طراحی سایت سئو با قیمت ارزان

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
طراحی سایت سئو ارزان
طراحی سایت سئو ارزان

مقدمه

رعایت اصول سئو در طراحی سایت بسیار مهم می باشد و باعث موفقیت و کسب درآمد بیشتر از وب سایت می گردد. تمام کسانی که قصد راه اندازی وب سایت را دارند در پی راهی برای افزایش بازدهی و درآمد زایی از وب سایت هستند و رعایت اصول سئو این مورد را تضمین می نماید. سئو و بهینه سازی وب سایت باعث بالا رفتن رنک وب سایت در نتیجه های موتورهای جستجو می گردد که همین امر باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان وب سایت و در نتیجه مشتریان وب سایت می گردد و موردی که بسیار مهم می باشد آن است که سئو بازدیدکنندگان مرتبط به زمینه فعالیت شرکت را زیاد می کند چیزی که هر وب سایتی به آن نیازمند است. دارکوب اصول سئو را در پروژه های پایه و ارزان قیمت خود نیز رعایت می نماید تا مشتریان خود بالاترین بهره را از وب سایت خود ببرند.

 بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو نیاز به تجربه فراوانی دارد و دارکوب جزو معتبرترین شرکت ها در زمینه طراحی سایت و سئو در تهران می باشد و با توجه به فعالیت 15 ساله خود و طراحی تعداد بسیار وب سایت می تواند سئو بودن وب سایت شما را تضمین نمایید. دارکوب در کلیه پروژه های خود حتی در پلان های پایه خود اصول اولیه سئو را رعایت می نماید. این اصول اولیه شامل:

  • کد نویسی وب سایت توسط دایو و عدم استفاده از جدول در طراحی صفحات
  • آدرس دهی صفحات به صورت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
  • رعایت اصول عدم وجود صفحات با عنوان و بدنه تکراری در کلیه صفحات
  • استفاده از تگ های مناسب برای صفحه بندی وب سایت
  • بهینه سازی سرعت وب سایت و استفاده از کش و سیستم های بهینه ساز سرعت وب سایت
  • عنوان دهی به صفحات وب سایت به صورت استاندارد و در جهت برندینگ وب سایت

اصول ذکر شما در بالا اصول اولیه سئو وب سایت می باشند و رعایت آن موفقیت وب سایت را تضمین می نماید. البته در کنار اصول اولیه سئو موارد پیشرفته تری نیز وجود دارند که دارکوب آن ها را به صورت آپشن در کنار اصول اصلی با هزینه اضافه انجام می دهد که این موارد شامل:

  • نسخه موبایلی وب سایت که با توجه به سیستم رنک دهی جدید موتورهای جستجو نظیر گوگل، وجود نسخه موبایلی وب سایت یکی از آیتم های رنک دهی شده است و برای داشتن رنک بهتر می بایست حتما نسخه موبایلی وب سایت یا به اصطلاح ریسپانسیو طراحی گردد.
  • استفاده از اسنیپت های جدید که باعث ارتباط بهتر موتورهای جستجو با وب سایت می گردد. کار این اسنیپت ها در سایت آن است که به موتور جستجو اعلام می نمایند که هر بخش از وب سایت شامل چه چیزی هستند. توسط این اسنیپت ها می توانید به موتور جستجو اعلام نمایید که هم اکنون در چه صفحه ای هستیم و عنوان و بدنه مطلب را مشخص نمایید و تصاویر مطلب را نشانه گذاری نمایید و همچنین سایر آیتم های پیشرفه دیگر. دو اسنیپت بسیار مهم که تاثیر بسیاری در رنکینگ وب سایت دارند اسنیپت آدرس صفحه و رتبه دهی می باشند.
  • طراحی سایت به صورت تک صفحه که باعث بالا رفتن مدت زمان ماندگاری کاربر در وب سایت می گردد که همین مورد تاثیر بسیار زیادی بر روی رنک وب سایت در موتورهای جستجو دارد
  • بک لینک سازی برای وب سایت در جهت بالا بردن ارزش وب سایت در موتورهای جستجو. یکی از المان های رنک دهی موتورهای جستجو به وب سایت ها بک لینک های وب سایت می باشد که بک لینک به لینک های وب سایت موجود در سایت های دیگر گفته می شود که هرچه تعداد این بک لینک ها بیشتر و کیفیت بالاتری داشته باشند ارزش وب سایت در موتورهای جستجو بالاتر خواهد رفت. الیته بک لینک سازی غلط حتی ممکن است رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو تنزل دهد و بنابراین بهتر است این عملیات زیر نظر کارشناسان با تجربه انجام گردد.

SEO بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

SEO "بهینه سازی موتور جستجو" می باشد که به زبان ساده، به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو جستجو می کنند. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب و کار خود خواهید داشت.

سئو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای خزیدن صفحات در وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آن ها در فهرست استفاده می کنند. فهرست را مانند یک کتابخانه غول پیکر در نظر بگیرید که در آن یک کتابدار می تواند یک کتاب (یا یک صفحه وب) برای کمک به شما پیدا کند که دقیقاً همان چیزی را که در آن زمان به دنبال آن هستید پیدا کنید. سپس، الگوریتم‌ها با در نظر گرفتن صدها عامل یا سیگنال رتبه‌ بندی، صفحات موجود در فهرست را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تعیین کنند که صفحات ترتیب باید در نتایج جستجو برای یک پرس‌وجو نمایش داده شوند. در قیاس کتابخانه ما، کتابدار تک تک کتاب‌های موجود در کتابخانه را خوانده است و می‌تواند به شما بگوید که دقیقاً کدام یک پاسخ سؤالات شما را خواهد داشت. عوامل موفقیت سئوی ما را می توان پروکسی برای جنبه هایی از تجربه کاربر در نظر گرفت. به این صورت است که ربات‌های جستجو دقیقاً تخمین می‌زنند که یک وب‌سایت یا صفحه وب چقدر می‌تواند به جستجوگر آنچه را که جستجو می‌کند ارائه دهد. بر خلاف تبلیغات جستجوی پولی، شما نمی توانید برای به دست آوردن رتبه های جستجوی ارگانیک بالاتر به موتورهای جستجو پولی بپردازید، به این معنی که کارشناسان سئو باید کار کنند. اینجاست که ما وارد می شویم. جدول تناوبی عوامل سئو ما عوامل را در شش دسته اصلی و وزن هر کدام بر اساس اهمیت کلی آن برای سئو سازماندهی می کند. به عنوان مثال، کیفیت محتوا و تحقیق کلمات کلیدی از عوامل کلیدی بهینه سازی محتوا هستند و قابلیت خزیدن و سرعت از عوامل مهم معماری سایت هستند. جدول تناوبی سئو که به تازگی به روز شده است همچنین شامل لیستی از سمومی است که از بهترین شیوه های سئو می کاهد. اینها میانبرها یا ترفندهایی هستند که ممکن است برای تضمین رتبه بالا در روزگاری که روش های موتورها بسیار کمتر پیچیده بود، کافی باشد. و حتی ممکن است برای مدت کوتاهی حداقل تا زمانی که شما دستگیر شوید کار کنند. ما همچنین یک بخش کاملاً جدید Niches داریم که به عوامل موفقیت سئو در پشت سه جایگاه کلیدی می پردازد: سئوی محلی، اخبار، انتشار، و سئوی تجارت الکترونیک. در حالی که جدول تناوبی کلی سئوی ما به شما در بهترین شیوه ها کمک می کند، دانستن تفاوت های ظریف سئو برای هر یک از این جایگاه ها می تواند به شما در موفقیت در نتایج جستجو برای کسب و کار کوچک، وبلاگ دستور پخت و یا فروشگاه آنلاین کمک کند. الگوریتم های جستجو به گونه ای طراحی شده اند که صفحات مرتبط و معتبر را نشان دهند و تجربه جستجوی کارآمدی را در اختیار کاربران قرار دهند. بهینه سازی سایت و محتوای خود با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به رتبه بندی صفحات شما در نتایج جستجو کمک کند.

اهمیت سئو در طراحی وب سایت چست ؟

وقتی سرمایه گذاری های تجاری انجام می دهید، به راحتی می توانید ببینید که بازدهی شما چقدر خواهد بود. اگر چندین راه را برای فروش مجدد بخرید، می دانید که سود شما چقدر است. شما می دانید که بازگشت سرمایه شما چقدر خواهد بود. اما وقتی نوبت به طراحی وب سئو می‌شود، اغلب رهبران کسب ‌وکار متوجه اهمیت آن می ‌شوند. منافع ناملموس به نظر می رسد. به نظر کار زیاد است. آیا واقعا ارزشش را دارد؟ کمی شک و تردید سالم دارید. اما اینجاست که چرا کسب و کاری که می خواهد رشد کند نمی تواند طراحی وب سایت سئو را نادیده بگیرد. بیایید سئو را بررسی کنیم که ثابت می کنند چقدر برای موفقیت کسب و کار مهم است. مردم برای جستجوی انواع مختلف اطلاعات آنلاین می شوند و این بدان معنی است که شرکت شما نیاز به حضور آنلاین قوی دارد. بسیاری از کاربران قبل از خرید نیاز به جستجو دارند. بنابراین کسب و کار شما نیاز به وب سایتی دارد که در صفحه اول نتایج جستجو رتبه بندی شود. وب سایت ها نماینده شرکت ها هستند و این توانایی را دارند که تعیین کنند آیا کاربران از آنها استقبال می کنند یا خیر.

نتایج جستجو

داشتن یک وب سایت مهم است، اما برای اینکه بتواند به کسب و کار شما کمک کند تا سودآورتر شود، باید هر زمان که جستجو با استفاده از کلمات کلیدی خاصی انجام می شود، در نتایج جستجو دیده شود. این بر اساس تمایل افراد به جستجو بر اساس آنچه به دنبال آن هستند، مانند محصول یا خدمات است. وب‌ سایت‌هایی که هنگام جستجوی افراد در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو ظاهر نمی‌شوند، در بین کاربران آنلاین وجود ندارند. به همین دلیل است که باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای کلمات کلیدی خاص رتبه بالایی دارد تا موتورهای جستجو سایت شما را بالاتر از چندین کلمه کلیدی دیگر مرتبط با همان کلیدواژه قرار دهند. سئو شامل عوامل مختلفی است و نقش مهمی در طراحی وب دارد.

ارزش سئو

طراحی وب و سئو با هم کار می کنند و طراحان وب بیشتری در هنگام طراحی وب سایت، سئو را ادغام می کنند. برای صاحبان مشاغل مهم است که از اهمیت سئو در طراحی وب سایت و ارزشی که به فرآیند طراحی می‌افزاید، آگاه باشند. طراحی سایتی که با سئو سازگار باشد احتمالاً ترافیک بیشتری را جذب می کند. یک وب سایت ممکن است جذاب و خیره کننده باشد، اما اگر برای موتورهای جستجو مناسب نباشد، توانایی موتورهای جستجوی اصلی را برای دسترسی به محتوای خود محدود می کنید. اگر محتوای وب سایت شما به راحتی در دسترس موتورهای جستجو نباشد، رتبه بالایی در نتایج جستجو نخواهد داشت. ادغام سئو به طور مناسب در طراحی وب شما شامل جنبه هایی مانند فناوری، ناوبری، پیوند دادن و محتوا است.

محتوا، کلمات کلیدی و پیوندها

محتوای موجود در صفحات وب شما برای موفقیت سئو حیاتی است. در طول فرآیند ساخت سایت شما، بهتر است طراح وب از آنچه کسب و کار شما مستلزم آن است آگاه باشد. این امکان را فراهم می کند که فهرستی از کلمات کلیدی در مراحل اولیه توسعه بر اساس آنچه کاربران در جستجوی اطلاعات مربوط به سایت جستجو می کنند، انتخاب شوند. محتوا در سئو ضروری است، اما باید به درستی استفاده شود تا از هر گونه اقدامات غیراخلاقی که ممکن است رتبه ما را کاهش دهد یا منجر به جریمه کردن سایت شما توسط موتورهای جستجو شود، استفاده شود. قرار دادن استراتژیک و معنادار کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا رتبه بهتری برای صفحات وب خود در نتایج جستجو داشته باشید. افزودن کلمات کلیدی به محتوا هنگام ایجاد صفحات وب به کاهش زمان استفاده شده برای تغییر محتوا در صفحات وب به منظور سئو کمک می کند. لینک بیلدینگ به شما این امکان را می دهد که لینک هایی از سایت های معتبر دیگر داشته باشید تا به شما در دستیابی به رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو برای وب سایت خود کمک کنید. برای اینکه محتوای با کیفیت و لینک سازی مناسب بهترین نتایج را به همراه داشته باشد، طراحی وب باید به سئو سایت کمک کند. سئو به اندازه مفاهیم طراحی برای وب سایت شما حیاتی است. در صورتی که سایت در کنار سئو طراحی شود، صفحات وب به زودی رتبه بالاتری خواهند داشت و کاربران بیشتری را از طریق موتورهای جستجو جذب خواهند کرد. در اینجا بیاموزید که چگونه می توانید یک شرکت طراحی وب را از طریق نمونه کارها آن تجزیه و تحلیل کنید.

سایت های دوستدار موتور جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو مجموعه ای از موارد از جمله محتوا، کلمات کلیدی و برچسب های عنوان را تشکیل می دهد. اگر از نحوه اجرای سئو مطمئن نیستید، می توانید با یک سرویس طراحی وب حرفه ای مشورت کنید که به شما در ایجاد یک سایت سازگار با سئو کمک می کند. موتورهای جستجو به محتوای مرتبط و اصلی همراه با عناصر بصری مناسب مانند فیلم ها و تصاویر نیاز دارند. موتورهای جستجو روی پهنای باند سرمایه گذاری زیادی می کنند و سایت هایی که خزیدن در آن ها آسان است به منابع کمتری نیاز دارند. طراحان وب سایت های سازگار با سئو را ایجاد می کنند که می توانند سریع تر و آسان تر توسط موتورهای جستجو خزیده شوند. فناوری و ناوبری از جمله عواملی هستند که در بهینه سازی موتورهای جستجو مورد توجه قرار می گیرند. هدف موتورهای جستجو افزایش قابلیت استفاده از وب است. مطمئن شوید که سئو از همان ابتدا در فرآیند طراحی وب شما گنجانده شده است. پس از صرف زمان، هزینه و تلاش قابل توجهی برای ایجاد سایت خود، باید اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است افراد می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

طراحی وب سئو، ترافیک جستجوی ارگانیک را افزایش می دهد

نتایج جستجوی ارگانیک، نتایج جستجو در گوگل هستند که تبلیغات پولی نیستند و بیش از 50 درصد از ترافیک را در سراسر وب هدایت می کند. اکثر مردم ترجیح می دهند روی یک نتیجه جستجوی ارگانیک گوگل کلیک کنند. قرار گرفتن در بالای نتایج نشان دهنده اثبات اجتماعی است که سایت شما بهترین سایت برای پاسخگویی به این سوال است. بیش از 75 درصد از این ترافیک به افرادی می رسد که در صفحه اول نتایج جستجو هستند. موتورهای جستجو مانند گوگل به طور مداوم الگوریتم های خود را بهبود می بخشند تا مطمئن شوند که بهترین سایت ها به بالای صفحه شناور می شوند.

ترافیک وب سایت

این افزایش دید همان چیزی است که مزایای زیادی از سئو برای کسب و کار مورد بحث ما ارائه می دهد. ترافیک با کیفیت را افزایش می دهد در لحظات حساس سفر خریدار با مشتریان ارتباط برقرار می کند. هزینه های بازاریابی را در طول زمان کاهش می دهد. هنگامی که در نتایج جستجوی ارگانیک بیشتر قابل مشاهده هستید، برای افزایش ترافیک باید تبلیغات کمتری اجرا کنید. مشتریان را خوشحال کنید. مشتریان شما را در مکان های بیشتری می بینند. آنها یاد می گیرند که به عنوان متخصص در صنعت شما به شما مراجعه کنند. برای کمک به شما در کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو، باید استراتژی سئوی درون صفحه خود را نیز بررسی کنید که شامل بهینه سازی تگ های عنوان، توضیحات متا، متا تگ ها، ساختار URL، ارسال نقشه سایت XML، و حذف محتوای تکراری. یک طراحی وب سئو خوب این موارد و موارد دیگر را پیاده سازی می کند. طراحی وب سئوی خود را حفظ کنید و این مزایا ادامه خواهد یافت و شما را بیشتر قابل مشاهده می کند.

تجدید نظر بصری و رتبه بندی

طراحان وب خوب از اهمیت ایجاد سایت های جذاب با در نظر گرفتن SEO آگاه هستند. سئو به شما امکان می دهد تا رتبه بهتری برای سایت خود در وب داشته باشید. هنگامی که کاربران محصولات موجود در وب سایت شما را جستجو می کنند، به محض تایپ کلمات کلیدی می توانند آن را مشاهده کنند. رتبه بالاتر برای وب سایت شما امکان کلیک بیشتر سایت شما را افزایش می دهد. برای شما مهم است که ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید زیرا افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ممکن است مشتری شما شوند.

طراحی کلی

طراحی صفحه اصلی شما مهم است زیرا اولین برداشتی است که بازدید کنندگان از وب سایت و کسب و کار شما دارندگرفتن. طراحی وب خوب باید اثری ماندگار و مثبت از خود به جای بگذارد. همیشه ایده خوبی است که یک صفحه اصلی تمیز و بدون شلوغی داشته باشید که باعث نشود بازدیدکنندگان شما به محض ورود به صفحه آن را ترک کنند. جنبه های دیگری مانند اندازه تصاویر، پیمایش، کاربر پسند بودن موتور جستجو، رنگ ها و طراحی کلی را در نظر بگیرید. طراحی واکنشگرا یک مفهوم محبوب است زیرا شامل طراحی برای دستگاه های مختلف است. با پیشرفت های مداوم در فناوری و افزایش بازدیدکنندگان آنلاین، شیوه های سئو همچنان در حال تکامل هستند.

طراحی سازگار با موبایل

محبوب ترین وسیله ای که برای انجام جستجوهای اینترنتی و مرور وب سایت ها استفاده می شود تلفن همراه است. ما در عصر تلفن های هوشمند زندگی می کنیم. وب سایت‌هایی که برای موتورهای جستجو بهینه‌ سازی شده‌اند باید به پوسته‌های موبایلی وب‌ سایت‌هایشان توجه یکسانی داشته باشند (به ‌جای اینکه صرفاً طراحی وب‌سایت واکنش‌گرای ساده را ببندند). با این حال دیگر طراحی واکنشگرا کافی نیست ودر مورد اهمیت طراحی وب سایت واکنش گرا صحبت می کنیم. با پیشرفت گسترده فناوری و بهبود شبکه های داده تلفن همراه، مشتریان شما از موبایل به عنوان اولین و اغلب تنها دستگاه برای تعامل با تجارت شما استفاده می کنند. برای ایجاد یک طراحی واقعاً سازگار با موبایل و به حداکثر رساندن نتایج جستجوی تلفن همراه، باید به نیازها و خواسته های کاربران تلفن همراه فکر کنید. کاری که کاربر روی تلفن انجام می دهد اغلب با کاری که در رایانه انجام می دهد بسیار متفاوت است. و حتی اگر تبدیل‌های شما روی دسکتاپ باشد، اولین لمس مهم ممکن است روی موبایل باشد. از منظر سئو، لازم به ذکر است که mobile-friendly یک فاکتور رتبه بندی تایید شده برای جستجوی موبایلی است و این نسخه موبایلی سایت شما است که توسط موتور جستجو برای بررسی و رتبه بندی سایت شما استفاده می شود. با این حال، تلفن همراه بسیار مهم می باشد و مشتریان بالقوه شما چگونه سایت شما را جستجو و مرور می کنند. روی بهینه ‌سازی تجربه کاربری برای کاربران تلفن همراه سخت کار کنید و پاداش تلاش‌های خود را از نظر ترافیک و تعامل کاربر دریافت خواهید کرد.

توجه بیشتر به رسانه های اجتماعی

سئوی وب سایت همه چیز را ادغام می کند تا دید شما را نه تنها در موتورهای جستجو بلکه در همه جا آنلاین به حداکثر برساند. یک وب سایت با طراحی وب سئو، اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را مستقیماً از وب سایت به راحتی انجام می دهد. این شامل ویجت های استراتژیک است که محبوبیت رسانه های اجتماعی شما را نشان می دهد. وقتی مردم چیزی را از سایت شما به اشتراک می گذارند، بسیار قدرتمندتر از یک تبلیغ است. تبدیل به یک توصیه شخصی می شود. کاربران شبکه های اجتماعی اشتراک‌گذاری اجتماعی مستقیماً به شما کمک نمی‌کند تا به آن نقاط برتر در موتورهای جستجو دست پیدا کنید. اما آگاهی از برند شما را افزایش می دهد و میزان ترافیک با کیفیت بالا را که به سایت شما می آید افزایش می دهد. اینها به الگوریتم‌های موتورهای جستجو چیزی را می‌دهند که باید ببینند تا بدانند شما شایسته دیده شدن هستید.

سئو و بهینه سازی وب سایت موجب افزایش بسیار موفقیت وب سایت و در نتیجه کسب و کار می گردد و بنابراین بهتر است کار طراحی وب سایت خود را به شرکتی با تجربه واگذار نمایید. دارکوب کلیه خدمات طراحی وب سایت و سئو خود را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن ارائه می نماید تا از این طریق رضایت مشتریان خود را بدست آورد. برای مشاوره و برطرف نمودن هر گونه سوال می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید مقاله رایگان آموزش سئو نوشته شده توسط دارکوب در آدرس http://sitedar.com/blog/15-seo.html مطالعه نمایید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز