائه نتایج دقیق که به یک پرس و جو می پردازد، سرعت یک وب سایت را نیز در رتبه بندی خود تعیین می کند. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری برتر را برای بازدیدکنندگان وب سایت فراهم می کند. با وجود همه موارد دیگر، گوگل وب سایت سریع تری را قبل از سایت کندتر ارائه می دهد زیرا بازدیدکنندگان به احتمال زیاد تجربه بهتری با وب سایت سریعتر خواهند داشت. زمان بارگذاری صفحه باید کمتر از 2.5 ثانیه باشد.

پاسخگویی موبایل
یکی دیگر از فاکتورهای مهم رتبه بندی، واکنش گرا بودن یک وب سایت است، به این معنی که طرح وب سایت با نوع دستگاهی که برای مشاهده وب سایت استفاده می شود، مطابقت دارد. هنگامی که یک وب سایت واکنش گرا باشد، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. وب‌سایت‌هایی که واکنش‌گرا نیستند، تلاش می‌کنند تا کل عرض یک صفحه وب را که برای دسکتاپ طراحی شده است، روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی ارائه کنند. برای تناسب صفحه، محتوای داخل صفحه باید از نظر اندازه کاهش یابد، که معمولاً صفحه را غیر قابل مشاهده می کند. در صورت مساوی بودن سایر موارد، گوگل یک وب‌ سایت واکنش‌گرای تلفن همراه را قبل از یک سایت غیر ریسپانسیو ارائه می‌کند.

SSL/HTTPS
گوگل نیز مانند کاربرانش وب سایت های امن را ترجیح می دهد. یک وب‌سایت دارای بدافزار نمونه‌ای افراطی از یک وب‌سایت ضعیف و ناامن است. البته هیچ کس نمی خواهد کامپیوتر خود را با مراجعه به وب سایتی که ایمن نیست آلوده کند. گوگل به طور پیوسته اهمیت داشتن یک وب سایت امن را با افزایش اهمیت وب سایت های HTTPS نسبت به سایت های HTTP افزایش داده است.

2. خدمات بازاریابی سئو روی صفحه

عنوان صفحه و توضیحات متا
به دو دلیل، برچسب عنوان صفحه وب و توضیحات متا برای رتبه بندی سئو بسیار مهم هستند. اول، هر دو باید حاوی کلمه(های) کلیدی اصلی شما باشند تا به گوگل در درک معنای معنایی صفحه شما کمک کنند. به جای پر کردن کلمات کلیدی (سئوی قدیمی)، از انواع کلمات کلیدی خود استفاده کنید. بهترین تمرین استفاده از مترادف ها، تنوع کلمات، و تغییر ترتیب کلمات در یک عبارت کلیدی است. یک شرکت خدمات سئو حرفه‌ای می‌داند که چگونه تگ‌های عنوان و توضیحات متا را به بهترین نحو بهینه‌سازی کند تا به جستجوهای جستجوی Google در رتبه‌بندی و بهبود ترافیک ارگانیک کمک کند.

عناوین صفحه و توضیحات متا مهم هستند زیرا فرصتی را برای متمایز کردن نتایج صفحه وب شما از رقبای شما ارائه می دهند. بهترین شیوه‌های سئو فعلی، فاکتورهای بهینه‌سازی اخیر مورد استفاده توسط گوگل را در نظر می‌گیرند که شامل معیارهای تعامل کاربر مانند زمان حضور در سایت، نرخ پرش و نرخ کلیک است. وقتی گوگل تشخیص دهد که یک صفحه وب برای مدت طولانی‌تری مشاهده می‌شود و بازدیدکنندگان بیشتری با وب‌سایت تعامل دارند، صفحه از صفحاتی با معیارهای کاربر پایین‌تر رتبه می‌گیرد. عناوین و توضیحات دقیق و جذاب صفحه به افزایش نرخ کلیک و کاهش نرخ پرش کمک می کند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب
3. سئو خارج از صفحه:

پیاده سازی عناصر بهینه سازی غیر مرتبط با خود صفحه. تکنیک‌های سئوی خارج از صفحه به افزایش اعتبار دامنه وب‌سایت کمک می‌کند، که اعتبار و «توانایی» وب‌سایت را برای رتبه‌بندی خوب اندازه‌ گیری می‌کند. در حالی که سئوی درون صفحه با کمک به موتورهای جستجو برای درک معنای معنایی یک وب سایت و صفحات وب آن، یک وب سایت را در رتبه بندی مناسب برای عبارات جستجو قرار می دهد، سئوی خارج از صفحه به افزایش اعتبار یک وب سایت و تفسیر گوگل از رتبه بندی وب سایت ها کمک می کند. از دیگران.

رسانه های اجتماعی
استفاده از رسانه های اجتماعی به ایجاد آگاهی از برند و پتانسیل برای بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند. هر چه یک وب سایت بیشتر در رسانه های اجتماعی شرکت کند، احتمال بازدید کاربران شبکه های اجتماعی از وب سایت بیشتر می شود. در مورد سئوی خارج از صفحه، اولویت گوگل ارائه محتوای با کیفیت به کاربرانش است. یکی از بهترین شاخص های محتوای با کیفیت، فراوانی اشتراک گذاری محتوا به صورت آنلاین است. بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای تشویق به اشتراک گذاری محتوای یک وب سایت است.

بک لینک ها
در قلب الگوریتم رتبه بندی گوگل، بک لینک ها قرار دارند. برای گوگل، بک لینک ها از یک وب سایت به وب سایت دیگر مشابه ارجاعات دهان به دهان است. هر چه یک وب سایت ارجاعات (بک لینک) بیشتری دریافت کند، گوگل وب سایت را مرتبط تر می داند و متعاقباً رتبه وب سایت بالاتر می رود. از آنجایی که بک لینک ها برای اعتبار دامنه و رتبه بندی خوب بسیار مهم هستند، منطقه ای است که بیشترین سوء استفاده از نظر اسپم را دارد.

اگر یک آژانس سئو از بهترین شیوه های سئو برای ساخت لینک استفاده نمی کند، ممکن است به سادگی بر روی تعداد بک لینک ها تمرکز کند. مهمتر از آن برای بهبود رتبه، کیفیت بک لینک است. یک بک لینک با کیفیت خوب از یک وب سایت معتبر و معتبر بهتر از 10 و شاید حتی 100 لینک بی کیفیت است. کلید دستیابی به بک لینک های با کیفیت خوب، ارائه محتوای ارزشمند در وب سایت شما است که دیگران ممکن است به آن مراجعه کنند و بخواهند با بازدیدکنندگان وب سایت خود به اشتراک بگذارند.

4. خدمات سئو ارگانیک

سئوی ارگانیک برای مشاغلی با تمرکز ملی و بین المللی مهم است. این نوع سئو با بهینه‌سازی یک وب‌سایت برای الگوریتم موتور جستجوی Google، بر بهبود رتبه‌بندی در نتایج جستجوی ارگانیک (برخلاف «بسته محلی») تمرکز دارد. سئوی ارگانیک بهینه سازی سنتی یا کلاسیک برای موتورهای جستجو است که با تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود. اینترنت مملو از مقالاتی در مورد نحوه انجام سئوی ارگانیک برای بهبود رتبه بندی گوگل است. تکنیک‌های این شکل از خدمات سئو شامل بهینه‌سازی درون صفحه و بهینه‌سازی خارج از صفحه، از جمله بهینه‌سازی متا تگ و عنوان صفحه، بهینه‌سازی محتوای درون صفحه، ایجاد بک لینک و استفاده از رسانه‌های اجتماعی است.

5. خدمات بهینه سازی سئو محلی

خدمات سئوی محلی برای کسب و کارهایی که به مشتریان محلی/منطقه ای متکی هستند، مهم هستند. سئوی مکان یابی جدیدتر از بهینه سازی عمومی جستجوی ارگانیک است. بهینه‌سازی برای رتبه‌بندی محلی بر یافتن در بسته محلی متمرکز است، منطقه‌ای در نتایج Google که نقشه‌ای را نشان می‌دهد که ۳ کسب‌وکار محلی را فهرست می‌کند. منطقه فهرست‌بندی محلی فرصت بزرگی برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر است که به مشتریان محلی متکی هستند. تکنیک های SEO مورد استفاده برای بهینه سازی وب سایت محلی با تکنیک های SEO ارگانیک متفاوت است. رستوران‌ها، تعمیرگاه‌های خودرو، برق‌کارها و لوله‌کش‌ها چند نمونه از مشاغلی هستند که از SEO محلی بهره می‌برند.

6. ارائه دهنده جستجوی صوتی

بهینه سازی جستجوی صوتی جدیدترین شکل بهینه سازی موتور جستجو است. اکثر مردم ترجیح می دهند از جستجوی صوتی به جای تایپ کردن استفاده کنند، به همین دلیل است که پیش بینی می شود جستجوی صوتی تا سال 2020 بیش از 50٪ از کل جستجوها باشد. اولویت های بهینه سازی جستجوی صوتی شامل داشتن یک وب سایت سریع (زمان بارگیری صفحه کمتر از 4 ثانیه)، وب سایت امنیتی SSL است. رمزگذاری، سؤالات کاملاً مشخص و پاسخ تقریباً 30 کلمه یا کمتر.

برایان دین در Backlinko در مقاله خود «ما 10000 نتیجه خانه گوگل را تجزیه و تحلیل کردیم، بینش های مفیدی درباره جستجوی صوتی ارائه می دهد. در اینجا چیزی است که ما در مورد جستجوی صوتی SEO یاد گرفتیم.

7. مدیریت شهرت

یکی دیگر از بخش های مهم خدمات بهینه سازی جستجو که یک شرکت حرفه ای سئو باید ارائه دهد، مدیریت شهرت آنلاین است. اکثر کاربران اینترنت بررسی های آنلاین را در تصمیم گیری برای خرید مفید می دانند. شاید شناخته شده ترین بررسی های آنلاین مربوط به آمازون باشد. بررسی های محصول از خریداران واقعی برای مشتریان بالقوه ای که در مورد محصولات تحقیق می کنند بسیار مفید است.

مانند بررسی محصول، بررسی شرکت و خدمات برای افرادی که به دنبال استخدام یک شرکت برای انجام خدمات هستند مفید است. این نوع بررسی ها هم می تواند به یک سازمان کمک کند و هم به آن آسیب برساند. شرکت‌هایی که بررسی‌های مطلوبی دارند، احتمالاً بیشتر از شرکت‌هایی که بررسی‌های ضعیفی دارند، استخدام خواهند شد. خدمات مدیریت شهرت به ترویج نظرات مثبت و در عین حال کاهش نظرات منفی کمک می کند. بخش مهمی از خدمات آژانس سئو کمک به مشتریان برای پاسخ مثبت به نظرات آنلاین است.

8. بازاریابی موتورهای جستجو

خدمات بازاریابی موتورهای جستجو به بهبود دید آنلاین کلی وب سایت سازمان کمک می کند. یک همبستگی قوی بین تعداد برداشت هایی که یک شرکت دریافت می کند و کسب تجارت جدید وجود دارد. همانطور که کاربران اینترنت با یک برند و وب سایت آن بیشتر آشنا می شوند، شاهد افزایش فعالیت و تعامل با وب سایت یک کسب و کار هستیم. بازاریابی جستجو به افزایش آگاهی از برند، ترافیک وب سایت و نرخ تبدیل کمک می کند.

مزایای استفاده از خدمات سئو سایت

بنابراین می‌توانیم ببینیم که یک شریک سئو چقدر می‌تواند از فهرست کارهای بازاریابی کسب‌وکار کوچک شما حذف کند، اما بیایید در مورد آنچه در ازای آن به دست می‌آورید صحبت کنیم.

روی رشد متمرکز بمانید

همانطور که در بالا ذکر شد، سئو زمان زیادی را می طلبد - نه فقط برای هر تاکتیک فردی، بلکه انجام تعمیر و نگهداری مداوم و ماندن در بالای به روز رسانی های گوگل. با استخدام یک ارائه‌دهنده خدمات سئوی وب‌سایت، دیگر مجبور نیستید از روش‌های متا تگ، ممیزی‌های سئو (مگر اینکه بخواهید) و به‌روزرسانی‌های گوگل را پایین بیاورید. این بدان معناست که شما زمان بیشتری برای تمرکز بر جنبه های دیگر کسب و کار خود، مانند افزایش پیشنهادات یا مشتریان خود دارید.

موفقیت سریع را ببینید

تلاش های سئو ممکن است هفته ها و حتی ماه ها طول بکشد تا از نظر ترافیک وب سایت و مشتریان بیشتر نشان داده شود. بنابراین در حالی که من فکر می‌کنم یادگیری راه‌های سخت اغلب بهترین راه است، مدت زمان طولانی سئو باعث می‌شود که این مکان سرگرم‌کننده‌ترین مکان برای آزمون و خطا نباشد. یک سرویس سئو کسب و کار کوچک دارای سال ها تجربه در میان متخصصان خود است تا بتواند به سرعت پیروزی ها و خطاهایی را شناسایی کند که در غیر این صورت ممکن است سال ها (و سلول های مغزی ارزشمند) برای دستیابی به آن ها به تنهایی طول بکشد. به علاوه، بسیاری از جنبه های دیگر کسب و کار شما وجود دارد که من مطمئن هستم که شما در حال حاضر به روش سخت یاد می گیرید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

سئو روی صفحه

تلاش‌های درون صفحه‌ای که یک شرکت خدمات سئو انجام می‌دهد بر «قابلیت خزیدن» و قابلیت استفاده صفحات در وب‌سایت شما متمرکز است. آنها قسمت هایی از وب سایت شما را که توسط عموم دیده می شود و توسط موتورهای جستجو خوانده می شود بهینه سازی می کنند. این شامل

محتوا: آنها مطمئن می شوند که محتوای صفحات شما با کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید مرتبط است و محتوا مفید و با کیفیت است.
تجربه: آنها از تجزیه و تحلیل وب سایت برای شناسایی میزان جذابیت یک صفحه و ارائه توصیه هایی برای بهبود از نقطه نظر تجربه کاربر استفاده می کنند.
ساختار: آنها مطمئن خواهند شد که سلسله مراتب پیوند وب سایت شما سازماندهی شده است و به راحتی توسط موتورهای جستجو خزیده می شود.
داده‌های متا: آنها مطمئن می‌شوند که هر صفحه با برچسب‌های عنوان، هدر، تگ‌های تصویر، توضیحات متا که حاوی کلمات کلیدی مورد هدف هستند کامل است.

سئوی خارج از صفحه

یک شرکت خدمات سئو خوب همچنین از روش‌های مختلف سئو خارج از صفحه استفاده می‌کند که شامل عناصر باطنی سایت شما می‌شود. آنها به شما کمک خواهند کرد:

عملکرد سایت: این شامل سرعت بارگذاری صفحه، پاسخگویی (در هر دستگاه یا اندازه صفحه نمایش به درستی رندر و عملکرد) و اندازه تصویر است.
بک لینک ها: آنها به شما کمک می کنند تا از سایر سایت های قابل اعتماد به سایت خود پیوند ایجاد کنید.
اعتبار دامنه: آنها مطمئن خواهند شد که شما به طور مداوم با Google اعتماد ایجاد می کنید.

چرا یک شرکت خدمات سئو استخدام کنیم؟

بنابراین من به تازگی دریافتم که جستجو بسیار یک موجودیت محلی است، و به همین دلیل است که یک استراتژی بازاریابی تجاری کوچک ارزشمند است. اما چرا یک شرکت خدمات سئو استخدام کنیم؟

سئو پیچیده است

حتی اگر من آن را به اجزای اصلی آن در بالا ساده کرده ام، این امر سئو را از پیچیدگی کمتری نمی کند. و سئوی مشاغل کوچک آن را کوچکتر از سئوی مشاغل بزرگ نمی کند. همانطور که در بالا ذکر شد، سئو مجموعه‌ای از شیوه‌هایی است که به طور هم افزایی برای به دست آوردن نمایش در صفحات نتایج موتور جستجوی محلی کار می‌کنند. ممکن است بتوانید اصول اولیه سئو را انجام دهید، اما اگر نتوانید تمام تاکتیک‌ها را انجام دهید، ممکن است تلاش‌های شما سر سوزن را تکان ندهد و زمان شما تلف شود.

سئو به کار مداوم نیاز دارد.

سئو یک استراتژی بازاریابی یکباره نیست. برخی از بهینه‌سازی‌های یک‌باره وجود دارند که می‌توانید انجام دهید که نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند، اما سئو واقعی یک کار دائمی در حال پیشرفت است. شامل:

  • انتشار منظم مطالب تازه و با کیفیت بالا
  • به روز رسانی مداوم صفحات موجود برای دقت
  • بازگشت به صفحات قدیمی و افزودن لینک به صفحات جدید
  • تبلیغ محتوا از طریق کانال های دیگر مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل.

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به اندازه کافی برای انجام فعالیت های روزانه خود تلاش می کنند. با کمک یک شرکت خدمات سئو، وب سایت شما می تواند در پس زمینه برای شما ترافیک و سرنخ ایجاد کند در حالی که می توانید روی مشتریان خود متمرکز بمانید.

سئو یک هدف متحرک است

همانطور که در بخش "موتور" مقدمه سئوی خود در بالا توضیح دادیم، گوگل از الگوریتم پیچیده ای استفاده می کند که فاکتورهای مختلف رتبه بندی را برای تعیین کیفیت، ارتباط و دقت یک صفحه در نظر می گیرد. ما بخش خوبی از این عوامل رتبه بندی را می دانیم، اما نه همه آنها. به علاوه، گوگل همیشه الگوریتم خود را تغییر می دهد. یک سرویس سئوی کسب و کار کوچک می تواند در بالای این به روز رسانی های الگوریتم باقی بماند و استراتژی را بر اساس آن تنظیم کند.

دانش و ابزار

ابزارهای رایگان کلمه کلیدی برای استفاده در هنگام ایجاد محتوا و انجام کارهای SEO که می توانید انجام دهید عالی هستند. ابزارهای سئو و اشتراک خدمات نیز مفید هستند، اما باید یاد بگیرید که چگونه از هر پلتفرم بیشترین بهره را ببرید. یک ارائه دهنده خدمات سئو حرفه ای به بهترین ابزار و دانش مجهز است که در صورت ترکیب می تواند شما را از رقبای خود برتری دهد.

شرکت دارکوب

دارکوب به عنوان یک شرکت سئو به حدود 20 سال سابقه دارای متخصصین سئوکار و اپراتورهای سئو می باشد که برنامه ریزی هایی که توسط مدیر سئو انجام می گردد توسط تیم سئو انجام می گردد و گروه ناظر بر اجرای فرآیندها توسط تیم نظارت کامل را دارد. این کار به چند روش انجام میگیرد اگر وب سایت نداشته باشید و خواهان وب سایت با رتبه خوب باشید مشاوره ای در این زمینه به شما داده می شود که سایت خود را چگونه طراحی کنید. اگر وب سایتی دارید و می خواهید در صفحه اول گوگل قرار بگیرد کارشناسان ما ابتدا وب سایت شما را ارزیابی میکنند و مشاوره ای در این زمینه به شما می دهند خدمات ارائه شونده در ارتباط با سئو به شرح زیر می باشد.

لیست خدمات سئوی شرکت دارکوب

معمولا برای آنکه بررسی درستی از وبسایت انجام گردد نیاز است که وب سایت در ابزار Google Search Console به صورت کامل بررسی گردد و در ضمن بازدیدهای وب سایت از طریق ابزارهایی نظیر Google Analytics بررسی شود تا بتوان درک درستی از وب سایت بدست آورد. پس از بررسی وب سایت و همینطور آنالیز کلمات کلیدی می توان برنامه ریزی درستی برای وبسایت انجام نمود.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

مشاوره سئو سایت:

اگر شما خواهان مشاوره در مورد سئو وب سایت خود هستید ؛ خدمات شرکت دارکوب به شرح زیر می باشد:

  • بعد از عقد قرار داد کارشناسان ما ابتدا مشکلات سئو سایت شما را بررسی کرده و به اطلاعتان میرسانند
  • در قدم بعدی آموزش لینک گذاشتن در وب سایت های دیگر یا همان بک لینک سازی را به شما آموزش میدهند همچنین مقالاتی در این باره در اختیار شما میگذارند.
  • نحوه درج محتوا و نگارش آن را به شما آموزش کامل می دهند زیرا همانطور که میدانید تولید محتوا یکی از مهم ترین قسمت های سئو است در صورتی که محتوای خوب و کامل و جامعی داشته باشید مطمن باشید که نصف مسیر سئو سایت را طی کرده اید
  • یکی از ابزار های گوگل، گوگل وب مستر تولز است که با استفاده از آن میتوان مشکلات سایت را فهمید ، در این مرحله کارشناسان ما گوگل وب مستر ولز وب سایت شما را بررسی میکنند در این مرحله بسیاری از ایرادات و مشکلات سایت نمایان میشود. کارشناسان ما این مشکلات را به شما میگویند.

توجه داشته باشید که ما در مرحله مشاوره کاری بر روی وب سایت شما انجام نمی دهیم فقط مشکلات و آموزش های لازم را در اختیار شما میگذاریم مشاوره و ارزیابی وب سایت معمولا یک هفته الی 10 روز به طول می انجامد. بسیاری از وب سایت ها توانستند با مشاوره سئو سایت خود ، به ابتدای صفحه جست و جو گوگل برسند.

خدمات پشتیبانی سئو

یکی دیگر از خدمات ارائه شونده در شرکت دارکوب پشتیبانی یکساله از سئو سایت ها است مشتریان محترم می توانند با شرکت ما تماس حاصل کنند و پشتیبانی یک ساله برای سئو را سفارش دهند این خدمات ماهانه بر روی سایت ها انجام میگیرد ، مشتریان محترم می توانند در این زمان سوالات خود را در قبال سئو سایت خود از کارشناسان ما بپرسند و کارشناسان ما نیز مشکلات آنها را حل می نمایند برای استفاده از این خدمات باید از قبل مشاوره سئو را دریافت کنید در این خدمات ما گوگل وب مستر تولز را برای وب سایت شما ست میکنیم در صورت رخداد هر گونه خطایی وب مستر تولز آن را به ما اطلاع می دهد و ما نیز بلافاصله ایرادات و مشکلات را به اطلاع شما می رسانیم و راه حل آنها را می گوییم. بدین ترتیب شما میتوانید با خیالی راحت به کسب و کار خود برسید و نگران سئو وب سایت خود نباشید. دارکوب خدمات خود را با رعایت کلیه اصول سئو و بهینه سازی و زیر نظر متخصصین حرفه ای و به صورت سئو کلاه سفید انجام می دهد.

برعهده گرفتن سئو وب سایت :

از خدمات دیگر شرکت دارکوب می توان به انجام سئو اشاره کرد. امروزه بسیاری از شرکت های طراحی سایت این کار را انجام میدهند. شرکت ما نیز می تواند در کنار پشتیبانی و مشاوره مسئولیت بهینه سازی وب سایت ها را بر عهده بگیرد. بر این اساس مشتریان محترم برای سئو وب سایت خود کلمات کلیدی که مرتبط با وب سایت شان است را به کارشناسان ما می دهند تا بر اساس آنها وقتی کاربری کلمه کلیدی را جست و جو میکند وب سایت آنها در صفحه نخست قرار بگیرد.خدماتی که در این قسمت ارائه میگردد شامل موارد زیر است.

  • انجام تغییرات لازم در راستای بهینه سازی وب سایت و طراحی وب سایتی برای عملیات سئو
  • انجام عملیات بک لینک سازی برای سایت مورد نظر تا زمانی که رتبه وب سایت مذکور ارتقا یابد
  • درج و تولید محتوا تا زمانی که وب سایت مورد بازدید قرار بگیرد
  • انجام تبلیغات در وب سایت های پر بازدید برای کمک به سئو و برندسازی وب سایت مورد نظر
  • پیاده سازی روش های دیگر تبلیغات در راستای بهینه سازی وب سایت

اساس کار بهینه سازی در شرکت طراحی سایت دارکوب کلمات کلیدی می باشد و در این زمینه بیش از 500 وب سایت تا به حالا با موفقیت بهینه شده اند که بر اساس جست و جوی کلمات کلیدی در صفحه نخست قرار میگیرند. شما نیز میتوانید برای سفارش سئو؛ کلمات کلیدی خود که در ارتباط با محصولات و خدماتتان است را در اختیار ما بگذارید تا بر اساس آنها وب سایت شما را در طی مدت زمانی به صفحه نخست بیاوریم.

سوالاتی که باید در طول مشاوره خدمات سئو بپرسید

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به دلیل تجربه قبلی نسبت به خدمات سئو محتاط هستند. آنها در گذشته کارشناسان به اصطلاح سئو را استخدام کردند که یا موقتاً مؤثر بودند یا کاملاً بی تأثیر بودند یا حتی به ترافیک وب سایت آنها آسیب می رساندند. هنگام بررسی گزینه های خدمات سئو، مطمئن شوید که از شرکت هایی که به رتبه بندی تضمین شده و تبادل لینک خودکار اشاره می کنند خودداری کنید. همچنین سوالات زیر را بپرسید:

چگونه و هر چند وقت یکبار ارتباط برقرار خواهیم کرد؟
چه نوع قراردادها، بودجه ها و گزینه های خدماتی دارید؟
برنامه اقدام شما برای بهبود رتبه ما چیست؟
آیا در گذشته با شرکتی مشابه شرکت ما کار کرده اید؟
در مورد صنعت ما چه می دانید؟
چه نوع نتایجی را باید انتظار داشته باشیم؟
فسخ قرارداد شامل چه مواردی است؟
از چه نوع ابزارهایی استفاده می کنید؟

آیا کسب و کار کوچک شما به خدمات سئو نیاز دارد؟

همانطور که دنیای بازاریابی آنلاین به رشد خود ادامه می دهد، چشم انداز رقابتی نیز رشد می کند و سئو را بیش از هر زمان دیگری مهم می کند. در پایان روز، جدا از هزینه های یک وب سایت، سئو رایگان است، اما هیچ میانبری وجود ندارد. مجموعه ای از تلاش هاست که به صورت جمعی و در طول زمان باعث بهبود رتبه و دیده شدن شما می شود. اگر به توانایی‌های خود برای تولید مداوم محتوای مرتبط و با کیفیت، قرار دادن صحیح کلمات کلیدی در متا داده‌های صفحات وب خود یا انجام سایر تنظیمات فنی در وب سایت خود اطمینان ندارید، یک متخصص سئو ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

 نتیجه:
سئو، بهینه سازی موتور جستجو، فرآیند دستیابی به رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو و ترافیک بیشتر با هدف نهایی ایجاد کسب و کار بیشتر است. چندین نوع از خدمات سئو بر عناصر مختلف تمرکز دارند: بهینه سازی جستجو و مشاهده آنلاین. یک شرکت بهینه‌سازی موتور جستجو برای رتبه‌بندی خوب در موتورهای جستجو مانند Google و BING، ممکن است بهینه‌سازی فنی وب‌سایت، سئوی درون صفحه و خارج از صفحه را با تمرکز بر سئوی ارگانیک و/یا خدمات سئوی محلی پیاده‌سازی کند. سئوی ارگانیک سنتی رتبه بندی را در منطقه نتایج موتورهای جستجوی معمولی بهبود می بخشد. سئوی محلی بر بهبود رتبه بندی در "بسته محلی" تمرکز دارد، که منطقه ای در نتایج با نقشه ای با سه کسب و کار محلی فهرست شده است. سئوی محلی برای مشاغلی که به مشتریان محلی یا منطقه ای متکی هستند مهم است. در حالی که سئوی ارگانیک می تواند به یافتن مشتریان محلی کمک کند، اما برای کسب و کارهایی که تمرکز ملی و بین المللی دارند بسیار مهم است. مدیریت شهرت بخش مهمی از بهینه سازی آنلاین است زیرا دیدگاه مطلوبی را نسبت به یک سازمان، خدمات و محصولات آن ایجاد می کند. بازاریابی موتورهای جستجو بر افزایش آگاهی از برند و دیده شدن آنلاین تمرکز دارد. هم مدیریت شهرت و هم بازاریابی موتورهای جستجو به افزایش احتمال تبدیل شدن مشتری به مشتری کمک می کند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز